Автор Тема: Пора железную дорогу таки дотянуть до Очакова.  (Прочитано 428 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Южанин

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 7944
  • Стать: Чоловіча
Судя по всему скоро там что-то будет плюсом к центру управления , который там уже строится.  :smilie7:

Offline Capitain Cubs

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 14487
  • Стать: Чоловіча
  • Запорожець за Інгулом. Характерник-гедоніст.
Це ще задовго до появи американців у Очакові Вася Капацина пропонував.
Але стратегічний підхід для такого сполучення спонукає до суттєвих змін в інфраструктурі Миколаєва.
Що за нинішнього мера-хробака неможливо. Чому ? Поясню.
Отже гілка на Очаків два варіанти : з Трихат, як хотів Капацина(розпил держбабла неймовірний, а в результаті залізничний тупик в Очакові) і безпосередньо з Миколаєва з перспективою виходу на Одесу по узбережжю моря з можливістю доставки пасажирів на курорти Рибаковка, Коблево, Південний.
Так от саме другий варіант дуже залежить від міської влади Миколаєва. Кінцева станція Миколаїв-Вантажний знаходиться у середмісті. За царату і раннього совка колись була ще далі  гілка на Сухий Фонтан-Лагерне поле- Верф- Темвод. Потім її порізали.
Логічно було побудувати міст через лиман у бік Малої Коренихи і далі вже колію на Очаків. Але від кінцевої станції до берега ще зо 2 км міської забудови. Це питання містозабудови, мерії, міськради.
У міськраді зараз риги, у мерії самонемічний слимак.
БУдувати з Трихат гілку в тупик? Але порт Очакова не такий вже і перспективний. УЗ не матиме ніякого зиску.
Отакий ребус
Mocsia delenda est

Offline щек

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 377
а як такий варіант на Херсонщині:
у куротний сезон з травня по вересень - електричка по одній колії за маршрутом:
Херсон-Гопри-Залізний Порт-Лазурне-Скадовськ- Каланчак (вихід на існуючу колію - на Херсон)? :shuffle:



Offline Южанин

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 7944
  • Стать: Чоловіча
За царату і раннього совка колись була ще далі  гілка на Сухий Фонтан-Лагерне поле- Верф- Темвод. Потім її порізали.


То была технологическая ветка при постройке Варваровского моста и на Темвод она не шла , бо там не было моста.

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46463
  • Never give in!
Я б віддав Очаків під військово-морську базу американцям.
If you are going through hell, keep going.

Offline Адам Жоржович

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 19069
Це ще задовго до появи американців у Очакові Вася Капацина пропонував.
Але стратегічний підхід для такого сполучення спонукає до суттєвих змін в інфраструктурі Миколаєва.
Що за нинішнього мера-хробака неможливо. Чому ? Поясню.
Отже гілка на Очаків два варіанти : з Трихат, як хотів Капацина(розпил держбабла неймовірний, а в результаті залізничний тупик в Очакові) і безпосередньо з Миколаєва з перспективою виходу на Одесу по узбережжю моря з можливістю доставки пасажирів на курорти Рибаковка, Коблево, Південний.
Так от саме другий варіант дуже залежить від міської влади Миколаєва. Кінцева станція Миколаїв-Вантажний знаходиться у середмісті. За царату і раннього совка колись була ще далі  гілка на Сухий Фонтан-Лагерне поле- Верф- Темвод. Потім її порізали.
Логічно було побудувати міст через лиман у бік Малої Коренихи і далі вже колію на Очаків. Але від кінцевої станції до берега ще зо 2 км міської забудови. Це питання містозабудови, мерії, міськради.
У міськраді зараз риги, у мерії самонемічний слимак.
БУдувати з Трихат гілку в тупик? Але порт Очакова не такий вже і перспективний. УЗ не матиме ніякого зиску.
Отакий ребус

А не дешевше "замовити" отих ригів і слимака?  :idea:

Offline Capitain Cubs

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 14487
  • Стать: Чоловіча
  • Запорожець за Інгулом. Характерник-гедоніст.
Це ще задовго до появи американців у Очакові Вася Капацина пропонував.
Але стратегічний підхід для такого сполучення спонукає до суттєвих змін в інфраструктурі Миколаєва.
Що за нинішнього мера-хробака неможливо. Чому ? Поясню.
Отже гілка на Очаків два варіанти : з Трихат, як хотів Капацина(розпил держбабла неймовірний, а в результаті залізничний тупик в Очакові) і безпосередньо з Миколаєва з перспективою виходу на Одесу по узбережжю моря з можливістю доставки пасажирів на курорти Рибаковка, Коблево, Південний.
Так от саме другий варіант дуже залежить від міської влади Миколаєва. Кінцева станція Миколаїв-Вантажний знаходиться у середмісті. За царату і раннього совка колись була ще далі  гілка на Сухий Фонтан-Лагерне поле- Верф- Темвод. Потім її порізали.
Логічно було побудувати міст через лиман у бік Малої Коренихи і далі вже колію на Очаків. Але від кінцевої станції до берега ще зо 2 км міської забудови. Це питання містозабудови, мерії, міськради.
У міськраді зараз риги, у мерії самонемічний слимак.
БУдувати з Трихат гілку в тупик? Але порт Очакова не такий вже і перспективний. УЗ не матиме ніякого зиску.
Отакий ребус

А не дешевше "замовити" отих ригів і слимака?  :idea:

не можна.
южанін моліццо на сєнкєвічя. :bch:
Mocsia delenda est