Сторінок:
Actions
  • #1 від BlackCat 20 May 2017
  • В то же время генеральный директор "Федеральной грузовой компании" (ФГК, дочернее общество РЖД) Алексей Тайчер сообщил, что компания завершит вывод вагонов с территории страны в течение двух недель.

    "Завершают рейсы те вагоны, которые двигались на Украину, те вагоны, которые там были, порожние, отравляются в Россию. Никак проблем с этим не видим. По факту завершения этих операций мы прекратим деятельность на территории Украины", - сказал он, добавив, что этот процесс займет "порядка двух недель".

    "Вывод вагонов начался, когда мы узнали о том, что Украина ввела санкции", - отметил глава ФГК.

    По словам Тайчера, в настоящее время на Украине находится около 6 тыс. вагонов ФГК. Объем перевозок в сообщении с Украиной составляет около 5% в общем объеме перевозок ФГК, уточнил он.

    Ранее телеканал РЕН ТВ со ссылкой на информацию в соцсетях сообщил, что Украина с 1 июля может отменить железнодорожное сообщение с Россией. В частности, с начала июля почти все составы могут перестать ходить в РФ, однако множество поездов направится в страны ЕС.

    http://tass.ru/ekonomika/4261381
  • #2 від Feral Cat 20 May 2017
  • Якби пасажирські...  :bch:
  • #3 від div 20 May 2017
  • Та это тупой вброс.
    Это ж явный бред
    "множество поездов направится в страны ЕС."
  • #4 від BlackCat 05 Aug 2017




  • А тим часом вагони РЖД продовжують їздити нашими залізницями. Знайомий, який трохи в темі, зробив на цьому тижні ось такі фото. Станція "Батарівка" (Львів) - стоять два довжелезні вантажні потяги і майже всі вагони - кацапські, станція приписки якісь єб%ня на Уралі . Також як мінімум один склад з таких вагонів був помічений на сортувальній станції.
  • #5 від RG 05 Aug 2017
  • Тут якось не зовсім ясно, зрада це, чи перемога  :smilie7:
  • #6 від BlackCat 06 Aug 2017
  • Тут якось не зовсім ясно, зрада це, чи перемога  :smilie7:

    В таких вагонах може перевозитись вугілля, ліс, металобрухт/металопрокат. Можливо пригнали лугандонське вугілля для ахметовських ТЕЦ, яке по документах проходить як кацапське.
  • #7 від RG 06 Aug 2017
  • Ну, кацапські вагони раніше були в Україні, їх просто українські дочки кацапських вагоновласників тут юзали. Але наскільки я знаю, після 14 року каців тут прищемили тарифами і  вони позабирали своє залізо  на Раіссю. 

    Хоча, може і не все позабирали, я детально не слідкував.

    Та й вантажний оборот ще не такий малий, так що так чи інакше ті вантажі чимось возять. Перевантаження з вагонів у вагони на східному кордоні ж немає, колія то однакова  :smilie7: 
  • #8 від BlackCat 18 Nov 2017
  • Цитувати
    Більш того, в Конотопської дирекції залізничних перевезень працює тільки один електровоз приписки депо Козятин, а решта поїзні роботи виконується електровозами Російської Федерації приписки депо Брянськ-Льговський, розповів Володимир Омелян.

    Цитата звідси: https://daily.rbc.ua/ukr/show/pochemu-ukrzaliznytsya-ostanovitsya-1509674322.html

    Омеляну спочатку не повірив. Але мені на очі попались фотодокази, що кацапські локомотиви таки заїжджають на територію України і досить глибоко.
    Це знято нещодавно під Броварами: https://trainpix.org/photo/209874/
    А це взагалі за Києвом: https://trainpix.org/photo/210272/

    Співпраця йде повним ходом. Залізницям бути, залізницям дружити.
  • #9 від RG 19 Nov 2017
  • Знову ж таки, це більше змахує на зраду для самих кацапів.

    'Рєсурси РЖД абслуживают вражескую хунту'   :smilie7:   
  • #10 від BlackCat 11 Aug 2018
  • Україна збирається припинити залізничне сполучення із Росією, заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
    «Ми розглядаємо зараз варіант закриття залізничного сполучення з Москвою», – сказав він в ефірі телеканалу «1+1» вранці в понеділок, 6 серпня.

    https://zaxid.net/ministr_infrastrukturi_zayaviv_shho_ukrayina_rozglyadaye_pripinennya_zaliznichnogo_spoluchennya_z_rf_n1462932

    Якщо і скасують найприбутковіші поїзди Київ-Москва, Львів-Москва, заробітчани-зрадники будуть їздити через Мінськ.
  • #11 від div 11 Aug 2018
  • Україна збирається припинити залізничне сполучення із Росією, заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
    «Ми розглядаємо зараз варіант закриття залізничного сполучення з Москвою», – сказав він в ефірі телеканалу «1+1» вранці в понеділок, 6 серпня.

    https://zaxid.net/ministr_infrastrukturi_zayaviv_shho_ukrayina_rozglyadaye_pripinennya_zaliznichnogo_spoluchennya_z_rf_n1462932

    Якщо і скасують найприбутковіші поїзди Київ-Москва, Львів-Москва, заробітчани-зрадники будуть їздити через Мінськ.

    У меня сильное подозрение что там основное дело не в пассажирских перевозках
  • #12 від аспирин 11 Aug 2018
  • Мафия автобусников решает свои дела.)
  • #13 від BlackCat 12 Aug 2018
  • Україна збирається припинити залізничне сполучення із Росією, заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
    «Ми розглядаємо зараз варіант закриття залізничного сполучення з Москвою», – сказав він в ефірі телеканалу «1+1» вранці в понеділок, 6 серпня.

    https://zaxid.net/ministr_infrastrukturi_zayaviv_shho_ukrayina_rozglyadaye_pripinennya_zaliznichnogo_spoluchennya_z_rf_n1462932

    Якщо і скасують найприбутковіші поїзди Київ-Москва, Львів-Москва, заробітчани-зрадники будуть їздити через Мінськ.

    У меня сильное подозрение что там основное дело не в пассажирских перевозках

    Це зрозуміло. І точно не у вантажних, бо вони не можуть бути невигідними/збитковими.
  • #14 від RG 12 Aug 2018
  • Україна збирається припинити залізничне сполучення із Росією, заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
    «Ми розглядаємо зараз варіант закриття залізничного сполучення з Москвою», – сказав він в ефірі телеканалу «1+1» вранці в понеділок, 6 серпня.

    https://zaxid.net/ministr_infrastrukturi_zayaviv_shho_ukrayina_rozglyadaye_pripinennya_zaliznichnogo_spoluchennya_z_rf_n1462932

    Якщо і скасують найприбутковіші поїзди Київ-Москва, Львів-Москва, заробітчани-зрадники будуть їздити через Мінськ.

    У меня сильное подозрение что там основное дело не в пассажирских перевозках

    Це зрозуміло. І точно не у вантажних, бо вони не можуть бути невигідними/збитковими.

    Можуть  :smilie7:

    При Хряку тарифи для Ахмєткіної металургії були нижче рентабельності. Підтримували нацвиробника.

    Причому ці підараси ще й дерибанили на свої структури вагони, закуплені для УЗ за бюджетні кошти. 

     
  • #15 від BlackCat 12 Aug 2018
  • Це зрозуміло. І точно не у вантажних, бо вони не можуть бути невигідними/збитковими.

    Можуть  :smilie7:

    При Хряку тарифи для Ахмєткіної металургії були нижче рентабельності. Підтримували нацвиробника.

    Причому ці підараси ще й дерибанили на свої структури вагони, закуплені для УЗ за бюджетні кошти.

    Це виняток з правил. Тут йже мова про міжнародні перевезення, і кацапи точно не будуть робити знижок Ахметці чи комусь іншому за користування вагонами чи проїзд по коліях РЖД.

    Якщо пряме сполучення таки буде закрито, вантажний потік пустять транзитом через Білорусь. Бізнес з окупантом нікуди не зникне, просто транспортні витрати дещо зростуть.
Сторінок:
Actions