Автор Тема: Україна будує космічний корабель для Саудівської Аравії  (Прочитано 616 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18394
Конструкторське бюро "Південне" на початку року показало презентацію креслень космічного корабля, який більше схожий на літак, ніж на традиційну ракету.

Джерела повідомили Popular Mechanics, що незвичайний "космічний літак" насправді є частиною багаторазової супутникової установки, що розробляється в КБ "Південне" для Саудівської Аравії.

Ці зображення могли бути просто гіпотетичної картиною на екрані комп'ютера, але та ж презентація також показувала активну роботу на українських випробувальних майданчиках і навіть деякі експериментальні апаратні засоби, які були явно пов'язані з незвичайним космічним апаратом.

"Хоча ці дві країни здаються дивними союзниками, Україна і Саудівська Аравія співпрацювали в ряді аерокосмічних проектів, включаючи тактичну балістичну ракету "Грім-2", наукову ракету-зонд і зенітну ракету", - йдеться в статті Popular Mechanics.

Найбільш цікавою деталлю в пропонованому проекті є 30-тонний літак, який буде служити в якості першого етапу двоступеневої системи запуску. Передбачається, що літак буде оснащений двигуном з турбореактивним двигуном і двигуном прямої дії. Літак-носій зможе досягати висоти від 25 до 30 кілометрів, де семитонна ракета-носій буде розділяти і запускати свій власний традиційний двигун.

Джерела, знайомі з цим питанням, розповідають Popular Mechanics, що, хоча українська космічна промисловість робить ракети високого класу, цей тип транспортного засобу не є спеціалізацією КБ "Південне", так як інженери повинні були б вирішувати нові проблеми з двигуном, аеродинамікою і жароміцними матеріалами. Українській космічній галузі також знадобиться великомасштабна випробувальна і виробнича база для створення повномасштабних прототипів, планера і двигунів.

Раніше НВ повідомляло, що Державне космічне агентство України (SSAU) пропонує побудувати космодром за межами авіабази Кертін в Кімберлі, Австралія. У заявці уточнюється, що об'єкт може стати найбільшим пусковим майданчиком Азії, який буде обслуговувати комерційні запуски для регіональних партнерів Австралії, таких як Японія, Сінгапур, Південна Корея та Індонезія.

Ідея поступила як відповідь на багаторічну мрію Австралії про розміщення свого власного пускового комплексу.



І москалі пишуть.

Украина строит сверхзвуковой беспилотник

Украина создает гиперзвуковую многоразовую космическую систему для запуска спутников, сообщает Popular Mechanics.

По словам собеседника издания в ракетно-космической отрасли Украины, небольшие спутники будут доставляться в космос семитонной орбитальной ракетой, которая будет запускаться с 30-тонного гиперзвукового летательного аппарата.

Разработку системы, которая предназначена для Саудовской Аравии, ведет конструкторское бюро «Южное».


І посилання на джерело - https://www.popularmechanics.com/space/rockets/a18212031/ukraine-saudi-arabia-space-plane/

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18394
Гуглепереклад.

Україна будує космічну лінію для ... Саудівська Аравія?
Фактичні випробувальні об'єкти та експериментальне обладнання вказують на космічний апарат, що набагато більше факту, ніж фантастика.


До Анатолію Заку
14 березня 2018 р
396
 К.Б. ПІВДЕННЕ
У презентації цього року українська космічна компанія КБ "Південне" зробила сплеск, несподівано розкривши екзотичний човниковий космічний апарат. Презентація демонструє кулястої конструкції, яка виглядає більше як літак, ніж традиційна ракета, і на відміну від того, що раніше бачили відомих українських ракетобудівників.



Звичайно, ці зображення можуть бути лише гіпотетичною картиною на екрані комп'ютера, однак така ж презентація також показує активну роботу в українських тестових установах та навіть деяких експериментальних апаратах, чітко пов'язаних з незвичайним космічним літаком. Цей таємничий космічний апарат - це набагато більше, ніж просто простий мозковий штурм.

На момент написання офіційних пояснень, що з'єднує ці частини головоломки, не було, але, як повідомили джерела « Популярної механіки», незвичайний «космічний літак» насправді є частиною багаторазового супутникового пускового комплексу, який розробляється на українському КБ «Південне», і Саудівська Аравія покриває законопроект.

Маловірогідні союзники
КБ "Південне" була однією з найбільших ракетно-космічних компаній у колишньому Радянському Союзі. Його інженери розробили декілька поколінь радянських космічних пускових установок, потужних балістичних ракет, а також численних космічних апаратів. Після незалежності України компанія продовжувала працювати з Росією, але також створила прискорювачі для американської ракети та двигунів Antares для європейської пускової установки Vega.

 
КБ "Південне" розробив перший етап ракети "Антарес".
GETTY IMAGES БІЛЛ ІНГЛАС / НАСА
Тим часом, Саудівська Аравія в даний час виступає як новий високотехнологічний і військовий електростанція з широкими амбіціями в аерокосмічній галузі. Її князь також має широко амбітні плани побудувати місто майбутнього .

Хоча ці два, схоже, дивні союзники, Україна та Саудівська Аравія співпрацювали у ряді аерокосмічних проектів, включаючи тактичну балістичну ракету Гром-2 , наукову зондуючу ракету, традиційну супутникову ракету середнього розміру та ракету із зенітно-ракетними комплексами.

Але цей літак, як викладено в цій презентації, стане новим викликом для обох країн.

Двигуни космічної промисловості
У 2013 році центр Саудівської Аравії, названий " King Abdulaziz for Science and Technology", або KACST розпочав фінансування українських гіперзвукових літаків, які міг би мати ракети-носії, здатні доставляти малі супутники на орбіту.

Найцікавішою деталлю у запропонованому проекті є 30-тонний пілотований літак, який служить першим етапом двостадійної пускової системи. Очікується, що літальний агрегат буде оснащений комбінацією турбореактивних двигунів та двигунів рудничного руху.

Двигунові двигуни не мають власних компресорів, необхідних для просочування повітря в камеру згоряння, щоб полегшити процес горіння рідкого палива. Це означає, що рамйєт може активуватись тільки після деякого іншого двигуна - у цьому випадку турбореактив - прискорює транспортний засіб до високої швидкості, що примушує повітря до повітряного вхідного отвору радіостанції.

 
Комп'ютерна модель космічного корабля з великим планом двигунів.
К.Б. ПІВДЕННЕ
Але як тільки це станеться, рамндж здатний ще більше прискорити хост-літак до швидкості, недосяжною для традиційних авіаційних двигунів. У той же час, раміт є більш ефективним, ніж ракетний двигун, тому що він не потребує окислювача для згоряння палива.

У Саудівсько-Українському проекті рамітет прискорить транспортний засіб від 4 до 6 верстатів. Піднявшись на крутий кут від 40 до 50 градусів, літак-перевізник досягне висоти від 25 до 30 кілометрів, де 7-тонарна витратна ракета буде відокремлювати та запускати свій власний традиційний двигун.

Він зможе відвезти невеликі супутники з масою не менше 220 фунтів, близько 310 миль над Землею.

Великий бізнес малих супутників
Схоже, цей ще неофіційний проект хоче конкурувати в новому бізнесі, відправляючи малі супутники вниз, особливо на полярні орбіти. У найближчі кілька років і десятиліть найкращі та кращі супутникові сузір'я можуть забезпечити погляди на земну поверхню, доступ до Інтернету та різні комунікаційні та навігаційні послуги.

В даний час ряд інших претендентів намагаються закупорити ринок на невеликих супутникових запусках , включаючи ракети SpaceX Falcon, невелику пускову установку PSLV Індії та ракетні стійкі російські ракети "Союз" , не кажучи вже про новозеландську ракету "Електрон" про готовність вступити в перемогу .

БІЛЬШЕ ПРОСТОРУ!

Гонка за космічним Інтернетом

Китай розвиває космічну лінію занадто

Модель T космічного простору: космічний корабель "Союз" перетворює 50
Але кінцева мета - намагатися максимально скоротити вартість доставки, і саме тут гіперзвукова літальна система України може перевершити традиційні ракети. Найбільшим невідомим залишаються екзотичні двигуни з рамітетом, які ніколи не використовувались в експлуатації та несуть із собою високий ризик інженерних проблем.

Знайомі із цим питаннями джерела розповідають " Популярній механіці", що, хоча українська космічна галузь є ракети-про, цей тип транспортного засобу не є спеціальністю КБ "Південне", оскільки інженерам доведеться вирішувати нові проблеми рухового двигуна, аеродинаміки та жароміцних матеріалів. Українській космічній промисловості також потрібна широкомасштабна випробувальна та виробнича база для побудови повномасштабних прототипів, літаків та двигунів.

Рамбетний космічний літак - це амбітна ідея - більшість космічних проектів мають бути, але у цього ще є способи йти, перш ніж він буде готовий до запуску.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26911
Ну пока таки не строит, пока только разрабатывает
« Останнє редагування: Березня 16, 2018, 11:02:33 11:02 від div »

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18394
Ну якщо вже є креслення, то це вже гуд.
Там, дивишся, і станемо дійсно космічною державою.

Не знаю, чи писали - амери Оплот купили, для вивчення технологічних можливостей України у танкобудуванні.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26911
Ну якщо вже є креслення, то це вже гуд.
Там, дивишся, і станемо дійсно космічною державою.

Не знаю, чи писали - амери Оплот купили, для вивчення технологічних можливостей України у танкобудуванні.

Писали