Автор Тема: Сбитый российскими террористами "Боинг-777".Следствие и последствия часть 2  (Прочитано 206448 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Ритуальна заява Євросоюзу з нагоди другої річниці злочину:

Могеріні закликала покарати відповідальних за катастрофу рейсу МН17
Неділя, 17 липня 2016, 11:42


 Ті, хто прямо або опосередковано відповідальні за катастрофу рейсу МН17, повинні бути притягнуті до відповідальності. Про це йдеться в заяві Високого представника ЄС з питань зовнішньої та безпекової політики Федеріки Могеріні з нагоди другої річниці трагедії.

"ЄС та країни-члени згадують про трагедію рейсу МН17, яка сталася 17 липня 2014 року, та знову висловлюють своє співчуття усім тим, хто втратив своїх близьких. З горем та сумом ми усі пам`ятаємо, що сталося два роки тому", - йдеться в повідомленні. "Резолюція Радбезу ООН 2166 вимагає, аби ті, хто прямо або опосередковано відповідальні за катастрофу рейсу МН17, були притягнуті до відповідальності та постали перед судом. ЄС вкотре висловлює свою підтримку роботі Спільної групи з розслідування та чинним зусиллям залучених країн довести справу до ефективного судового процесу", - наголошує Могеріні.

Вона також закликала держави, що здатні допомогти з розслідуванням або судовим переслідуванням відповідальних за катастрофу,  співпрацювати з чинним кримінальним розслідуванням.

Як повідомлялося, 13 жовтня минулого року Ради безпеки Нідерландів оприлюднила фінальний звіт щодо катастрофи MH17. За висновками експертів, літак Boeing-777 авіакомпанії "Малайзійські авіалінії" був збитий над Донецької областю в липні 2014 року ракетою, запущеною російським зенітно-ракетним комплексом "Бук".

http://www.eurointegration.com.ua/news/2016/07/17/7052243/

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Уряди 5 країн хочуть покарати винних у катастрофі МН17


Австралія, Бельгія, Нідерланди, Малайзія та Україна вживатимуть усіх ефективних заходів для притягнення до відповідальності винних у катастрофі МН17 Малайзійських авіаліній.

Про це йдеться в спільній заяві постійних представників цих країн при ООН від імені їх урядів з нагоди других роковин збиття літака, розміщеній в неділю на сайті українського МЗС.

"Держави підтвердили свою відданість вжити усіх ефективних заходів для притягнення до відповідальності винних осіб, відзначаючи важливість цього для запобігання атак на цивільні повітряні судна в майбутньому", - йдеться в заяві.

Держави нагадали про занепокоєння щодо актів насильства, які становлять загрозу безпеці міжнародної цивільної авіації, яке було висловлене в резолюції Ради Безпеки ООН 2166 (2014).

Держави також нагадали вимогу Ради Безпеки ООН притягнути до відповідальності винних за цей інцидент та підтвердили свою відданість досягненню цієї мети, а також нагадали про вимогу Ради Безпеки ООН до усіх країн забезпечити всебічну співпрацю для встановлення відповідальності.

У цьому зв’язку держави відзначили незалежне технічне розслідування причин збиття літака, проведене Радою з безпеки на транспорті Нідерландів у повній відповідності до стандартів ІКАО, та її звіт, опублікований 13 жовтня 2015 року. Вони також відзначили кримінальне розслідування, яке проводиться Спільною слідчою групою (JIT).

Як повідомлялося, 13 жовтня минулого року Ради безпеки Нідерландів оприлюднила фінальний звіт щодо катастрофи MH17.

За висновками експертів, літак Boeing-777 авіакомпанії "Малайзійські авіалінії" був збитий над Донецької областю 17 липня 2014 року ракетою, запущеною російським зенітно-ракетним комплексом "Бук".

Катастрофа літака Boeing-777 рейсу MH17 забрала життя 283 пасажирів та 15 членів екіпажу, в тому числі 80 дітей. Найбільше серед загиблих було громадян Нідерландів, Малайзії та Австралії.

Українська правда

http://www.pravda.com.ua/news/2016/07/17/7115071/

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Прем’єр Малайзії: Винні у збитті літака МН-17 повинні бути покарані
Четвер, 4 серпня 2016, 13:17

Малайзія очікує, що розслідування катастрофи літака "Малайзійських авіаліній" МН-17 буде завершено цього року. Про це заявив прем’єр Малайзії Тун Разак під час спільної із президентом України прес-конференції. "Ми рішуче хочемо визначити істину і забезпечити справедливий суд, а також  притягнення винних до відповідальності. Ми зараз розглядаємо слідчі звіти і сподіваємося, що слідство закінчиться до кінця цього року", - сказав він.

За словами прем’єра, п’ять країн, які залучені до розслідування, зустрінуться цього року і погодять план дій та порядок, у якому "ми можемо забезпечити притягнення винних до відповідальності", - сказав прем’єр. "Ми хочемо, щоб ті хто збили літак, постали перед судом", - зазначив Разак.

http://www.pravda.com.ua/news/2016/08/4/7116822/

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
ЄСПЛ почав розгляд скарги проти України у справі MH-17
Субота, 6 серпня 2016, 08:00

Європейський суд з прав людини (ЄСПЛ) почав розглядати скаргу проти України у справі про катастрофу малазійського боїнгу рейсу MH-17, що був збитий на сході країни 17 липня 2014 року.  Про це пише "Комерсант".

Заявники, громадяни Німеччини, у своїй скарзі стверджують, що "літак був під контролем української служби повітряного транспорту і управлявся ліцензованим і кваліфікованим екіпажем, а українська влада не змогла захистити життя їхніх родичів тим, що не закрила повністю повітряний простір над регіоном, в якому триває військовий конфлікт і через який проходив рейс MH17".Посилаючись на адвоката позивачів Ельмара Гімуллу, ЗМІ повідомляли, що заявники вимагають від України компенсацію в € 1 млн: на їхню думку, український уряд не закрив повітряний простір, оскільки не хотів відмовлятися від "мільйонів доларів", які отримує від прольоту над своєю територією більш 700 рейсів щодня.
При цьому заявники повинні переконати ЄСПЛ, що вони вичерпали варіанти правового захисту в українських судах, як цього вимагає Європейська конвенція з прав людини.

Також газета нагадує, що ЄСПЛ отримав скарги проти РФ і президента Володимира Путіна від 33 родичів пасажирів рейса MH17 з Малайзії, Австралії і Нової Зеландії, які вимагають виплати компенсації $ 10 млн за кожного загиблого пасажира.

http://www.pravda.com.ua/news/2016/08/6/7117001/

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26951
ЄСПЛ почав розгляд скарги проти України у справі MH-17
Субота, 6 серпня 2016, 08:00

Європейський суд з прав людини (ЄСПЛ) почав розглядати скаргу проти України у справі про катастрофу малазійського боїнгу рейсу MH-17, що був збитий на сході країни 17 липня 2014 року.  Про це пише "Комерсант".

Заявники, громадяни Німеччини, у своїй скарзі стверджують, що "літак був під контролем української служби повітряного транспорту і управлявся ліцензованим і кваліфікованим екіпажем, а українська влада не змогла захистити життя їхніх родичів тим, що не закрила повністю повітряний простір над регіоном, в якому триває військовий конфлікт і через який проходив рейс MH17".Посилаючись на адвоката позивачів Ельмара Гімуллу, ЗМІ повідомляли, що заявники вимагають від України компенсацію в € 1 млн: на їхню думку, український уряд не закрив повітряний простір, оскільки не хотів відмовлятися від "мільйонів доларів", які отримує від прольоту над своєю територією більш 700 рейсів щодня.
При цьому заявники повинні переконати ЄСПЛ, що вони вичерпали варіанти правового захисту в українських судах, як цього вимагає Європейська конвенція з прав людини.

Також газета нагадує, що ЄСПЛ отримав скарги проти РФ і президента Володимира Путіна від 33 родичів пасажирів рейса MH17 з Малайзії, Австралії і Нової Зеландії, які вимагають виплати компенсації $ 10 млн за кожного загиблого пасажира.

http://www.pravda.com.ua/news/2016/08/6/7117001/

Ну и какие прогнозы?
Украину засудят, а РФ оправдают?

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Тобто Україні висувають звинувачення в тому, що не передбачила те що Росія здатна на терористичні дії.
Але літаки західних авіакомпаний літають над Росією, так саме не очікуючі що Росія їх зіб'є.

Якщо цей позов буде задоволено, то чи буде це автоматичним визнанням Росію країною терористом?

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Це чудова нагода для України в суді викласти свої аргументи про те, що були здійснені усі необхідні кроки для захисту літаків, виходячи з оцінюваного рівня небезпеки. Оцінка базувалася на даних розвідки, що в бабуїнів не було ЗРК, спроможних збивати літаки на висоті ешелону Боїнга. В те, що Росія внаглу постачатиме бабуїнам ЗРК типу БУК, в липні 2014 року Україна все ще не могла повірити. Україна закрила небо до висот близько 9000 м, і попередила світ на брифінгу 14 линя про використання бабуїнами зенітної зброї  на висотах до 6500 м.

Недооцінка небезпеки з боку України мала місце, але вона базувалася на припущенні, що Росія не піде на такий на такий самовбивчий крок. Росія пішла, бабуїни збили літак, весь світ побачив справжнє обличчя правителів Росії. Дехто намагається досі в це не вірити. Вимагати від України в той час більшого було б несправедливо.

Висновки:
1. Україна зробила все можливе для захисту літаків (повідомила на брифінгку про практику використання ЗРК бабуїнами, закрила небо до висот, що перевищує максимальну висоту збиття українського літака в півтора рази), кричала на весь світ про поставки зброї бабуїнам з боку Росії (Нону, що розмножувалася, як бактерії, пам'ятаєте?).

2. В загибелі людей і знищенні літака винні ті, хто поставив ЗРК, навчив обслугу і віддав наказ на пуск ракети. Це російські власті і особисто все командування включно із російським верховним головнокомандувачем Хуйлом.

Якщо від України будуть грамотні адвокати, то вони скористаються цим судом, щоб на увесь світ ще раз озвучити ці тези. Боюся, що буде, як завжди.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Тобто Україні висувають звинувачення в тому, що не передбачила те що Росія здатна на терористичні дії.
Але літаки західних авіакомпаний літають над Росією, так саме не очікуючі що Росія їх зіб'є.
Якщо цей позов буде задоволено, то чи буде це автоматичним визнанням Росію країною терористом?
Суду захiднi компанii до сраки.
Суд хоче визначитися з Укр. терiторiею, яка, на той час... вже була окупована Рос. вояками.
Цього, нажаль, Суд... не може зрозумiти.
От вони й знаходять новi "Дирки" в Позову та намагаються вину Рос. терористiв перекинути на ЗСУ, начебто не терористи, а ЗСУ нацiлела ракету.
Ця точка зора е чудовим аргументов в безкарностi Рос. терористiв - Хуйло просто вмивае руки, не зважаючi, що БУК -  е  суто росiйським комплексом...
 :moskali:

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
намагаються вину Рос. терористiв перекинути на ЗСУ, начебто не терористи, а ЗСУ нацiлела ракету.

Нонсенс. Такого звинувачення на Заході немає і не буде.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Нонсенс.
Такого звинувачення на Заході немає і не буде.
Чого ж тодi Хуйло таке вперте та не хоче Суду?..
 :moskali:

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26951
намагаються вину Рос. терористiв перекинути на ЗСУ, начебто не терористи, а ЗСУ нацiлела ракету.

Нонсенс. Такого звинувачення на Заході немає і не буде.
Да, но официально западные институции так и не признали Бук российским. Говорят - не знаем говорят чей Бук, может австралийский, хз.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Да, но официально западные институции так и не признали Бук российским. Говорят - не знаем говорят чей Бук, может австралийский, хз.

Офіційно ще не було оприлюднено висновків слідчої групи. Коли вони будуть оприлюднені, буде офіційна точка зору уповноваженої інституції. От тоді і послухаємо коментарі.

З іншого боку, суд, та ще й ЕСПЛ, це чудова нагода почути ще одні висновки від іншої інстанції, не слідчої групи. Суд, крім того, дає можливість надати докази і дати сторонам висловитися. Тут Україні і карти в руки.  За умови грамотного захисту, можна вбити кількох зайців. Про що, власне і мова. 

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Чого ж тодi Хуйло таке вперте та не хоче Суду?..

Риторичне питання, але я відповім. Тому що, воно не на Заході, а на Сході. Тому що воно знає, хто є справжнім злочинцем. Тому що воно знає, що є неспростовні докази, що про на відкритому процесі про це знатимуть усі. Тому що, воно хоч і є мерзотним покидьком і злодієм, але ще не є ідіотом. Інстинкт самозбереження воно ще не втратило.

« Останнє редагування: Серпня 06, 2016, 09:12:18 21:12 від Kikker »

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Риторичне питання, але я відповім. Тому що, воно не на Заході, а на Сході.
Тому що воно знає, хто є справжнім злочинцем.
Тому що воно знає, що є неспростовні докази, що про на відкритому процесі про це знатимуть усі.
Тому що, воно хоч і є мерзотним покидьком і злодієм, але ще не є ідіотом.
Інстинкт самозбереження воно ще не втратило.
Втратило - в 2014 роцi, коли захопило Крим та пiшло в Сирiю.
 :moskali:

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
На "Эхе Москвы" А.А. Венедиктов прокоментував позов проти України щодо збиття МН17. Облишимо А.А. Венедиктова, на кого він працює, і кого захищає. Все це усім відомо, тим більше, що водночас, диаметральні точки зору нам зараз ніяким чином не змінити. Тому пропоную поставити осторонь його особистість, і зосередитися на його словах. Він дав досить рзгорнутий коментар у важливій для України справі. Як мені здається, цілком правильно розставивши акценти.

Більше тут:
http://echo.msk.ru/programs/personalnovash/1814728-echo/



Цитата:

"Вчера, как вы знаете, Страсбургский суд коммуницировал жалобу 4-х родственников погибших в самолете, сбитом над Украиной к Украине. Я хотел бы остановиться на этом чуть подробнее, на сегодняшней повестке дня, а затем обязательно расскажу вам то, что мне удалось узнать про принадлежность самолета Шувалова, про декларацию Игоря Шувалова и его жены Ольги. Все-таки есть более важные, на мой взгляд, вещи, и это, конечно, коммуникация Страсбургским судом жалобы 4-х родственников погибших пассажиров в сбитом «Боинге» над Украиной к Украине.

Во-первых, тут сразу, конечно, будет вопрос: А вы считаете, кто там сбил, как?.. У меня не изменилась точка зрения. Я считаю, что был сбит украинскими сепаратистами по ошибке: они приняли его за Ан-26, который должен был перевозить десантников. Никаких дополнительных – то, что расследуют все: и Российская Федерация и международная комиссия и сайт Bellingcat – все расследования не противоречат этой точке зрения. Они обогащают, добавляют, с моей точки зрения, и я на этом стою.

Поэтому ответственность первая и понятно чья. Второй вопрос: чей был «Бук»? – имея в виду, это был захваченный сепаратистами украинский «Бук» или поставленный Россией в вооружения сепаратистов российский «Бук». Это второй вопрос.

И третий вопрос: какой экипаж в момент сбития оперировал «Буком»: собственно, российские, скажем, отпускники, хотя мы все понимаем, что никакие они не отпускники и волонтеры; или же, собственно, украинские граждане получившие такой подарок. Вот, собственно говоря, три главных вопроса, на которые надо ответить.

Во-первых, я приветствую, что СПЧ взял на контроль… Я сейчас объясню, что такое коммуницировать это дело. Потому что любое публичное расследование международным судом, где открытое судебное расследование полезно для того, чтобы мы понимали, что, собственно говоря, там произошло. Это важная история, чудовищная трагедия, которая во многом определила отношения между Россией и Украиной, Россией и Западной Европой, Россией и США. Поэтому это очень хорошо.

Вторая история заключается в том, почему к Украине 4 семьи погибших – это семьи жертв – обратились к известному адвокату по таким делам. Я напомню, что немецкий адвокат Эльмар Гимулла, он, действительно, занимается именно защитой прав семей-жертв катастроф. В частности, тот самолет, который, как вы помните, пилот направил в горы в Альпах. Он представлял семьи жертв в международных судах. Поэтому это очень известный человек, это немецкий профессор, и он представляет вот эти 4 семьи, и обратился в Страсбург через полгода после того, как самолет был сбит именно с жалобой к украинским властям, считая, что Украина несет свою долю ответственности и должна выплачивать компенсации семьям жертв погибших.

В чем заключается, собственно, иск… И вот сегодня… Нет, стоп! Сегодня ЕСПЧ коммуницировал это заявление, эту жалобу – я сейчас объясню – это не значит, что приняла к рассмотрению. Это не значит, что приняла к рассмотрению.

Жалобы проходят следующие этапы. Когда жалоба подана, при этом есть процедура судьи, которая говорит о том, что она может дальше идти или не может. Идет процесс коммуникации. Что это значит? Европейский суд направляет в страну, на которую принесена жалоба запрос с вопросом, исчерпаны ли все юридические возможности в этой стране? Дело в том, что, чтобы вашу жалобу приняли в Европейский суд по правам человека в Страсбурге, вы должны пройти две инстанции в своей стране. Вы должны проиграть дело в суде сначала первой инстанции и затем проиграть дело в суде второй инстанции. После этого по процедуре Европейский суд может принять вашу жалобу. Но вот эти семьи, они не проходили украинские суды, и их жалоба как раз направлена на то, что на Украине, поскольку Украина главный интересант, нет надежной судебной системы, и собственно, поэтому они идут сразу в Страсбургский суд. Ну, а Страсбургский суд, как организация юридическая – суд – она обязана запросить страну, какие процедуры были проведены в стране, на которую жалуются. Вот это и есть коммуникация: пошел запрос, теперь Украина ответит, и только после этого Страсбургский суд будет принимать решение о приемлемости жалобы, может ли он вообще рассматривать эту жалобу.

Вот, что случилось вчера и опубликовано сегодня. Это очень большой шаг вперед. И, видимо, мы здесь можем иметь исключение, когда такое резонансное дело и Страсбургский суд может признать – говорили мне сегодня ночью специалисты по Страсбургскому суду – жалобу приемлемой, даже если она не прошла на Украине все этапы.

Теперь к сути жалобы. Почему эти семьи и этот адвокат считают, что Украина несет свою долю ответственности за то, что погиб самолет, был сбит самолет. Главное, на чем строится жалоба – на том, что украинские власти не закрыли небо в том коридоре, в котором был сбит самолет над территорией, где шли военные жалобы. Вот суть жалобы в этом. При этом они знали – украинские власти, по словам адвоката – что у сепаратистов уже есть оружие, которое может сбивать самолеты на очень большой высоте. И опирается эта жалоба на следующую историю – вот это уже интересно, мы подзабыли – за три дня до сбития самолета рейса MH17 был сепаратистами сбит украинский транспортный самолет Ан-26: 8 человек экипажа, перевозил продукты и воду. Самолет был подбит на высоте 6,5 тысяч метров. Запомните эту цифру. Это было 14 июля 14-го года. 6,5 тысяч метров. Это означало, что у сепаратистов уже есть оружие, — утверждается в жалобе, — которое может… это уже не ПЗРК «Игла» какая-нибудь; это уже оружие, которое может сбивать выше 4 тысяч метров. Это может быть либо «Панцирь» либо «Бук», грубо говоря.

И поэтому жалоба строится на том, что украинские власти знали, что у сепаратистов есть такое оружие. Знали, но не предприняли мер для защиты тех самых рейсов, которые летят на высоте, выше 4 тысяч метров, что не совсем верно, потому что после того, как был сбит Ан-26 украинское правительство приняло решение закрыть коридор, высоту до 9 тысяч метров. То есть раньше было закрыто до 6 тысяч метров высота полетов, а сейчас, после сбития Ан-26 14 июля, украинское правительство, киевское правительство приняло решение закрыть высоту полетов до 9750. Почему до 9750 никто не знает, но тем не менее министр обороны Украины того времени Гелетей докалывал президенту Порошенко, что у сепаратистов появилось оружие, которое может сбивать самолеты на очень большой высоте.

Итак, за 3 дня до сбития MH17 был сбит, соответственно, Ан-26. В жалобе утверждается, что закрывать надо было выше. Да, напомню вам, что MH17 был сбит на высоте 10060 метров приблизительно. И в жалобе утверждается, что украинское правительство не закрывало этот более высокий коридор, потому что оно получало значительные деньги, за пролет самолетов над территорией Украины. И приводятся цифры: 5 миллионов евро в месяц. При этом подчеркивалось, что все знают, что «Бук» может сбивать самолеты свыше даже 14 тысяч метров. И надо было закрывать воздушное пространство. Вот в этом ответственность украинского правительства, — считается в жалобе членов семей четырех человек, четырех семей, — которое не закрыло коридор, и, таким образом, не предупредили эту катастрофу. Сразу скажу, что речь не идет о том, что сбивала украинская армия, или украинский самолет и так далее. Речь идет о такой халатности, если угодно, или корысти, как утверждается в жалобе адвоката Гемулла. И вот Страсбургский суд ровно это и коммуницировал и направил запрос Украине. В Страсбургском суде лежит еще одна жалоба уже от 33-х семей к России, к Путину. И эта жалоба еще не коммуницирована. Она лежит, она ждет своей очереди. Там очень много жалоб по украинскому вопросу, по этой истории. И мне представляется, что это тоже будет рассмотрено. Но еще раз почеркну: любое публичное рассмотрение в международных судах трагедии вокруг MH17 является позитивным, потому что будут публиковать, я бы сказал, впрямую данные, сведения, вот как я вам здесь сегодня говорил, разные элементы этой трагедии. Конечно, эта трагедия будет рассмотрена в разных международных судах и считаю это совсем правильно. Вот, собственно, история.


Мне тут пишет: «Правительство могло дать рекомендацию…». Ну вот и дала бы из Тульской области рекомендацию. Не дало рекомендацию не летать. – «Нет, компании могли игнорировать». Нет, компании не могли игнорировать, потому что Украина, как страна, подписавшая конвенцию о воздушном пространстве, могла закрыт полеты, могла закрыть небо. Есть вопросы рекомендаций, есть вопрос о решении закрытия неба. Поэтому это разные вещи, и здесь я с вами не согласен. Я сейчас вам излагаю жалобу адвоката, представителя нескольких семей — три из Германии, одна из Австрии – семей, которые потеряли членов своих семей в этой чудовищной катастрофе в сбитом – он же не упал, «Боинг», он был сбит. И я думаю, что ни у кого нет сомнений, что он был сбит. Вот такая сегодня пришла новость. Мне кажется, что эта новость заслуживает внимательного отношения, потому что, если жалоба будет признана приемлемой… да, это пройдет какое-то еще время – это значит, что в международной суде уже абсолютно точно это будет очень подробно рассматриваться. И совершенно все равно в данном случае, какие будут приводится данные. Главное, что они попадут в протоколы, и мы сможем прочитать.

Это то, что касается Страсбургского суда. Самый главный вывод – это то, что поехали, что называется в международные суды."


Offline roma

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5079
Вообщем , понятно.  Ну ожидаемо. :smiley16:
А ми дивились та мовчали, та мовчки чухали чуби

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
De Telegraaf повідомляє таке:

Збиття літака рейсу МН17 – це жахлива помилка.
43 min geleden   Jolande van der Graaf
AMSTERDAM –

Рейс МН17, в катастрофі якого загинули майже три сотні невинних людей, що були на борту, був збитий в результаті жахливої помилки. Про це завтра докладатимуть двоє спеціалістів в ексклюзивному інтерв’ю газеті De Telegraaf.

За словами експертів, не майже залишилося ніяких інших варіантів, крім того, що Боїнг Малазійських Авіаліній був помилково прийнятий за військовий літак. «Злочинці були недостатньо підготовлені для експлуатації смертельного ЗРК БУК і або знаходидися під стресом, або ж навпаки, були занадто самовпевнені у своїх діях. Проблема юстиції в тому, що сторони конфлікту покладають вину один на одного»

Читайте завтра в De Telegraaf  повну історю.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/26458020/___MH17_neerhalen_was_gruwelijke_vergissing___.html


P.S.

De Telgraaf давно помічена в підігруванні росіянам і, навіть, за чутками, їм належить.
Зараз вони просто себе перевершили. В такому короткому повідомленні згадати про те, що сторони покладають вину одна на одну, і не згадати, чиї літаки літали  там, і хто кого збивав в попередні дні. Сволота.
« Останнє редагування: Серпня 22, 2016, 07:08:59 19:08 від Kikker »

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Родичі загиблих у катастрофі літака рейсу МН17 над Україною звернулися до ЕС за інформацією про катастрофу


Вони написали листа до Федеріки Моргеніні з проханням натиснути на Росію, Україну та США, щоб ці країни надали всю релевантну інформацію з радарів та супутників. Родичі загиблих вважають, що прем’єр міністр Марк Рютте обмежений у свої діях, бо він не має права втручатися в хід кримінального слідства.

http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/4314663/nabestaanden-mh17-doen-beroep-eu-meer-informatie-vliegramp.html


Україна знову програє інформаційну війну. Не розумію, чому досі немає українського англомовного сайту, присвяченого цій катастрофі із викладенням фактів і переліку робіт, які здійснила Україна, та інші члени слідчої групи. Секрети не треба викладати. Достатньо тільки вказати, знйденні такі  і такі речі, зроблені такі роботи. Такій то групі експертів передано такі дані. Не важко ж зовсім.

Про ці дані з радарів вже мінімум рік йде лайка. Якщо Україна їх передала, то треба викласти інформацію, коли і кому передала. А якщо не передала, то хотлося б почути пояснення, чому. Замовчування приведе до того, що Україна в очах заходу опиниться в компанії із справжнім злочинцем, бо "усі вони там однакові".

http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/4314663/nabestaanden-mh17-doen-beroep-eu-meer-informatie-vliegramp.html

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26951
Родичі загиблих у катастрофі літака рейсу МН17 над Україною звернулися до ЕС за інформацією про катастрофу


Вони написали листа до Федеріки Моргеніні з проханням натиснути на Росію, Україну та США, щоб ці країни надали всю релевантну інформацію з радарів та супутників. Родичі загиблих вважають, що прем’єр міністр Марк Рютте обмежений у свої діях, бо він не має права втручатися в хід кримінального слідства.

http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/4314663/nabestaanden-mh17-doen-beroep-eu-meer-informatie-vliegramp.html


Україна знову програє інформаційну війну. Не розумію, чому досі немає українського англомовного сайту, присвяченого цій катастрофі із викладенням фактів і переліку робіт, які здійснила Україна, та інші члени слідчої групи. Секрети не треба викладати. Достатньо тільки вказати, знйденні такі  і такі речі, зроблені такі роботи. Такій то групі експертів передано такі дані. Не важко ж зовсім.

Про ці дані з радарів вже мінімум рік йде лайка. Якщо Україна їх передала, то треба викласти інформацію, коли і кому передала. А якщо не передала, то хотлося б почути пояснення, чому. Замовчування приведе до того, що Україна в очах заходу опиниться в компанії із справжнім злочинцем, бо "усі вони там однакові".

http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/4314663/nabestaanden-mh17-doen-beroep-eu-meer-informatie-vliegramp.html

Это все вопросы к минстецю. И как раз к нему у большинства "патриотов" постоянно устраивающих пиар акции нет никаких вопросов. Я так думаю что они там в этом минстеце от безделья пухнут

Offline Шильдер

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1182
Цитувати
ЄСПЛ почав розгляд скарги проти України у справі MH-17

...
Посилаючись на адвоката позивачів Ельмара Гімуллу, ЗМІ повідомляли, що заявники вимагають від України компенсацію в € 1 млн...

Цивільні літаки не літають самі по собі. Вони літають там, хде їм накаже влада відповідної країни.

Хто скаже - для чого Порошенко, Парубiй, Турчинов i компанiя послали цивільний літак в повітряний простір над регіоном, в якому триває військовий конфлікт?
« Останнє редагування: Серпня 31, 2016, 04:42:54 16:42 від Шильдер »

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Це, звичайно внутрішньонідерландські розборки, але вони вилилися в ось таку публикацію із відповідним заголовком:


Уряд поклав вину за збиття літака рейсту МН17 на сепаратистів
Gepubliceerd: 01 september 2016 03:06
Laatste update: 01 september 2016 07:49

 
Нідерландський уряд з першого дня після катастрофи літака МН17 виходив із того, що злочин здійснили російські сепаратисти (так в оригіналі). Також уряд швидко дійшов висновку, що в живих ніхто не залишився, і що, можливо, не усі тіла, або частини тіл, будуть знайдені. «Зважаючи на картину катастрофи, шанс що хтось залишився живий нульовий» - наголошується в документах, що цього тижня були оприлюднені адвокатом в ході спільного судового процесу RTL Nieuws, NOS та Volkskrant.

Із звітів випливає, що вищі посадовці схиляються до того, щоб судовий процес провести в Нідерландах. «Судове переслідування бажано провести в Нідерландах» - можна прочитати в документі.





Також зрозуміло, що міністерство одразу зробило припущення, що в катастрофі загинуло багато громадян Нідерландів. RTL цитує: «… дуже імовірним вважається, що частина жертв мають нідерландське громадянство. Зважаючи на період відпусток, можна припустити, що на борту було багато дітей».

Вищі урядовці боялися великих заворушень через сильну емоційну реакцію в соціальних мережах. «Подія викличе багато емоцій, беручи до уваги велику кількість нідерландських жертв…. Якщо серед жертв виявляться діти, то накал емоцій ще зросте….  Якщо з’ясується, що літак був збитий, то це призведе до великого шоку, особливо якщо це було зроблено навмисно.»

Також уряд відслідковував реакції в соціальних мережах. Із оприлюднених документів випливає, як в уряді формувалася ідея як провести день Національної Жалоби.

Далі йде тлумачення репортажів Національного Координатора з проблем Тероризму і Безпеки (NCTV), що з’явилися одразу після катастрофи, про хід справи, про злочинців і про великі проблеми, які слід чекати. Також з документів стає зрозумілим, наскільки було важко працювати із родичами жертв.

Документи, які RTL помістів в онлайн, проливають світло на питання як нідерландський уряд вів справи і наскільки великими були проблеми з першого дня.

Так, описуються складності із репатріацією рештків жертв. «Нідерланди ризикують стати м’ячиком в пропагандистській грі» - вказано в звіті комісара з оцінки Ризиків та Загроз міністерства з Безпеки. Воюючі сторони у Східній Україні, що погодилися допомогати репатріації, використовуватимуть цей факт у своїй пропаганді.

23 липня, через шість днів після катастрофи, NCTV пише тревожного листа з критикою міністрів. Відстуність охорони на місці катастрофи і повідомлення про навмсне компрометування уламків літака підтверждують ще раз, що слідство проходитиме дуже складно. Треба брати до уваги те, що можливо, не усі тіла, або їх частини,  будуть знайдені і ідентифіковані.

Звіти про засідання спеціальної міністерської комісії були абсолютно секретними, за повідомленнями RTL. Єдність політики кабінету, на думку адвоката, могла піддаватися небезпеці. Також міністрам заборонили у майбутньому вільно висловлюватися на тему, коли теми обговорень стануть відомими широкій публіці.



Це стало причиною того, що RTL, NOS і Volkskrant вирішили розпочати судову справу проти держави.

Родичі жертв катастрофи літака МН17 подали запит до ЄС із  проханням допомогти отримати інформацію про катастрофу.

Вони хочуть, щоб міністр закордонних справ ЄС Федеріка Моргеніні здійснила тиск, щоб отримати відсутні до сьогодні дані з радарів. Родичі пишуть у своєму листі, що Росія, Україна та США не спромоглися до цього дня надати всю релевантну інформацію. На їхню думку, прем’єр Рютте має обмежений простір для маневрів, бо це може негативно вплинути на хід кримінального слідства.

http://www.nu.nl/binnenland/4315176/overheid-legde-schuld-neerstorten-mh17-direct-bij-separatisten.html
« Останнє редагування: Вересня 01, 2016, 11:00:43 11:00 від Kikker »

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Рівно через два тижні будуть оприлюдені перші результати кримінального слідства у справі про збиття Боїнга, що веде об'єднана слідча комісія. Зокрема буде дана відповідь на питання, якою саме зброєю був збитий літак Малазійських Авіаліній, а також точне місце, звідки був здійснений пуск.

Offline polelis

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2944
Які молодці!
На те щоб підтвердити де і чим був збитий літак потрібно було більш ніж два роки...
Скільки піде часу в голландців щоб виявити виконавців і замовників?

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26951
Які молодці!
На те щоб підтвердити де і чим був збитий літак потрібно було більш ніж два роки...
Скільки піде часу в голландців щоб виявити виконавців і замовників?

Впереди ВЕЧНОСТЬ....

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
На те щоб підтвердити де і чим

В тому то й справа, що задача була підтвердити так, щоб будь який неупереджений суд прийняв докази. А, як зрозуміло, бабуїни і іже з ними зовсім не співпрацювали, а масштабно протидіяли, залякували, брехали, пакостили, замітали сліди і фальсифікували все, що можна, і що не можна. Так що два роки - цілком нормальний строк. Продивимося, що буде на виході.

Offline polelis

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2944
На те щоб підтвердити де і чим

В тому то й справа, що задача була підтвердити так, щоб будь який неупереджений суд прийняв докази. А, як зрозуміло, бабуїни і іже з ними зовсім не співпрацювали, а масштабно протидіяли, залякували, брехали, пакостили, замітали сліди і фальсифікували все, що можна, і що не можна. Так що два роки - цілком нормальний строк. Продивимося, що буде на виході.

"Вихід " будуть шукати до тих пір допоки хуйло при владі і є "партнером" Заходу в боротьбі з тероризмом. Вони (Захід) розуміють що він є відморозок з бомбою і тому .... бояться.
Сцикливі!

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18394
Сцикливі!

І правильно роблять, бо один підарюга з бомбами може за кілька годин знищити усе що створювалося людством протягом десятків тисяч років.

Ну це поки що. Але настане той момент, коли парашку можна буде безболісно ліквідувати.

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Все дивовижніше і дивовижніше. Доповідь ще не оприлюднена, а росіяни вже підготували відповідь на неї.


"Новая газета" опубликовала возможный ответ России на голландское расследование крушения MH17
14 сентября 2016 г., 21:56 | последнее обновление: 14 сентября 2016 г., 22:40

"Новая газета" на своем сайте опубликовала текст, который якобы может лечь в основу ответа России на выводы голландского следствия о причинах крушения самолета Boeing 777 "Малайзийских авиалиний" (рейс MH17) летом 2014 года на Донбассе. Нидерланды представят свои выводы 28 сентября. В мае 2015 года издание уже публиковало доклад о MH17, а позже вывод об использовании установки "Бук-М1" из статьи прозвучал в отчете концерна "Алмаз-Антей", который производит комплексы ПВО.

Доклад, опубликованный газетой, содержит 31 страницу и подписан представителем "Алмаз-Антея" Михаилом Малышевским. В тексте сказано, что Нидерландам для расследования переданы секретные технические характеристики комплексов ПВО "Бук-М1". Также там критикуются некоторые выводы в отчете журналистской группы Bellingcat, касающиеся катастрофы. Из опубликованного текста неясно, каким образом могут быть связаны выводы прокуратуры Нидерландов и отчеты группы Bellingcat. Помимо Bellingcat, в тексте высказываются претензии к сюжету голландского телеканала RTL, в котором была упомянута ракета 9М38М1. Авторы текста написали, что в телесюжете не показан силуэт ракеты 9М38, предшественницы 9М38М1. Их силуэты якобы невозможно отличить, сказано в тексте. Ракеты типа 9М38/9М38М1 есть в армиях многих государств, в том числе на Украине, говорится в документе.

Позднее "Новая газета" опубликовала ответ Bellingcat. Группа отвергла всю критику "Алмаз-Антея".

Прокуратура Нидерландов 28 сентября представит итоги расследования причин крушения Boeing 777. Ожидается, что доклад будет содержать данные о том, с помощью какого типа оружия был атакован самолет, а также о том, откуда именно был нанесен удар - с территорий, подконтрольных украинским военным, или представителям самопровозглашенной Донецкой Народной Республики (ДНР), в поддержке которых Запад обвиняет Россию.

В июне прокуратура Нидерландов уже анонсировала публикацию доклада о причинах крушения "Боинга", отмечая, что грядущий отчет не будет представлять собой окончательные результаты расследования. В марте премьер-министр Нидерландов Марк Рютте признавал, что его страна испытывает трудности в проведении уголовного расследования.

В октябре прошлого года Совет безопасности Нидерландов (СБН) обнародовал доклад о результатах расследования катастрофы, в котором говорилось, что Boeing 777 был сбит выпущенной из произведенного в РФ зенитно-ракетного комплекса "Бук" ракетой 9М38 с боевой частью 9Н314M. При этом в документе не говорилось о том, под чьим контролем находился район, откуда был произведен пуск, - украинских военных или представителей ДНР.

В январе 2016 года Федеральное агентство воздушного транспорта (Росавиация) выступило с критикой этого доклада. Ведомство направило письмо голландским властям, в котором указало "новые важные факты" о крушении лайнера. В ведомстве считают недостоверным вывод о типе ракеты, а также не согласны с заключением голландских экспертов о пространственном положении ракеты относительно сбитого лайнера. Ранее эксперты установили, что ракета "земля - воздух" взорвалась менее чем в одном метре слева от кабины пилотов Boeing 777.

В начале января 2016 года основатель независимой экспертно-журналистской группы Bellingcat Эллиот Хиггинс сообщил, что голландская прокуратура изучает доклад, где содержатся имена и фотографии российских военных, причастных к крушению рейса MH17. По его словам, речь идет о 20 командирах и солдатах, которые могли знать о передвижениях пусковой установки "Бук", сбившей самолет.

В конце февраля группа Bellingcat представила новый доклад по катастрофе Boeing. В расследовании были названы имена и звания российских военных, которых эксперты подозревают в причастности к атаке на самолет при помощи зенитно-ракетного комплекса "Бук".

В Минобороны РФ версию Bellingcat назвали "конспиративными теориями". В ведомстве заявили, что ни один стоящий на вооружении комплекс противовоздушной обороны российско-украинскую государственную границу не пересекал.

В еще одной части доклада, опубликованной спустя несколько дней, группа опровергла версию катастрофы, предложенную российским концерном "Алмаз-Антей" и озвученную в итоговом докладе в октябре 2015 года, незадолго до публикации доклада Совета безопасности Нидерландов. Эксперты Bellingcat высказали мнение, что территория, откуда, по данным российского предприятия, в сторону малайзийского лайнера запустили ракету, не могла находиться под контролем украинских военных.

В середине мая 2016 года в Сеть попала видеозапись перемещения зенитно-ракетного комплекса "Бук" с четырьмя ракетами по Донецкой области. В Bellingcat заявили, что это видео вписывается в их версию о том, что за доставкой ЗРК "Бук" на Донбасс стояли российские военные. Ранее эксперты проекта установили, что MH17 сбили из "Бука" под номером 332, который приписан к российской 53-й зенитно-ракетной бригаде.

Самолет компании "Малайзийские авиалинии" был сбит 17 июля 2014 года на востоке Донецкой области Украины. На борту лайнера, следовавшего из Амстердама в Куала-Лумпур, находились 283 пассажира и 15 членов экипажа, все они погибли. Среди них были граждане десяти государств, в основном подданные Нидерландов. Уголовным расследованием трагедии занимается совместная следственная группа, созданная из представителей Австралии, Бельгии, Малайзии, Нидерландов и Украины.

http://www.newsru.com/russia/14sep2016/mh17.html

Повний документ від Алмаз-Антея:
http://www.novayagazeta.ru/storage/b/2016/09/14/ALMAZ.pdf

P.S.
Цей антеєвець вчергове намагається продати свій "натурний експеримент" з підривом на землі непорушної ракети поряд із непорушним літаком в якості адекватної симуляції враження літака на ешелоні 10 км. Або свідомо маніпулює, або повний дурень.
« Останнє редагування: Вересня 14, 2016, 11:23:01 23:23 від Kikker »

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Bellingcat назвав доповідь "Алмаз-Антея" про МН17 "убогими балачками"
Четвер, 15 вересня 2016, 07:13


Міжнародна експертно-журналістська група Bellingcat прокоментувала текст, який з великою часткою ймовірності може лягти в основу офіційної реакції Росії на результати розслідування голландської прокуратури. Про це пише "Нова газета".

За даними видання, у своїй офіційній позиції Росія буде керуватися доповіддю, підготовленою фахівцями корпорації "Алмаз-Антей".

У відповіді на опублікований газетою текст, керівник проекту Bellingcat Еліот Хіггінс емоційно відреагував на критику "Алмаз-Антея" на свою адресу, назвавши текст російської корпорації "убогою балаканиною".

За версією "Алмаз-Антей" малайзійський Boeing-777, що летів рейсом МН17 17 липня 2014 року над Донецькою областю, був збитий зенітним ракетним комплексом, саме ракетою 9М38М1 комплексу "Бук-М1", пущеної з району на південь від населеного пункту Зарощенське, який контролювався українською армією , при цьому сама ракета була старої модифікації, що давно не перебуває на озброєнні російської армії. У свою чергу експерти групи Bellingcat вказують на те, що, якщо дані, надані "Алмаз-Антей", вірні, то дивно, що поки так і немає ніяких прямих доказів, немає очевидців, в той час як версія про пуск ракети з окупованого Сніжного знайшла багато підтверджень.

"Журналісти опитали місцевих жителів, і ніхто з них не бачив і не чув запуску. Зовсім інша ситуація в Сніжному: звідти надходили відомості про запуск, і є й інші підтвердження, що пуск був проведений з цього місця", - заявили в Bellingcat. Також експерти звернули увагу, що незалежно від того, що на деяких фотографіях у доповіді зображені навчальні або непридатні до використання ракети, "Алмаз-Антей" дуже доречно для себе проігнорував найголовніше свідчення того, що мова йде про ракету 9M38M1 5301 зенітної бригади, - фотографію, зроблену через місяць після того, як був збитий MH17 в Кам'янсько-Шахтинську. На ній чітко видно позначення - 9M38M1.

Як повідомлялося, Bellingcat стверджує, що, навіть якщо погодитися з версією "Алмаз-Антея" про точку запуску ракети, її все одно не могли запустити українські військові. На підставі інформації з відкритих джерел - в основному фотографій з геотегами в соціальних мережах - розслідувачі прийшли до висновку, що 17 липня 2014 року, в день загибелі "Боїнгу", в районі Зарощенське не було українських установок "Бук".

http://www.pravda.com.ua/news/2016/09/15/7120652/


Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
«Новая газета» публикует полный ответ Bellingcat

1. Большую часть своего доклада «Алмаз-Антей» посвятил разговорам о заголовках и стоковых фотографиях, опубликованных в СМИ Нидерландов и Украины. Мы к этому отношения не имеем. Говоря о фрагментах и типе ракет, мы основываемся лишь на докладе комиссии (возглавляемой советом оп безопасности Нидерландов — ред.).

2. «Алмаз-Антей» об этом заявлял во время первой пресс-конференции, они говорили, что была использована или ракета модификации 9M38, или 9M38-M1. Их график указывал на то, что речь шла о 9M38(M1). 8 июня «Алмаз-Антей» заявили: «На основе проведенного анализа сделан вывод, что если малазийский Boeing-777, летевший рейсом МН17 17.07.2014 над Донецкой областью, был сбит зенитным ракетным комплексом, то это могла быть только ракета 9М38М1 комплекса «Бук-М1», пущенная из района южнее населенного пункта Зарощенское».

Должны заметить, что здесь нет никаких мистических скобок вокруг M1.

3. «Алмаз-Антей» заявляет, что мы исказили их данные о месте запуска в докладе. Призываем их перечитать наш отчет, поскольку мы четко рассказываем о замеченных ими нестыковках в датах и расчетах, а также о другом возможном (по версии «Алмаз-Антея» — ред.) месте запуска — поселке Зарощенское.

4. Также, что касается места запуска. Если данные, предоставленные «Алмаз-Антей», верны, то странно, что пока так и нет никаких прямых доказательств, нет очевидцев. Журналисты опросили местных жителей, и никто из них не видел и не слышал запуска. Совсем другая ситуация в Снежном: оттуда поступали сведения о запуске, и есть и другие подтверждения, что пуск был произведен из этого места.

5. Независимо от того, что на некоторых фотографиях изображены учебные или непригодные к использованию ракета, «Алмаз-Антей» очень кстати для себя проигнорировал самое главное свидетельство того, что речь идет о ракете 9M38M1 5301 зенитной бригады, — фотографию, сделанную спустя месяц после того, как был сбит MH17 в Каменске-Шахтинском. На ней четко видно обозначение — 9M38M1.

6. Что касается «эксперимента» «Алмаз-Антея» (речь идет о моделировании ситуации гибели «Боинга» — ред.), для нас имеет значение только оценки комиссии по безопасности.

Мы, конечно, ждем результатов совместного расследования, которые будет представлены на пресс-конференции 28 сентября — тогда будет объявлено место пуска и тип ракеты.

http://www.novayagazeta.ru/inquests/74556.html