Це ще задовго до появи американців у Очакові Вася Капацина пропонував.
Але стратегічний підхід для такого сполучення спонукає до суттєвих змін в інфраструктурі Миколаєва.
Що за нинішнього мера-хробака неможливо. Чому ? Поясню.
Отже гілка на Очаків два варіанти : з Трихат, як хотів Капацина(розпил держбабла неймовірний, а в результаті залізничний тупик в Очакові) і безпосередньо з Миколаєва з перспективою виходу на Одесу по узбережжю моря з можливістю доставки пасажирів на курорти Рибаковка, Коблево, Південний.
Так от саме другий варіант дуже залежить від міської влади Миколаєва. Кінцева станція Миколаїв-Вантажний знаходиться у середмісті. За царату і раннього совка колись була ще далі гілка на Сухий Фонтан-Лагерне поле- Верф- Темвод. Потім її порізали.
Логічно було побудувати міст через лиман у бік Малої Коренихи і далі вже колію на Очаків. Але від кінцевої станції до берега ще зо 2 км міської забудови. Це питання містозабудови, мерії, міськради.
У міськраді зараз риги, у мерії самонемічний слимак.
БУдувати з Трихат гілку в тупик? Але порт Очакова не такий вже і перспективний. УЗ не матиме ніякого зиску.
Отакий ребус