Сторінок:
Actions
  • #211 від Kikker 17 Jan 2017
  • Карта вже діючих надшвидкісних електрозаправок Тесла в Європі:



    А крім того, Тесла оголосила про таке:

    Tesla Model S and Model X cars ordered after January 15, 2017 will receive 400 kWh (kilowatt-hour) of free Supercharging credits (roughly 1,000 miles) annually on the anniversary of their delivery. We carefully considered current Supercharger usage and found that 400 kWh covers the annual long-distance driving needs of the majority of our owners. As a result, most owners will continue to enjoy the benefits of Supercharging on road trips at no additional cost.

    https://www.tesla.com/nl_NL/blog/building-supercharger-network-future

    Коротше, нафта, бай бай.
  • #212 від Адам Жоржович 18 Jan 2017
  • Tesla Model S and Model X cars ordered after January 15, 2017 will receive 400 kWh (kilowatt-hour) of free Supercharging credits (roughly 1,000 miles) annually[/b].

    Тобто те, що раніше було нахаляву без жодних обмежень, тепер обмежено тисячею миль.  :smilie8:
  • #213 від Kikker 18 Jan 2017
  • Тобто те, що раніше було нахаляву

    Не знаю, де було нахаляву, а у нас все було за гроші.
  • #214 від Адам Жоржович 18 Jan 2017
  • Тобто те, що раніше було нахаляву

    Не знаю, де було нахаляву, а у нас все було за гроші.

    Всі куплені досі моделі Ес та Ікс в Штатах на тесловських станціях заправлялися і продовжать заправлятися нахоляву скільки влізе. А новим прикрутили це діло до тисячи миль.

    PS. Модель-3, скоріш за все, взагалі ніякої халяви не отримає.
  • #215 від Kikker 18 Jan 2017
  • Можливо, це така форма субсидії. В одних країнах заправка безкоштовна була, а в інших, просто 20% уряд доплачував і ПДВ не брав. Як би там не було, зараз спостерігаємо, як ціна на автомобіль із 80 тисяч вже ось ось впаде до 35 і електрична машина переходить із екзотики в масовий продукт.
  • #216 від Бувалий 18 Jan 2017
  • Якщо коротко - поки у нас не буде першокласних автобанiв, як в ЕС... електро-кари будуть збитковими.
    Справа не в заправках, а в тому, що на таких ковдобинах, як у нас... електро-кари й ста км. не проiдуть.
    То про якi переваги е-карiв може йти мова?..
     :smilie7:
  • #217 від Kikker 18 Jan 2017
  • Ви помиляєтесь. Справа саме в ціні на автомобіль, ціні на паливо, довжині пробігу на одній заправці і можливості швидко заправлятися. Якість доріг не має ніякого значення для цих факторів і на користування електромобілем впливає так само, як і на користування бензиновою/дизельною машиною.
  • #218 від div 18 Jan 2017
  • Якщо коротко - поки у нас не буде першокласних автобанiв, як в ЕС... електро-кари будуть збитковими.
    Справа не в заправках, а в тому, що на таких ковдобинах, як у нас... електро-кари й ста км. не проiдуть.
    То про якi переваги е-карiв може йти мова?..
     :smilie7:

    И как отличается качество дорог для электро и бензинового транспорта

    Всегда писал - первое дело для внедрения электротяги это коммунальный транспорт - мусорки, скорые, перевозка людей и пр. По всему городу базы для установки заправок, средний безостановочный пробег очень мал, постоянные остановки пуски мотора
  • #219 від Бувалий 18 Jan 2017
  • Всегда писал - первое дело для внедрения электротяги это коммунальный транспорт - мусорки, скорые, перевозка людей и пр.
    По всему городу базы для установки заправок, средний безостановочный пробег очень мал, постоянные остановки пуски мотора
    В давнi часи, коли е-кари використовувалися на обмеженiй площi великих пiдприемств.
    Я добре памятаю як в 80-90 роки на заводi працювали кари для перевантаження вантажiв iз складiв в авто-фургони.
    На складах були "заправки" - кари пiдзаряжалися стiльки, скiльки треба для 8 годинноi "доби".
    Скажiть менi, де це  в мicтi "Швидка" або "Мусорка" буде пiдзаряджатися, коли вони постiйно в работi?
    Швидка взагалi не мае перерви, бо по рацii iде за викликом.
    А коли ще за мiстом чи в областi - де ж там "заправка"?..
    Мусорки... працюють по мiсту, а звалища смiття - за 30-40 км. вiд мiста.
    Та й шляхи-дороги там... не автобани.
    Тож... давайте не мрiяти про те, чого нема й не буде.
    Мова йде про перспективи приватного транспорту.
    Поки що у нас альтернативою е-карам (гром. транспорт) е тролейбуси й трамваi.
     :smilie7:
  • #220 від div 18 Jan 2017
  • Всегда писал - первое дело для внедрения электротяги это коммунальный транспорт - мусорки, скорые, перевозка людей и пр.
    По всему городу базы для установки заправок, средний безостановочный пробег очень мал, постоянные остановки пуски мотора
    В давнi часи, коли е-кари використовувалися на обмеженiй площi великих пiдприемств.
    Я добре памятаю як в 80-90 роки на заводi працювали кари для перевантаження вантажiв iз складiв в авто-фургони.
    На складах були "заправки" - кари пiдзаряжалися стiльки, скiльки треба для 8 годинноi "доби".
    Скажiть менi, де це  в мicтi "Швидка" або "Мусорка" буде пiдзаряджатися, коли вони постiйно в работi?
    Швидка взагалi не мае перерви, бо по рацii iде за викликом.
    А коли ще за мiстом чи в областi - де ж там "заправка"?..
    Мусорки... працюють по мiсту, а звалища смiття - за 30-40 км. вiд мiста.
    Та й шляхи-дороги там... не автобани.
    Тож... давайте не мрiяти про те, чого нема й не буде.
    Мова йде про перспективи приватного транспорту.
    Поки що у нас альтернативою е-карам (гром. транспорт) е тролейбуси й трамваi.
     :smilie7:

    А зачем "скорой" стоять на зарядке? Батареи поменяла и вперед, катайся.
    Менять прямо в  гараже, в автопарке.
    Насчет мусорок, а что такое 40км? Пшик, даже для электромобиля
    Насчет дорог никак не пойму, каким боком плохие дороги препятствуют электромобилям БОЛЬШЕ чем обычным?
  • #221 від Kikker 19 Feb 2017
  • На теслівський Гігафабриці з виробництва акумуляторів почалося виробництво. Елон Маск заявив, що вже досягнуто 35% зниження ціни на КВт, порівняно з попередніми акумуляторами.

    Рекламне відео:


    Автомобілі Tesla отримали обновлення програмного забезпечення, що тепер дозволяє розгін до 100 км/год за 2.4 с.

    Початок виробництва моделі Tesla 3 заплановано на завтра. Акції Tesla за шість місяців виросли на 25%.
  • #222 від Kikker 10 Mar 2017
  • Тепер острів Kauai живе на сонячній енергії і вдень і вночі:


  • #223 від Lina 10 Mar 2017
  • Тепер острів Kauai живе на сонячній енергії і вдень і вночі:




    Це Гаваї, у них там сонця багато.
  • #224 від Lina 20 Mar 2017
  • Останні новини від Тесла

    http://biz.censor.net.ua/news/3022915/tesla_prekratit_prodaji_samoyi_deshevoyi_modeli_avtomobilya_16_aprelya

    Tesla прекратит продажи самой дешевой модели автомобиля 16 апреля
    Американская Tesla Motors Co. откажется от производства самой дешевой версии своих электромобилей - седана Model S.

    Об этом сообщает Интерфакс-Украина со ссылкой на CNBC, передает БизнесЦензор.

    Как сообщается, 16 апреля компания прекратит продажу этих машин,

    Model S имеет аккумулятор емкостью 75 кВт, однако программное обеспечение искусственно ограничивает его мощность уровнем в 60 кВт. Владельцы автомобилей могут получить полную мощность за счет покупки обновления для ПО.

    Tesla заявила, что прекращает продажи Model S, "поскольку большинство клиентов в конечном итоге проводят модернизацию до 75 кВт, и они хотят упрощения процесса заказа" автомобиля.

    В июле компания планирует начать производство седанов Model 3. Цена базовой комплектации будет составлять, как ожидается, около $35 тыс.
  • #225 від Kikker 29 Mar 2017
  • Новини Тесла

    За оцінками, модель Tesla 3 75D, яка готується до масштабного виробництва, матиме пробіг на одній зарядці до 300 миль (480 км) завдяки використанню нового акумулятора 2170, який вже виробляється на гігафабриці в Спарксі, Невада, і використовується, зокрема, в тесловських домашніх системах накопичення енергії  Powerpack.

    Літій-іонні акумулятори нового покоління 2170 мають ємність на 30% більшу ніж акумулятори 18650, що стоять зараз на автомобілях Тесла.  Початок масового виробництво Tesla 3 запланований на червень. При цьому, Tesla продовжуватиме випуск моделей Tesla S, які позиціонуються класом вище, ніж Tesla 3.  Елон Маск, зокрема каже, що продовжуватиме їздити на Tesla S після того, як з'явиться Tesla 3, що є меншою і простішою.

    З квітня Tesla починає брати замовлення на виготовлення черепиці із сонячних панелей, тобто, сонячно-панельних дахів. Tesla Solar Roof представляють собою скляні панелі, в які вбудовані фотоелектричні комірки, але які закамуфльовані під звичайну черепицю. Сонячна черепиця розроблена для заміни традиційних сонячних панелей, що монтуються на звичайних дахах і часто є громіздкими та мають не дуже привабливий вигляд. Сонячна черепиця слугуватиме одночасно як механічний захист будинку та як джерело електроенергії. Сонячна черепиця є складовою частиною загальної концепції по створенню екосистеми у генерації та збереженні електроенергії, яку просуває Tesla.






    Наступною моделлю, після Tesla 3  буде модель Tesla Y, яка має з’явитися за кілька років. Це має бути кросовер на платформі Tesla 3.




    http://www.teslarati.com/
  • #226 від Morkovka 07 Apr 2017
  • электрокары - это просто находка для крупных, густонаселённых городов. я изо всех сил жду, когда наше правительство переклинит хоть раз по делу и они начнут за покупку электромобиля выплачивать компенсацию, как за ребёнка. ведь это тоже вклад в здоровое будущее населения страны и планеты. раз в сезон меняется летняя резина http://lester.ua/shiny/c1/filter/season=summer и никакие химические продукты горения не улетают в и без того загаженную атмосферу.
  • #227 від Бувалий 08 Apr 2017
  • электрокары - это просто находка для крупных, густонаселённых городов. я изо всех сил жду, когда наше правительство переклинит хоть раз по делу и они начнут за покупку электромобиля выплачивать компенсацию, как за ребёнка. ведь это тоже вклад в здоровое будущее населения страны и планеты. раз в сезон меняется летняя резина http://lester.ua/shiny/c1/filter/season=summer и никакие химические продукты горения не улетают в и без того загаженную атмосферу.
    И далеко вы на такой каре уедете?..
    И заправлять аккумуляторы в дороге как будете - велосипедом с динамо-машиной или ветрячком?..
    Кары... это наше будущее.
    Но пока всей инфраструктуры не будет... о таких авто можно только мечтать.
    Буржуи пока не сильно надеются на е-кары: нужно знать все + и минусы таких "економных" авто.
     :smilie7:
  • #228 від БадЪя 08 Apr 2017
  • Ну ладно спамеры свою ссылку тулят, но "бывалым"-то накой её цитировать  :smilie11:
  • #229 від Бувалий 08 Apr 2017
  • Ну ладно спамеры свою ссылку тулят, но "бывалым"-то накой её цитировать  :smilie11:
    Бывалый вспомнил, как в детстве на велосипеде ездил.
    А потому узнал, что пол-Европы на велосипедах ездят.
    А затем зашел на СУП и понял, что е-мобиль - такая же игрушка, как велосипед, но дорогая.
    Так что... пересаживаемся на самый экологичный транспорт, которому не страшны ни заправки, ни плохие дороги.
     :smilie7:
  • #230 від Kikker 16 Apr 2017
  • З'явилися незалежні дані щодо деградації тесловських акумуляторів в залежності від кількості циклів заряджання. Цікаво, що акумулятори нового покоління, що вже виробляються на гігафабриці, мають перевершувати попередиників.





    ...Though the battery degradation data along with the accompanying analysis by Teslanomics is based only on a small overall sample set of Tesla owners, the results do align with real world data from a high mileage Model S that registered over 200k mi (322k km). Electric mobility company Tesloop reported a 6% loss in range after 200k miles of driving.

    Looking farther ahead to the 2170 cell-based vehicles, we expect battery degradation to become even more negligible, especially as Tesla continues to implement learnings captured through billions of miles driven by current vehicles equipped with the 18650 packs.

    https://www.teslarati.com/how-long-will-tesla-battery-last-degradation/
  • #231 від div 16 Apr 2017
  • Круто,практически отсутствует, не более 17%
  • #232 від Kikker 10 May 2017
  • Теслівська черепиця із сонячних панелей від сьогодні доступна для замовлень:



    http://www.teslarati.com/tesla-solar-roof-smooth-texture-glass-tile-open-orders/
  • #233 від Kikker 12 May 2017
  • 8 травня офіційно прийняли в експлуатацію Gemini Offshore Windpark. 150 вітряків стоять в Північному морі за 85 км від берега. Загальна потужність елекстростанції 600 МВт.  Відео за посиланням розповідає про процес будівництва. Вставити не можу - vimeo.

    https://vimeo.com/216484686

    Подивитися варто на повному екрані. Це цікаво.
  • #234 від Бувалий 12 May 2017
  • Посилання працюе, але там, де нема Адоб-Флеш-Плеера... нiчого гратися не буде.
     :smilie7:
  • #235 від div 12 May 2017
  • Интересно сколько стоит все это удовольствие
  • #236 від Kikker 12 May 2017
  • Символічну суму в 2.8 млрд.

    http://www.offshorewind.biz/2017/05/08/gemini-owf-inauguration-under-way/
    :)

    P.S.
    Щоправда, за час, коли вітропарк будувався, технологія сильно подешевшала. В Німеччині вже будуються нові вітропарки без субсидій. Зараз очікується подальше зниження ціни будівництва і збільшення ефективності. Вже проектуються турбіни на 10 Мвт штука.
  • #237 від Lina 05 Jun 2017
  • Нарешті і до нас прогрес добрався. Пару днів тому бачила в Києві Теслу чи то на словацьких, чи то на словенських номерах. Взагалі-то машинка завелика як для київських вулиць, хоч і седан. На каліфорнійских дорогах ці машини виглядають органічніше.
  • #238 від Бувалий 05 Jun 2017
  • Нарешті і до нас прогрес добрався. Пару днів тому бачила в Києві Теслу чи то на словацьких, чи то на словенських номерах. Взагалі-то машинка завелика як для київських вулиць, хоч і седан. На каліфорнійских дорогах ці машини виглядають органічніше.
    У дворi стоiть службовий (приватний) NISSAN на електозаправцi.
    Взагалi-то... найвигiднiший варiант - комбi.
    Але... яка вартiсть цих авто буде?..
     :smilie1:
  • #239 від Kikker 02 Jul 2017
  • Стали відомі варіанти комплектації салону моделі Tesla X:


    Варіанти кількості і розташування сидінь.





    Об'єм багажника Тасли Model X (із складеними сидіннями) в порівнянні і іншим люксовими кросоверами того ж класу:
    Tesla Model X – 88.0 ft³
    2017 Volvo CX90 – 85.7 ft³
    2017 Audi Q7 – 71.6 ft³
    2017 BMW X5 – 66.0 ft³
    2017 Volkswagen Touareg – 64.0 ft³
    2017 Porsche Cayenne – 62.9 ft³

    Важко оцінити, що таке 88 кубічних футів, але американці пишуть, що це багато.  :smilie1:

    http://www.teslarati.com/tesla-model-x-fold-flat-seven-seat-config/
  • #240 від div 03 Jul 2017
  • Стали відомі варіанти комплектації салону моделі Tesla X:

    Важко оцінити, що таке 88 кубічних футів, але американці пишуть, що це багато.  :smilie1:

    http://www.teslarati.com/tesla-model-x-fold-flat-seven-seat-config/

    Интернет говорит что это 2.492 куб м, прямо скажем - немало
    https://www.convert-me.com/ru/convert/volume/?u=ft3&v=88
Сторінок:
Actions