Дуже правильна ідея. Треба ще Укрзалізницю приватизувати, тобто рухомий пасажирський склад зробити приватним, щоб була конкуренція та якість а не совок як зараз.
Залізничні вокзали хочуть передати в концесію
У 2019 році стартують конкурси на передачу залізничних вокзалів в концесію.
Розповідаю що буде далі.
Більшість залізниць стануть нерентабельними , крім декількох магістральних і утримувати їх ніхто не буде. Буде ліквідовано більшість залізничних підприємств, вокзали стануть непотрібні, навіть більша частина залізничних колій піде на металобрухт.
Залишаться колії тільки між дуже крупними містами (7-8 штук) Заводи по виготовленню залізничного обладнання стануть теж непотрібними. ( Доля їх відповідна, будуть закриті, обладнання демонтоване і розкрадене і куди-завгодно вивизене).
НАЙГОЛОВНІШЕ. Ніякої нової якості обслуговування не з"явиться, якість буде така як і зараз.
Цю реформу Укрзалізниці потрібно розглядати в тому ж контексті, як і реформу пенсійну, медичну, майбутню земельну і освітню.
Всі ці "рехворми" зводяться і зведуться до одного: максимально зменшити народонаселення України.
Нема промисловості, нема багатьох підприємств, в с/г вже не треба багато робочих рук, значить і не потрібна розгалужена система залізниць.
Тобто, планомірна зачистка території від корінного населення триває.
..........
Це пояснення елементарних речей буквально "на пальцях", для форумних "дітей з великими хуями".