Автор Тема: Літаки АН 148\158\140 та ін  (Прочитано 42567 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Doctor

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 737
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #270 : Грудня 05, 2020, 08:52:07 20:52 »
Питання із другою "Мрією" з 2017 року, здається лише посунулося назад. Питання власності не дискутується. Корпус належить Антонову і, поки що, ніяких змін не намічається.
сегодня Антонову, завтра комусь іншому..

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #271 : Грудня 05, 2020, 08:56:54 20:56 »
Комусь іншому вона потрібна лише в якості металобрухту. "Антонов", поки живий, на металобрухт її не продасть.

Offline Doctor

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 737
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #272 : Грудня 06, 2020, 12:10:13 00:10 »
Комусь іншому вона потрібна лише в якості металобрухту. "Антонов", поки живий, на металобрухт її не продасть.
Мотор Січ он як потрібна і не як металобрухт

Offline serginio

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 10644
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #273 : Грудня 06, 2020, 06:58:49 18:58 »
Мотор Січ он як потрібна і не як металобрухт

а для чого?

Offline Lina

  • Global Moderator
  • Ветеран форума
  • *****
  • Повідомлень: 9402
  • Стать: Жіноча
  • Камінці чудові, різнокольорові
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #274 : Грудня 06, 2020, 10:22:50 22:22 »
Українська компанія "Антонов" уклала угоду про спільне виробництво найбільшого у світі літака Ан-225 "Мрія" в Китаї. Перший українсько-китайський транспортний авіалайнер планують випустити у 2019 році. Більше новин - на нашому сайті http://dw.com

&feature=youtu.be

Ну, не побудували - і слава Богу. Нащо нам здався той Китай - не встигнемо і оком зморгнути, як весь Китай тут сидітиме. :read:

Offline Uki

  • Global Moderator
  • Ветеран форума
  • *****
  • Повідомлень: 10197
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #275 : Грудня 07, 2020, 12:12:03 00:12 »
Мрія то є мрія....... Люди в усих кутках планети збираються шоб її побачити....... То є єдиний позитив, який совок залишив........

Offline Doctor

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 737
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #276 : Грудня 07, 2020, 08:40:18 08:40 »
а для чого?
technology only.
Например АИ-225, движок для Як-130, который кацапы настояли, чтобы делали у них. Однако Китай все равно покупает пока в Украине.
Если вы заметили, то кацапы очень сильно страдают от отсутствия самолета местных линий типа Ан-24. Сейчас они переоборудуют грузовые Ан-26 и выходят из положения, но это пока

Offline serginio

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 10644
  • Стать: Чоловіча
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #277 : Грудня 07, 2020, 09:04:44 21:04 »
technology only.
Например АИ-225, движок для Як-130, который кацапы настояли, чтобы делали у них. Однако Китай все равно покупает пока в Украине.
Если вы заметили, то кацапы очень сильно страдают от отсутствия самолета местных линий типа Ан-24. Сейчас они переоборудуют грузовые Ан-26 и выходят из положения, но это пока

двигун від мрії на як-130?

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #278 : Грудня 11, 2020, 04:59:16 16:59 »
Оборонне відомство і держпідприємство "Антонов" уклали контракт, уряд дозволив внести аванс.
 


Міністерство оборони уклало контракт з держпідприємством Антонов про закупівлю трьох літаків Ан-178, повідомляє прес-служба відомства в п'ятницю, 11 грудня. Кабінет Міністрів дозволив Міністерству оборони авансувати зазначену угоду.
 

Offline Kikker

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4850
Re: Літаки АН 148\158\140 та ін
« Reply #279 : Грудня 16, 2020, 12:18:02 12:18 »
Дві новини

Російська
В России признали невозможность эксплуатировать Ан-148 без Украины

Только один из пяти самолетов Ан-148 авиакомпании «Ангара» может эксплуатироваться, тогда как остальные четыре «давят бетон» в аэропорту Иркутска из-за отсутствия кондиционных вспомогательных силовых установок (ВСУ) АИ-450-МС производства украинского предприятия «Мотор — Сич», сообщил порталу Propeller.News гендиректор компании Сергей Салматов.

Невозможность полноценной эксплуатации самолета руководитель объяснил «развалом бывшего советского авиапрома», в частности, современными взаимоотношениями России и Украины. «Ведь, по сути, Ан-148 — совместный продукт двух стран», — признал Салматов. «Все разговоры о серийном производстве Ан-148 для коммерческих авиакомпаний постепенно сошли на нет. В итоге в 2018 году воронежский авиазавод выпустил последний самолет для Минобороны России. С тех пор производство Ан-148 в России законсервировано», — признал гендиректор.

Салматов напомнил, что разработчиком самолета и его первым производителем было украинское госпредприятие (ГП) «Антонов», на основе конструкторской документации которого Ан-148 стало выпускать Воронежское акционерное самолетостроительное общество (ВАСО).

По его словам, в настоящее время в распоряжении «Ангары» имеется десять маршевых двигателей Д-436-148 для АН-148, пять из которых по техническим несоответствиям отстранены от эксплуатации по решению «Мотор Сич». Из 12 ВСУ АИ-450-МС, имеющихся у авиакомпании, десять отстранены из-за технического несоответствия. «В результате в эксплуатации находится всего пара исправных двигателей АИ-450МС, которые установлены на машины RA-61711 и RA-61714. Как видите, мы реально сейчас можем эксплуатировать только один Ан-148 из пяти», — сказал Салматов.
Руководитель добавил, что связанное с «Мотор — Сич» российское предприятие «Борисфен» до сих пор не завершило ремонт отправленных ему двигателей, а модульный ремонт двигателей для Ан-148 в условиях последнего малоэффективен.
По словам Салматова, из существующего у Минобороны России «парка Ан-148 на крыле 60 процентов», причем налет за весь срок службы (с 2013 по 2014 год) на один самолет не превышает 600 часов. «Из выступления представителя авиации МЧС — в парке два Ан-148 — следует, что сейчас одна машина поддерживается в летном состоянии за счет второй», — добавил Салманов.

В феврале 2018 года Юрий Борисов, занимая должность замглавы Минобороны России по вооружениям, заявил, что списываемые ведомством Ту-154 и Ту-134 планируется заменить самолетами Ан-148 и Ту-214.

«Ангара» была единственным коммерческим оператором Ан-148 в России. С 10 декабря авиакомпания компания прекратила полеты данного самолета.

Ан-148 — ближнемагистральный узкофюзеляжный пассажирский самолет, разработанный корпорацией «Антонов». Всего с 2009 года произведено около 50 машин. Российский аналог — Sukhoi Superjet 100.


Українська
СБУ попередила нелегальний експорт авіаційного військового обладнання
До оборудки причетний менеджмент однієї з вітчизняних транспортних авіакомпаній.


Контррозвідники Служби безпеки України попередили у Миколаєві спробу прихованого вивезення з території України авіаційного обладнання військового призначення для потреб однієї з країн Близького Сходу.



Про це повідомила пресслужба СБУ.

"Оперативники спецслужби встановили, що оборудку планує менеджмент однієї з вітчизняних транспортних авіакомпаній, яка спеціалізується на вантажних перевезеннях у країнах Близького Сходу та Африки. Фігуранти намагалися організувати нелегальне вивезення за межі України авіаційних виробів та приладів, якими комплектуються військово-транспортні літаки", - йдеться в повідомленні.



Слідство встановило, що зловмисники приховали військову продукцію від митного огляду серед бортового обладнання літака авіакомпанії, який після проходження технічного обслуговування мав вилетіти за межі України. Водночас у компанії були відсутні дозвільні документи Державного експортного контролю України, передбачені чинним законодавством для переміщення за межі країни виробів військового призначення.