Автор Тема: А закон про люстрацію таки прийняли!  (Прочитано 5482 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline convex

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4780
Re: А закон про люстрацію таки прийняли!
« Reply #60 : Вересня 17, 2014, 06:39:32 18:39 »

Що, на Кіровоградщині немає достойних людей, крім ригоаналів?  :smilie2:

Муженко теж регіонал і що? Багато українців змушені були бути під "регіонами". Так що не все так погано. Якщо його поставили, то значить буде нормально керувати областю.

Не догнав, звідки такий висновок? З того, що Пєця непогрішний, як папа римський? З чого ви знаєте, що поставлений Порохом риг буде нормально керувати областю?

Offline optimist

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5427
Re: А закон про люстрацію таки прийняли!
« Reply #61 : Вересня 26, 2014, 08:22:58 20:22 »
Як взагалі це буде відбуватися? Загалом є чіткий механізм, який умовно можна поділити на кілька кроків

Крок 1. Мін'юст за місяць з дня набрання чинності Закону розробляє та подає на затвердження Кабміну три документи. Перший – це перелік органів, що здійснюють перевірку достовірності відомостей про чиновника. Другий - порядок проведення перевірки. Третій - план проведення перевірок по кожному органу державної влади та органу місцевого самоврядування.
Крок 2. Не пізніше ,ніж на десятий день з дня затвердження Кабінетом Міністрів переліку органів, Мін'юст розміщує на своєму офіційному веб-сайті всю контактну інформацію кожного з органів державної влади, який буде проводити перевірку. Так само буде вказана контактна інформація дорадчого громадського органу з питань люстрації.
Дорадчий орган має бути утворений не пізніше, ніж протягом місяця з дня набрання чинності Закону.  До нього, нагадаємо, повинні входити представники ЗМІ та громадськості.
Крок 3. Організація проведення перевірки "кандидатів на люстрацію" покладається на керівника органу, до повноважень якого належить звільнення з посади саме цієї особи. Організовувати перевірку професійного судді, наприклад, буде голова суду, у якому працює "кандидат".
Крок 4. Не пізніше ніж на десятий день з дня початку проведення перевірки у певному органі, чиновники, які перевіряються, подають керівнику власноручно написану заяву. В ній вони повинні вказати, що до них не застосовуються заборони Закону та дати згоду на проходження перевірки. Також чиновник повинен погодитися на оприлюднення відомостей щодо нього відповідно до Закону.
Неподання заяви у встановлений строк є підставою для звільнення особи із займаної посади не пізніше, як на третій день після спливу строку подання заяви. Після цього до неї автоматично застосовується заборона займати посади 10 років.
Крок 5. Перевірятися буде: достовірність вказаних у заяві відомостей, а також достовірність інформації щодо наявності майна у чиновника та відповідність вартості майна, вказаного в декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, набутого за час перебування на посаді, доходам, отриманим з законних джерел.
Крок 6. Перевірка розпочинається з Міністра юстиції та держслужбовців, які працюють в Мін'юсті. Друга черга – це органи, які здійснюють перевірку. Третя - це керівники міністерств, інших ЦОВВ, місцевих органів та держпідприємств. Четверта черга – це заступники керівників тих же органів. І п’ята черга – рядовий склад.
Крок 7. Не пізніше, ніж на третій день після отримання заяви від чиновника, керівник органу перевірки надсилає до територіальних органів державної влади за місцем проживання особи запит про перевірку. До нього додається копія заяви.
Крок 8. До територіальних органів, які уповноважені перевіряти декларацію, керівник органу перевірки так само надсилає запит. До нього додається копія декларації особи. Обидва запити надсилаються одночасно.
В цей же день керівник органу надсилає повідомлення до Міністерства юстиції України про початок проходження перевірки особою. Не пізніше ніж на п'ятий день з моменту його отримання Мін'юст на офіційному веб-сайті зазначає відповідну інформацію.
День надсилання запитів і повідомлення до Міністерства юстиції є фактично датою  початку проходження перевірки.
Крок 9. У разі встановлення за результатами перевірки недостовірних відомостей орган, який проводив перевірку протягом трьох робочих днів з дня виявлення, повідомляє про них особу, щодо якої проводиться перевірка
Особа, щодо якої проводиться перевірка, не пізніше ніж на п'ятнадцятий робочий день з дня отримання нею відповідного повідомлення надає письмове пояснення за такими фактами та підтверджуючі документи, які є обов’язковими для розгляду та врахування.
Крок 10. Орган, який проводив перевірку, надсилає висновок про результати перевірки керівнику органу, який надсилав запити, не пізніше ніж на шістдесятий день з дня початку проходження перевірки.
Крок 11. У разі встановлення недостовірності відомостей, наданих певною особою, орган, який проводив перевірку, надсилає копію висновку про результати перевірки до Міністерства юстиції для офіційного оприлюднення на офіційному веб-сайті цієї інформації.
Також вноситься відповідна інформація до Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону "Про очищення влади" не пізніше як у триденний строк з дня одержання такого висновку.
Крок 12. У разі встановлення під час перевірки професійного судді недостовірних відомостей, орган, який проводив перевірку, надсилає копію висновку про результати перевірки до Мін'юсту.
У свою чергу міністерство у триденний строк із дня одержання такого висновку надсилає його до Вищої ради юстиції та/або Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та звертається з пропозицією про прийняття подання про звільнення судді з посади.
Крок 13. Керівник органу на підставі висновку про результати перевірки, яким встановлено недостовірність відомостей, не пізніше ніж на третій день з дня отримання такого висновку, звільняє таку особу з займаної посади.
Крок 14. Всі матеріали перевірки додаються до особової справи особи, стосовно якої проводилась перевірка.

http://www.pravda.com.ua/articles/2014/09/26/7038986/?attempt=1
« Останнє редагування: Вересня 26, 2014, 08:36:27 20:36 від optimist »