Автор Тема: Інформаційна війна. окремі думки.  (Прочитано 2347 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Йожин з бажин

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4411
  • Be my guest
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #30 : Грудня 03, 2018, 10:51:39 10:51 »
Ні до чого тут ані жадібність, ані жлобство.
На більшість населення діє та буде діяти пропаганда, це закон природи.
Вони можуть бути розумними, можуть бути патріотами, можуть бути добрими людьми, але на них все одно діятиме пропаганда.
Тож в цьому випадку проблема та її розв'язок - то одне й те саме.
Пропаганда.
Мусимо позбавитися російської, та замінити на українську.
При чому важливо розуміти, що без другого пункту не буде першого, а без першого - не буде другого.

Дело в том, что "просто взять и заменить" вряд ли получиться. Надо время и деньги.
Ведь та мощь, которой сейчас обладает российская пропаганда, не появилась одномоментно. Она (пропаганда) начала своё стремительное развитие где-то при позднем Ельцине (а это около 20 лет), плюс к этому в неё целенаправленно вливались колоссальные деньги, объективно посчитать цифру невозможно, но счёт идёт на миллиарды долларов.

Кацапьё, надо отдать должное, объективно оценило силу, важность и возможность пропаганды менять реальность. И используют её не только для внутреннего употребления, но и вывели на международный уровень.

Как пример: (хороший материал, стоит прочитать)

Машина пропаганди. Німецькі журналісти розкрили російську медіа-мережу, яка поширює фейки та політичну рекламу.

На акціях PEGIDA (німецький антиісламський рух) або на виступах расистського політика Бьорна Хёке (Björn Höcke) завжди там присутні російські ЗМІ й транслюють звідти свої меседжі. Зараз існують російські канали для лівих і зелених. Причому їхні штаб-квартири знаходяться не в Москві чи Санкт-Петербурзі, а прямо у Берліні.

Одинадцять поверхів, передня частина зі скла і сталі — так виглядає ця будівля. Будинок в Берлін-Мітте виглядає майже непримітним серед інших хмарочосів. Крім однієї деталі: біля входу висять три таблички з назвами – Ruptly (відеоагентство, що входить до складу телевізійної компанії RT, зі штаб-квартирою в Берліні), Redfish (медіа компанія), Maffick (відеопродакшен). Офіційні сторінки Facebook у цих трьох компаній іноді мають мільйони послідовників, але перед своїми шанувальниками вони маскують справжню сутність. Навіть член німецького парламенту був обманутий під зйомки репортажу цими компаніями. Існує думка, що у всіх трьох ЗМІ реальний власник – російська держава.

Один з цих ЗМІ, Redfish GmbH, недавно надав відеоролик, який наробив галасу в соціальних мережах. Сцени, зняті співробітником Redfish 28 вересня в Берлін-Кройцберге, виглядають жорстокими. Поліцейські затримали чорного чоловіка, ймовірно тільки тому, що він є «підозрюваним – вкрав велосипед». У сюжеті Redfish агресивні дії проти поліції – метання в них пляшками та квітковими горщиками – описується, як «хоробрість суспільства». Залишається незрозумілим, що сталося спочатку – чоловік напав на поліцейських чи вони затримали його через правопорушення.

Відео швидко поширилося у соціальних мережах. На Facebook його переглянули понад 2,4 млн. чоловік, у Twitter було зареєстровано ще 81 тис. користувачів, і на YouTube відео переглянули понад 93 тис. разів (станом на 9 годин 16 жовтня 2018 року).

Мало хто з користувачів, які реагують на кліп, коментують його, репостять, знають напевно, що Redfish входить до складу державної російської медіакомпанії «Росія Сьогодні» (Russia Today, RT). За словами директора Лізи Філа, відео на 100% створене відео агентством Ruptly, яке, у свою чергу, належить RT. Але ніде у відео про це не згадується.

У той час як Ruptly транслює праві паради PEGIDA в Дрездені та виступи Хёке в Ерфурті (такі сюжети користуються популярністю та великою кількістю коментарів в Інтернеті), репортери з Redfish відвідують протести в лісі Хамбахер, маоїстських терористів на Філіппінах та засуджують експорт німецьких озброєнь.

«Нам не потрібен ще один пропагандистський канал»

У січні 2018 року дев’ять співробітників цієї компанії зізналися, що вони політично мотивовані. Межі між активізмом та журналістикою навмисне розмиваються. На своїй сторінці у Facebook творці компанії пишуть в розділі «Про нас»: «Redfish — це новий вид медіакомпанії, яка знімає короткі документальні фільми, щоб стимулювати соціальні та економічні зміни».

На прохання t-online.de, керуючий директор Redfish пані Філа описує канал так: «Звіти про масові заворушення». «Наша цільова аудиторія – це той, хто ситий по горло медіа-індустрією, що використовує журналістів, тісно пов’язаних з владою, якій вони кидають виклик; тому ці журналісти більше прив’язані до влади, ніж до суспільства », – говорить генеральний директор Redfish.

Голова Асоціації німецьких журналістів (DJV) Френк Юбеллалл не радий зростанню такого роду ЗМІ в Німеччині. «Тут у дешевій полеміці проти журналістів намагаються просунути думку, що засоби масової інформації є своєрідною зброєю державної влади. Яка дурниця! Нам не потрібен ще один пропагандистський канал у Німеччині», — каже професор теорії журналістики та комунікації.

Справжні цілі Redfish невідомі: можливо, це політичні чи фінансові мотиви. «З того моменту, коли Кремль через Russia Today нападав на всіх ворогів PEGIDA, нічого не може бути виключено», – каже Юбеллалл.

Обдурений депутат Бундестагу

Машина компанії Ruptly розташована на Потсдамській площі в Берліні. Поруч знаходиться резиденція російського відео-агентства на Леннештрассе з близько 100 співробітниками.

Той факт, що тільки між Потсдамської площею і Бранденбургськими воротами з’явилася ця компанія, зіграв злий жарт з депутатом Бундестагу Канан Байрам.

Одного в інтерв’ю під час перебування у своєму берлінському виборчому окрузі Фрідріхсхайн-Кройцберг Байрам розповіла, що вона не знала, що компанія пов’язана з Ruptly.

У результаті вийшов сюжет, що має назву «Хто керує Берліном? F *** Google ». Мова в ньому йде про збільшення орендної плати дочірньою компанією RT. Журналісти прикривалися ім’ям депутата, використавши її цитати. Тепер Байрам каже, що не хоче мати нічого спільного з Ruptly або RT.

Крім того, навіть журналісти не розуміли, хто власник компанії. Маркус Стайгер, позаштатний журналіст і модератор сюжету з депутатом, розповів: «Під час інтерв’ю я не знав про цей зв’язок». 47-річний чоловік, знаючи про зв’язки Ruptly, не розумів, наскільки ця компанія близька до російської держави. Стайгер заявив, що більше не буде працювати з Ruptly.

Facebook блокує політичну рекламу

Член парламенту та журналіст – не єдині, хто помилково сприйняв Redfish. Навіть британсько-угандийский письменник Муса Оквонга скаржиться в своєму блозі, що до інтерв’ю йому не сказали правду. «Я б не розмовляв з ними, якби я знав про участь Russia Today у цьому документальному фільмі», — пише Оквонга.

На Facebook з моменту випуску першого відео сторінка Redfish вже зібрала понад 250 тис. фоловерів. Хоча Facebook не завжди полегшує їнюх роботу. Соцмережа вже видалила рекламний трейлер з назвою «Забута колонія: Пуерто-Ріко», яка була рекламована зі 100 до 499 євро, особливо в Південній Америці. Facebook класифікував відео як політичну рекламу і видалив цей пост. Але в Мережі можна, як і раніше, знайти це відео.

Хто стоїть за Maffick?

Поруч з відео агенцією Ruptlyта Redfish, є третє ім’я – Maffick. Керуючий директор цієї компанії, заснованої в Берліні у березні 2018 року, є комерційним директором проекту In the Now відомої американської журналістки Анісси Науей (Anissa Naouai).

Кількість фоловерів на каналах Ruptly, Redfish та In the Now досягає мільйонів людей. In the Now — це проект з більшою кількістю фоловерів, ніж Spiegel Online або Bild. Тільки на Facebook більш ніж 3,7 млн чоловік підписані на аккаунт, який зареєстрований In the Now 2014 року. Згідно з даними соціальної мережі, сторінку In the Now контролює шість облікових записів з Росії, три з Німеччини та два зі США.

Десятки тисяч фоловерів у Twitter, Instagram і YouTube. Той факт, що це проект з міжнародної цільовою аудиторією та належить до імперії державних російських ЗМІ, також дуже замаскований. Тільки запит про походження сайту показує, що домашня сторінка In the Now.media зареєстрована в Московській області.

Сам Facebook дає відсилання на російське походження проекту, тому що соціальна мережа представила нову функцію, в якій відображаються поточні рекламні кампанії користувачів на відповідній сторінці, а також місця походження адміністраторів. Це було введено через передбачуваний вплив на вибори в США з боку Росії – і In the Now, мабуть, відразу ж засвітився.

«Чому американці такі бідні?» — запитує ведуча Анісса Науей з In the Now своїх глядачів. Facebook видалив цей кліп, тому що він був класифікований як політична реклама та оплачувався російськими рублями.

In the Now також має співробітників у Берліні, стверджує головний операційний директор Джеффрі Рей Спаркс. У розмові з t-online.de він говорить: «Редактори In the Now частково знаходяться у Москві, частково – в Берліні». Спаркс сказав, що Maffick є дочірньою компанією, яка в основному фінансується за рахунок коштів Ruptly.

Молода компанія займається створенням двох нових проектів для In the Now – Backthen та Waste-Ed. Всі сучасні події висвітлюються в Backthen, а Waste-Ed показує відеоролики про екологічне забруднення та націлений на екологічно свідомих людей.

Невірна інформація, зашифрована в відео на тварин

«Кити можуть зникнути назавжди через 30-50 років», – йдеться у відеоролику Waste-Ed. На задньому плані пливуть косатки, а потім з’являється застережливий знак перед звалищем токсичних відходів у Каліфорнії. Підсвідоме повідомлення: через США кити вимирають.

Частина інформації взята з відомої британської газети Guardian. Однак британці пишуть, що вимре тільки половина популяції китів. І, на відміну від відео, Guardian каже, що тварини біля берегів Сполучених Штатів будуть жити. Причина в тому, що, на відміну від Європи, згідно з думкою дослідників Зоологічного суспільства в Лондоні, США стежили за тим, щоб в море не потрапляли токсичні хімікати.

Backthen та Waste-Ed не згадуються на Facebook, як проект, створений In the Now або Maffick. Користувачі можуть тільки здогадуватися про це, тому що материнський проект постійно публікує відео з Backthen та Waste-Ed. Але у них немає навіть домашньої сторінки та контактної адреси, тому звернутися до них безпосередньо не можна.

Прихильники фемінізму, очевидно, заплатили

In the Now нещодавно потрапив під критику, тому що один з його постів – явна фальшивка. У відеоролику молода жінка ллє воду на штани чоловіків у метро Санкт-Петербурга, тому що ті розставляють широко ноги.

За словами In the Now, молода російська жінка є радикальною феміністкою. Тисячі коментарів з ненавистю з’являються під постом – проти жінки зокрема та фемінізму взагалі. Понад 7 млн користувачів переглянули відео та поділилися більш ніж 54 тис. разів на Facebook.

Але як виявилося, відео фальшивка. Одна з імовірних жертв розповіла російському журналу «Папір», що йому заплатили за його участь (Станіслав Кудрін, який представився одним з чоловіків, яких нібито облили водою з відбілювачем в петербурзькому метро для ролика. Довгалюк, заявив на своїй сторінці у «ВКонтакте», що зняте відео — постановка).

За словами Maffick, не можна перевірити – правдиве відео чи постановка. «Можливо, це була підробка», – каже Спаркс t-online.de, але при цьому, відео не видаляє зі своєї сторінки. In the Now не відповів на питання t-online.de, звідки щедре фінансування і чому був створений канал.

Департамент управління дезінформацією Європейського Союзу контролює RT та Ruptly, а також In the Now. Ці проекти змішують «абсолютно неполітичні, часто емоційні та розважальні історії з політичними посланнями, які тісно пов’язані з посланнями Кремля», — пише команда «ЄС проти дезінформації». На їхню думку, відео, ймовірно, було поширене, щоб налаштувати глядачів проти феміністок та жінок.

Ян-Хенрік Вібе, T-Online

Машина пропаганди

Или вот из свежего:


Вы представляете, что это блядво наснимает?

К сожалению, большая часть политических и экономических элит цивилизованного мира ещё не понимает, что происходит.

"Туго доходит"(с)
No money No honey

Offline Yuras Yuras

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 15809
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #31 : Грудня 03, 2018, 11:20:27 11:20 »
Попередник сучасної кацапської пропаганди-радянська пропаганда. У 90-х була невеличка перерва,а потім все пішло по старому.
 Ще хотів додати,що її міць родом з Радянського Союзу,нового каци нічого не придумали.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #32 : Грудня 03, 2018, 04:23:00 16:23 »
 :Sho_za: телеканал Euronews?...
На кого воно працюе та яка його аудiторiя?..
Нащо шукати когось, коли можна вийти на вулицю та зробити опитування?..
Студiйнi зйомки - то постановочнi фейки - потiм редактура та монтаж.
Для такого лайна навiть нi кого шукати не траба - запросiть акторiв та роздайте надрукований сценарiй "монологiв".
 :smilie7:

Online RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33063
  • Стать: Чоловіча
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #33 : Грудня 03, 2018, 08:37:22 20:37 »
Основні методи ведення інформаційної війни кацапами

Про те, як працюють ці методи, New York Times розповіли експерти:

Едвард Лукас – вивчав Росію десятиліттями. Спочатку як журналіст, а потім як аналітик методів дезінформації.

Доктор Клейр Уоделл – фахівець Гарвардського університету з верифікації даних в Інтернеті. Вона відстежує приклади брехні в інтернеті з 2008 року.

Клінт Уоттс – колишній співробітник ФБР та військовослужбовець. Він роками попереджав про ризики, які несе дезінформація.

Ларрі Мартін (він же Ладіслав Біттман) – колишній агент КДБ під прикриттям, який застосовував у країнах Заходу прийоми з дезінформації (так звані "активні заходи").

За допомогою цих експертів, а також співробітників розвідувальних та детективних служб, Нью Йорк Таймс реконструювала 7 заповідей російської дезінформації: перевірений часом покроковий рецепт створення ідеальної фейкової новини.
Заповідь перша.

Знайдіть "тріщини" в суспільстві-мішені: соціальні суперечності, які можна використати і в які можна вбити клин.

Лукас: "Вони шукають економічні, соціальні, демографічні, лінгвістичні, етнічні – будь-які джерела соціальних розбіжностей.

Уоделл: "І роздувають ці розбіжності, щоб люди втратили довіру один до до одного".

Уоттс: "Це неначе лікар навпаки: йому треба розуміти пацієнта. О, в цього хворе коліно, а в цього болить стегно. Він встановлює хворобу, яка спричиняє слабкість – але замість того, щоб вилікувати її, він погіршує стан хворого".
Заповідь друга.

Створіть гігантську, зухвалу брехню – настільки приголомшливу, щоб ніхто й повірити не міг, що таке взагалі можна вигадати.

Уоделл: "Брехня має бути настільки кричущою, що коли люди в неї повірять, наслідки будуть абсолютно згубними".
Заповідь третя.

Обгорніть цю брехню навколо правдивої серцевини.

Лукас: "Пропаганда найбільш ефективна, коли в ній є зерно правди".

Мартін: "Найбільш успішні подібні операції містять у собі елементи правди, і завдяки цьому дезінформація сприймається разом із ними.
Заповідь четверта.

Ховайте ваші руки: щоб здавалося, що джерелом повідомлення є хтось інший.

Мартін: "Ніхто не шукав першоджерела, звідки це все почалося. Хто першим опублікував повідомлення. І цей метод вони повторювали знову і знову".
Заповідь п’ята.

Знайдіть собі корисного ідіота.

Уоттс: "Корисними ідіотами вони визначають тих, хто бездумно сприймає кремлівські месиджі й просуває їх серед цільової аудиторії – населення в іншій країні, яке вони хочуть обробити.

Мартін: «Були ідіоти, які не помічали очевидних речей. І вони були дуже-дуже корисними».
Але що відбувається, коли набридливі правдошукачі намагаються спростувати фальшивку? Для цього потрібна шоста заповідь

.
Заповідь шоста.

Заперечуйте все.

Мартін: "Навіть якщо правда є очевидною, ви все заперечуєте".

Лукас: "Вони агресивно наполягатимуть на своєму, бо розуміють, що період нашої уваги є вельми коротким".
Заповідь сьома.

Найважливіша. Грайте в довгу.

Лукас: "Росія прагне вести тривалу гру, і вкладає величезні ресурси у речі, які можуть не дати плодів протягом багатьох років".

Мартін: "Нагромадження цих операцій протягом тривалого періоду часу зрештою спричинить потужний політичний вплив.

Уоделл: "Це схоже на краплю, яка точить камінь. Відразу вона не створює ніяких помітних наслідків. Але якщо ці краплі падають роками, вона проб'ють у камені дірку. І росіяни про це знають".
Ці сім простих заповідей були потужною зброєю радянського КДБ, і вони застосовували їх знову, знову і знову.


Знайдіть корисного ідіота. 7 заповідей російської дезінформації

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #34 : Грудня 03, 2018, 08:56:47 20:56 »
 :smiley24:

Offline Lina

  • Global Moderator
  • Ветеран форума
  • *****
  • Повідомлень: 9287
  • Стать: Жіноча
  • Камінці чудові, різнокольорові
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #35 : Грудня 03, 2018, 09:35:57 21:35 »
Ну, так. Росія після 2014 року затіяла з нами довгу гру. Це очевидно, і постає питання наскільки ця гра буде довгою.
Не виключено, що вони роблять ставку на вибори президента. При всіх значеннях. Якщо не пройде їхній кандидат, то тоді неприкрита агресія. Якщо ж пройде, то буде тихе захоплення влади. Як при Януковичу, але більш рішуче і швидке. Ми швидко опинимся в Союзі(все одно якому, але з Росією).

Offline Ali(UA)

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 9294
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #36 : Грудня 04, 2018, 04:07:57 04:07 »
Уоттс: "Корисними ідіотами вони визначають тих, хто бездумно сприймає кремлівські месиджі й просуває їх серед цільової аудиторії – населення в іншій країні, яке вони хочуть обробити.

На фупе таких полно.

коцапы и полезные идиоты.

вообще конечно обидно что не давят эти гнидюшники типа фупа и т.д. информ каналы опять же. война не время толерастии.

Offline Южанин

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 7944
  • Стать: Чоловіча
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #37 : Грудня 04, 2018, 05:41:33 17:41 »
Что -то там предлагают дать какие-то внесудебные полномочия нац.раде.  На сегодня это правильно , но не навсегда. Такие полномочия могут быть только на время войны и сразу же отменяться после победы  Есть опасность того , что руководствуясь сиюминутной необходимостью противодействовать врагу , мы можем в нашей стране построить Московию. Все подобного рода законы должны иметь ограниченное время действия и быть кратковременными по времени и продлеваться при необходимости  или быть привязаны к какому-то знаковому событию. При нормальной схеме такие законы нужно привязывать к правовому режиму военного положения , которые отменяются сразу с отменой военного положения. Но в нашей стране благодаря кремлевским прихвостням военное положение у нас куцое Но к нему все равно нужно привязывать , как к знаковому событию . Так в законе и писать , что закон о расширении всяких там полномочий действуют до полной отмены правового режима военного положения в будь в каком количестве областей Украины.

Offline Yuras Yuras

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 15809
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #38 : Грудня 04, 2018, 05:54:22 17:54 »
Что -то там предлагают дать какие-то внесудебные полномочия нац.раде.  На сегодня это правильно , но не навсегда. Такие полномочия могут быть только на время войны и сразу же отменяться после победы  Есть опасность того , что руководствуясь сиюминутной необходимостью противодействовать врагу , мы можем в нашей стране построить Московию. Все подобного рода законы должны иметь ограниченное время действия и быть кратковременными по времени и продлеваться при необходимости  или быть привязаны к какому-то знаковому событию. При нормальной схеме такие законы нужно привязывать к правовому режиму военного положения , которые отменяются сразу с отменой военного положения. Но в нашей стране благодаря кремлевским прихвостням военное положение у нас куцое Но к нему все равно нужно привязывать , как к знаковому событию . Так в законе и писать , что закон о расширении всяких там полномочий действуют до полной отмены правового режима военного положения в будь в каком количестве областей Украины.
У нас уже декілька років йде війна без військового стану.

Offline Южанин

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 7944
  • Стать: Чоловіча
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #39 : Грудня 04, 2018, 06:35:06 18:35 »

У нас уже декілька років йде війна без військового стану.

У нас нет пакета законов военного времени.  Такие зконы должны быть , которые вводятся с введением правового режима военного положения  и отменяются после его отмены. Раз начали принимать законы под военную ситуацию , прекращение их действия должна быть  с окончанием войны автоматически.

Offline Yuras Yuras

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 15809
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #40 : Грудня 04, 2018, 06:40:20 18:40 »

У нас уже декілька років йде війна без військового стану.

У нас нет пакета законов военного времени.  Такие зконы должны быть , которые вводятся с введением правового режима военного положения  и отменяются после его отмены. Раз начали принимать законы под военную ситуацию , прекращение их действия должна быть  с окончанием войны автоматически.
Нам потрібні закони мирного часу.Як вводили військовий стан ви бачили.

Offline Южанин

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 7944
  • Стать: Чоловіча
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #41 : Грудня 04, 2018, 07:16:42 19:16 »

Нам потрібні закони мирного часу.Як вводили військовий стан ви бачили.

У нас закон о военном положении и некоторые элементы прописаны в Конституции.  Только нет пакета военных законов. Раз стали нарабатывать их , то они должны носить гриф военные законы и привязываться к военному времени и не должны действовать после того как война закончится.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #42 : Грудня 04, 2018, 07:19:05 19:19 »
У нас закон о военном положении и некоторые элементы прописаны в Конституции. 
Только нет пакета военных законов.
Раз стали нарабатывать их , то они должны носить гриф военные законы и привязываться к военному времени и не должны действовать после того как война закончится.
Даже если и будут такие Законы, то они, как понимаете, будут про грифом СС (Сов. Секретно).
Так что, не стоит думать, что если таких законов нет, то ВС - это нечто аморфное.
 :smilie7:

Offline Южанин

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 7944
  • Стать: Чоловіча
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #43 : Грудня 04, 2018, 07:27:22 19:27 »

Даже если и будут такие Законы, то они, как понимаете, будут про грифом СС (Сов. Секретно).


Не может быть закона с грифом секретно априори по нашей Конституции. Не доведенный в установленном порядке нормативный акт не вступает в действие.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #44 : Грудня 04, 2018, 07:28:59 19:28 »
Не может быть закона с грифом секретно априори по нашей Конституции.
Не доведенный в установленном порядке нормативный акт не вступает в действие.
Вполне может быть - не надо фантазий...
Бывает, что по вопросам военных стратегий, войны, вооружений... как раз под грифом СС и  принимают Закон.
 :smilie7:

Offline Южанин

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 7944
  • Стать: Чоловіча
Re: Інформаційна війна. окремі думки.
« Reply #45 : Грудня 04, 2018, 07:32:08 19:32 »

Вполне может быть - не надо фантазий...
Бывает, что по вопросам военных стратегий, войны, вооружений... как раз под грифом СС и  принимают Закон.
 :smilie7:

Не фантазируйте. Закон это вполне определенный нормативный акт , принимаемый законодательным органом страны. Не может быть никаких секретных законов. Секретными могут быть только подзаконные акты , которые не затрагивают и прав и не возлагают на граждан обязанностей .