Автор Тема: і знову про бляхи  (Прочитано 7057 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline optimist

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5425
і знову про бляхи
« : Вересня 06, 2017, 07:18:32 19:18 »
одразу скажу я проти бляхарів
мабуть тому що я не з їх числа :gigi:
але ось цей допис похитнув моє упереджене ставлення до цих людей
все ж треба спростити купівлю тачок, най накупляться та стануть у затори :laugh:

Mykola Malukha
5 год · Kyiv, Kiev ·
Я - литовець!
Донедавна мене взагалі не цікавили тачки. Навіть більше, я до 32 років не вмів керувати авто та не мав прав. Але перспектива народження 3-ї дитини примусила задуматися над власною тєлєгою.
Як представник класичного середнього класу, я одразу почав вивчати опцію "авто в кредит". Результати рісьорча мене дещо збентежили. Всього декілька банків давали автокредити (на певні види марок). На той момент (осінь-зима 2016) ставка 22% річних + треба внести перший мінімальний внесок у розмірі 20% від вартості авто. Те що нам підходило серед авто (посадити 3 дитини + двох дорослих) коштувало десь щонайменше 450 тис. грн. Отже, 90 тис. грн перший внесок і далі виплата відсотків. Якщо брати кредит на три роки, то це виплати 17 тис. грн/міс. Пардон, в умовах економічної нестабільності, коли можна втратити роботу (а в мене в житті була пара таких моментів і це були мої найгірші часи), - це самогубство.
Кредит на б/у авто. На той момент таку опцію пропонував лише Приватбанк. Але там ставка складала 30%. І це за умови, якщо ти придбаєш авто на її якійсь автобіржі, де вибір дуже скромний (переважно якісь корита, після аварій). Третій варіант - брати просто кредит, але це до 100 тис. грн під 40-50% річних.
Тобто єдиний варіант - це брати кредит на нове авто, переплачуючи, за підсумками, 80% його вартості. У сусідній Литві кредит за такими самими умовами вам обійдеться у 20% від вартості авто (тобто у 4!!! грьобані рази менше).
Тобто наша влада - Президент, Кабмін, Верховна Рада - позбавила мене права отримати доступний кредит. Як? Корупцією на Державних підприємствах, соціал-популізмом, відмовою від впровадження медичної, пенсійної та інших реформ, наявністю всяких Роттердамів+ та RAB-тарифів, бестолковою бюджетною політикою, що зрештою впливає на відсоткову ставку, яку пропонують банки (закладаючи в неї свої ризики).
Друга опція - придбати б/у на ринку. Наш бюджет (з урахуванням позики від родичів) був $3-4 тис. Оу... на ці гроші я міг би собі дозволити 8-річний Ланос, або, як на днях бачив оголошення на авті, Matiz за $4650. Більш-менш пристойне коштуває >$6 тис. Але, на жаль, серед знайомих я не знайшов тих, хто б мене прокредитував.
І тут мені підказали третій шлях - "литовець". За 2500 євро можна знайти гарне авто для сім'ї + 800 євро за послуги людям, які займаються придбанням та доставкою. Мені підказали дуже гарних перевірених хлопців, які поїхали в Литву і, о чудо, купили Audi A6 2002 року, 282К км пробіг (гоняла виключно по Німеччині) за 2300 євро. Врешті, зі всіма виплатами, страховками (UA+LT) я отримав за $3500 класну тачку. Аналогічне авто на укрномерах (щоправда із пробігом по укрдорогах, з укрбензином та вірогідно підкрученим спідометром) $7500-9000.
Я - мудак! Намахав державу, несплатив податки! Однозначно, підірвав боєздатність на фронті і плюнув в обличчя героям АТО!
Хоча, ні... почекайте. Тут друга частина моєї сповіді. Насправді, коли ви купуєте б/у авто (в Україні), то не сплачуєте ніяких податків. Ви просто компенсуєте власникові (або першовласникові) колись сплачені побори, які він хоче отримати при перепродажі.
Але я зараз розповім про інше. Як тіки в нас з'явилась "красотка Ауді", то ми почали подорожувати. Спочатку в радіусі 100 км - зоопарк 12 місяців, Парк "Київська Русь", Коростишевський кар'єр (десь на кожну локацію витратили +500 грн не враховуючи пальне). Влітку ми вирішили (спонтанне рішення) поїхати у подорож Закарпаттям та Карпатами: Мукачеве, Берегове (+околиці), Ужгород, Львів (+4 замки). За літній відпочинок ми витратили (пальне, проживання, харчування, відвідування визначних пам'яток, сувеніри, смаколики ЗАкарпаття) - 25,5 тис. грн.
З момента придбання авто ми витратили на пальне десь 17 тис. грн (без врахування відпустки). На СТО ми витратили за цей час десь 13-15 тис. грн (планова заміна ГРМ, машинного мастила, мастила коробки передач, саленблоки тощо).
Десь на автомийку за цей час витратили 3000 (хімчистка+решта) грн. Тобто завдяки авто я за цей час витратив десь 45-47 тис. грн. Це частина від зекономлених грошей, на які я купив купу товарів і послуг в різних регіонах країни, замість того, щоб або компенсувати комусь його митно-податкові витрати здійснені колись, або сплатити державі, яка на сьогодні не здатна ефективно користуватись публічними коштами, космічні мита та податки (щоб підтримати якогось міфичного вітчизняного автовиробника).
Так, авто нашій сім'ї суттєво спростило життя. Зокрема, я тепер можу без логістисних пригод раз на 2 місяці возити старшого сина у Київ з Ірпеня на апаратне лікування вартістю 2500 грн, тому що до цього лікарі, оплачені з моїх податків, неправильно ставили діагноз дитині, від чого її зір на одному оці впав до 5-8%. Ми можемо возити дітей у приватний садочок (громадським транспортом туди важко дістатися) вартістю 8000 грн (на двох дітей), тому що влада в Ірпіні з моїх податків не спромоглась побудувати достатню кількість дошкільних заходів.
Тому сьогодні я вийшов на акцію протесту Авто Евро Сила, щоб українців позбавити лобістських мит, дозволити українцям вільно купувати якісні авто.
Ну а тепер розкажіть мені, який я - мудак, євробляхєр, тікаю з місць ДТП, псую повітря і руйную українські дороги. Велкам.

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 32852
  • Стать: Чоловіча
Re: і знову про бляхи
« Reply #1 : Вересня 06, 2017, 07:29:58 19:29 »
Мелодраматична куйня  :smilie7:

Offline Адам Жоржович

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18960
Re: і знову про бляхи
« Reply #2 : Вересня 06, 2017, 07:32:24 19:32 »
Логічно, хулі: нахуя я буду платити "цій державі" податки, котрі вона проїбе на якісь-там нікому непотрібні танки, якщо я можу купляти шаурму і тим "піднімати іканомєгу" бо "гройсман не може"(с) сцивгіль. Чого, блядь, тільки не вигадають щоб виправдати порушення закону.  :smilie8:
« Останнє редагування: Вересня 06, 2017, 08:42:50 20:42 від Адам Жоржович »

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: і знову про бляхи
« Reply #3 : Вересня 06, 2017, 07:36:54 19:36 »
Доступность машин должна быть просто потому что это повышает мобильность населения что есть несомненный плюс. Огромный плюс про что частично и сказано в этом опусе.
Драконовские поборы на импорт тоже надо отменить, это даже не обсуждается. Думаю вполне достаточно просто отменить ПДВ и всем наступит счастье
И вопрос с бляхарями урегулировать очень просто. Машина ввезена, год (или сколько там) прошел, машина не вывезена. Таможня подает в полицию в розыск. Тачка тормозится и отправляется на штрафстоянку до выплаты сборов.
Все остальное сказки в пользу бедных. Нету денег покупай тачку дешевле. Не 2006 г, а 1996г. Однозначно будет дешевле.
А эти все разговоры - нехватает денег на ролс-ройс -от лукавого

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549
Re: і знову про бляхи
« Reply #4 : Вересня 06, 2017, 07:44:29 19:44 »
У сусідній Литві
Ах боже ж ти мой! (с)
В Литві економіка працює і жити краще!

А це нічого, шо в Литві війни нема, що Литва робила реформи та вступала в ЄС та в НАТО, коли цей виродок бляхар голосував за дружителів флотами?
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4849
Re: і знову про бляхи
« Reply #5 : Вересня 06, 2017, 08:07:39 20:07 »
Машина ввезена, год (или сколько там) прошел, машина не вывезена. Таможня подает в полицию в розыск. Тачка тормозится и отправляется на штрафстоянку до выплаты сборов.

Вони виїжджають за кордон, роблять коло,  і вертаються.  Щоб запровадити таку схему, треба дуже складну систему обліку і, відповідно, прописати складні критерії, кого можна гальмувати. На практиці майже неможливо так зробити, щоб під роздачу не попали нормальні іноземці, що приїхали в гості, або у справах.

Як варіант, можна просто заборонити громадянам України керувати автомобілями з іноземною реєстрацією на території України. Це викличе вереск і гвалт, але радикальні заходи і мусять викликати вереск і гвалт.

Ну і ці звірські податки, звичайно, треба радикально знизити, це не обговорюється.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: і знову про бляхи
« Reply #6 : Вересня 06, 2017, 08:32:23 20:32 »
Машина ввезена, год (или сколько там) прошел, машина не вывезена. Таможня подает в полицию в розыск. Тачка тормозится и отправляется на штрафстоянку до выплаты сборов.

Вони виїжджають за кордон, роблять коло,  і вертаються.  Щоб запровадити таку схему, треба дуже складну систему обліку і, відповідно, прописати складні критерії, кого можна гальмувати. На практиці майже неможливо так зробити, щоб під роздачу не попали нормальні іноземці, що приїхали в гості, або у справах.

Як варіант, можна просто заборонити громадянам України керувати автомобілями з іноземною реєстрацією на території України. Це викличе вереск і гвалт, але радикальні заходи і мусять викликати вереск і гвалт.


Не, сейчас не идет речь про тех кто выезжает и заезжает обратно.
Сейчас мы говорим про тех кто нехочет делать даже этого. Прикинь, легко из Николаева например за границу каждые три месяца кататься.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4849
Re: і знову про бляхи
« Reply #7 : Вересня 06, 2017, 08:34:34 20:34 »

Сейчас мы говорим про тех кто нехочет делать даже этого. Прикинь, легко из Николаева например за границу каждые три месяца кататься.

Ну, з такими можна і в рамках існуючих законів впоратися. Було б бажання.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: і знову про бляхи
« Reply #8 : Вересня 06, 2017, 08:44:31 20:44 »

Сейчас мы говорим про тех кто нехочет делать даже этого. Прикинь, легко из Николаева например за границу каждые три месяца кататься.

Ну, з такими можна і в рамках існуючих законів впоратися. Було б бажання.

Так и я про что. Отмазки властей в стиле "полиция не имеет доступа к таможенной базе" вызывают сильные подозрения в том что это такая же "схема" как и рубка леса, добыча янтаря и тд и тп

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: і знову про бляхи
« Reply #9 : Вересня 07, 2017, 03:13:11 15:13 »
Вроде говорят что разогнали бляхарив

Offline Зденик

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4106
  • Стать: Чоловіча
  • https://sl8.online/invite/LRPOdQ
    • СЛЕЙТ (Sl8)
Re: і знову про бляхи
« Reply #10 : Вересня 07, 2017, 05:34:21 17:34 »
До кінця осені заплановане ухвалення закону, що забороняє в’їзд незаконних автомобілів з іноземною реєстрацією в Україну.

На цьому наголосила представник президента в парламенті Ірина Луценко, передає 112 Україна.

«Ми найближчим часом, вже працює робоча група, закриваємо кордон для того, щоб не продовжувати ці транзитні пересування, це накопичення в Україні таких незаконних автомобілів. Я думаю, місяць-два. Ми повинні до листопада прийняти закон, який заборонить в’їжджати, тобто ми припиняємо таке нашестя», – сказала Ірина Луценко.  :gigi:
Die Herren Politiker - die sind alle doof ! ©

Offline esk

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 832
  • Стать: Чоловіча
Re: і знову про бляхи
« Reply #11 : Вересня 07, 2017, 07:43:47 19:43 »
Цитувати
Перехід на українські номери власникам вже ввезених до України легкових авто з іноземною реєстрацією коштуватиме від 1 до 1,4 тис. євро. Про це розповіла голова Комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна у коментарі Еспресо.TV.
"Коли ми порахували, це абсолютно невеликі суми сплати митних платежів. Категорія до 2200 см кубічних, 2-а категорія автомобілів, це в районі 1 тис. євро. Наступна категорія - 1,2 - 1,4 тис. євро", - заявила вона.
Як і раніше, ставки акцизного збору встановлені в євро залежно від о'бєму двигуна. Южаніна повідомила, що це рішення стосується авто на іноземних номерах як пізніше 2010 року випуску, так і пізніше 2000 року.
Відповідні зміни будуть внесені до Податкового, Митного і Бюджетного кодексу.
"Це дійсно величезний крок назустріч людям", - підкреслила глава податкового комітету.

Уніан
Russia delenda est.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4849
Re: і знову про бляхи
« Reply #12 : Вересня 07, 2017, 07:46:41 19:46 »
Що, можна буде ввезти і розмитнити автомобіль 2001 року випуску? Не вірю.

Offline finli

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 10412
Re: і знову про бляхи
« Reply #13 : Вересня 07, 2017, 07:50:20 19:50 »
Логічно, хулі: нахуя я буду платити "цій державі" податки, котрі вона проїбе на якісь-там нікому непотрібні танки, якщо я можу купляти шаурму і тим "піднімати іканомєгу" бо "гройсман не може"(с) сцивгіль. Чого, блядь, тільки не вигадають щоб виправдати порушення закону.  :smilie8:


 :smiley24:

Offline optimist

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5425
Re: і знову про бляхи
« Reply #14 : Листопада 13, 2017, 11:09:58 23:09 »
Вільнюс ініціює конфіскацію авто на литовських номерах в Україні

Митний департамент Литви відзвітував про перші результати перевірок законності експорту авто з литовськими номерами в Україну.

Згідно звіту митного департаменту Литви, більше 59 тисяч автомобілів були вивезені з Литви в Україну в обхід існуючих законодавчих норм, тобто з грубими порушеннями митних правил, – пише Телеканал новин “24” Про це йдеться в матеріалі литовського видання Verslo žinios (Ділові знання). Як зазначають експерти, таке визнання може серйозно вдарити по так званих власниках авто на литовських номерах, які завезли їх в якості співробітника компанії. В Литві дуже жорстко карають за приховування податків – наприклад нещодавно у громадянина конфіскували 31 тисячу не задекларованих доларів й виписали штраф. Власники чи акціонери таких литовських фірм можуть бути звинувачені одразу за трьома статтями литовського кримінального кодексу, зазначає на своїй сторінці у Фейсбук працівник однієї з фірм у Вільнюсі Олександр Ланецький. Це розтрата коштів підприємства, несплата податків та масовий найм нелегальних працівників на роботу (адже за документами, українські «власники» литовських авто – це водії таких компаній). Українські власники таких автомобілів на литовських номерах, які завезені на територію нашої країни за допомогою помічених у шахрайстві компаній, матимуть серйозні неприємності. Зокрема, при перетині кордону Україні з однією з європейських держав таке авто може бути конфісковане. Або якщо українська влада отримає дані про такі незаконні авто, вона сама може виявляти, затримувати та конфісковувати дані автомобілі.

Джерело: http://prolviv.com/blog/2017/11/13/vilnius-initsiiuie-konfiskatsiiu-avto-na-lytovskykh-nomerakh-v-ukraini/
© prolviv.com

Offline Harddriver

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • Стать: Чоловіча
Re: і знову про бляхи
« Reply #15 : Листопада 15, 2017, 09:37:36 21:37 »
Я був би не проти блях, якби в нас були широкі дороги, підземні паркінги, місткі парковки при будинках, чи хоч стоянки в межах району. Натомість з появою блях вперше в місті (210 тис. населення) маємо транспортний колапс, як в Куйові  :smilie2: По всьому місту почалися корки,  центр став дууже геморойний в плані відвідувань у справах, бо  стати тупо нема де. На стоянці в дворі з'явилися 4 бляхи на додаток до 6-ти авт що були - і все - дівайся де хоч :(
Якщо кожна молода людина, що має 500-2000$ заведе собі димлячу бляху - інфраструктура (ще совкова) до цього тупо не готова. Грибаускайте молодець, що допомагає навести з цим лад, ще б поляки допомогли прибрати з доріг тих, що навіть на Ланос в своєму житті не заробили, я б тоді сказав, що від влади є якийсь толк, а не "голову в пісок", як завжди  :smilie9:

Offline primera

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 268
Re: і знову про бляхи
« Reply #16 : Листопада 16, 2017, 07:04:24 07:04 »
До кінця осені заплановане ухвалення закону, що забороняє в’їзд незаконних автомобілів з іноземною реєстрацією в Україну.

На цьому наголосила представник президента в парламенті Ірина Луценко, передає 112 Україна.

«Ми найближчим часом, вже працює робоча група, закриваємо кордон для того, щоб не продовжувати ці транзитні пересування, це накопичення в Україні таких незаконних автомобілів. Я думаю, місяць-два. Ми повинні до листопада прийняти закон, який заборонить в’їжджати, тобто ми припиняємо таке нашестя», – сказала Ірина Луценко.  :gigi:

Не говорите глупости, не смешите нормальных людей.
Стамбульская конвенция международный договор, который ратифицировала Украина и он имеет высшую юридическую силу чем письма, приказы указания, а тем более внутренние распоряжения. Поэтому при обжаловании действий таможенных органов или ГАИ, вы можете ссылаться на с . 7 приложения С к Конвенции.
Кроме того, ни один закаканый ментяра не имеет права проверять таможенные проблемы с автомобилем, это только могут сделать сами знаете кто. А таможня это имеет право делать исключительно в зонах таможенного контроля, т.е. на таможне и на границе, а на границе автомобиль уже был, так что, как говориться, давай, до свидания!
Хотите побороть бляхи - отмените Стамбульский договор. Не можете? Нех тогда балаболить.

« Останнє редагування: Листопада 16, 2017, 08:11:19 08:11 від primera »

Offline WestNik

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5741
Re: і знову про бляхи
« Reply #17 : Листопада 18, 2017, 07:48:37 19:48 »
До кінця осені заплановане ухвалення закону, що забороняє в’їзд незаконних автомобілів з іноземною реєстрацією в Україну.

На цьому наголосила представник президента в парламенті Ірина Луценко, передає 112 Україна.

«Ми найближчим часом, вже працює робоча група, закриваємо кордон для того, щоб не продовжувати ці транзитні пересування, це накопичення в Україні таких незаконних автомобілів. Я думаю, місяць-два. Ми повинні до листопада прийняти закон, який заборонить в’їжджати, тобто ми припиняємо таке нашестя», – сказала Ірина Луценко.  :gigi:

Не говорите глупости, не смешите нормальных людей.
Стамбульская конвенция международный договор, который ратифицировала Украина и он имеет высшую юридическую силу чем письма, приказы указания, а тем более внутренние распоряжения. Поэтому при обжаловании действий таможенных органов или ГАИ, вы можете ссылаться на с . 7 приложения С к Конвенции.
Кроме того, ни один закаканый ментяра не имеет права проверять таможенные проблемы с автомобилем, это только могут сделать сами знаете кто. А таможня это имеет право делать исключительно в зонах таможенного контроля, т.е. на таможне и на границе, а на границе автомобиль уже был, так что, как говориться, давай, до свидания!
Хотите побороть бляхи - отмените Стамбульский договор. Не можете? Нех тогда балаболить.



що там в Стамбульському договорі- анархія і поху*зм ?

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Re: і знову про бляхи
« Reply #18 : Листопада 18, 2017, 11:39:04 23:39 »
Драконовские поборы на импорт тоже надо отменить, это даже не обсуждается. Думаю вполне достаточно просто отменить ПДВ и всем наступит счастье

Найбільшу частину поборів складає не ПДВ, а акциз. Слід скасувати акцизи, застосовувати 0% ставку ПДВ і брати лише ввізне мито за "першу реєстрацію".

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549
Re: і знову про бляхи
« Reply #19 : Листопада 19, 2017, 08:23:15 08:23 »
застосовувати 0% ставку ПДВ
Лише на бляхи відмінити ПДВ чи взагалі його відмінити?
Чому на ліки і на продовольчі товари має бути податок, а на бляхи - ні? Тому що Блеккету мафинку захотілося?
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: і знову про бляхи
« Reply #20 : Листопада 19, 2017, 09:30:52 09:30 »
Драконовские поборы на импорт тоже надо отменить, это даже не обсуждается. Думаю вполне достаточно просто отменить ПДВ и всем наступит счастье

Найбільшу частину поборів складає не ПДВ, а акциз. Слід скасувати акцизи, застосовувати 0% ставку ПДВ і брати лише ввізне мито за "першу реєстрацію".

Так акциз как раз уже вроде отменили

застосовувати 0% ставку ПДВ
Лише на бляхи відмінити ПДВ чи взагалі його відмінити?
Чому на ліки і на продовольчі товари має бути податок, а на бляхи - ні? Тому що Блеккету мафинку захотілося?

Это "подержанный" товар, те ПДВ за него один раз уже заплачен

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549
Re: і знову про бляхи
« Reply #21 : Листопада 19, 2017, 10:02:53 10:02 »
Это "подержанный" товар, те ПДВ за него один раз уже заплачен
Цей товар за великим рахунком Україні не потрібен, то з якого дива держава має стимулювати його пільгове завезення  :Sho_za:?!
В той час як без ліків пацієнти просто помиратимуть. Може краще податки на ліки відмінити, ніж на бляхи?
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: і знову про бляхи
« Reply #22 : Листопада 19, 2017, 10:14:37 10:14 »
Это "подержанный" товар, те ПДВ за него один раз уже заплачен
Цей товар за великим рахунком Україні не потрібен, то з якого дива держава має стимулювати його пільгове завезення  :Sho_za:?!
В той час як без ліків пацієнти просто помиратимуть. Може краще податки на ліки відмінити, ніж на бляхи?

Я ж не пишу что и где нужно отменять, просто пишу что брать какие либо налоги с ПОДЕРЖАНЫХ товаров это идиотизм. Возможен только налог с продажи. Тем более ПДВ - налог на ДОБАВЛЕННУЮ стоимость. Бляд, что там добавленного в секондхенде?

Вопрос о налогообложении лекарств это другое.Тут вполне возможно снижение или отмена ПДВ. Вопрос  в том при существующей у нас системе торговли ими это не даст ничего кроме роста доходов фарммафии. А после введения там конкуренции это вполне рассмотрибельно. Это достаточно рапространенная практика. Например в штатах налог с продаж на продукты меньше чем на все остальное

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549
Re: і знову про бляхи
« Reply #23 : Листопада 19, 2017, 10:53:00 10:53 »


Я ж не пишу что и где нужно отменять, просто пишу что брать какие либо налоги с ПОДЕРЖАНЫХ товаров это идиотизм. Возможен только налог с продажи. Тем более ПДВ - налог на ДОБАВЛЕННУЮ стоимость. Бляд, что там добавленного в секондхенде?

Купа "бізнесменнів" ввозять бляхи в Україну на продаж. З якого дива вони мають не платити податку на додану вартість  :Sho_za:?!
Я можу зрозуміти, якщо б мова йщла про якогось заробітчанина, який кілька років прожив та попрацював в Італіях/Португаліях, там собі давно купив машину, заплатив за неї податки, а коли повертається зі своїм майном в Україну - то дійсно, нема питань, не має платити податку.
Але якщо якийсь фупівський ПРОМ ганяє в Україну бляхи десяткаи на рік, то даруйте, але додана вартість там присутня. І чимала.
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?

Offline finli

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 10412
Re: і знову про бляхи
« Reply #24 : Листопада 19, 2017, 10:58:33 10:58 »
Цитувати
Хотите побороть бляхи - отмените Стамбульский договор. Не можете? Нех тогда балаболить.

А Ви  шановний primera  його читали?Схоже що ні.

Спеціяльно для Вас. :smilie5: 

Статья 9
Каждая   Договаривающаяся   Сторона   имеет   право,   в   соответствии   с
положениями    статьи    29    на
стоящей    Конвенции,    сделать    оговорку    в
отношении   статьи   2   настоящего   Приложения   постольку,   поскольку   эта
оговорка касается частичного освобождения от уплаты ввозных сборов.


http://www.interbuh.com.ua/docs/stambul_con.pdf

Offline finli

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 10412
Re: і знову про бляхи
« Reply #25 : Листопада 19, 2017, 11:03:01 11:03 »
Цитувати
ПДВ - налог на ДОБАВЛЕННУЮ стоимость. Бляд, что там добавленного в секондхенде?

Якщо секонд продається то додана вартість присутня.

Базою податку на додану вартість є фактична (договірна) ціна товару чи послуги. У випадку, якщо звичайна ціна (ціна даного товару чи послуги за умови його продажу стороннім особам — які не мають жодних відносин з постачальником) перевищує фактичну більш, ніж на 20%, то базою оподаткування є звичайна ціна. Якщо товар чи послуга є імпортованою, то базою є договірна ціна, але не менша за митну вартість.

Offline WestNik

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5741
Re: і знову про бляхи
« Reply #26 : Листопада 19, 2017, 12:58:31 12:58 »
дивні , все- таки, люди ці бляхарі

дивні і наглі

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: і знову про бляхи
« Reply #27 : Листопада 19, 2017, 02:13:28 14:13 »


Я ж не пишу что и где нужно отменять, просто пишу что брать какие либо налоги с ПОДЕРЖАНЫХ товаров это идиотизм. Возможен только налог с продажи. Тем более ПДВ - налог на ДОБАВЛЕННУЮ стоимость. Бляд, что там добавленного в секондхенде?

Купа "бізнесменнів" ввозять бляхи в Україну на продаж. З якого дива вони мають не платити податку на додану вартість  :Sho_za:?!
Я можу зрозуміти, якщо б мова йщла про якогось заробітчанина, який кілька років прожив та попрацював в Італіях/Португаліях, там собі давно купив машину, заплатив за неї податки, а коли повертається зі своїм майном в Україну - то дійсно, нема питань, не має платити податку.
Але якщо якийсь фупівський ПРОМ ганяє в Україну бляхи десяткаи на рік, то даруйте, але додана вартість там присутня. І чимала.

Конечно
Вот только ПДВ возникает когда кто то продает пригнанную машину, а никак не на границе. Причем продавать он должен нормально - дороже чем купил. А сейчас его сдирают на границе по факту никак не различая тех кто купил машину для себя и продаванов.

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Re: і знову про бляхи
« Reply #28 : Листопада 19, 2017, 05:16:01 17:16 »
Это "подержанный" товар, те ПДВ за него один раз уже заплачен
Цей товар за великим рахунком Україні не потрібен, то з якого дива держава має стимулювати його пільгове завезення  :Sho_za:?!
В той час як без ліків пацієнти просто помиратимуть. Може краще податки на ліки відмінити, ніж на бляхи?

На ліки ставка ПДВ 7%. На автівки хай буде теж 7%. Такий варіант вас влаштує?
Україні не потрібен - це ви маєте на увазі можновладців? Так, їм б/в автівки не потрібні, бо зарплати вистачить купити нову. А що робити манюпасам, у кого не настільки високі доходи?

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549
Re: і знову про бляхи
« Reply #29 : Листопада 19, 2017, 06:27:18 18:27 »

На ліки ставка ПДВ 7%. На автівки хай буде теж 7%. Такий варіант вас влаштує?

Ні, не влаштує.
Задовбали своєю бляхарською простотою та нахабством.

Без ліків люди просто вмирають, лише маразматик буде прирівнювати ліки та бляхи.
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?