Автор Тема: І про літаки...  (Прочитано 402 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Задармапродавши

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 7329
  • м. Харків
І про літаки...
« : Серпня 26, 2019, 09:07:50 21:07 »
Скажіть, чи можливо подібне без дозволу або без супроводу української сторони. Відрізок занадто великий. Якщо це самодіяльність, чому не посадили, або не збили, або не супроводжували? В що ми перетворюємося з блазнем??? :smiley23: :smilie9:


https://twitter.com/politkyxnya/status/1166020658960228352


У неділю, 25 серпня над територією України пролетів реактивний літак бізнес-класу, який належить російському олігархові Олегу Тинькову, власнику групи Тінькофф.Про це стало відомо з Twitter-акаунту платформи для відстеження польотів повітряних рейсів PlaneRadar.Зазначається, що літак летів з Кіпру в РФ."О 16:20 бізнес-джет Dassault Falcon 7X, реєстраційний номер M-TINK, групи Тінькофф, що вилетів з аеропорту Ларнака, Кіпр, пролетів через територію України", - поінформували адміністратори платформи.Крім того, було опубліковано фото, яке підтверджує проходження літака російського олігарха через повітряний простір України, і фото літака над Чорним морем.



Offline Задармапродавши

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 7329
  • м. Харків
Re: І про літаки...
« Reply #1 : Серпня 26, 2019, 09:12:52 21:12 »
І ще про літаки. Тільки тепер про наш Антонов.
Новій владі він муляє. Коломой дорожче. От йому треба надавати дотації, бо до кишені Бєні мало дійде. А от Антонов нам не потрібен. :smilie9:


https://twitter.com/politkyxnya/status/1166010897514598400

Претендент на пост глави комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев анонсував «обрізання пільг».Про це він розповів в інтерв'ю Інтерфакс.Комітет планує прибрати «всі корупційні пільги».«Ми з вами знаємо, як це вирішувалося в минулому році і раніше. За домовленістю, за корупційними домовленостями. Ми це хочемо виключити. Щоб воно пішло як явище. Тому на даний момент готуємо свої пропозиції щодо оптимізації пільг і ставок <...> Ми не проти дотацій і пільг, але щоб в коня був корм. Якщо через пільги для авіабудування бюджет недоотримує десь 1 млрд грн на рік, а скільки у нас літаків випущено? Жодного», — заявив Гетманцев.За його словами, компанії, які беруть пільги, повинні ці пільги повертати «живими грошима», або давати приріст обсягів виробництва по своїй галузі.Гетманцев додав, що підтримки потребують недостатньо розвинені з різних причин галузі.«А якщо підприємство вже досягло певного рівня продажів і стало майже монополістом на ринку, ми навпаки — повинні сприяти розвитку його конкурентів. Тоді як його всіляко оподатковувати за повною ставкою, без будь-яких дотацій. Така логіка підходів до оподаткування мені здається обґрунтованою», — підкреслив експерт.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: І про літаки...
« Reply #2 : Серпня 26, 2019, 09:13:17 21:13 »
Головнокомандувач Хрещатика дав особистий дозвiл...

Offline Alison

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1022
Re: І про літаки...
« Reply #3 : Серпня 26, 2019, 09:27:15 21:27 »
Я здогадуюсь, у чий город ці каменюки про підьги. Що я можу сказати.готуйтеся, хавчик здорожчає.

Offline Stanton

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1479
  • Стать: Чоловіча
Re: І про літаки...
« Reply #4 : Серпня 26, 2019, 10:55:48 22:55 »
І ще про літаки. Тільки тепер про наш Антонов.
Новій владі він муляє. Коломой дорожче. От йому треба надавати дотації, бо до кишені Бєні мало дійде. А от Антонов нам не потрібен. :smilie9:


https://twitter.com/politkyxnya/status/1166010897514598400

Претендент на пост глави комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев анонсував «обрізання пільг».Про це він розповів в інтерв'ю Інтерфакс.Комітет планує прибрати «всі корупційні пільги».«Ми з вами знаємо, як це вирішувалося в минулому році і раніше. За домовленістю, за корупційними домовленостями. Ми це хочемо виключити. Щоб воно пішло як явище. Тому на даний момент готуємо свої пропозиції щодо оптимізації пільг і ставок <...> Ми не проти дотацій і пільг, але щоб в коня був корм. Якщо через пільги для авіабудування бюджет недоотримує десь 1 млрд грн на рік, а скільки у нас літаків випущено? Жодного», — заявив Гетманцев.За його словами, компанії, які беруть пільги, повинні ці пільги повертати «живими грошима», або давати приріст обсягів виробництва по своїй галузі.Гетманцев додав, що підтримки потребують недостатньо розвинені з різних причин галузі.«А якщо підприємство вже досягло певного рівня продажів і стало майже монополістом на ринку, ми навпаки — повинні сприяти розвитку його конкурентів. Тоді як його всіляко оподатковувати за повною ставкою, без будь-яких дотацій. Така логіка підходів до оподаткування мені здається обґрунтованою», — підкреслив експерт.


и кстати про ничего


29 мая, 18:40
В Украине делают около 200 самолетов в год. Почему об этом никто не знает?

https://elektrovesti.net/65947_v-ukraine-delayut-okolo-200-samoletov-v-god-pochemu-ob-etom-nikto-ne-znaet

В Украине выпускают самолеты, которые летают по всему миру - от Австралии до Чили. И это не Антонов. Похоже, в стране возрождается рынок авиастроения. Журналисты biz.liga.net разбирались в этом вопросе.

За пять лет украинский авиагигант Антонов не выпустил ни одного серийного самолета. За это время в Украине успела сформироваться новая отрасль - малого авиастроения. Украинские частные конструкторы и компании успешно проектируют, производят и продают почти две сотни ультралегких самолетов в год, которые летают по всему миру. 

Своя ниша

Украинская компания Аэропракт 25 лет производит сверхлегкие двухместные самолеты, массой до 600 кг. Сегодня более тысячи машин летают по всему миру — от Австралии до Чили.

В начале 1990-х выходцы из концерна Антонов, конструкторы Юрий Яковлев и Олег Литовченко создали производство авиамашин фактически в гараже. Первый серийный  самолет взлетел в небо в 1993 году. В 90-е компания "набивала руку", нарабатывала базу и выпуская по несколько самолетов в год.

Сейчас у Аэропракта производственная площадка в Киеве на 2000 м кв, аэродром Наливайковка и 80 сотрудников.

Расширить производство в конце 2000-х помог частный инвестор из ОАЭ, который взамен на долю в компании проинвестировал строительство дополнительного ангара и покупку оборудования. К тому времени компания выпускала 24 самолета в год и уже приносила прибыль.

В 2018 году Аэропракт выпустил рекордное в своей истории количество самолетов – 96 единиц, а годовой оборот приблизился к 5 млн евро. Объемы производства Аэропракта - это 5% от годового объема мирового рынка таких самолетов. Всего, за свою историю украинский производитель выпустил 1100 самолетов.

----------------------------------------------------

понятно
что это не Русланы и Мрии ))
но самолеты тоже ///


---------------------------------------------------

Где летают украинские самолеты?

Лидер продаж – Австралия – там летает 220 самолетов Аэропракта. В Австралии их используют в основном для выпаса животных в прериях.

Около 50% самолетов компании продается в страны Евросоюза — частным лицам и в летные школы.

Европейские лидеры продаж – Испания, Франция. В Германии компания вторая по объемам продаж (20 самолетов) в своем классе после местного производителя.

Лидеры продаж в Латинской Америке – Бразилия, Чили, Аргентина.

По Европе самолеты доставляются фурами, через океан – кораблями.

С 2014 года компания не продает самолеты в Россию, на которую приходилось 15% всех продаж. "Экономическая война России против Украины началась еще в 2012 году. Майдан здесь не при чем – были целенаправленные действия против Украины еще до него", - говорит Яковлев. 

В Украине такие самолеты тоже продаются плохо - в год 2-3 единицы. Один даже использовался в зоне АТО для обеспечения задач разведывательных подразделений.

Проблема в сложной процедуре сертификации. Кроме того, украинский сертификат не признается за рубежом, а емкости местного рынка недостаточно, чтобы окупить затраты на разработку и производство самолета.  Еще одна сложность – отсутствие необходимой инфраструктуры, в первую очередь аэродромов.

...