Нове амплуа Джима Белуші: конопляний магнат
Наступним телевізійним шоу Джима Белуші буде не продовження його серіалу «Так сказав Джим». Воно розповідає про його останнє захоплення - конопляній бізнесі.
Кілька років тому, коли штат Орегон узаконив вживання канабісу, 65-річний актор перетворився на добропорядного конопляного фермера.
Тепер він хоче, щоб його підприємство Belushi Farms стало загальнонаціональним і, використовуючи бренд Blues Brothers (Брати Блюз), перетворилося в солідну компанію.
В Орегоні він вирощує і продає свій товар під різними назвами.
У його комерційному зростанні стануть ключовими магазини, розташовані в його рідному штаті Іллінойс, де протягом цього року влада повинна повністю легалізувати канабіс.
- Іллінойс перетвориться на величезний ринок, - стверджує Белуші, який вирощує коноплю в Уітоні, хоча сам ось уже кілька років живе в Лос-Анджелесі. - Мені треба буде прибути на місце до 1 січня.
Він розповів, що у нього серйозний план відзначити цю подію проїздом по Лейк-авеню на Блюзмобіль, увінчаному величезним косяком з внутрішнім динаміком.
Амбіції Белуші відображають швидку еволюцію канабісу в гігантську галузь промисловості.
Перші легальні виробники медичних конопель, були обкладені купою обмежень, але з приходом повної легалізації експерти пророкують ринковий вибух.
Увага Белуші до Іллінойсу підкреслює значення шостого за величиною штату, кожен з яких представляє собою впливовий ринок і бізнес-центр, а також резиденцію чотирьох найбільших конопляних корпорацій. Іллінойс стане 11 штатом повністю узаконив канабіс, проте багато хто сподівається, що цей процес, нарешті, охопить всю країну.
Белуші планує відкрити мережу магазинів в Каліфорнії і Неваді.
Крім того, він веде переговори з гігантськими конопляним корпораціями, в першу чергу в Чикаго, щоб побудувати партнерські відносини з виробниками та роздрібними торговцями.
Можливо, вони погодяться поширювати бренд Blues Brothers по всій країні і світу.
Розмах будівництва буде варіюватися в залежності від ринку, виробництва та реалізації, а також ліцензій і ліцензійних платежів.
Такі виробники конопель, як Белуші, стикаються з особливими проблемами, які перешкоджають створенню загальнонаціональних підприємств.
Причина тому не тільки новизна бізнесу, а й федеральний заборона. Він обмежує розвиток, позбавляє виробників федеральної захисту авторських прав і товарних знаків.