Автор Тема: Їздуни на літовських бляхах нарешті доїздилися  (Прочитано 2392 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline optimist

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5427
Автомобілі з литовськими номерами доведеться повернути
Джерело: https://www.autocentre.ua/avtopravo/avtobiznes/avtomobili-s-litovskimi-nomerami-pridetsya-vernut-352737.html?utm_source=FB_group&utm_medium=social&utm_campaign=avtomobili-s-litovskimi-nomerami-pridets&utm_content=6197916 © Autocentre.ua

У Литві з’явилася компанія, що скуповує фірми, на які було зареєстровано ввезені в Україну автомобілі. Разом із документами в руки хитрих ділків потрапляють і всі координати українців, які таким чином «купили» машину. Хоча документально – вони оформилися на цю компанію як співробітники. Ділки найняли групу юристів, які почали повернення  автомобілів, що заїхали в Україну. Вони обдзвонюють наших співвітчизників (своїх псевдоспівробітників) і вимагають добровільно повернути автомобіль протягом 72 годин представнику компанії в Україні. Але не просто повернути, а роблять акт прийому-передачі автомобіля у свого представника. І він враховує всі пошкодження автомобіля, за які шахраї вимагають оплату.

Про таку схему пишуть користувачі соцмережі «Фейсбук»: «Я зв’язався з цими литовськими юристами, вони надали мені всю інформацію. Чесно сказали, що взяли в роботу лише 10 машин. І поки успішно, тільки от із моїм клієнтом облом вийшов. Я зателефонував знайомим юристам в Каунасі і автоекспертам поліції (займаються пошуком викрадених машин) у Вільнюсі. Так от, закон повністю на стороні метких нових власників компаній. Річ у тому, що доручення, які видавалися тут клієнтам на такі машини, — фуфло, як і оформлення співробітником у компанію. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Начались репрессии против авто на иностранной регистрации Тепер, якщо щасливий власник такої машини не піде на співпрацю з юристами компанії, то йому загрожують величезні неприємності, а головне: щасливі власники автомобілів нічого зробити не зможуть. Деталі найближчим часом розкладу докладніше. Тут абсолютно всі карти в руках спритних хлопців. А судячи з того, як вони взяли бика за роги, то вони свого не впустять». Крім того, автор публікації стверджує, що з подібною схемою вже зіткнулися в Одесі власники болгарських машин на тимчасове ввезення. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Уживана іномарка з Німеччина за $2,5 тисяч стала реальністю У коментарях до посту користувачі припускають, які неприємності можуть чекати на «власників» литовських авто в Україні. «Гарна схема, — пише користувач Тимур. — Якщо власник такої машини не піде на співпрацю з юристами компанії, то машину подають в Інтерпол як викрадену. Їзда до першого патруля». А якщо українця зловлять на такій машині, то йому вже загрожує кримінальна відповідальність (викрадення автомобіля), причому в міжнародному масштабі. Відгуки під повідомленням свідчать про те, що люди в Україні вже стикалися з такою схемою. «Знайомий мого співробітника потрапив у подібну халепу. Йому почали пред’являти незрозумілі речі щодо купленого авто на литовських номерах, — пише Вадим. – Тоді він швидко заявив про викрадення, а машину віддав на розбирання. Продавці автомобіля почали погрожувати, але з ними поговорили і мирно розійшлися. На цьому все й закінчилося». ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 7 уживаних автомобілів, які не варто купувати навіть у Німеччині З іншого боку, придумали і схему поведінки людини, якій зателефонували такі юристи. Купив авто за дорученням, йде в поліцію і пише заяву про викрадення», — вважає Сергій. Хоча як заявити про викрадення, якщо машина тобі не належить юридично – незрозуміло. «Далі знімає з автомобіля єврономери і викидає їх у смітник, — продовжує Сергій. – Потім спилює він-номер, а далі є варіанти. Або зробити двійник (техпаспорти продають наліво і направо). Або зробити договір у простій письмовій формі про купівлю автомобіля. Визнати цей договір у суді. Коли автомобіль заженуть на штрафмайданчик, принести рішення суду, в якому МВС зобов’яжуть віддати авто власнику і встановити новий він-код і видати нові номерні знаки і техпаспорт. Нічого складного в цих процедурах немає», стверджує Сергій.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Як вважаєте, хто на Заході любіює зняття з Росії санкцій?
Мабуть ті хто мають там інтерес.
Нажаль вони не моють такого інтересу в Україні, тому що український автомобільний ринок захоплений монополістом.

Ось про це справді мало б сенс турбуватися. Росія виявилася більш відкритою для автовиробників і ця відкритість її захищає.
Обмеження створені в Україні для "своїх" навпаки - позбавляє Україну захисту цього потужного лобі.
Тому "нарешті" в заголовку ніякої радості не викликає. Навпаки - сумно.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26910
хитрожопые должны быть наказаны вне зависимости от планов васадзе на авторынок

Offline convex

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4780
Цей українсько-грузинський монополіст по півроку автомобілів не випускає. То захищають не його, а дикий акциз на ввезення авто, щоб діри в бюджеті затикав манюпас, а правильні пацани отримували мільярдні рефінанси.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
...планов васадзе на авторынок

Питання не в Васадзе.
Це питання чому Україна слабка, а Росію лобіюють не зважаючи на її агресію і вбивства.

Якщо бажання "наказати" важливіше за це, то це відповідь на питання чому ми маємо те що маємо.

І чому з України виїжджають на Захід мільони активних громадян - подалі від тих хто хоче "наказати". І ще радіє з того.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
А взагалі досить цікаво спостерігати за механізмом створення мотивацій у захисників корупції, чи захисників олугархів.

Просто раніше не міг зрозуміти - звідки беруть аргументи і чим мотивовані ті хто захищає олігархів, і корупціонерів.
При чому мова про завзятих захисників. Це було дуже дивно.
Тепер розумію як це відбувається.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26910
Вопрос почему Россию предпочитают Украине имеет много ответов, так же как и вопрос о "заградительных" пошлинах на ввоз автомобилей
Вот только к "сотрудникам литовских компаний" эти ответы не имеют никакого отношения

Offline medved

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8642
  • Стать: Чоловіча
Теперь отлично известную автолюбителям Ладу 2110 выпускает украинская корпорация Богдан, как и универсал "десятого" вазовского семейства, 2111. Невысокая цена, адекватные потребительские свойства, проверенные временем решения, надёжная конструкция, сбалансированная внешность, а также некоторые современные нововведения - всё это делает "десятку" очень неплохим продуктом.

Если в базе украинский автомобиль - это обычная "десятка", какой мы её знаем, то в более высоких комплектациях есть очень приятные дополнения к известной конструкции: кондиционер, электроусилитель и фильтр салона. В большинстве версий машины оснащены противотуманными фарами и литыми колёсными дисками. Двигатели: 8- или 16-клапанные 1.6-литровые, с мощностью 80 и 89 л.с. соответственно. Коробка передач - 5МКПП.

Динамичный, экономичный и практичный - вот что можно сказать про автомобиль 2110, обретший вторую жизнь на ковнейере в Украине.

« Останнє редагування: Квітня 15, 2017, 11:11:46 23:11 від medved »
Толя. Папа, а на том бєpєгу наші? Опанас (зловісно). Там кацапи…

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Як завжди, плутають дві різні речі. Якщо в країні ідіотські закони, преференції для своїх і загорджувальні акцизи для усіх інших, то треба, виявляєтся, не довбати владу, щоб це все поміняти на нормальні бізнес умови, а займатися дрібним шахрайством, виправдовуючи себе тим, що усі махлюють, чим я краще.

А Ваз 2110 таки вражає своїми обрисами. Як кажуть, знайдіть десять відмінностей:





Ford Orion 1992

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Вопрос почему Россию предпочитают Украине имеет много ответов, так же как и вопрос о "заградительных" пошлинах на ввоз автомобилей
Вот только к "сотрудникам литовских компаний" эти ответы не имеют никакого отношения

Якщо б мова йшла про наприклад колективного Сталіна, колективного Троцького і неминучий льодоруб одному від іншого, то можна було б казати що це мабуть не має відношення.
А так пряме.

Розкуркулення 2.0
Ті хто їде з України інтуітивно саме це розкуркулення і відчувать.

Це і є Росія.
Це той міцний гачок, завдяки якому росіяни кажуть про "одін народ".

P.S.
Про всяк випадок - у мене особисто, моїх друзів та знайомих таких авто нема.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Ford Orion 1992

Історія ходить по колу.

Offline valeron

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 1
все можливо. проте менi здаеться, що рiзниця все ж э.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26910
Вопрос почему Россию предпочитают Украине имеет много ответов, так же как и вопрос о "заградительных" пошлинах на ввоз автомобилей
Вот только к "сотрудникам литовских компаний" эти ответы не имеют никакого отношения

Якщо б мова йшла про наприклад колективного Сталіна, колективного Троцького і неминучий льодоруб одному від іншого, то можна було б казати що це мабуть не має відношення.
А так пряме.

Розкуркулення 2.0
Ті хто їде з України інтуітивно саме це розкуркулення і відчувать.

Це і є Росія.
Це той міцний гачок, завдяки якому росіяни кажуть про "одін народ".

P.S.
Про всяк випадок - у мене особисто, моїх друзів та знайомих таких авто нема.

От блин.
Ну неужели не видно разницы между конфискацией ЗАКОННО и ТРУДНО, поколениями, нажитого имущества
и конфискацией имущества приобретенного путем мошенничества? Эти люди СОЗНАТЕЛЬНО нарушали законодательство с целью получения выгоды
Нахрена сравнивать такие вещи, диаметрально противоположные?

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
div, я ставлюся до Вас с повагою, тому що Ви слухаєте опонента, не мовчите, відділяете суть спілкування від особистостей, цінуєте логіку в обговоренні і маєте сумніви отже можете змінити думку якщо є вагомі підстави (так мені здається).
Це - по українські, це ознака вільної нової України.
Але деякі ідеї, що ви відстоюєте, ця риторика  - "хитрожопые должны быть наказаны" (с) - це по російськи.
Отже форма українська, а суть багато в чому ще російська - так це виглядає. І тут є претензії не до форми, і не до Вас особисто, а до суті того що Ви всиловлюете.
Цей дисонанс в принципі не дивує, тому що у багатьох ще нажаль постколоніальн залишки, як прямі (треба все контролювати, примушувати, "народ бидло" і т.і.) так і інверсійні (заздалегіть програшна "завзятість" викликана підсвідомим бажанням програти). Таке ще довго буде повільно виходити і це реальність нічого з цим не поробиш.

Отже якщо до суті.
Всі ці начебто не законні дії - це цілком прогнозована реакція вільного ринку на спробу його задушити і керувати в ручному режимі.
Якщо це і щось таке саме інше нарешті спрацює правильно, це призведе до розорення монополіста і це розорення буде ознакою його неефективності - це буде вирок неефективному монополісту від вільного ринку.
На його місце повинні прийти інші, і від цього буде краще всім - і простим людям і країні в цілому.
Гроші які люди недовкладали в інші галузі звільняться, а Україна почне нарощувати інвестиційне лобі. Мабуть саме так це мало б бути.

Тут дивує позиція МВФ. Єдине пояснення - вони бояться того впливу який мають монополісти на сіспільство, тобто бояться їх і бояться їх реакції (яка до речі теж цілком російська - "а за те я можу вам всім в морду дати", це і є той самий "вплив"). Іншого пояснення у мене не має.
« Останнє редагування: Квітня 18, 2017, 04:25:31 16:25 від Декодер »

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26910
Ну давай раберем эту ситуацию подробнее

Что есть свободный рынок?
Возможны два вариата 1 - рынок "вольный", ничем не регулируемый кроме своих законов. Это некий идеал не существующий в природе как и коммунизм например, рынок ВСЕГДА и ВЕЗДЕ регилируется и регулировался. Кроме того такой рынок неизбежно согласно своим законам ведет к монополизму, а любая монополия начинает влиять на рунок нерыночными методами
2 - рынок который НЕРЫНОЧНЫМИ методами ИССКУСТВЕННО поддерживается в постоянно конкурентном состоянии

Таким образом делаем вывод что при обоих определениях свободного рынка прийдется согласиться с тем что кроме экономических законов на рынок будут влиять и другие законы принятые в обществе. Рассмотри только актуальные для данного случая законы - регулирующие конкуренцию. По здравому размышлению поймем что иногда для развития рынка полезны законы на первый взгляд ограничивающие конкуренцию. Яркий пример антидемпинговое законодательство ограничивающее методы конкуренции, но в итоге препятствующее процессам монополизации. Или лицензирование некоторых видов деятельности, строительства например, которое должно отсеивать некоторых участников рынка не имеющих возможности вести реальные дела в данном виде бизнесса и только засоряли бы рынок делая его менее прозрачным и более подверженым разным видам мошенничества. Данный пример мы моли наблюдать в натуре совсем недавно
Поэтому нельзя любой закон регулирующий рынок и даже ограничивающий конкуренцию на нем как "антирыночный"
А вот любой закон который применяется "неравномерно", к части участников рынка при прочих равных условиях, явно является антирыночным так как предоставляет части участников рынка преимущества "антирыночные" по своей сути. Так как они обусловлены не действиями в сфере рыночной, а действиями в сфере к экономической деятельности не относящейся

Теперь по конкретному случаю "хитрожопых бляховодов"
Ты не прав сразуже. Их действия полностью законны. Чисто юридически там нет никаких проблем насколько я понимаю.
Но законодательство не только предоставляет права, оно еще и налагает обязаности. Вот обязаностью этих граждан было кататься к границе раз в три месяца для "перерегистрации". Но им просто "не хочется этого делать" У меня кстати подозрение что при ДТП с этим авто водитель другого авто огребет массу лишних проблем , но это так, вишенка. Кроме того такая "покупка" была связана с определенными рисками, примерно подобными "покупке" автомобиля по доверености.

И вот теперь эти граждане покупавшие автомобили с вполне осознаваемыми обязаностями и рисками устраивают бучу, причиняют другим людям не только массу неудобств, но и прямые убытки требуя к себе ИЗБИРАТЕЛЬНОГО отношения. По сути дела они требуют что бы часть законодательства на них не распространялась
Что здесь "рыночного" извините?
На каком основании извините?
Они что не полностью дееспособные и нуждаются в каких то льготах? Нет
Может они имеют какието особые заслуги требующие дополнительного поощерения? Тоже нет.

Ну давайте производителям фальшспирта объявим амнистию ведь это "фальш" часто обусловленно исключительно отсутсвием акцизной марки. А акциз трудно отнести к "рыночной" мере. Да и размер его, на мой взгляд, на некрепленые напитки уже перевалил все разумные пределы.


Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46457
  • Never give in!
В цій дискусії я на боці Декодера, але мене турбує інше.

Чому людина, яка хоче придбати нормальне вживане авто за кордоном і їздити на ньому в Україні без проблем, має вдаватися до різних комбінацій?

Наприклад така ситуація. Я вирішив перебратися до України. У мене 2015 Honda Accord. За доставку морем до Одеси я заплачу десь до $3000. В чому проблема? Мені кажуть, що я маю заплатити ще мито і купу всілякої хєрні так, що моє авто додатково обійдеться мені ще в $15 000-18 000.
Це правда?
If you are going through hell, keep going.

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549


Отже якщо до суті.
Всі ці начебто не законні дії - це цілком прогнозована реакція вільного ринку на спробу його задушити і керувати в ручному режимі.

Цей аргумент повністю спростовується прикладом Сингапуру.
Там безумовно ринкова економіка, а податки та акцизи на авто такі, шо лише багаті можуть собі його дозволити.
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
...
Мене дивує, що Вас дивує така реакція людей. Вона цілком передбачувана.
Ще дивує те що у когось це викликає задоволення.
Але найбільше дивує те що Ви акцентуєте на цьому увагу, хоча це наслідки, а не причина.

Стосовно збитків - набагато більше збитків тут від відсутності інвестицій.
Адже тут по суті монополісти воюють проти нових інвестицій, захищаючи свій інтерес.
А ті хто вигадує схеми завозу авто на литовських номерах - створюють умови для нових інвестицій, отже виступають захисниками інтересів України.
« Останнє редагування: Квітня 18, 2017, 07:31:10 19:31 від Декодер »

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...


Отже якщо до суті.
Всі ці начебто не законні дії - це цілком прогнозована реакція вільного ринку на спробу його задушити і керувати в ручному режимі.

Цей аргумент повністю спростовується прикладом Сингапуру.
Там безумовно ринкова економіка, а податки та акцизи на авто такі, шо лише багаті можуть собі його дозволити.

Сінгапур не є частиною Європи і не має на меті інтегруватися в ЄС (і мати спільні правила).
Це лише одна з очевидних відмінностей.

Українці просто їдуть мільонами з країни. Це ціна.
Захист інтересу Васадзе вартий того?

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46457
  • Never give in!
Україна мала би розмістити в себе виробництво нормальних компаній типу Honda, Nissan, GM, VW, Peguot, Ford.
Але для цього треба дбати про преференції для серйозних інвстроів, загальнo-національні інтереси і міжнародну репутацію  in a long run, а не керуватися тимчасовими інтересими окремих товстопузих.
If you are going through hell, keep going.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Україна мала би розмістити в себе виробництво нормальних компаній типу Honda, Nissan, GM, VW, Peguot, Ford.
Але для цього треба дбати про преференції для серйозних інвстроів, загальнo-національні інтереси і міжнародну репутацію  in a long run, а не керуватися тимчасовими інтересими окремих товстопузих.

Автовласники на литовських номерах, воюючи за себе, по суті воюють за інтерес майбутніх ефективних інвесторів.
Отже - за добробут всієї України.

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33063
  • Стать: Чоловіча
Україна мала би розмістити в себе виробництво нормальних компаній типу Honda, Nissan, GM, VW, Peguot, Ford.
Але для цього треба дбати про преференції для серйозних інвстроів, загальнo-національні інтереси і міжнародну репутацію  in a long run, а не керуватися тимчасовими інтересими окремих товстопузих.

Автовласники на литовських номерах, воюючи за себе, по суті воюють за інтерес майбутніх ефективних інвесторів.
Отже - за добробут всієї України.

Це вже перебор  :smilie7:

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26910
...
Мене дивує, що Вас дивує така реакція людей. Вона цілком передбачувана.
Ще дивує те що у когось це викликає задоволення.
Але найбільше дивує те що Ви акцентуєте на цьому увагу, хоча це наслідки, а не причина.

Стосовно збитків - набагато більше збитків тут від відсутності інвестицій.
Адже тут по суті монополісти воюють проти нових інвестицій, захищаючи свій інтерес.
А ті хто вигадує схеми завозу авто на литовських номерах - створюють умови для нових інвестицій, отже виступають захисниками інтересів України.

Меня ничего не удивляет кроме попыток выдать мошеннические действия группы людей в качестве "борьбы за реформирование экономики"

Эти люди ничем не отличаются от того же Васадзе потому как требуют ПРЕФЕРЕНЦИЙ ДЛЯ СЕБЯ

А про то что завоз подержаных машин в страну создает почву для производства автомобилей в этой стране это вообще жесть.
Мне это живо напомнило недавнюю историю когда нефтетрейдеры всех пытались убедить что повышение акциза на ввоз нефти приведет к ее удешевлению.
« Останнє редагування: Квітня 19, 2017, 09:11:14 09:11 від div »

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Мені кажуть, що я маю заплатити ще мито і купу всілякої хєрні так, що моє авто додатково обійдеться мені ще в $15 000-18 000.
Це правда?

Неправда. При переїзді на постійне місце проживання до України податки і акцизи на автомобіль не сплачуються, якщо він був у власності громадянина більше року до переїзду.

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46457
  • Never give in!
Вже легше...

 :smilie5:
If you are going through hell, keep going.

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33063
  • Стать: Чоловіча
Вже легше...

 :smilie5:

Що, в Ольгіно перестають платити ?

В Україні ти точно накуй не потрібний  :smilie7: 

Offline Lina

  • Global Moderator
  • Ветеран форума
  • *****
  • Повідомлень: 9287
  • Стать: Жіноча
  • Камінці чудові, різнокольорові
Україна мала би розмістити в себе виробництво нормальних компаній типу Honda, Nissan, GM, VW, Peguot, Ford.
Але для цього треба дбати про преференції для серйозних інвстроів, загальнo-національні інтереси і міжнародну репутацію  in a long run, а не керуватися тимчасовими інтересими окремих товстопузих.

Це нереально. В Україні несприятливі умови для такого бізнесу, а саме - інвестування у виробництво.
І справа зовсім не у війні, і не в преференціях, і навіть не в корупції.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Працював зі мною колись один мужичок, який абсолютно щиро вважав, що виконувати треба правильні закони, а погані - ні. При цьому він вважав себе порядним і законослухняним громадянином. Щось згадалося. І чого це раптом?

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46457
  • Never give in!
Україна мала би розмістити в себе виробництво нормальних компаній типу Honda, Nissan, GM, VW, Peguot, Ford.
Але для цього треба дбати про преференції для серйозних інвстроів, загальнo-національні інтереси і міжнародну репутацію  in a long run, а не керуватися тимчасовими інтересими окремих товстопузих.

Це нереально. В Україні несприятливі умови для такого бізнесу, а саме - інвестування у виробництво.
І справа зовсім не у війні, і не в преференціях, і навіть не в корупції.

А в чому?  :eyes:
If you are going through hell, keep going.

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549
Працював зі мною колись один мужичок, який абсолютно щиро вважав, що виконувати треба правильні закони, а погані - ні. При цьому він вважав себе порядним і законослухняним громадянином. Щось згадалося. І чого це раптом?
:smiley24: :laugh:
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?