Автор Тема: Маршрутки - фсьо?  (Прочитано 2227 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Маршрутки - фсьо?
« : Липня 21, 2018, 02:00:39 02:00 »
Цитувати
Частина автобусів, які називаються "маршрутками", переобладнані з вантажних транспортних засобів. Часто такі транспортні засоби не відповідають ані вимогам безпеки, ані вимогам комфорту", - наголосив міністр.

Він повідомив, що з 1 січня 2019 року маршрутки, які були переобладнані з вантажних авто на пасажирські, будуть евакуйовуватися на штрафні майданчики і відправлятися на металобрухт.

https://www.pravda.com.ua/news/2018/07/20/7186936/

Ось така заява від Омеляна сьогодні.

Offline Capitain Cubs

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 14487
  • Стать: Чоловіча
  • Запорожець за Інгулом. Характерник-гедоніст.
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #1 : Липня 21, 2018, 03:46:47 03:46 »
Давно пора.
В світлі останніх подій, коли дві маршрутки умертвили 15 людей.
Київ-Одеса, Київ-Чоп, єссі шо
Mocsia delenda est

Offline jia

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2733
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #2 : Липня 21, 2018, 07:26:00 07:26 »
Черга за тим, що б згадали, що в міських маршрутках ЗАБОРОНЕНО брати стоячі місця!

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26901
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #3 : Липня 21, 2018, 09:25:43 09:25 »
Черга за тим, що б згадали, що в міських маршрутках ЗАБОРОНЕНО брати стоячі місця!

Омельяна поддерживаю, бо эта перестройка в 99% просто чудовищна

Про запрет брать стоячие места в городских автобусах бред
Если в авто висит табличка с надписями - "сидячих мест ...., стоячих мест..." Стоячих брать можно.

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #4 : Липня 21, 2018, 03:35:56 15:35 »


Знайшов цікаве відео про нюанси маршруточного бізнесу. Кожен водій має сплачувати таксу за виїзд на маршрут. Вигідно, бо власне від кількості маршруток залежить те, скільки згодом занесуть перевізники.
Передбачаю, що забороні експлуатації перероблених маршруток місцеві чинуші і перевізники будуть чинити опір. Особливо в містах, де таких транспортних засобів є переважна більшість. Наприклад новий транспорт не закуповуватимуть, а з 1 січня заявлять, що зняти маршрутки не можна, бо інакше перевезення майже повністю зупиняться. І в цьому власне будуть праві.

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33017
  • Стать: Чоловіча
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #5 : Липня 22, 2018, 12:49:36 00:49 »
Маршрутки - це в принципі лайно. Такої куйні немає ніде в нормальних країнах.   

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26901
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #6 : Липня 22, 2018, 07:50:45 07:50 »
Маршрутки - це в принципі лайно. Такої куйні немає ніде в нормальних країнах.   

Потом оказывается под определение "нормальная" подпадает исключительно Швейцария  :smilie3:

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33017
  • Стать: Чоловіча
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #7 : Липня 22, 2018, 09:36:46 09:36 »
Маршрутки - це в принципі лайно. Такої куйні немає ніде в нормальних країнах.   

Потом оказывается под определение "нормальная" подпадает исключительно Швейцария  :smilie3:

Не зрозумів  :smilie11:

В сусідніх країнах на захід від України не бачив ніяких маршруток, ні в міському ні в міжміському сполученні. Їздять тільки автобуси, причому ще й за розкладом, хвилина в хвилину (по місту).

Не було в них, напевне, видатного мера Сані Омельченка  :smilie5:

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #8 : Липня 22, 2018, 09:42:36 09:42 »
Маршрутки - це в принципі лайно.
Такої куйні немає ніде в нормальних країнах.   
Маршрутки... це схеми для вiдмивання грошей.
Скiльки вже казали, писали, телесюжетiв робили...
Та ось вам... добрий приклад... три аварii за тиждень - 18 трупiв.
Скiльки ще треба гоняти понти, аби заборонили це лайно?..
Здаеться, свого часу Клiчко мав на метi... закупити мiський транспорт, взамiн таксо-мафii...
Поки що... окрiм пiдвiщення тарифiв... справа не рушила iз мiсця...
Не дивно, кому вигiднi маршрутки та чому стiльки ДТП...
 :smilie7:

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26901
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #9 : Липня 22, 2018, 10:16:18 10:16 »
Маршрутки - це в принципі лайно. Такої куйні немає ніде в нормальних країнах.   

Потом оказывается под определение "нормальная" подпадает исключительно Швейцария  :smilie3:

Не зрозумів  :smilie11:

В сусідніх країнах на захід від України не бачив ніяких маршруток, ні в міському ні в міжміському сполученні. Їздять тільки автобуси, причому ще й за розкладом, хвилина в хвилину (по місту).

Не було в них, напевне, видатного мера Сані Омельченка  :smilie5:

Ну в Штатах например машрутки есть, правда называются они шатлами :)

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26901
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #10 : Липня 22, 2018, 10:17:28 10:17 »
Маршрутки - це в принципі лайно.
Такої куйні немає ніде в нормальних країнах.   
Маршрутки... це схеми для вiдмивання грошей.
Скiльки вже казали, писали, телесюжетiв робили...
Та ось вам... добрий приклад... три аварii за тиждень - 18 трупiв.
Скiльки ще треба гоняти понти, аби заборонили це лайно?..
Здаеться, свого часу Клiчко мав на метi... закупити мiський транспорт, взамiн таксо-мафii...
Поки що... окрiм пiдвiщення тарифiв... справа не рушила iз мiсця...
Не дивно, кому вигiднi маршрутки та чому стiльки ДТП...
 :smilie7:

Тебе стало бы легче если б вместо маршрутки на 18 рыл в грузовик вхерачился автобус на 45?

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #11 : Липня 22, 2018, 10:18:35 10:18 »
Ну в Штатах например машрутки есть, правда называются они шатлами :)
Ну, ты сравнил...
У нас не маршрутки, а черте что... - жарко, душно, зато стоимость проезда... куда там той Америке.
 :smilie7:

Offline bоrderlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4549
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #12 : Липня 22, 2018, 10:23:42 10:23 »
Маршрутки - це в принципі лайно. Такої куйні немає ніде в нормальних країнах.   

Потом оказывается под определение "нормальная" подпадает исключительно Швейцария  :smilie3:

Не зрозумів  :smilie11:

В сусідніх країнах на захід від України не бачив ніяких маршруток, ні в міському ні в міжміському сполученні. Їздять тільки автобуси, причому ще й за розкладом, хвилина в хвилину (по місту).

Не було в них, напевне, видатного мера Сані Омельченка  :smilie5:
Не знаю як зараз, а 15 років тому в Кракові маршрутки були, правда вони вже тоді витіснялись автобусами. Ну так на Польщу полився золотий дощ західних інвестицій.
В Туреччині маршрутки теж донедавна були.
Модераторы СУПа ничего и никому не обязаны (девіз СУПу). Я вам ничего не должен (Бубочка Зеленський). Знайдіть різницю! Я тобі щось винен, красапєта?

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26901
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #13 : Липня 22, 2018, 10:28:33 10:28 »
Ну в Штатах например машрутки есть, правда называются они шатлами :)
Ну, ты сравнил...
У нас не маршрутки, а черте что... - жарко, душно, зато стоимость проезда... куда там той Америке.
 :smilie7:

О!

Ну так может сначала разобраться что мы называем маршрутками?
Вообще то маршрутки существовали еще в СССР. По молодости лет не помню всех ньюансов их сущестовования, но визуально это были РАФы с таксишными шашечками на дверях ездившие не по любому адресу, а по определенному маршруту. Отсюда и название - маршрутное такси или просто - маршрутка. Тоесть по сути тот же аналог амерского шатла - маломерный общественный транспорт двигающийся по определенному маршруту и останавливающийся по требованию. Остальное ньансы
Так эти маршрутки и перебрались с постсовковую действительность даже не сменив названия, просто они перешли на другую базу - бляхи, Газели, Богданы и пр...
Ну и так, чем вам всем не угодили маршрутки?

Offline Nik02121971

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2716
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #14 : Липня 22, 2018, 03:11:37 15:11 »
давайте розділимо проблему

- на міжобласних рейсах повинні їздити тільки автобуси, з кондиціонером, ремнями безпеки і т.д., бажано не старші 2010 року, без зупинок у кожному селі
- в межах області та приміське сполучення, можна допустити мікроавтобуси, але тільки від початку виготовлені, як пасажирські
- в межах міста - треба просто з 1 січня 2020 року заборонити транспорт з ДВЗ і мати спокій, тільки тролейбуси і елекроавтобуси чи трамваї

як людина, що постійно їздить у відрядження, то всі переміщення по ЗУ тільки БлаБлаКаром, бо ну його ті бусіки, до слова
з Шаленою Черепахою їздив пару раз з Чернівців до Тернополя і в зворотньому напрямку, рейс Рівне - Чернівці, мерс-спрінтер, перероблений з вантажного, крісла саме на двох болтах. Запхані так, що ноги не витягнеш і сидиш, як на бамбетлі, продають на нього 16  квитків (враховуючи одне місце коло водія), але жадібність своє робить, тому з автовокзалу виїзджає бусік з 16 пасажирами, за першим поворотом відкривються двері і талують людей скільки влізе, ще раз так. Кондиціонеру не має, вікна не відкриваються, сауна бля. А далі політ, з Чернівців до Тернополя 175 км (від автовокзалу до автовокзалу), долітає ця ШаленаЧерепаха за 2 год. 40 хв. з зупинками через  село і перегрузом, що пиз...дь ну і дорога там така, що БлаБлаКаром на нормальній машині швидше 2 годин я не доїзджав, це без зупинок, а ні, один раз їхав з водієм, на службовому авто і дуже поспішали, то доїхали за 1 год. 50 хв. Якщо колись, не дай бог, ця Шалена Черепаха, що летить на виїзді з Чернівців далеко за 120 км/год. зловить фуру, то буде не 11 загиблих, а куди більше.

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #15 : Липня 22, 2018, 03:18:00 15:18 »
В сусідніх країнах на захід від України не бачив ніяких маршруток, ні в міському ні в міжміському сполученні. Їздять тільки автобуси, причому ще й за розкладом, хвилина в хвилину (по місту).

В Польщі і в Латвії бачив Мерс 609D на приміських маршрутах. Але це мабуть спеціальна пасажирська версія, а не переробка із вантажного. З Каунаса до Вільнюса їхав мікроавтобусом (2014).
В містах можна зустріти 8-10 метрові автобуси там, де нема великого пасажиропотоку.

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #16 : Липня 22, 2018, 03:34:47 15:34 »
Ну так может сначала разобраться что мы называем маршрутками?
Вообще то маршрутки существовали еще в СССР. По молодости лет не помню всех ньюансов их сущестовования, но визуально это были РАФы с таксишными шашечками на дверях ездившие не по любому адресу, а по определенному маршруту. Отсюда и название - маршрутное такси или просто - маршрутка. Тоесть по сути тот же аналог амерского шатла - маломерный общественный транспорт двигающийся по определенному маршруту и останавливающийся по требованию. Остальное ньансы
Так эти маршрутки и перебрались с постсовковую действительность даже не сменив названия, просто они перешли на другую базу - бляхи, Газели, Богданы и пр...
Ну и так, чем вам всем не угодили маршрутки?

Давайте розберемось, чому вони з'явились. Все елементарно просто - існуючий громадський транспорт не справлявся із перевезеннями на певних маршрутах.
Чому маршрутки стали розвиватись у 90-х? Тому що комунальні  транспортні підприємства стали різко занепадати, через недостатнє фінансування. Натомість кожен бажаючий міг купити вантажний бус, переробити під пасажирський, купити дозвіл на маршрут і вперед.
Маршрутка це значно ширше поняття ніж маленький транспортний засіб. Це також організація роботи транспортної системи міста. Так, в деяких містах маленькі Спринтери і Мерседесики були замінені на Богдани і І-вани. Але суть лишилась тою самою.

В цивілізованому світі не маршрутка платить місту таксу за виїзд на маршрут, а місто замовляє в перевізників транспортні послуги. Є разові квитки, є проїзні на день або на місяць без ліміту поїздок. Так от, якщо оплата проїзду здійснюється виключно готівкою водію, то це маршрутка.

В маршрутках ні про які електронні квитки чи проїзні на місяць не може йти мова, бо є велика кількість водіїв, між якими треба поділити ці кошти. Тому - тільки готівка за разову поїздку.

Offline Nik02121971

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2716
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #17 : Липня 22, 2018, 04:07:29 16:07 »
Ну так может сначала разобраться что мы называем маршрутками?
Вообще то маршрутки существовали еще в СССР. По молодости лет не помню всех ньюансов их сущестовования, но визуально это были РАФы с таксишными шашечками на дверях ездившие не по любому адресу, а по определенному маршруту. Отсюда и название - маршрутное такси или просто - маршрутка. Тоесть по сути тот же аналог амерского шатла - маломерный общественный транспорт двигающийся по определенному маршруту и останавливающийся по требованию. Остальное ньансы
Так эти маршрутки и перебрались с постсовковую действительность даже не сменив названия, просто они перешли на другую базу - бляхи, Газели, Богданы и пр...
Ну и так, чем вам всем не угодили маршрутки?

Давайте розберемось, чому вони з'явились. Все елементарно просто - існуючий громадський транспорт не справлявся із перевезеннями на певних маршрутах.
Чому маршрутки стали розвиватись у 90-х? Тому що комунальні  транспортні підприємства стали різко занепадати, через недостатнє фінансування. Натомість кожен бажаючий міг купити вантажний бус, переробити під пасажирський, купити дозвіл на маршрут і вперед.
Маршрутка це значно ширше поняття ніж маленький транспортний засіб. Це також організація роботи транспортної системи міста. Так, в деяких містах маленькі Спринтери і Мерседесики були замінені на Богдани і І-вани. Але суть лишилась тою самою.

В цивілізованому світі не маршрутка платить місту таксу за виїзд на маршрут, а місто замовляє в перевізників транспортні послуги. Є разові квитки, є проїзні на день або на місяць без ліміту поїздок. Так от, якщо оплата проїзду здійснюється виключно готівкою водію, то це маршрутка.

В маршрутках ні про які електронні квитки чи проїзні на місяць не може йти мова, бо є велика кількість водіїв, між якими треба поділити ці кошти. Тому - тільки готівка за разову поїздку.

пан не правий

у м. Тернопіль ввели електронні картки і в кожній маршрутці стоїть апарат, що зчитує картку і друкує квиток, більше того, ввели іменну картку тернополянина, за якою проїзд дешевший, школярі та студенти просто платять половину у період навчального року в робочі дні і пенсіонери, не випрошують пустити їх у маршрутку, а просто дають пільгову картку тернополянина і мають спокій. Аналогічно в тролейбусах і всі бабульки навчились прикладати картку та брати квиток. Так, можна налом, але водій зобов*язаний своєю карткою зафіксувати та видати квиток.

Результати
виявилось, що завивання перевізників про збитковість маршрутів і купи пільговиків - повна херня,
виявилось, що місто економить купу грошей на перевезені пільговиків, бо зараз гроші перевізникам платять за фактично перевезених пільговиків, а не зі стелі.
плюс почали штрафувати пасажирів без квитків

мінуси - водії почали звільнятись, бо їм реально мало платять офіційно, раніше була купа налу і косили, а зараз не виходить, тому перевізники змушені піднімати зарплату офіційну,
був страйк перевізників проти цієї системи, на що міська рада відповіла розірванням договорів і планом створення КП і закупівленю нових тролейбусів та автобусів.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26901
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #18 : Липня 22, 2018, 04:43:28 16:43 »
Ну так может сначала разобраться что мы называем маршрутками?
Вообще то маршрутки существовали еще в СССР. По молодости лет не помню всех ньюансов их сущестовования, но визуально это были РАФы с таксишными шашечками на дверях ездившие не по любому адресу, а по определенному маршруту. Отсюда и название - маршрутное такси или просто - маршрутка. Тоесть по сути тот же аналог амерского шатла - маломерный общественный транспорт двигающийся по определенному маршруту и останавливающийся по требованию. Остальное ньансы
Так эти маршрутки и перебрались с постсовковую действительность даже не сменив названия, просто они перешли на другую базу - бляхи, Газели, Богданы и пр...
Ну и так, чем вам всем не угодили маршрутки?

Давайте розберемось, чому вони з'явились. Все елементарно просто - існуючий громадський транспорт не справлявся із перевезеннями на певних маршрутах.
Чому маршрутки стали розвиватись у 90-х? Тому що комунальні  транспортні підприємства стали різко занепадати, через недостатнє фінансування. Натомість кожен бажаючий міг купити вантажний бус, переробити під пасажирський, купити дозвіл на маршрут і вперед.
Маршрутка це значно ширше поняття ніж маленький транспортний засіб. Це також організація роботи транспортної системи міста. Так, в деяких містах маленькі Спринтери і Мерседесики були замінені на Богдани і І-вани. Але суть лишилась тою самою.

В цивілізованому світі не маршрутка платить місту таксу за виїзд на маршрут, а місто замовляє в перевізників транспортні послуги. Є разові квитки, є проїзні на день або на місяць без ліміту поїздок. Так от, якщо оплата проїзду здійснюється виключно готівкою водію, то це маршрутка.

В маршрутках ні про які електронні квитки чи проїзні на місяць не може йти мова, бо є велика кількість водіїв, між якими треба поділити ці кошти. Тому - тільки готівка за разову поїздку.

Маршрутки появились по одной простой причине - то что было во времена совка перестало, по разным причинам, исполнять свои функции. Поэтому на рынок вышел частник. Денег у него было мало поэтому сначала были вообще бляхи. Потом пошли новые, но маленькие авто типа Газелек. Потом они еще поднакопили, кроме того появилось предложение, и пошли Богданы
Вообщето говоря часто ходящие автобусы малой вместимости имеют не только минусы (большая нагрузка на трафик, большая себестоимость), но и плюсы - малое время ожидания, большее количество малонагруженых маршрутов, более частая сетка маршрутов и более глубокое расположение конечных станций.
Поэтому маршрутки ни в коем случае запрещать нельзя. Конечно в любом городе существует ниша крупных и сверхкрупных пассажирских перевозок (например спальники-центр в часы пик), но также существует и ниша мелких перевозчиков - малонаселенные пригороды, раннее/позднее время и подобное

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #19 : Липня 22, 2018, 05:38:49 17:38 »
пан не правий

у м. Тернопіль ввели електронні картки і в кожній маршрутці стоїть апарат, що зчитує картку і друкує квиток, більше того, ввели іменну картку тернополянина, за якою проїзд дешевший, школярі та студенти просто платять половину у період навчального року в робочі дні і пенсіонери, не випрошують пустити їх у маршрутку, а просто дають пільгову картку тернополянина і мають спокій. Аналогічно в тролейбусах і всі бабульки навчились прикладати картку та брати квиток. Так, можна налом, але водій зобов*язаний своєю карткою зафіксувати та видати квиток.

Результати
виявилось, що завивання перевізників про збитковість маршрутів і купи пільговиків - повна херня,
виявилось, що місто економить купу грошей на перевезені пільговиків, бо зараз гроші перевізникам платять за фактично перевезених пільговиків, а не зі стелі.
плюс почали штрафувати пасажирів без квитків

мінуси - водії почали звільнятись, бо їм реально мало платять офіційно, раніше була купа налу і косили, а зараз не виходить, тому перевізники змушені піднімати зарплату офіційну,
був страйк перевізників проти цієї системи, на що міська рада відповіла розірванням договорів і планом створення КП і закупівленю нових тролейбусів та автобусів.

Про стан справ в Тернополі я в курсі. Але, на жаль, це не можна назвати повноцінним електронним квитком.
Є можливість купити скажімо 50 поїздок зі знижкою? Ні.
Є можливість купити проїзний на місяць на маршрутки+тролейбуси? Ні, але можна окремо на тролейбуси.

Добре, коли є відшкодування з бюджету за пільговиків. Бо в більшості міст його просто нема. Але знову ж таки, система неповноцінна. Пенсіонер з області не зможе проїхати безкоштовно, бо картка тернополянина йому не положена, а посвідчення не діє, бо така поїздка ніде не обліковується. Аналогічно і в Харкові, де теж є електронні картки і тільки для електротранспорту.

Водії звільнялись не тільки через зникнення потоку необлікованої готівки. Термінал на маршрутку лише один і може зависати! В годину пік допоки усіх не розрахуєш, мусиш стояти на зупинці, а це втрати часу, зрив графіку, обурені пасажири. Для порівняння - в тролейбусах терміналів як мінімум 2 + 1 в кондуктора.
Що заважає те саме зробити в маршрутках? Причина, думаю, зрозуміла. Це ще раз доводить мою тезу, що маршрутки це "держава в державі".

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #20 : Липня 22, 2018, 05:41:32 17:41 »
Поэтому маршрутки ни в коем случае запрещать нельзя. Конечно в любом городе существует ниша крупных и сверхкрупных пассажирских перевозок (например спальники-центр в часы пик), но также существует и ниша мелких перевозчиков - малонаселенные пригороды, раннее/позднее время и подобное

Все вірно, просто купа мікроавтобусів не повинна забивати основні магістралі міст, складаючи конкуренцію великогабаритному транспорту. Бо фактично це будуть перегони зі швидкістю 80-90 км/год з можливими наслідками.
Місце маршруток - підвозити пасажирів з малонаселених районів до транспортно-пересадкових вузлів.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #21 : Липня 22, 2018, 08:31:36 20:31 »
По молодости лет не помню всех ньюансов их сущестовования, но визуально это были РАФы с таксишными шашечками на дверях ездившие не по любому адресу, а по определенному маршруту.
Я хорошо помню, как от Контрактовой пл. на Бессарабку... ездила такси-маршрутка - проезд в ней стоил... 15 или 50 коп.
В самом деле, в РАФик набивалось с десяток пассажиров и таксист закрывал двери и авто неспеша ползло к Крещатику.
Затем, лет 20 назад, появились иные маршрутки - Nissanы - узкие, душные, тесные, которые дублировали гор. транспорт.
И уже после Nissanov пришло время Газелей и Бjгданов...
 :smilie7:

Offline com

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 931
  • Е=мс2
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #22 : Липня 22, 2018, 09:19:01 21:19 »
Маршрутки, автобуси проходять технічний огляд? Якщо огляд проводиться як слід, не формально, всі вимоги дотримані - гальма, покришки, надійні крісла, ремені безпеки, вогнегасники, то забороняти нема чого. Навіть перероблене з вантажних.

Часом водії засинають за рулем або втрачають контроль через недосипання, перевтому. Як цього уникнути - не маю гадки.

Offline Outlander

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3067
  • Стать: Чоловіча
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #23 : Липня 22, 2018, 09:23:23 21:23 »
Маршрутки, МАФи і засилля зовнішньої реклами перетворюють українські міста на якусь Африку. Чим швидше вони зникнуть з нашого життя, тим краще.
"El leon es fuerte porque los otros animales son debiles" / Лев сильний лише тому що інші звірі слабкі / Subcomandante Marcos

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33017
  • Стать: Чоловіча
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #24 : Липня 22, 2018, 09:23:56 21:23 »
Маршрутки, автобуси проходять технічний огляд? Якщо огляд проводиться як слід, не формально, всі вимоги дотримані - гальма, покришки, надійні крісла, ремені безпеки, вогнегасники, то забороняти нема чого. Навіть перероблене з вантажних.

Часом водії засинають за рулем або втрачають контроль через недосипання, перевтому. Як цього уникнути - не маю гадки.

В нормальному АТП не тільки технічний огляд має бути, але і контроль водіїв перед виходом на лінію.

А в маршруточників тупо випадки бувають, коли вони бухі возять пасажирів  :smilie2:

Offline com

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 931
  • Е=мс2
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #25 : Липня 22, 2018, 10:03:59 22:03 »
Маршрутки, МАФи і засилля зовнішньої реклами перетворюють українські міста на якусь Африку. Чим швидше вони зникнуть з нашого життя, тим краще.
Про маршрутки. Заміна коштує грошей. Чи їх просто відмінити, закрити без альтернативи та іншого транспортного сполучення?
Заміна відіб'ється на вартості перевезень. А вони - складові вартості товарів та послуг. Тобто все подорожчає.

Мають бути стандарти безпеки та їх дотримання і контроль. А зразу поміняти весь парк не вийде.

Offline Capitain Cubs

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 14487
  • Стать: Чоловіча
  • Запорожець за Інгулом. Характерник-гедоніст.
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #26 : Липня 22, 2018, 10:06:18 22:06 »
Вегани збудились :weep:
Mocsia delenda est

Offline Capitain Cubs

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 14487
  • Стать: Чоловіча
  • Запорожець за Інгулом. Характерник-гедоніст.
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #27 : Липня 22, 2018, 10:09:27 22:09 »
В цивілізованому світі теж є маршрутки.
Називаються "шатл" і коштують в 4-5 разів дорожче за комунальний транспорт.
Гайда у цивілізований світ. :shuffle:
Mocsia delenda est

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33017
  • Стать: Чоловіча
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #28 : Липня 22, 2018, 10:50:42 22:50 »
В цивілізованому світі теж є маршрутки.
Називаються "шатл" і коштують в 4-5 разів дорожче за комунальний транспорт.
Гайда у цивілізований світ. :shuffle:

Ти про бусики бізнес-класу, які делегації різних буржуїнів возять до/з інтерконинталів та хайяттів всіляких ? Є таке :smilie7:

Offline Capitain Cubs

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 14487
  • Стать: Чоловіча
  • Запорожець за Інгулом. Характерник-гедоніст.
Re: Маршрутки - фсьо?
« Reply #29 : Липня 22, 2018, 10:57:11 22:57 »
В цивілізованому світі теж є маршрутки.
Називаються "шатл" і коштують в 4-5 разів дорожче за комунальний транспорт.
Гайда у цивілізований світ. :shuffle:

Ти про бусики бізнес-класу, які делегації різних буржуїнів возять до/з інтерконинталів та хайяттів всіляких ? Є таке :smilie7:

Так. Катався в таких в Еміратах
Mocsia delenda est