Сторінок:
Actions
  • #181 від Feral Cat 08 Jan 2020
  • #182 від Feral Cat 08 Jan 2020
  • Цікаве питання - хто були ті іранці на борту? Чи мали вони проблеми із алятолами?
  • #183 від div 08 Jan 2020
  • Цікаве питання - хто були ті іранці на борту? Чи мали вони проблеми із алятолами?

    Пишут что в основном студенты
  • #184 від Мазепа Київ 08 Jan 2020
  • На обломках украинского самолета в Иране заметили странности


    В сети появились снимки, на которых видны странные пробоины на обломках фюзеляжа украинского самолета. “Все уцелевшие элементы фюзеляжа украинского самолета, потерпевшего авиакатастрофу в Иране, покрыты отверстиями характерными для поражающих элементов”, – пишет журналист и экс-нардеп Игорь Мосийчук.



    Украинский самолет МАУ упал в Иране, обломки фюзеляжа (фото: соцсети)

    В то же время эксперт по вопросам авиации Влад Любин не исключает, что причиной крушения самолета под Тегераном могла быть ракета, пишет “Обозреватель”. “Сегодня ночью Иран куда-то стрелял баллистическими ракетами. Там налицо сильнейший напряг и нервозность. Не исключаю, что с перепугу их ПВО могли пальнуть в темноте по всему, что движется”, – заявил эксперт. Кроме того, Любин утверждает, что судя по разлету осколков и размере фрагментов, все произошло настолько быстро, что пилоты даже ничего не успели сообщить диспетчерам. Он уточнил, что ракета ПВО имеет специальные датчики, которые взрываются при прохождении около какого-то объекта, при этом осколки могут лететь на расстояние до 300 метров. Эксперт считает, что самолет разрушился еще в воздухе, а на землю упали обломки, никакой попытки вынужденной посадки не было. Кроме того, если бы самолет просто упал из-за технических проблем, 40 тонн горючего в нем спровоцировали бы большой пожар, но сильного возгорания не было.

    Источник: https://www.ukrnews24.net/na-oblomkax-ukrainskogo-samoleta-v-irane-zametili-strannosti/ UkrNews24.net
  • #185 від div 08 Jan 2020
  • Цитувати
    могут лететь на расстояние до 300 метров

    Угу.
    Только эксперт както забыл упомянуть о плотности потока осколков на таком расстоянии
  • #186 від likemovie 08 Jan 2020
  • В ютубі Луганський розмістив ролик.В випадку любих загострень обстановки зразу ж збираєтьсч РНБО і вирішується питання про польоти в загрозливі країни.Замість займатись ділами-зебіл чи грів зад на морі,чи розміщував вкрадені в народу кошти на офшорах.Оман-найкраще місце для офшорів-ніхто не контролює і Оман союзник Ірану.Так що вбиті в Ірані -на совісті зебіла,позаяк він вже пару тижнів не цікавиться ділами в Україні,це взагалі якась орел і решка.І -що робив літак мертвечука в омані в той же час?Що взагалі твориться?
  • #187 від Feral Cat 08 Jan 2020
  •  Boeing 737 plane taking off from Iran and heading towards Ukraine crashed near Tehran minutes after taking off, killing everyone on board Wednesday morning.

    A total of 167 passengers and nine crew members died as a result of the crash. Iran recovered the plane’s black box and is reportedly refusing to give it over to Boeing, according to Business Insider, who cited the local Mehr news agency.


    The Boeing 737’s black box could hold details about why the plane crashed.

    A spokesperson for Boeing said there was nothing wrong with the plane and it had an experienced crew, CNBC reported. The plan was serviced on Jan. 6, according to the spokesperson.

    https://dailycaller.com/2020/01/08/all-dead-plane-crash-iran-black-box/

  • #188 від majesty 08 Jan 2020
  • Судя по всему пилоты пытались посадить на равнины.Но врезались в постройки и взорвались
  • #189 від Мазепа Київ 08 Jan 2020
  • Ексміністр Андрій Рева: “Версія більш ніж очевидна: літак збито ПЗРК FIM-92 Stinger. Ракета з інфрачервоною головкою…”

    Екcмініcтр coціaльнoї пoлітики Андрій Рeвa у ФБ прoкoмeнтувaв aвіaкaтacтрoфу у Тeгeрaні:

    Вeрcія більш ніж oчeвиднa: літaк збитo ПЗРК FIM-92 Stinger. Рaкeтa з інфрaчeрвoнoю гoлoвкoю caмoнaвeдeння врaжaє двигун літaльнoгo aпaрaтa. Нa виcoті 2600 мeтрів, кoли літaк нaбирaв виcoту і двигун прaцювaв нa пoвну пoтужніcть, цe мaлo фaтaльні нacлідки. Літaк oдрaзу пoчaв пaдaти, eкіпaж нaвіть нe вcтиг пoдaти cигнaл тривoги


  • #190 від Надин 08 Jan 2020
  • Andriy Guck
    6 ч.
    ДЕЯКІ ПРАВОВІ КОМЕНТАРІ ЩОДО КАТАСТРОФИ РЕЙСУ PS752

    1. Іран є членом ІКАО і відповідно до додатку 13 до Чикагської конвенції як країна, на території якої сталась катастрофа, зобов’язаний організувати розслідування авіаційного інциденту.

    2. Орган розслідування – Організація цивільної авіації Ісламської республіки Іран – https://www.cao.ir/web/english/home?public_key_word=.

    3. Розслідування проводиться комісією, утвореною Організацією цивільної авіації Ісламської республіки Іран, до складу якої повинні входити представники виробника літака (Boeing), експлуатанта (МАУ), країни експлуатанта (представники Державіаслужби України, Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами) та інші необхідні експерти та учасники.

    4. Розслідування авіаційної події в Ірані відбуватиметься за стандартними процедурами ІКАО і повинно бути незалежним. Вкрай малоймовірними є маніпуляції. Незабезпечення незалежного та належного розслідування було б серйозним порушенням зі сторони Ісламської республіки Іран яке може мати негативні наслідки для міжнародного повітряного сполучення цієї держави. На світлині - результати останнього аудиту ІКАО Ірану у 2018 році - рівень відповідності розслідування інцидентів - вище середнього у світі та становить 84,44%. Це вище, ніж показник України. Якщо розслідування буде сумнівним, Україна не позбавлена можливості проводити власне розслідування як це зробила Польща при сумнівах щодо розслідування МАК відомої катастрофи.

    5. Українське Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами уже повідомило про створення комісії для участі в розслідуванні - http://www.nbaai.gov.ua/news.html?id=76&lang=ua. На сайті Іранської організації поки відсутня інформація. Відомо, що в Іран буде відправлено групу для допомоги в пошуковій операції. У складі групи — фахівці для розслідування причин катастрофи, зокрема 5 осіб Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами, 2 представники Державіаслужби і 3 представники авіакомпанії МАУ.

    6. Як правило, у перші місяці роботи комісії з розслідування публікується попередній звіт, якого варто дочекатись і утриматись від будь-яких домислів.

    7. Метою розслідування авіаційних подій та інцидентів відповідно до додатку 13 до Чикагської конвенції є не встановлення винних, а встановлення причини катастрофи та вироблення рекомендацій для уникнення таких інцидентів у майбутньому. Кримінальні розслідування можуть проводитись як в Ірані, так і в Україні і матимуть на меті пошук винних та наявності чи відсутності складу кримінального правопорушення.

    8. У випадку авіаційної події, що спричинила загибель пасажирів, перевізник, якщо це передбачено національним законодавством, негайно проводить попередні виплати фізичній особі чи особам, які мають право вимагати компенсацію, для задоволення невідкладних економічних потреб таких осіб. Такі попередні виплати не означають визнання відповідальності й можуть бути зараховані до наступних виплат перевізником компенсації за заподіяну шкоду (стаття 28 Конвенції про уніфікацію деяких правил міжнародних повітряних перевезень 1999 року - Монреальська конвенція). Відповідно до п.3 Глави 4 Розділу XXVI Авіаційних правил України «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» (Наказ Державної авіаційної служби України від 26 листопада 2018 року №1239), авіаперевізник повинен негайно, але не пізніше ніж протягом 15 днів після ідентифікації фізичної особи, яка має право на отримання компенсації, здійснити авансовий платіж, який не має бути менше ніж 16000 СПЗ (за винятком легких тілесних ушкоджень). На даний момент це 525760 грн. Як правило, такі виплати покриваються страховою.

    9. До з’ясування причин катастрофи як перевізник так і Державіаслужба України чи інші країни можуть встановити для своїх авіакомпаній обмеження щодо польотів до Ірану. FAA США ще у червні 2019 обмежило свої авіакомпанії у польотах над Іранським повітряним простором та простором Перської затоки нижче 8 км у зв’язку з збиттям американського дрону. Зараз повідомляють, що вночі FAA заборонило польоти своїм авіаперевізникам у цьому повітряному просторі у зв’язку з можливими «помилками в розрахунках та ідентифікації» - https://time.com/57610…/faa-restricts-flights-iran-missiles/.

    10. Технічна несправність, якщо була, могла виникнути і в повітрі. До результатів розслідування будь-які припущення щодо цього чи будь-якої вини авіакомпанії є непрофесійними і неправильними. Те саме стосується наявності чи відсутності підстав для обмеження рейсів до Ірану. У складі екіпажу був пілот-інструктор та інші досвідчені пілоти. Літак пройшов перевірку 6 січня.

    11. Чорні ящики не обов'язково повинні передаватись виробнику. Їх можуть досліджувати інші фахівці. У випадку з MH17 Рада безпеки Нідерландів також не передавала ящики Boeing. Дослідження проводилось в Великобританії в лабораторії AAIB з участю купи експертів, в т.ч. з України, Малайзії та США. Тому поки у ймовірній заяві Ірану що ящики не будуть передані ні США, ні Україні нема чогось екстраординарного. Якщо ж Іран нікого не допустить до дослідження ящиків це буде уже ставити під сумнів їх розслідування.

    #‎PS752‬
  • #191 від Мазепа Київ 08 Jan 2020
  • Судя по всему пилоты пытались посадить на равнины.Но врезались в постройки и взорвались

    никто ничего не пыталлся. Эксперты пишут, что самолет был не управляем после взрыва в воздухе
  • #192 від Мазепа Київ 08 Jan 2020
  • Доречі, перша авіакатастрофа українського літака, після незалежності.. :smilie2:
  • #193 від Feral Cat 08 Jan 2020
  • Не катасторфа, а збиття.
    І не перше.
    Кацапи вже відзначились раніше.
  • #194 від Geo 08 Jan 2020
  • Boeing 737 plane taking off from Iran and heading towards Ukraine crashed near Tehran minutes after taking off, killing everyone on board Wednesday morning.

    A total of 167 passengers and nine crew members died as a result of the crash. Iran recovered the plane’s black box and is reportedly refusing to give it over to Boeing, according to Business Insider, who cited the local Mehr news agency.


    The Boeing 737’s black box could hold details about why the plane crashed.

    A spokesperson for Boeing said there was nothing wrong with the plane and it had an experienced crew, CNBC reported. The plan was serviced on Jan. 6, according to the spokesperson.

    https://dailycaller.com/2020/01/08/all-dead-plane-crash-iran-black-box/



    На фото НЕ БОЇНГ-737. Нахєра "лєвиє" фоткі постити?
  • #195 від Geo 08 Jan 2020
  • Судя по всему пилоты пытались посадить на равнины.Но врезались в постройки и взорвались

    Це лєвая фотка. Це не 737 боїнг.
  • #196 від Feral Cat 08 Jan 2020
  • Соррі недодивився...  :smilie2:
  • #197 від Geo 08 Jan 2020
  • Хвостовік Б-707.

    Це не Б-737 аж ніяк.
  • #198 від Feral Cat 08 Jan 2020
  • Так. Лінк дав фотку із відповідним підписом - 707.
  • #199 від Geo 08 Jan 2020
  • Так. Лінк дав фотку із відповідним підписом - 707.

    Так ото ж...Я ж в авіації трохи шарю.
  • #200 від majesty 08 Jan 2020
  • Потому надо фотки и видео фильтровать.сми и всякие блогеры абы картинку влепить
  • #201 від majesty 08 Jan 2020
  • Короче без расследования трудно шо то сказать.
  • #202 від Geo 08 Jan 2020
  • Потому надо фотки и видео фильтровать.сми и всякие блогеры абы картинку влепить

    Сейчаст столько будет "левых фоток" от всяких "ламеров"....это капец.  :fp2
  • #203 від Yuras Yuras 08 Jan 2020
  • #204 від Мазепа Київ 08 Jan 2020
  • Не катасторфа, а збиття.
    І не перше.
    Кацапи вже відзначились раніше.
    український пасажирський - вперше впав
  • #205 від Мазепа Київ 08 Jan 2020
  • Очільник іранської організації цивільної авіації Алі Абідзаде заявив, що пілот літака МАУ, що розбився 8 січня в Ірані, від початку польоту не мав зв’язку з вежею та дистпетчером — голос пілота ідентифікували після перевірки чорної скриньки екіпажу. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на "IRNA".

    Окрім того, Абідзаде стверджує, що екіпаж не оголосив стан тривоги.

    "Я не знаю про причину затримки (вильоту. — ред.) та проблему технічної несправності; причина аварії незрозуміла і не може бути оголошена до моменту аналізу інформації з чорної скриньки літака", — сказав він.

    За словами Абідзаде, чорну скриньку літака передадуть іранській авіакомпанії, і її розгляне комітет з кризового менеджменту авіакомпанії. За словами Абедзаде, у районі загроз не було. На запитання, чи може це бути терористичним інцидентом, він сказав: "Жодного коментаря щодо терористичної атаки не можна робити, поки не буде проведене дослідження чорної скриньки".
     
    Чиновник наголосив, що ще не визначено, якій країні буде передана чорна скринька літака, проте Іран не передаватиме її виробникові лайнера — американській компанії Boeing.
     
    Раніше ONLINE.UA повідомляв, що авторитетний авіаексперт з Австралії Джефрі Томас припускає, що боїнг МАУ, який розбився під Тегераном, не збивала ракета, але вибух міг статися у середині літака.

    Джерело: ONLINE.UA
  • #206 від Мазепа Київ 08 Jan 2020
  • США и Канада готовы помогать в расследовании авиакатастрофы в Иране
    8 января 202020:4351

    Госсекретарь США Майк Помпео заявил о готовности поддержать Украину.

    Об этом сообщает Голос Америки.

    Помпео выразил глубокие соболезнования семьям и друзьям 176 пассажиров и команды, погибших в трагической катастрофе рейса PS 752 Международных авиалиний Украины.

    "Соединенные Штаты продолжат внимательно следить за инцидентом и готовы предоставить Украине всю возможную помощь", - говорится в заявлении.

    Премьер-министр Канады Джастин Трюдо заявил о готовности помогать в расследовании катастрофы.

    "От имени правительства Канады выражаем глубочайшие соболезнования тем, кто потерял семью, друзей и близких людей в этой трагедии. Наше правительство продолжит тесно сотрудничать со своими международными партнерами, чтобы обеспечить тщательное расследование этого краха и ответы на вопросы канадцев. Сегодня я уверяю всех канадцев, что их безопасность - наш главный приоритет. Мы также присоединяемся к другим странам, которые скорбят по потере граждан", - написал он.
  • #207 від Geo 08 Jan 2020
  • Очільник іранської організації цивільної авіації Алі Абідзаде заявив, що пілот літака МАУ, що розбився 8 січня в Ірані, від початку польоту не мав зв’язку з вежею та дистпетчером — голос пілота ідентифікували після перевірки чорної скриньки екіпажу. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на "IRNA".

    Окрім того, Абідзаде стверджує, що екіпаж не оголосив стан тривоги.

    "Я не знаю про причину затримки (вильоту. — ред.) та проблему технічної несправності; причина аварії незрозуміла і не може бути оголошена до моменту аналізу інформації з чорної скриньки літака", — сказав він.

    За словами Абідзаде, чорну скриньку літака передадуть іранській авіакомпанії, і її розгляне комітет з кризового менеджменту авіакомпанії. За словами Абедзаде, у районі загроз не було. На запитання, чи може це бути терористичним інцидентом, він сказав: "Жодного коментаря щодо терористичної атаки не можна робити, поки не буде проведене дослідження чорної скриньки".
     
    Чиновник наголосив, що ще не визначено, якій країні буде передана чорна скринька літака, проте Іран не передаватиме її виробникові лайнера — американській компанії Boeing.
     
    Раніше ONLINE.UA повідомляв, що авторитетний авіаексперт з Австралії Джефрі Томас припускає, що боїнг МАУ, який розбився під Тегераном, не збивала ракета, але вибух міг статися у середині літака.

    Джерело: ONLINE.UA

    Він всіх за ідіотів тримає?

    Екіпаж на постіному зв'язку з "Вишкою" ще з початку виставляння коду СКВАКу, отримання метеоролічної ситуації по METAR...і номерам РОБОЧИХ полос для зльоту і посадки.

    Коли екіпаж дає запрос на "Вишку" для запуску двигунів, ще перед "рулениєм"...він вже добрих пів-години "пи*дить" з "Вишкою".

    Якого "з початку польоту" не було зв'язку? Що він меле? Да його б на рульожку без команди б не випустили. Перекрили б "рулєніє" Службою Безпеки Аеропорту миттєво б!
  • #208 від Адам Жоржович 08 Jan 2020
  • український пасажирський - вперше впав

    Ніт: каломойскіє авіалінії втрачали як мінімум один літак до того, у Греції, ЯМНЗП.
  • #209 від Мазепа Київ 08 Jan 2020
  • Фото екіпажа перед вилітом

  • #210 від Geo 08 Jan 2020
Сторінок:
Actions