Автор Тема: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру  (Прочитано 682 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Offline com

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 931
  • Е=мс2
В цілому розвиток велосипедної інфраструктури повинен мати (теоретично) позитивний вплив для громади міста.

В різних містах - різні успіхи.
Полтава.
3 жовтня 2017.


Івано-Франківськ.
Велопереїзд.
19 серпня 2015.
« Останнє редагування: Червня 08, 2018, 09:40:44 21:40 від com »

Offline com

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 931
  • Е=мс2
Re: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру
« Reply #1 : Червня 08, 2018, 11:47:18 11:47 »
Оштрафували на 50 доларів за їзду не по велосипедній смузі. Їхав по дорозі.
Після цього автор зняв відео, де показує, що велосипедні смуги небезпечні.
Ніби Нью-Йорк.
« Останнє редагування: Червня 08, 2018, 09:41:01 21:41 від com »

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4849
Велосипедні смуги самі по собі не несуть ніякої небезпеки. Інкше можна сказати, що автомобільні дороги небезпечні, і усім треба їздити виключно по бездоріжжю або тротуарах.

Offline Адам Жоржович

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18960
Велосипедні смуги самі по собі не несуть ніякої небезпеки. Інкше можна сказати, що автомобільні дороги небезпечні, і усім треба їздити виключно по бездоріжжю або тротуарах.

Саме так: люди, в котрих є мізки, по дорогах разом з автомобілями на велосипеді не їздять.

Offline com

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 931
  • Е=мс2
Re: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру
« Reply #4 : Червня 13, 2018, 12:34:25 12:34 »
Білосток, Польща.

Offline com

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 931
  • Е=мс2
Re: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру
« Reply #5 : Липня 24, 2018, 09:07:02 09:07 »

Offline Комашки

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5875
Саме так: люди, в котрих є мізки, по дорогах разом з автомобілями на велосипеді не їздять.
Дороги з автівками бувають різні. На швидкісних, або там де нема місця об'їхати - так; в інших випадках не бачу особливої проблеми у велотрафіку за умови адекватності водіїв та велосипедистів.

Offline Outlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3067
  • Стать: Чоловіча
Re: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру
« Reply #7 : Липня 24, 2018, 01:07:02 13:07 »
ІМНО, в розвиненому сучасному місті влада має наступним чином розставляти приорітети для засобів пересування (від найбільшого до найменшого):
1) Пішоходи;
2) Велосипедисти;
3) Громадський транспорт;
4) Комерційний автотранспорт;
5) Приватний електричний автотранспорт;
6) Приватний ДВС автотранспорт.

"El leon es fuerte porque los otros animales son debiles" / Лев сильний лише тому що інші звірі слабкі / Subcomandante Marcos

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18387
Re: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру
« Reply #8 : Липня 24, 2018, 06:44:51 18:44 »
Велодоріжки досить легко побудувати, є такі місця де метрів п'ять якихось дерев та травинок, там можна метри 3-4 виділити на велодоріжку, але ж це невигідно місту, от ніхто й не будує, на жаль.

Offline Адам Жоржович

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18960
Саме так: люди, в котрих є мізки, по дорогах разом з автомобілями на велосипеді не їздять.
Дороги з автівками бувають різні. На швидкісних, або там де нема місця об'їхати - так; в інших випадках не бачу особливої проблеми у велотрафіку за умови адекватності водіїв та велосипедистів.

Дороги з автівками, звичайно, бувають різні, але люди, в котрих є мізкі, по них на велосипедах не їздять.

Offline Комашки

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5875
Саме так: люди, в котрих є мізки, по дорогах разом з автомобілями на велосипеді не їздять.
Дороги з автівками бувають різні. На швидкісних, або там де нема місця об'їхати - так; в інших випадках не бачу особливої проблеми у велотрафіку за умови адекватності водіїв та велосипедистів.

Дороги з автівками, звичайно, бувають різні, але люди, в котрих є мізкі, по них на велосипедах не їздять.
Ну, як скажете :)

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18387
Re: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру
« Reply #11 : Липня 27, 2018, 09:32:48 09:32 »
У Харкові облаштують 20 станцій прокату байків і обіцяють нові велодоріжки

До кінця серпня в Харкові планують запустити систему муніципального велопрокату. Для початку в місті обладнають 20 станцій, більшість яких буде перебувати в центрі міста, а протягом п'яти років їх кількість може зрости до 120. "Сегодня" з'ясувала, як буде працювати система і о котрій городянам обійдуться покатушки на велосипеді. Пункти, де можна буде взяти двоколісний транспорт напрокат, розмістять на відстані один від одного не більше 15-30 хвилин їзди на велосипеді (див. Інфографіку).

"Наприклад, ви можете з Салтівки доїхати на велосипеді до найближчої розв'язки громадського транспорту, сісти на трамвай або тролейбус, доїхати до центру і знову взяти велосипед і далі відправитися у своїх справах", - розповідає Остап Буденкевич, співзасновник німецької компанії Nextbike, яка і реалізує проект в Харкові.

Вся стаття тут

Але ціни вони собі вже намалювали такі щоб за рік стати мільйонерами  :weep:

Як повідомляють в мерії, півгодинна поїздка обійдеться в 20 грн, абонемент на місяць коштуватиме 250 грн. За ці гроші людина щодня отримує годину безкоштовної їзди, а ось після цього часу доведеться доплатити: 5 грн обійдеться друга годину покатушек, і по 50 грн - наступні. Користувачі муніципального велопрокату при реєстрації автоматично отримують страховку, а ось за вандалізм, крадіжку, шахрайство і затримку велосипеда буде передбачена система штрафів, яка зараз на стадії обговорення.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26865
Re: Про велосипедні доріжки та інфраструктуру
« Reply #12 : Липня 27, 2018, 10:07:57 10:07 »
У Харкові облаштують 20 станцій прокату байків і обіцяють нові велодоріжки

До кінця серпня в Харкові планують запустити систему муніципального велопрокату. Для початку в місті обладнають 20 станцій, більшість яких буде перебувати в центрі міста, а протягом п'яти років їх кількість може зрости до 120. "Сегодня" з'ясувала, як буде працювати система і о котрій городянам обійдуться покатушки на велосипеді. Пункти, де можна буде взяти двоколісний транспорт напрокат, розмістять на відстані один від одного не більше 15-30 хвилин їзди на велосипеді (див. Інфографіку).

"Наприклад, ви можете з Салтівки доїхати на велосипеді до найближчої розв'язки громадського транспорту, сісти на трамвай або тролейбус, доїхати до центру і знову взяти велосипед і далі відправитися у своїх справах", - розповідає Остап Буденкевич, співзасновник німецької компанії Nextbike, яка і реалізує проект в Харкові.

Вся стаття тут

Але ціни вони собі вже намалювали такі щоб за рік стати мільйонерами  :weep:

Як повідомляють в мерії, півгодинна поїздка обійдеться в 20 грн, абонемент на місяць коштуватиме 250 грн. За ці гроші людина щодня отримує годину безкоштовної їзди, а ось після цього часу доведеться доплатити: 5 грн обійдеться друга годину покатушек, і по 50 грн - наступні. Користувачі муніципального велопрокату при реєстрації автоматично отримують страховку, а ось за вандалізм, крадіжку, шахрайство і затримку велосипеда буде передбачена система штрафів, яка зараз на стадії обговорення.

Та да
Походу они там мажоров решили на велики пересадить