Автор Тема: Новий Шовковий шлях із Європи до Китаю проходитиме через Україну  (Прочитано 547 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46726
  • Never give in!
 Залізничні маршрути зі Словаччини, Польщі та Угорщини до китайського Чженчжоу проходитимуть через Україну

Про це повідомили в Державному агентстві резерву України, передає "Укрінформ".

Нові маршрути вже погодила китайська сторона. Голова Держрезерву Вадим Мосійчук зазначив, що це лише перший етап важливого для України проекту.

"Зараз мова йде лише про транзитне курсування потягів територією України. А це теж чималі надходження. Наступним етапом має стати розширення проекту і початок експортних поставок українських товарів продуктової групи до КНР», - зазначив Мосійчук.

Наразі Держрезерв співпрацює з Мінінфраструктури щодо визначення точних маршрутів потягів. Так, китайські експерти за сприяння міністерства вже відвідали станції Чоп і Мостицька, оцінивши їхні потужності.

"Держрезерв володіє великими зберігальними та виробничими потужностями в аграрному напрямку, у нас є 7 великих диверсифікованих логістичних осередків, ми готові надати їх для цієї справи. Першими до проекту долучимо харківський комбінат "Світанок", комбінат "Дніпро" (Черкаська область - ред.), київський комбінат "Прогрес", львівський комбінат "Троянда" та ужгородський "Укрпродконтракт". Згодом до проекту ввійдуть виробничі потужності поруч із портами", - додав Мосійчук.

За словами чиновника, китайська сторона зацікавлена в українському продовольчому експорті, зокрема борошні, цукерках, горілці, олії тощо.

"Чотири роки тому китайці запустили перший транзитний потяг до Бресту, а звідти до Варшави та Німеччини. Сьогодні брестський напрям перевантажений. Досі увесь цей Шовковий шлях проходив, на жаль, в обхід України. Настав час і є реальна можливість змінити цю ситуацію та розпочати поставки якісних українських товарів до Китаю",- підсумував Вадим Мосійчук.

Перший транзит територією України в рамках нового Шовкового шляху може відбутися вже наприкінці 2017 або на початку 2018 року.
If you are going through hell, keep going.

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33409
  • Стать: Чоловіча
Якби ти не просто тупо постив щось, а ще й пробував цим поцікавитись, то  міг би знати, що вже навіть практичні спроби реалізації такого проекту були. Контейнерний потяг на Китай відправляли, але була проблема із зворотнім вантажопотоком. Частково через організаційні прорахунки, але в основному через протидію кацапів, в яких є альтернативний сервіс.

Кацапський залізничний сервіс дуже херовий, але нам дуже заважає невигідна географія - наявність двох морів до Казахстану. Про транзит через Кацапію я навіть не кажу - там давно все заблоковано.

Цікався чимось, перед тим як тягнути сюди. І можливо, що в тебе щось вийде  :smilie7:

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Кацапський залізничний сервіс дуже херовий, але нам дуже заважає невигідна географія - наявність двох морів до Казахстану.
Про транзит через Кацапію я навіть не кажу - там давно все заблоковано.
ЖД - довго й дорого.
Треба Антонова завантажувати.
 :smilie7:

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33409
  • Стать: Чоловіча
Кацапський залізничний сервіс дуже херовий, але нам дуже заважає невигідна географія - наявність двох морів до Казахстану.
Про транзит через Кацапію я навіть не кажу - там давно все заблоковано.
ЖД - довго й дорого.
Треба Антонова завантажувати.
 :smilie7:

Пляць, який нафіг Антонов для сільськогосподарських вантажів. Там тільки залізниця або море.

При правильній та ефективній організації вони цілком конкурентноздатні, транзитний час теж +/- однаковий