Автор Тема: 3.14тараси  (Прочитано 2065 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18387
3.14тараси
« : Червня 08, 2017, 09:45:39 09:45 »
У Києві скасовано заборону на продаж алкоголю вночі

КИЇВ. 8 червня. УНН. Київська міська рада зобов'язана скасувати рішення про заборону торгівлі алкоголем із 23:00 до 10:00. Відповідне рішення Господарського суду міста Києва набрало сьогодні законної сили. Про це повідомило Київське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету, передає УНН.

"Постановою Київського апеляційного господарського суду від 06.06.2017 у справі № 910/3681/17 відмовлено у задоволенні апеляційної скарги Київської міської ради на рішення Господарського суду м. Києва від 10.04.2017, яким зобов’язано Київську міську раду припинити порушення законодавства про захист економічної конкуренції, яке полягає у прийнятті рішення від 22.09.2016 № 19/1023 «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива у стаціонарних об’єктах торгівлі в м. Києві", — говориться у повідомленні.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: 3.14тараси
« Reply #1 : Червня 08, 2017, 10:25:52 10:25 »
Суд тут не при чем

Цитувати
Підставою позову у справі № 910/3681/17 є рішення Адміністративної колегії Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 20.12.2016 № 63 у справі № 997/57-р-02-07-16 "Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції", а предметом - зобов'язання Київської міської ради виконати рішення Адміністративної колегії Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 20.12.2016 № 63 у справі № 997/57-р-02-07-16 "Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції". Тобто, в судовому процесі розгляду справи № 910/3681/17 не розглядається питання законності рішення Київської міської ради від 22.09.2016 № 19/1023 "Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива у стаціонарних об'єктах торгівлі в м. Києві", а розглядається лише невиконання Київською міською радою рішення Адміністративної колегії Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 20.12.2016 № 63 у справі № 997/57-р-02-07-16 "Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції".

Крім того, суд звертає увагу на положення частини 2 статті 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції", відповідно до яких рішення та розпорядження органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень є обов'язковими до виконання.

З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що відповідачем не доведено належними та допустимими доказами поважності причин невиконання рішення Адміністративної колегії Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 20.12.2016 № 63 у справі № 997/57-р-02-07-16 "Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції" всупереч приписам с. 2 ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції".

Все вопросы к АМКУ, который не только озаботился конкуренцией в данной сфере (при том что совершенно не интересуется Укрспиртом, Газпромом, Автодором, Облэнерго и Облгазами, ведь с этими конторами в плане конкуренции все зашибись оказывается), но и нашел в решении киевсовета какието нарушения антимонопольного законодательства

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: 3.14тараси
« Reply #2 : Червня 08, 2017, 10:37:02 10:37 »
Кому интересно - решение комитета

Цитувати
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ
КИЇВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ
«20» грудня 2016 року № 63 справа № 997/57-р-02-07-16
м. Київ
.....
Відповідно до статті 1 Закону № 481/95-ВР, оптова торгівля – діяльність по придбанню і відповідному перетворенню товарів для наступної їх реалізації суб'єктам господарювання роздрібної торгівлі, іншим суб'єктам господарювання; роздрібна торгівля – діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб'єктах господарювання громадського харчування.
Основні вимоги до роздрібної торгівлі горілкою і лікеро-горілчаними виробами, вином виноградним та плодово-ягідним, коньяком, шампанським, вином ігристим (далі - алкогольні напої) і спрямовані на забезпечення прав споживачів щодо належної якості товару і рівня торговельного обслуговування визначені Правилами роздрібної торгівлі алкогольними напоями, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 р. № 854 (далі – Правила роздрібної торгівлі).
Відповідно до абзацу другого пункту 1 Правил роздрібної торгівлі, алкогольні напої – продукти, одержані шляхом спиртового бродіння цукровмісних матеріалів або виготовлені на основі харчових спиртів з вмістом спирту етилового понад 1,2 відсотка об'ємних одиниць, які відносяться до товарних груп Гармонізованої системи опису і кодування товарів під кодами 22 04, 22 05, 22 06, 22 08.
Стаття 15-3 Закону № 481/95-ВР встановлює вичерпний перелік обмежень щодо продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових, а саме, забороняється продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових, зокрема:
- особами, які не досягли 18 років;
- особам, які не досягли 18 років;
- у приміщеннях та на території навчальних закладів, закладів охорони здоров'я, крім ресторанів, що знаходяться на території санаторіїв;
- у приміщеннях спеціалізованих торговельних організацій, що здійснюють торгівлю товарами дитячого асортименту або спортивними товарами, а також у відповідних відділах (секціях) універсальних торговельних організацій;
- у закритих спортивних спорудах (крім пива у пластиковій тарі);
- з торгових автоматів;
- на полицях самообслуговування (крім тютюнових виробів у блоках та алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових, пива);
- з рук;
- у невизначених для цього місцях торгівлі.
Інших обмежень щодо роздрібної торгівлі алкогольними напоями та пивом Законом № 481/95-ВР не передбачено.
Частиною третьою статті 15-3 Закону № 481/95-ВР визначено, що на час проведення масових заходів сільські, селищні та міські ради в межах відповідної адміністративної території можуть заборонити або обмежити продаж пива (крім пива у пластиковій тарі), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та куріння тютюнових виробів.
Крім того, підпунктом 4 пункту «б» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що до відання органів місцевого самоврядування належать делеговані повноваження щодо встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності.
Водночас, вказані повноваження стосуються встановлення (лише за
5
погодженням з власником) саме режиму роботи, тобто розподілу робочого часу протягом відповідного календарного періоду (дня, тижня, місяця, року), але не встановлення обмеження на реалізацію певного виду продукції (товарів) у визначений органом місцевого самоврядування проміжок доби.
Отже, місцева рада не має повноважень самостійно встановлювати постійну, не на час проведення масових заходів, заборону продавати алкогольні, слабоалкогольні напої та пива, в тому числі у певні години доби.
Згідно з пунктом 3 Рішення № 19/1023 Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент промисловості КМДА) доручено довести вимоги цього рішення до відома всіх суб’єктів підприємницької діяльності на території м. Києва, які підпадають під його дію, а також здійснювати контроль за його виконанням.

Статтею 16 Закону № 481/95-ВР передбачено, що контроль за дотриманням його норм, в тому числі, за роздрібною торгівлею алкогольними напоями, здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України.
Департамент промисловості КМДА здійснює свою діяльність на підставі Положення про Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженим Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) від 12.12.2013 № 2240 (далі – Положення про Департамент), яким встановлено його функції, завдання та повноваження.
Так, пунктом 1 Положення про Департамент визначено, що Департамент промисловості КМДА є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що підпорядковується голові Київської міської державної адміністрації та є підзвітним і підконтрольним Київській міській раді, а з питань виконання функцій державної виконавчої влади – Міністерству економічного розвитку і торгівлі України, Міністерству промислової політики України, Державній службі України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, який забезпечує виконання покладених на нього завдань на території м. Києва.
Відповідно до підпункту 5.85 Положення про Департамент, Департамент промисловості КМДА здійснює в межах, визначених законодавством, контроль за дотриманням підприємствами торгівлі та побутового обслуговування правил торгівлі та побутового обслуговування, інших нормативно-правових актів, що регулюють підприємницьку діяльність.
Водночас, у Положенні про Департамент, відсутні повноваження Департаменту промисловості КМДА здійснювати контроль за реалізацією підакцизної продукції, а саме, алкогольних напоїв.
Згідно з пунктом 5 Рішення № 19/1023 контролюючим органам рекомендовано вживати всі передбачені законодавством України необхідні заходи до суб’єктів господарювання м. Києва, які порушують встановлену цим рішенням заборону щодо реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива, в тому числі шляхом звернення до відповідного органу ліцензування з рекомендацією щодо позбавлення суб’єкта господарювання ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями.
6
Водночас, статтею 15 Закону № 481/95-ВР встановлено, що ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі:
- заяви суб'єкта господарювання;
- рішення про скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання;
- несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії;
- рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб'єктом господарювання марок акцизного податку (стосовно імпортерів);
- рішення суду про встановлення факту торгівлі суб'єктом господарювання алкогольними напоями без марок акцизного податку;
- рішення суду про встановлення факту переміщення суб'єктом господарювання алкогольних напоїв поза митним контролем;
- порушення вимог статті 15-3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях. З наведеного вбачається, що серед підстав анулювання ліцензії відсутня така підстава, як не виконання рішення органу місцевого самоврядування, зокрема, щодо заборони реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива, в тому числі у певні години доби.
Слід зазначити, що реалізація державної податкової політики, також контроль за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону здійснює Державна фіскальна служба України (ДФС), яка є центральним органом виконавчої влади.
Положенням про Державну фіскальну службу України затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236 (далі – Положення про ДФС) визначено, що Державна фіскальна служба України, у межах своїх повноважень, здійснює, зокрема, ліцензування оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями та заходи щодо запобігання та виявлення порушень законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв.
При цьому, Положенням про ДФС визначено, що Державна фіскальна служба України у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
Згідно з статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Отже, у органів місцевого самоврядування відсутні повноваження про надання вказівок, зокрема, органам Державної фіскальної служби, щодо виконання рішень органів місцевого самоврядування.
Водночас, пунктом 6 Рішення № 19/1023 органу, що здійснює видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, рекомендується здійснити проведення перевірок суб’єктів господарської діяльності м. Києва щодо виконання вимог цього рішення. Про результати таких перевірок інформувати виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію). Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за
7
порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.
Підпунктом 75.1.3 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України
визначено, що фактичною перевіркою є перевірка, що здійснюється контролюючим
органом, щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки,
порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових
операцій, наявності ліцензій, патентів, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг
підакцизних товарів.
Відповідно до статті 80 Податкового кодексу України фактична перевірка може
проводитися, у тому числі, у разі отримання в установленому законодавством
порядку інформації від державних органів або органів місцевого самоврядування, яка
свідчить про можливі порушення платником податків законодавства про
виробництво та обіг спирту, алкогольних напоїв.
Перелік порушень законодавства про виробництво та обіг спирту, алкогольних
напоїв та відповідальність за них, встановлені статтею 17 Закону № 481/95-ВР, серед
яких, зокрема, зазначено:
- оптова (включаючи імпорт та експорт) і роздрібна торгівля спиртом
етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним,
спиртом етиловим ректифікованим плодовим, алкогольними напоями та тютюновими
виробами без наявності ліцензій;
- роздрібна торгівля алкогольними напоями через електронний контрольно-
касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), не зазначений у ліцензії;
- порушення вимог статті 153 цього Закону;
- зберігання спирту, або алкогольних напоїв, або тютюнових виробів у
місцях зберігання, не внесених до Єдиного реєстру;
- оптова або роздрібна торгівля коньяком, алкогольними напоями, горілкою,
лікеро-горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими за встановлені мінімальні
оптово-відпускні або роздрібні ціни на такі напої;
- зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних
напоїв та тютюнових виробів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок
акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного
податку.
При цьому, невиконання рішення органу місцевого самоврядування не
визначено, як порушення законодавства про виробництво та обіг спирту, алкогольних
напоїв.
Отже, здійснення контролю за виконанням рішення органу місцевого
самоврядування не може бути підставою для проведення контролюючим органом, що
здійснює видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, перевірок
суб’єктів господарської діяльності м. Києва.
Згідно з інформацією, розміщеної на офіційному порталі Головного управління
ДФС у м. Києві (http://kyiv.sfs.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy), станом на 01.09.2016,
ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями у
м. Києві мали 3 112 суб’єктів господарювання, вказаним суб’єктам господарювання
було видано 7 706 ліцензій, з них 2 956 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними
напоями в магазинах та супермаркетах.
Слід зазначити, що станом на 01.11.2016 роздрібну торгівлю
алкогольними напоями у м. Києві, не залежно від виду об’єкту торгівлі (магазини,
тимчасові споруди, супермаркети), здійснювали 2 686 суб’єктів господарювання, на
підставі 7 002 ліцензій.
З наведеного, вбачається, що протягом вересня – жовтня 2016 року відбулось
8
скорочення кількості суб’єктів господарювання, які мали ліцензію на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями у м. Києві на 13,69 % або на 426 осіб, та кількості виданих ліцензій на 9,14 % або на 704 одиниці. З метою встановлення впливу Рішення № 19/1023 на господарську діяльність суб’єктів господарювання, що здійснюють реалізацію алкогольних напоїв у стаціонарних об’єктах торгівлі на території міста Києва, Відділення здійснило опитування найбільших ритейлерів, серед яких ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», ПрАТ «Фуршет», ТОВ «ЕКО», ТОВ «Новус Україна», ПІІ «Білла-Україна», ТОВ «Фора» та інших (лист Відділення від 07.11.2016 № 02-07/3794 про надання інформації). За інформацією, яка була надана, зокрема, ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», ПІІ «Білла-Україна», ТОВ «ЕКО» та іншими суб’єктами господарювання встановлено, що прийняття Київською міською радою Рішення № 19/1023 мало негативний вплив на господарську діяльність, зазначених суб’єктів. Так, ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» у своєму листі від 17.11.2016 № 3137 (вх. від 22.11.2016 № 01-11-3022) повідомило, зокрема, наступне (цитата): «Зазначене Рішення № 19/1023 здійснює нищівний вплив на діяльність Товариства, а саме: Встановлення обмежень на реалізацію алкогольних напоїв в м. Києві ставить Товариство в нерівні конкурентні умови на ринку реалізації алкогольних напоїв у порівнянні із суб’єктами господарювання, які здійснюють реалізацію зазначених товарів в Київській області та інших населених пунктах України, де таких обмежень не має. … на сьогоднішній день із прийняттям Рішення № 19/1023 суб’єкти малого підприємництва позбавлені можливості вільно здійснювати закупівлю алкоголю для своєї діяльності (виключаючи можливість закупки товару перед початком робочого дня), що призводить до порушень графіків їх роботи, простою у діяльності, додатковим витратам на доставку товару, так як продаж алкоголю буде здійснюватись в робочий час з 10.00 ранку. Зважаючи, на зазначені обмеження в м. Києві, суб’єкти малого підприємництва вимушені придбавати алкогольні напої у Київській області та/або через інші канали реалізації, які не передбачають обмежень щодо часу придбання товарів … Товариство було примушене здійснити додаткові грошові та годино-людські витрати на реалізацію Рішення №19/1023 та приведення роботи магазинів до вимог зазначеного нормативного акту. «…» Зважаючи на постійний попит суб’єктів малого підприємництва здійснювати закупівлю алкогольних напоїв без обмежень та до початку робочого дня, а також значну дешевизну нелегального алкоголю на чорному ринку у порівнянні із легальним ринком, Рішення №19/1023 Київської міської ради спонукає споживачів йти на нелегальний ринок алкоголю аби задовольнити свої потреби. Більш того, як правило, напередодні святкових та вихідних днів у грудні та січні (Новий Рік, Різдво), попит споживачів на придбання алкогольних напоїв значно зростає. Споживачі заінтересовані у придбанні товарів без будь-яких часових обмежень. Це означає, що попит споживачів щодо закупівлі алкогольних напоїв (з 23-00 до 10-00) в м. Києві на передодні святкових та вихідних днів, може бути задоволений
9
виключно чорним ринком, який отримує значну конкурентну перевагу… Рішення №19/1023 сприяє спотворенню чесної та прозорої конкуренції на ринку реалізації алкогольних напоїв в м. Києві, а також заохочує розвиток «чорного» (неконтрольованого) ринку алкогольних напоїв.» ТОВ «ЕКО» у своєму листі від 17.11.2016 № 607/777 юв (вх. від 22.11.2016 № 01-11-3023), зазначило, зокрема, наступне (цитата): «… Вважаємо, що Рішення Київської міської ради № 19/1023 порушує право Товариства на вільну підприємницьку діяльність, закріплене у статті 42 Конституції України, в якій зазначено, що кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. «…» Обмеження права суб’єктів господарської діяльності роздрібної торгівлі, в тому числі і ТОВ "ЕКО", на здійснення продажу пива, алкогольних і слабоалкогольних напоїв у період з 23:00 до 10:00 години створює анти конкурентне середовище…». В свою чергу ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет» у своєму листі від 18.11.2016 № 1439 (вх. від 22.11.2016 № 01-11-47-к) зазначило, зокрема, таке (цитата): «Таке обмеження годин реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива може призвести до зменшення обсягів реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива Товариством, а отже і до зменшення товарообігу та доходу Товариства.» ТОВ «Фора» у своєму листі від 21.11.2016 № 709 (вх. Відділення від 24.11.2016 № 01-11-3041) повідомило, зокрема, наступне (цитата): «Рішення Київської міської ради № 19/1023, яке набуло чинності 12 жовтня 2016 року, значною мірою вплинуло на товарообіг магазинів «ФОРА», а саме в нічний час, спостерігається зменшення товарообігу харчових продуктів приблизно на 600 000,00 грн за місяць, товарообігу підакцизної продукції – алкогольних напоїв, слабоалкогольних напоїв, пива приблизно на 1,5 млн грн за місяць.». ПІІ «БІЛЛА-Україна» у своєму листі від 18.11.2016 № 1457 (вх. від 22.11.2016 № 01-11-3025) вказало, зокрема, таке (цитата): «У зв’язку з прийняттям Київською міською радою рішення № 19/1023 від 22 вересня 2016 року «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива у стаціонарних об’єктах торгівлі в м. Києві» керівництвом Підприємства було прийнято рішення про зміну цілодобового режиму роботи Вісімнадцятої філії ПІІ «БІЛЛА-Україна» на режим роботи з 7.00 до 23.00 год., що в свою чергу спричинило зменшення кількості робочих місць та створило ряд незручностей для покупців, котрі постійно відвідували даний супермаркет в нічний час. На нашу думку, прийняття вище згадуваного рішення призводить до суттєвого зменшення розміру відрахувань акцизного податку до державного бюджету…». ТОВ «АТБ-маркет» у своєму листі 23.11.2016 № 23/11-16 (вх. від 05.12.2016 № 01-11-53-14) вказало, зокрема, таке (цитата): «Також, необхідно зазначити, що впровадження заборон на реалізацію алкогольних напоїв, повністю або частково, завжди викликало негативні наслідки у вигляді зростання «тіньового» обігу алкоголю, що є загальновідомою історичною інформацією і призводило взагалі до протилежних, негативних наслідків, а ніж ті, що ставились на меті при введенні таких обмежень. В доповнення, також необхідно зазначити, що обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива у стаціонарних об’єктах торгівлі в м. Києві також призводить до фінансових втрат, як суб’єктів господарювання, які
10
здійснюють такий вид діяльності, оскільки ними недотримується частина доходу, так і до недополучення, відповідно, місцевим бюджетом частини податків…». Конституційні основи правового господарського порядку в Україні становлять, зокрема: право кожного на підприємницьку діяльність, не заборонену законом, визначення виключно законом правових засад і гарантій підприємництва; забезпечення державою захисту конкуренції у підприємницькій діяльності, недопущення зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірного обмеження конкуренції та недобросовісної конкуренції, визначення правил конкуренції та норм антимонопольного регулювання виключно законом; визнання і дія в Україні принципу верховенства права (частина друга статті 5 Господарського кодексу України). Загальними принципами господарювання в Україні відповідно до статті 6 Господарського кодексу України є: - забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання; - свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом; - заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини. Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами (частина перша, друга статті 43 Господарського кодексу України).
Відповідно до частини четвертої статті 23 Господарського кодексу України незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб'єктів господарювання забороняється. Не допускається видання правових актів органів місцевого самоврядування, якими встановлюються не передбачені законом обмеження щодо обігу окремих товарів (послуг) на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць.
Частиною другою статті 25 Господарського кодексу України передбачено, що органам місцевого самоврядування заборонено приймати акти або вчиняти дії, що ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Згідно зі статтею 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Слід зазначити, що Рішення № 19/1023 має негативний вплив не тільки на суб’єктів господарювання – продавців алкогольних напоїв, а й на споживачів м. Києва, які обмежені в праві вільно придбавати товари на певній території. Відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право, зокрема, на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час. Статтею 24 Конституції України передбачено, що громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
11
За результатами збору та аналізу доказів складено подання від 25.11.2016 № 145/ПС-02-07 з попередніми висновками у справі № 997/57-р-02-07-16 (далі – Подання). Копію Подання було направлено на адресу Київської міської ради листом від 25.11.2016 № 02-07/4002. Зауважень та/або заперечень до змісту Подання Київська міська рада не надала. Відповідно до частини першої статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Згідно з абзацом дев'ятим частини другої статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнається дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком.
Згідно з частиною третьою статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Відповідно до пункту 3 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Отже, дії Київської міської ради, які полягають у прийнятті рішення від 22.09.2016 № 19/1023 «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива у стаціонарних об’єктах торгівлі в м. Києві», відповідно до якого встановлено, не передбачену законодавчими актами України, заборону реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива у стаціонарних об’єктах торгівлі торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, окрім закладів ресторанного господарства (кафе, бари, заклади громадського харчування, ресторани, тощо) на території міста Києва з 23:00 до 10:00 години, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, яке передбачене пунктом 3 статті 50 та абзацом дев’ятим частини другої статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних дій органом місцевого самоврядування, що полягає у встановленні не передбаченої законами України заборони та обмеження самостійності підприємств щодо реалізації товарів.
У зв’язку з наведеним, керуючись статтями 7, 12, 121 та 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», статтею 48 Закону України «Про захист економічної конкуренції», пунктами 3 та 11 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23 лютого 2001 року № 32-р, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30 березня 2001 року за № 291/5482
12
(із змінами), пунктом 32 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року № 5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року № 169-р) (із змінами), адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України,-
ПОСТАНОВИЛА:
1. Визнати дії Київської міської ради (ідентифікаційний код 22883141), які полягають у прийнятті рішення від 22.09.2016 № 19/1023 «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива у стаціонарних об’єктах торгівлі в м. Києві», відповідно до якого встановлено, не передбачену законодавчими актами України, заборону реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива у стаціонарних об’єктах торгівлі торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, окрім закладів ресторанного господарства (кафе, бари, заклади громадського харчування, ресторани, тощо) на території міста Києва з 23:00 до 10:00 години, порушенням, яке передбачене пунктом 3 статті 50 та абзацом дев’ятим частини другої статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних дій органом місцевого самоврядування, що полягає у встановленні не передбаченої законами України заборони та обмеження самостійності підприємств щодо реалізації товарів.
2. Зобов’язати Київську міську раду (ідентифікаційний код 22883141) у місячний строк припинити порушення законодавства про захист економічної конкуренції, яке зазначене у пункті 1 резолютивної частини цього рішення, шляхом скасування рішення від 22.09.2016 № 19/1023 «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива у стаціонарних об’єктах торгівлі в м. Києві».
Про виконання зобов’язальної частини рішення повідомити територіальне відділення протягом п’яти календарних днів з дня припинення порушення.
Відповідно до статті 60 Закону України "Про захист економічної конкуренції" рішення може бути оскаржено до господарського суду міста Києва у двомісячний строк з дня його одержання.
Голова адміністративної колегії –
Голова Відділення О. Хмельницький

Скажу сразу - чисто формальная зацепка

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18387
Re: 3.14тараси
« Reply #3 : Червня 08, 2017, 10:49:25 10:49 »
Ну ок, це не суд, це АМКУ. Тоді вони пітараси, взагалі все це алкогольне лоббі мудаки  :smilie9:

Замість зниження вживання отрути, легалізацї марихуани вони продовжують політику деградації населення.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: 3.14тараси
« Reply #4 : Червня 08, 2017, 11:28:17 11:28 »
Про що мова?..
Таке враження, що нi хто нi в курсе, якi мульйони працюють на ринку алг. продукцii, скiлькi маркетiв, генделикiв та кафе... лишилися прибуткiв.
Свого часу я казав, що Клiчко для АМК не Указ.
Бажаеш бути здоровим - не пiй.
Але й iншiм не заважай.
Маркети на те й працюють до пiвночi (цiлодобово), аби робити грошi на "водяре".
Але... Клiчко може заборонити КР видавати Дозвiл на продаж алкоголю.
Тут АМК не буде перечiти, бо КР... мае право сама вирiшувати, кому й що можна.
Але... тягатися с "Алкогольними королями"... не варто.
Там такий ДАХ, що Киiврада... нiчого вдiяти не зможе.
 :smilie1:

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: 3.14тараси
« Reply #5 : Червня 08, 2017, 12:05:45 12:05 »
Про що мова?..
Таке враження, що нi хто нi в курсе, якi мульйони працюють на ринку алг. продукцii, скiлькi маркетiв, генделикiв та кафе... лишилися прибуткiв.
Свого часу я казав, що Клiчко для АМК не Указ.
Бажаеш бути здоровим - не пiй.
Але й iншiм не заважай.
Маркети на те й працюють до пiвночi (цiлодобово), аби робити грошi на "водяре".
Але... Клiчко може заборонити КР видавати Дозвiл на продаж алкоголю.
Тут АМК не буде перечiти, бо КР... мае право сама вирiшувати, кому й що можна.
Але... тягатися с "Алкогольними королями"... не варто.
Там такий ДАХ, що Киiврада... нiчого вдiяти не зможе.
 :smilie1:

Я те больше скажу.
Исходя из решения АМК Киеврада не может запретить магазинам торговать водкой после 10ти, но вот ограничить время работы магазина 10ю часами может 100%.
Так что как бы эта Пэрэмога, не оказалась пировой

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: 3.14тараси
« Reply #6 : Червня 08, 2017, 02:08:18 14:08 »
Я те больше скажу.
Исходя из решения АМК Киеврада не может запретить магазинам торговать водкой после 10ти, но вот ограничить время работы магазина 10ю часами может 100%.
Так что как бы эта Пэрэмога, не оказалась пировой
:smiley24:
Просто отберут Лицензию на алкоголь и все понты кончатся.
Речь в решении АМК шла об ограничении времени.
То есть, алкашам мало дня, нужно еще ночью закупаться водярой.
Вот тут Киеврада может... прикрыть генделык... "по жалобе трудящихся".
Но любой вопрос решается при наличии бакинских.
Чем больше, тем лучше.
 :smilie3:

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46278
  • Never give in!
Re: 3.14тараси
« Reply #7 : Червня 08, 2017, 03:55:42 15:55 »
В Штатах кожен штат і кожен муніципалітет має право на подібні регуляції.
І ніхто не подає в суд на порушення прав чиїхось. Прийняли рішення на city council і все.  :smilie3:
If you are going through hell, keep going.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: 3.14тараси
« Reply #8 : Червня 08, 2017, 09:09:42 21:09 »
В Штатах кожен штат і кожен муніципалітет має право на подібні регуляції.
І ніхто не подає в суд на порушення прав чиїхось. Прийняли рішення на city council і все.  :smilie3:
Мер Клiчко... вирiшив позмагатися з Алко-Баронами та торгашами.
Iм до сраки вказiвки Киiвради - одного разу купили дозвiл на бухло... далi... боксер йде лiсом.
 :smilie1:

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18387
Re: 3.14тараси
« Reply #9 : Червня 16, 2017, 05:50:51 17:50 »
Влада планує назавжди заборонити продаж спиртних напоїв в столичних кіосках


Столична влада знову взялася за регулювання продажу алкоголю. Цього разу депутати Київради мають намір проголосувати за рішення, що передбачає повну заборону продажу алкоголю в МАФах.

Це не перша спроба заборонити продаж алкоголю в кіосках. У квітні минулого року вже було прийнято таке рішення. Але через те, що воно було прийнято на сесії "з голосу" і не пройшло процедуру узгодження, в судах його оскаржили. Судові тяжби тривають досі.

"Цього разу ми вирішили піти не через забороняє норму, а методом виключення норми (виду діяльності. – Авт.) На підставі договору пайової участі на продаж алкоголю в МАФах. Таким чином в кіосках взагалі не можна буде продавати алкоголь", – пояснив радник мера Києва Дмитро Білоцерківець.

Якщо депутати проголосують за нововведення і всі документи будуть погоджені, то вже через місяць-два, рішення набуде чинності. "Це рішення врегулює законодавчі колізії, адже в законі дозволено продавати алкоголь тільки в нежитлових (капітальних) приміщеннях, а МАФи не є такими", – пояснює депутат Київради, автор проекту рішення Владислав Михайленко.

За його словами, всі підприємці, які мають договір, в якому є дозвіл на продаж алкоголю, зможуть продовжувати свою діяльність до моменту завершення договору. Але в новому договорі отримати такий дозвіл можливості не буде.

"Підприємцям надамо альтернативу, наприклад, вони зможуть перекваліфікуватися і продавати продукти харчування, а ті, хто захоче продавати саме алкогольні напої – можуть продовжити свою діяльність, але вже в капітальній споруді (наприклад, відкривши магазин. – Авт.). Вже створена робоча група, яка розробляє спрощену схему передачі в оренду приміщень комвласності для тих, хто відмовиться від ларьків і почне працювати в капітальних спорудах. Можливо, навіть надамо приміщення на пільгових умовах. для тих, хто порушуватиме закон, передбачені санкції – розрив договору і демонтаж МАФу", – зазначив Михайленко.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: 3.14тараси
« Reply #10 : Червня 16, 2017, 06:14:32 18:14 »
Цитувати
"Цього разу ми вирішили піти не через забороняє норму, а методом виключення норми (виду діяльності. – Авт.) На підставі договору пайової участі на продаж алкоголю в МАФах. Таким чином в кіосках взагалі не можна буде продавати алкоголь", – пояснив радник мера Києва Дмитро Білоцерківець.

Я знал про это и поэтому не перестаю удивлятся на каком основании там вообще происходила торговля в киосках.
Более того, там еще минимальная площадь прописана. Тоесть в капитальном магазине, если он слишком маленький, все равно нельзя торговать крепкими напитками.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Re: 3.14тараси
« Reply #11 : Червня 16, 2017, 06:47:11 18:47 »
Цитувати
"Цього разу ми вирішили піти не через забороняє норму, а методом виключення норми (виду діяльності. – Авт.) На підставі договору пайової участі на продаж алкоголю в МАФах. Таким чином в кіосках взагалі не можна буде продавати алкоголь", – пояснив радник мера Києва Дмитро Білоцерківець.

Я знал про это и поэтому не перестаю удивлятся на каком основании там вообще происходила торговля в киосках.
Более того, там еще минимальная площадь прописана. Тоесть в капитальном магазине, если он слишком маленький, все равно нельзя торговать крепкими напитками.

Цікаво, який зв'язок між товаром що містить алкоголь і площею приміщення?
Які підстави, в чому тут логіка?

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: 3.14тараси
« Reply #12 : Червня 16, 2017, 07:35:33 19:35 »
Цитувати
"Цього разу ми вирішили піти не через забороняє норму, а методом виключення норми (виду діяльності. – Авт.) На підставі договору пайової участі на продаж алкоголю в МАФах. Таким чином в кіосках взагалі не можна буде продавати алкоголь", – пояснив радник мера Києва Дмитро Білоцерківець.

Я знал про это и поэтому не перестаю удивлятся на каком основании там вообще происходила торговля в киосках.
Более того, там еще минимальная площадь прописана. Тоесть в капитальном магазине, если он слишком маленький, все равно нельзя торговать крепкими напитками.

Цікаво, який зв'язок між товаром що містить алкоголь і площею приміщення?
Які підстави, в чому тут логіка?


Как раз чтобы  в "одноразовых" ятках не торговали - ограничение

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: 3.14тараси
« Reply #13 : Червня 16, 2017, 07:56:26 19:56 »
Напугали пса буханкой.
Все равно продавали и будуть продавать.
Во всяком случае, в каждом "спальнике" есть хотя бы один генделык, где торгует всем, чем попало.
Привезут к вечеру пару ящиков, а когда народ розбредётся по домам, "спокойно" будут торговать бухлом.
 :smilie7:

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Re: 3.14тараси
« Reply #14 : Червня 16, 2017, 08:11:40 20:11 »
Цікаво, який зв'язок між товаром що містить алкоголь і площею приміщення?
Які підстави, в чому тут логіка?

Как раз чтобы  в "одноразовых" ятках не торговали - ограничение

Якщо вже лобіювати мережі гіпермаркетів, то доцільніше було б пов'язати алкоголь з висотою стелі наприклад. Надійніше.

Ще варіанти - товщина стін, споживання електрики не меньше ніж..., звукоізоляція, кількість дверей, глибина фундаменту, марки цементу, в який бік відкриваються вікна, оріентація по сторонам світу (південь-північ) і т.і.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: 3.14тараси
« Reply #15 : Червня 16, 2017, 08:16:07 20:16 »
Цікаво, який зв'язок між товаром що містить алкоголь і площею приміщення?
Які підстави, в чому тут логіка?

Как раз чтобы  в "одноразовых" ятках не торговали - ограничение

Якщо вже лобіювати мережі гіпермаркетів, то доцільніше було б пов'язати алкоголь з висотою стелі наприклад. Надійніше.

Ще варіанти - товщина стін, споживання електрики не меньше ніж..., звукоізоляція, кількість дверей, глибина фундаменту, марки цементу, в який бік відкриваються вікна, оріентація по сторонам світу (південь-північ) і т.і.

Вы выступаете за свободную продажу питьевого спирта?
Могу напомнить что было время когда "Роялом" торговали рядом с детсадами и школами. Нормально это было?
А с чем связано такое безобразное нарушение свободы торговли как ограничение продажи пива и табака гражданам до 18.
Форменое безобразие.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Re: 3.14тараси
« Reply #16 : Червня 16, 2017, 08:28:24 20:28 »
Цікаво, який зв'язок між товаром що містить алкоголь і площею приміщення?
Які підстави, в чому тут логіка?

Как раз чтобы  в "одноразовых" ятках не торговали - ограничение

Якщо вже лобіювати мережі гіпермаркетів, то доцільніше було б пов'язати алкоголь з висотою стелі наприклад. Надійніше.

Ще варіанти - товщина стін, споживання електрики не меньше ніж..., звукоізоляція, кількість дверей, глибина фундаменту, марки цементу, в який бік відкриваються вікна, оріентація по сторонам світу (південь-північ) і т.і.

Вы выступаете за свободную продажу питьевого спирта?
Могу напомнить что было время когда "Роялом" торговали рядом с детсадами и школами. Нормально это было?
А с чем связано такое безобразное нарушение свободы торговли как ограничение продажи пива и табака гражданам до 18.
Форменое безобразие.

Ні. Я прихильник причинних зв'язків.

Не можна алкоголь поруч з дитячими закладами - причинний зв'язок є.
Табак і алкоголь обемежний за віком - причинний зв'язок є.
Між алкоголем і площею приміщень - причинного зв'язку немає.

Так само як нема зв'язку між кількістью споживання алкоголю населенням і властивостями будівель де він продається.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: 3.14тараси
« Reply #17 : Червня 16, 2017, 08:41:36 20:41 »
Цікаво, який зв'язок між товаром що містить алкоголь і площею приміщення?
Які підстави, в чому тут логіка?

Как раз чтобы  в "одноразовых" ятках не торговали - ограничение

Якщо вже лобіювати мережі гіпермаркетів, то доцільніше було б пов'язати алкоголь з висотою стелі наприклад. Надійніше.

Ще варіанти - товщина стін, споживання електрики не меньше ніж..., звукоізоляція, кількість дверей, глибина фундаменту, марки цементу, в який бік відкриваються вікна, оріентація по сторонам світу (південь-північ) і т.і.

Вы выступаете за свободную продажу питьевого спирта?
Могу напомнить что было время когда "Роялом" торговали рядом с детсадами и школами. Нормально это было?
А с чем связано такое безобразное нарушение свободы торговли как ограничение продажи пива и табака гражданам до 18.
Форменое безобразие.

Ні. Я прихильник причинних зв'язків.

Не можна алкоголь поруч з дитячими закладами - причинний зв'язок є.
Табак і алкоголь обемежний за віком - причинний зв'язок є.
Між алкоголем і площею приміщень - причинного зв'язку немає.

Так само як нема зв'язку між кількістью споживання алкоголю населенням і властивостями будівель де він продається.

Какая там причинная связь?

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Re: 3.14тараси
« Reply #18 : Червня 16, 2017, 09:59:15 21:59 »
Какая там причинная связь?

Сучасна українська влада зараз набагато краще попередньої. І розумніша.

Але на жаль ці начебто розумні люди як бачимо припускаються нерозумних вчинків.
Як на мене, це просто вплив травматичного досвіду 90-х.

Люди з 90-х світоглядно звичні (це саме травматична звичка) до того що досягати результату можна (допустимо) і без логіки, просто використовуючи якусь схему не зважаючи на те присутня в схемі зрозуміла причинність чи ні.

Насправді площина підлоги будівлі як пояснення заборони якогось товару - це дуже небезпечно.
Це поганий прецедент.

Не кажучі вже про інші наслідки.
Наприклад полегшення умов для монопольних змов (і підвищення цін).
Крім того спрямування споживачів алкоголю з маленьких магазинів до великих дає можливість корупціонерам просто усунути нижні ланки і отримувати корупційні гроші в більших об'ємах одразу напряму.
« Останнє редагування: Червня 16, 2017, 10:03:51 22:03 від Декодер »

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: 3.14тараси
« Reply #19 : Червня 16, 2017, 10:33:00 22:33 »
Какая там причинная связь?

Сучасна українська влада зараз набагато краще попередньої. І розумніша.

Але на жаль ці начебто розумні люди як бачимо припускаються нерозумних вчинків.
Як на мене, це просто вплив травматичного досвіду 90-х.

Люди з 90-х світоглядно звичні (це саме травматична звичка) до того що досягати результату можна (допустимо) і без логіки, просто використовуючи якусь схему не зважаючи на те присутня в схемі зрозуміла причинність чи ні.

Насправді площина підлоги будівлі як пояснення заборони якогось товару - це дуже небезпечно.
Це поганий прецедент.

Не кажучі вже про інші наслідки.
Наприклад полегшення умов для монопольних змов (і підвищення цін).
Крім того спрямування споживачів алкоголю з маленьких магазинів до великих дає можливість корупціонерам просто усунути нижні ланки і отримувати корупційні гроші в більших об'ємах одразу напряму.

Ты снова расплылся мыслью по древу и не ответил на вопрос.
Хорошо я отвечу.
Причинные связи там можно вообще не рассматривать вне зависимости от их вероятного наличия.
Во всех описаных случаям мы имеем административное регулирование рынка алкоголя.
Почему я считаю его допустимым в то время когда против тогоже для других товаров? Потому что алкоголь как и некоторые дугие товары не подчиняются законам рынка.
Что такое законы рынка? Самый главный из них это формирование цены товара которое происходит по договору продавца и покупателя. Так вот, алкоголь и некоторые другие товары (наркотики, табак, азартные игры) не имеют такой цены по той причине что покупатель готов заплатить за них любые деньги. Причем это не единичные случаи психозов, а массовое явление.
Поэтому в случае с этими товарам продавец получает сверхприбыль в чем то аналогичную монопольной ренте. Поэтому эти товары либо запрещены либо на них вводятся дополнительные налоги для уменьшения прибыльности.
Эти товары всегда будут подвергаться ограничительным мерам

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Re: 3.14тараси
« Reply #20 : Червня 16, 2017, 11:01:12 23:01 »
Причинные связи там можно вообще не рассматривать...

Саме про це я і казав вище.
Причинність повинна бути присутня завжди.
Регулювання заради регулювання - це абсурд.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: 3.14тараси
« Reply #21 : Червня 16, 2017, 11:25:19 23:25 »
Причинные связи там можно вообще не рассматривать...

Саме про це я і казав вище.
Причинність повинна бути присутня завжди.
Регулювання заради регулювання - це абсурд.

Абсурд это читать одно предложение из всего поста