Автор Тема: Їздуни на літовських бляхах нарешті доїздилися  (Прочитано 2376 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549
Україна мала би розмістити в себе виробництво нормальних компаній типу Honda, Nissan, GM, VW, Peguot, Ford.
Але для цього треба дбати про преференції для серйозних інвстроів, загальнo-національні інтереси і міжнародну репутацію  in a long run, а не керуватися тимчасовими інтересими окремих товстопузих.

Автовласники на литовських номерах, воюючи за себе, по суті воюють за інтерес майбутніх ефективних інвесторів.
Отже - за добробут всієї України.
:weep:
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549


Отже якщо до суті.
Всі ці начебто не законні дії - це цілком прогнозована реакція вільного ринку на спробу його задушити і керувати в ручному режимі.

Цей аргумент повністю спростовується прикладом Сингапуру.
Там безумовно ринкова економіка, а податки та акцизи на авто такі, шо лише багаті можуть собі його дозволити.

Сінгапур не є частиною Європи і не має на меті інтегруватися в ЄС (і мати спільні правила).
Це лише одна з очевидних відмінностей.

Українці просто їдуть мільонами з країни. Це ціна.
Захист інтересу Васадзе вартий того?
Сингапур височенні мита на автомобілі встановив, а туди все одно мільйони заробітчан прибувають.
Думаю, що Ви просто прибріхуєте, коли стверджуєте, що українці залишають батьківщину через високі мита на вживані авто. Навіть трози дивно, що Ви таку зовсім неоковирну брехню пишете  :weep:

Власне наші високі мита може колись і лобіювались Васадзе, але зараз мають зоасім іншу мету. По-перше, Україні треба банально збалансувати платіжний баланс, всіляко скорочуючи некритисний імпорт. Вживані автомобілі - це некритичний імпорт. А по-друге, треба наповнювати бюджет, бо гроші конче потрібні і на війну, і на соцальну сферу.
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46279
  • Never give in!
А в чому загроза імпорту автомобілів?
Їх же громадяни не за бюджетні кошти купують, а за власні гроші.
Чомусь мусарня не пересіла на місцевого виробництва авта, а закупила японські?
З іншого боку, економічно набагато вигідніше мати мобільне населення. Наявність власного авта є запорукою такої мобільності.
If you are going through hell, keep going.

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549
А в чому загроза імпорту автомобілів?
Їх же громадяни не за бюджетні кошти купують, а за власні гроші.
Чомусь мусарня не пересіла на місцевого виробництва авта, а закупила японські?
З іншого боку, економічно набагато вигідніше мати мобільне населення. Наявність власного авта є запорукою такої мобільності.
Іудушка, ти прсто не розумієш слів "платіжний баланс" та "некритичний імпорт"?
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46279
  • Never give in!
Якби ти був нормальною людиною, то я тобі б пояснив значення поняття платіжний баланс та пояснив, що на Заході поняття некритичний імпорт практично не вживається.

А так -

 
« Останнє редагування: Квітня 18, 2017, 09:48:52 21:48 від Feral Cat »
If you are going through hell, keep going.

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549
Якби ти був нормальною людиною, то я тобі б пояснив значення поняття платіжний баланс та пояснив, що на Заході поняття некритичний імпорт практично не вживається.

А так -

 
Бути "нормальною людиною" за визначенням Іудушки - це справжня образа.

Іудушка, тобі на досвід Сизрані личить посилатись, а не на західний досвід. Бо Захід в кризових ситуаціях, причому не настільки важких, як зараз в Україні, теж часто не ринкові методи застосовував. Наприклад в часи енергетичної кризи тупо діяла заборона користуватись приватним транспортом. В "парні" дні, автомобілям з непарними номерами, а наступного дня - іншій половині. Або взагалі штрафували прватників, в яких не було 3 (трьох!) пасажирів в салоні.
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46279
  • Never give in!
Іудушки це прихожани УПЦ МП. І ті, хто в Україні торгує з кацапами. Тобто - подивися в дзеркало і побачиш. :lol:

В Україні надзвичайного стану нема щоб вводити подібні обмеження.
If you are going through hell, keep going.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Емоційна реакція - це чергова ознака того що, що не розум вирішує, а віра.
Віра у "владних персоналій" в даному випадку змінює під себе сприйняття будь якого контексту. З'являються неочевидні сенси, а очевидні кудись зникають.
Але є надія що хоча б частина управлінської касти зможе заздалегідь розгледіти конфлікт і зрозуміти що треба щось змінити, щоб його хоча б зменьшити.

Стосовно закону.
На відміну від законів природи (які неможливо порушити), закони вигадані суспільством тримаються за рахунок критичної маси тих хто добровільно ці закони визнає. Визнає - не обов'язково означає вони подобаються. Тому тут все просто - нема сенсу в тих законах, які не діють.

Мабуть рано чи пізно управлінська каста, головний козир якої насправді не гроші і не засоби виробництва, а цілком російський принцип "зате я можу вам в морду дати" повинна зрозуміти що її уявлення про свою силу великою мірою ілюзорні і перебільшені.
Чим раніше це розуміння станеться, тим більше шансів обійтися без великих конфліктів.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Україна мала би розмістити в себе виробництво нормальних компаній типу Honda, Nissan, GM, VW, Peguot, Ford.
Але для цього треба дбати про преференції для серйозних інвстроів, загальнo-національні інтереси і міжнародну репутацію  in a long run, а не керуватися тимчасовими інтересими окремих товстопузих.

Це нереально. В Україні несприятливі умови для такого бізнесу, а саме - інвестування у виробництво.
І справа зовсім не у війні, і не в преференціях, і навіть не в корупції.

А в чому?

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549
Емоційна реакція - це чергова ознака того що, що не розум вирішує, а віра.

Ага, шедевральна фраза про бляхарів, які воюють за ефективних інвесторів, цю думку наочно підтверджує  :lol:
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Справдi, в центрi Киiва побiльшало автiвок з номерами LT ХХХХ.
Причому, авто не новi - якийсь 2000 рiк або ранiше.
 :smilie7:

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Емоційна реакція - це чергова ознака того що, що не розум вирішує, а віра.
Віра у "владних персоналій" в даному випадку змінює під себе сприйняття будь якого контексту. З'являються неочевидні сенси, а очевидні кудись зникають.
Але є надія що хоча б частина управлінської касти зможе заздалегідь розгледіти конфлікт і зрозуміти що треба щось змінити, щоб його хоча б зменьшити.

Стосовно закону.
На відміну від законів природи (які неможливо порушити), закони вигадані суспільством тримаються за рахунок критичної маси тих хто добровільно ці закони визнає. Визнає - не обов'язково означає вони подобаються. Тому тут все просто - нема сенсу в тих законах, які не діють.

Мабуть рано чи пізно управлінська каста, головний козир якої насправді не гроші і не засоби виробництва, а цілком російський принцип "зате я можу вам в морду дати" повинна зрозуміти що її уявлення про свою силу великою мірою ілюзорні і перебільшені.
Чим раніше це розуміння станеться, тим більше шансів обійтися без великих конфліктів.

Напишу еще раз, уже третий помоему
Ситуация с "хитрожопыми бляховодами" не имеет никакого отношения ни к персоналиям во власти, ни к производству и ввозу авто в Украину, ни к инвестированию экономики тем более.
Ситиуация проста, закон предоставляет право некоторым категориям граждан ВРЕМЕННО передвигаться по территории Украины на автомобилях иностранной регистрации.
Часть граждан, особо хитрожопая, решила добиться для себя преференций путем шантажа , причем не только власти, а и других граждан, и перевести это право в постоянный статус.
На этом описание ситуации исчерпывается

Если ктото хочет оспорить это описание тот может попытаться кататься постоянно в ЕС на украинских номерах мотивируя свои действия "инвестированием евроэкономики". Прикольно будет посмотреть что из этого выйдет

Offline Sudar

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 880
Яка шикарна гілочка.
Рідкість на СУПі.
Підтримую бляхарів.
Таки монополію виробників корит потрібно знищити.

Offline optimist

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5425
Президент виступив проти ввезення нерозмитнених автомобілів в Україну :smiley24:

Президент Петро Порошенко дав зрозуміти, що влада не збирається йти на поступки в питанні легалізації автомобілів на іноземних номерах. Про це він заявив під час наради з приводу перетину кордону, яку було організовано в середу в Луцьку, пише LB.ua.

За словами президента, він особисто спілкувався з одним із таких автомобілістів під час відвідин пункту перетину кордону Ягодин. «Коли ми були на Яготині, машина з литовськими номерами - за кермом сидить українець. Я кажу: це ви на п'ять днів в'їжджаєте? Він каже: пане президенте, ну які п'ять днів. Це він мені каже. А як будеш робити? Та там то, се, того підмажу, цього підмажу, щось будемо робити. Ні, друзі мої, не будемо робити. І підмазувати не будемо. І робитися це повинно по-іншому. І тут повинна бути координація наших дій. Чому одні повинні платити податки, акцизи, мита, а інші будуть підмазувати? Повинна бути наша спільна позиція, щоб одні не були дурніші, а інші розумнішими», - сказав Порошенко.

Наприкінці минулого року повідомлялося, що уряд готовий дозволити ввезення автомобілів іноземної реєстрації, не розмитнюючи їх. При цьому їздити на таких авто можна буде спокійно протягом року, сплативши за це 99-500 євро за рік. Досі цього не було зроблено.

Нагадаємо, у січні кілька десятків активістів частково заблокували в’їзди до Києва. Протестувальники вимагали законодавчо врегулювати користування автомобілями з іноземними номерами. Вони закликали ухвалити законопроект 5567, який врегульовує використання машин з іноземними номерами. Законопроект пропонує запровадити «умовне часткове звільнення від оподаткування» ввезених з-за кордону авто.


Вето їм вето! :gigi: