Автор Тема: Чому потрібно зняти керівництво ДП «Антонов»  (Прочитано 875 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
9 квітня 2014 року Кабінет Міністрів України розпочав зміну керівництва ДП «Антонов» і Державного авіабудівного концерну «Антонов» – обидві посади обіймає Герой України, академік НАНУ, Генеральний конструктор Дмитро Ківа

17 квітня на підприємстві та 21 травня поруч з Кабміном були проведені мітинги, де разом з гаслами на підтримку чинного керівника, були висловлені думки про можливе рейдерське захоплення підприємства і навіть його ліквідацію.

Ми звернулися з проханням прокоментувати ситуацію до відомого у галузі фахівця Віталія Горовенка, який у 1997-2007 роки був шеф-пілотом випробувальної програми всесвітньо відомого військового-транспортного літака Ан-70.


тут решта: http://espreso.tv/article/2014/06/13/kiva
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
реально хороше інтерв"ю

Цитувати
Балабуєв, як відомо, подав у відставку на знак протесту проти непродуманого проекту реорганізації галузі, започаткованого Олександром Зінченко – тодішнім Держсекретарем. Рішення піти він прийняв після зустрічі з Президентом України Віктором Ющенком, під час якої у відповідь на свої заперечення, що реформа призведе до загибелі галузі, він почув: «Ну і нехай у нас не буде своїх літаків, є «Боїнги». Можливо, розмова була не зовсім в таких словах, але Петро Васильович особисто мені розповів про це саме так.
« Останнє редагування: Червня 17, 2014, 10:52:22 10:52 від monach »
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Taras.ua

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4005
  • Стать: Чоловіча
У виконання доручень Кабміну України від 11-го та 16-го квітня 2014 року Наказом Мінпромполітики України №29-д від 26 травня 2014 року Дмитра Ківу звільнено з посади Президента-Генерального конструктора ДП «Антонов».

Раніше, Розпорядженням Кабміну України №340-р від 9 квітня 2014 року Дмитро Ківа був звільнений від виконання обов’язків голови правління Державного авіабудівного концерну «Антонов».



Цікаво. А хто ж візьметься за Антонов? Ну щоб літаки робити, а не на металолом порізати.

Не думав, що Ківа такий "профі". В порівнянні з Богуслаєвим, він був українським директором.


Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Питання не в українськості(верніше не тільки в ній). Балабуєв реально розвивав літакобудування, ківа займався лише підкилимними іграми(а ще кожного року робив заяви про випуск то 12 то 24 то взагалі сотень літаків - а загалом добре якщо на штук 5 виходили). Кількість літаків в цеху зброру лише підтверджує це.
« Останнє редагування: Червня 17, 2014, 11:29:04 11:29 від monach »
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Цитувати
Віталію Яковичу, але ця, як Ви висловилися, «легенда» повторена у зверненні НТС ДП «Антонов» до Прем'єр-міністра Арсенія Яценюка. Ось, будь ласка – лист від 14 квітня 2014 року за №50/2995.

Дякую за можливість ознайомитися з цим документом, дослівно: «У 1979 році Ківа Д.С. став одним із наймолодших заступників Генерального конструктора О.К.Антонова».

Залишимо це ствердження на совісті тих, хто підписав, як і інше, що стверджується в цьому документі – що нібито при безпосередній участі Дмитра Ківи і під його керівництвом створені Ан-28, Ан-38-100, Ан-74 з усіма версіями, Ан-74Т-300 та Ан-74ТК-300, Ан-124-100, Ан-225, Ан-3Т, Ан-140, Ан-148 і Ан-158.

До Ан-158 питань немає, але тільки про Ан-28 і Ан-74 можна говорити, як про створені за безпосередньої участі Дмитра Ківи під керівництвом Генерального конструктора Олега Антонова. При створенні усіх інших типів літаків і їх модифікацій – вже під керівництвом Генерального конструктора Петра Балабуєва – перша і головна відповідальність Дмитра Ківи була за етап сертифікації. Видно, що документ оформляли в надзвичайному поспіху, тому наприклад:

- вписаний літак Ан-74Т-300, який ніколи і ніким не будувався;

- серед виробників Ан-140 не вказано Росію (м.Самара), а серед виробників Ан-148 чомусь не вказано Україну (м.Київ).

Тому можу лише поспівчувати більшості членів НТС Фірми, до яких почуваю щиру повагу і маю добрі товариські почуття. Я розумію ситуацію, в якій вони знаходяться.

Дякую за розмову, Віталію Яковичу. Отже, після звільнення Дмитра Ківи славнозвісному ДП «Антонов» нічого не загрожує?

І Вам дуже дякую за запрошення. Якщо мені не скрізь вдавалося стримувати емоції, прошу зрозуміти мене правильно – Фірма, створена Олегом Антоновим, збережена і примножена Петром Балабуєвим, для мене і багатьох «антоновців» по-справжньому є рідною. І саме зараз наша всесвітньо відома Фірма перебуває в найгіршому стані за всю свою історію.

Нажаль я не можу не констатувати те, що Дмитру Семеновичу Ківі давно зрадило почуття відповідальності перед українським народом, який довірив йому управління своїм національним надбанням – великою Фірмою «Антонов». Але визнати цей факт він не здатний. Тому він повинен піти і після його відходу Фірмі вже точно нічого не буде загрожувати.

Також нагадую, що крім ДП «Антонов» в галузі є Харківський авіазавод (ХДАВП – прим. «__») та Київський авіаремонтний завод (ДП «Завод 410 ЦА» – прим. «__»), з керівниками яких Дмитро Ківа вже не перший рік веде неприховану війну. Цю непотрібну війну давно час завершувати і почати давати заводам гідну роботу та всебічну підтримку.

P.S. редакції:

У виконання доручень Кабміну України від 11-го та 16-го квітня 2014 року Наказом Мінпромполітики України №29-д від 26 травня 2014 року Дмитра Ківу звільнено з посади Президента-Генерального конструктора ДП «Антонов».

Раніше, Розпорядженням Кабміну України №340-р від 9 квітня 2014 року Дмитро Ківа був звільнений від виконання обов’язків голови правління Державного авіабудівного концерну «Антонов».
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Taras.ua

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4005
  • Стать: Чоловіча
Питання не в українськості(верніше не тільки в ній). Богуслаєв реально розвивав літакобудування, ківа займався лише підкилимними іграми(а ще кожного року робив заяви про випуск то 12 то 24 то взагалі сотень літаків - а загалом добре якщо на штук 5 виходили). Кількість літаків в цеху зброру лише підтверджує це.

Ну от тут питання. Чиє? Сергій СВ вам може дати відповідь, що точне не українське.

І з Мотор-Січ біда. Акціонерне товариство з приватними власниками, забрати назад в державу, або змінити власників дуже не просто.

Offline Сергiй SV

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4574
  • Стать: Чоловіча
Питання не в українськості(верніше не тільки в ній). Богуслаєв реально розвивав літакобудування, ківа займався лише підкилимними іграми(а ще кожного року робив заяви про випуск то 12 то 24 то взагалі сотень літаків - а загалом добре якщо на штук 5 виходили). Кількість літаків в цеху зброру лише підтверджує це.

Ні, не треба...

треба заарештувати Богуслаєва....

Contra Spem Spero

Offline Сергiй SV

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4574
  • Стать: Чоловіча
Питання не в українськості(верніше не тільки в ній). Богуслаєв реально розвивав літакобудування, ківа займався лише підкилимними іграми(а ще кожного року робив заяви про випуск то 12 то 24 то взагалі сотень літаків - а загалом добре якщо на штук 5 виходили). Кількість літаків в цеху зброру лише підтверджує це.

Ну от тут питання. Чиє? Сергій СВ вам може дати відповідь, що точне не українське.

І з Мотор-Січ біда. Акціонерне товариство з приватними власниками, забрати назад в державу, або змінити власників дуже не просто.

Хочете чесно...:) Хочете

5-6 травня люди Богуслаєва  здали мою колону бойовикам щоб знищити техніку (за яку заводам Бугуслаєва було сплачено 19 млн грн...), яку я мав певревезти до ВЧ 1356 до Миргорода, Полтавської...  З Гуляйпольского заводу АТ Мотор січ...

Що я прежив 5-7 травня, я колись розповім публічно... Я врятував колонну тількі завдяки людям пана Коломойского....   

Тому - пійшов цей Богуслаєв - нахрін... :(   
 
« Останнє редагування: Червня 17, 2014, 11:33:29 11:33 від Сергiй SV »
Contra Spem Spero

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Питання не в українськості(верніше не тільки в ній). Богуслаєв реально розвивав літакобудування, ківа займався лише підкилимними іграми(а ще кожного року робив заяви про випуск то 12 то 24 то взагалі сотень літаків - а загалом добре якщо на штук 5 виходили). Кількість літаків в цеху зброру лише підтверджує це.

Ну от тут питання. Чиє? Сергій СВ вам може дати відповідь, що точне не українське.
І з Мотор-Січ біда. Акціонерне товариство з приватними власниками, забрати назад в державу, або змінити власників дуже не просто.

давайте обговоримо з фактажем. чиє, на Вашу думку, тоді літакобудування він розвивав?
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Даруйте, винен ... припустився помилки. Переплутав Балабуєва з Богуслаєвим ...
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Сергiй SV

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4574
  • Стать: Чоловіча
Re: Чому потрібно зняти керівництво ДП «Антонов»
« Reply #10 : Червня 17, 2014, 11:34:59 11:34 »
Даруйте, винен ... припустився помилки. Переплутав Балабуєва з Богуслаєвим ...

Не тількі Ви... Не переймайтесь... вони- однакові
Contra Spem Spero

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Чому потрібно зняти керівництво ДП «Антонов»
« Reply #11 : Червня 17, 2014, 12:13:21 12:13 »
Про Балабуєва не погоджуюсь(при ньому активно розвивалась лінійки виробництва, нарощувалась диверсифікація виробництва ) та і помер він вже.
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline Taras.ua

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4005
  • Стать: Чоловіча
Re: Чому потрібно зняти керівництво ДП «Антонов»
« Reply #12 : Червня 17, 2014, 12:15:22 12:15 »
Про Балабуєва не погоджуюсь(при ньому активно розвивалась лінійки виробництва, нарощувалась диверсифікація виробництва ) та і помер він вже.

Підтримую. В тій же статті в стартпості є вро Балабуєва відгуки і вони якраз про його великий вклад в розвиток.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Re: Чому потрібно зняти керівництво ДП «Антонов»
« Reply #13 : Червня 17, 2014, 12:16:55 12:16 »
Про Балабуєва не погоджуюсь(при ньому активно розвивалась лінійки виробництва, нарощувалась диверсифікація виробництва ) та і помер він вже.

Підтримую. В тій же статті в стартпості є вро Балабуєва відгуки і вони якраз про його великий вклад в розвиток.

так. а от чого немає в статті так це того, як Ківа виживав всіх, хто був пов"язаний з Балабуєвим після укріплення на посаді ... гидка слизька тваринка цей Ківа
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.