Сторінок:
Actions
  • #1 від Lina 04 Jan 2015
  • Тесла почав освоювати не тільки американський континент, а й європейський. Дуже сподіваюсь, що в Україні скоро з"являться можливості по його обслуговуванню.

    http://censor.net.ua/photo_news/319004/tesla_avtomobil_buduschego_bez_benzina_kotoryyi_stremitelno_zavoevyvaet_amerikanskiyi_rynok_fotoreportaj

    Весь текст вставляти не буду, бо він задовгий.
  • #2 від Cortex 04 Jan 2015
  • Добрий ранок, ти 2 роки спав/ла? :gigi:
    У львові на городоцькій салон тесли є.



  • #3 від Lina 04 Jan 2015
  • Взагалі класно - зникає проблема з бензином та забрудненням навколишнього середовища.
  • #4 від Lina 04 Jan 2015
  • Добрий ранок, ти 2 роки спав/ла? :gigi:
    У львові на городоцькій салон тесли є.


    Так то ж у Львові... :super:
  • #5 від Cortex 04 Jan 2015
  • Добрий ранок, ти 2 роки спав/ла? :gigi:
    У львові на городоцькій салон тесли є.


    Так то ж у Львові... :super:
    А що, львів це вже не україна?  :Vedy_sebe:
  • #6 від Lina 04 Jan 2015
  • Добрий ранок, ти 2 роки спав/ла? :gigi:
    У львові на городоцькій салон тесли є.


    Так то ж у Львові... :super:
    А що, львів це вже не україна?  :Vedy_sebe:

    Я хочу сказати, що Львів - це круто :super:

    А Ви хочете сказати, що Тесла вже переступив поріг й стоїть з іншого боку порога? :pooh_lol:
  • #7 від Cortex 04 Jan 2015
  • Добрий ранок, ти 2 роки спав/ла? :gigi:
    У львові на городоцькій салон тесли є.


    Так то ж у Львові... :super:
    А що, львів це вже не україна?  :Vedy_sebe:

    Я хочу сказати, що Львів - це круто :super:

    А Ви хочете сказати, що Тесла вже переступив поріг й стоїть з іншого боку порога? :pooh_lol:
    Теслу в україні можна без проблем купити і є де заряджати(якщо живеш в обласному центрі). Але коштує вона 150000 вічнозелених. 100 тисяч сама машинка і 50 тисяч забирає держава як мито.
  • #8 від Lina 04 Jan 2015

  • Теслу в україні можна без проблем купити і є де заряджати(якщо живеш в обласному центрі). Але коштує вона 150000 вічнозелених. 100 тисяч сама машинка і 50 тисяч забирає держава як мито.

    Ну це теж круто.
    І куди це дивиться СОТ? До якого часу нас будуть на митниці обдирати на автах?
    Але, правда, Тесла збирається свою продукцію здешевити.
    Та мито все одно - жах.
  • #9 від Tvladrat 04 Jan 2015
  • Взагалі класно - зникає проблема з бензином та забрудненням навколишнього середовища.

    Тесла работает от электричества, которое, к примеру, получается от Трипольской ТЭС путем сжигания мазута или угля. Вот вам и загрязнение. Еще неизвестно кто больше загрязняет - Тесла или ВАЗ-2101 :-)
  • #10 від Lina 05 Jan 2015
  • Взагалі класно - зникає проблема з бензином та забрудненням навколишнього середовища.

    Тесла работает от электричества, которое, к примеру, получается от Трипольской ТЭС путем сжигания мазута или угля. Вот вам и загрязнение. Еще неизвестно кто больше загрязняет - Тесла или ВАЗ-2101 :-)

    А ще електростанції працюють на газі та на мирному атомі :pooh:
    Але ж ці забруднення локальні. В цілому таки да - середовище очиститься.
  • #11 від Tvladrat 05 Jan 2015
  • А ще електростанції працюють на газі та на мирному атомі :pooh:
    Але ж ці забруднення локальні. В цілому таки да - середовище очиститься.

    Машин на газе - полно, как минимум 90% маршруток и такси. А отходы от мирного атома - тоже проблема.

    Но не спорю, в городе дышалось бы легче.
  • #12 від com 05 Jan 2015
  • Любе авто для звичайного або, скажімо так,  незаможного українця - це розкіш. Потребує значних коштів на утримання. Платна автостоянка або гараж. Або ризик лишитися без авта. +паливо та інші витрати.

    Щодо цієї тесли - як вона взимку опалюється?

    Я думаю, можливо, краще налагодити випуск власних лісапетів та інвалідних колясок - легких, зручних, надійних, можливо навіть з електроприводом - для окремих моделей. Хоча я не в темі про виробництво лісапетів\колясок.
    http://www.ua-region.com.ua/kved/Ind.35.42.0

  • #13 від Lina 05 Jan 2015
  • Любе авто для звичайного українця - це розкіш. Потребує значних коштів на утримання. Платна автостоянка або гараж. Або ризик лишитися без авта. +паливо та інші витрати.

    Щодо цієї тесли - як вона взимку опалюється?

    От цікаве запитання. Думаю, якщо на ньому вже катаються норвежці, то, мабуть, якось опалюється.
  • #14 від Старина Z 05 Jan 2015
  • Любе авто для звичайного або, скажімо так,  незаможного українця - це розкіш. Потребує значних коштів на утримання. Платна автостоянка або гараж. Або ризик лишитися без авта. +паливо та інші витрати.

    Щодо цієї тесли - як вона взимку опалюється?

    Там электропечка. Зимой пробег на одной зарядке меньше.
    Летом существенно влияет на пробег потребление кондиционера.

    Топик-стартер - молодец, я эту статью на "Цензоре" с удовольствием прочитал, тоже хотел здесь разместить, но меня опередили  :smilie1:
  • #15 від Tvladrat 05 Jan 2015
  • Любе авто для звичайного або, скажімо так,  незаможного українця - це розкіш. Потребує значних коштів на утримання. Платна автостоянка або гараж. Або ризик лишитися без авта. +паливо та інші витрати.

    Щодо цієї тесли - як вона взимку опалюється?

    Нормальный обогрев, причем, говорят по принципу теплового насоса наоборот. Ну что-то типа как обогрев кондиционером бытовым в квартире, где КПД намного выше обычного обогревателя.
  • #16 від Старина Z 05 Jan 2015
  • По поводу электричества и его источников.

    Сейчас большая часть электроэнергии производится из невозобновляемых источников. Поэтому получается двойное преобразование (газ или уголь, или мазут, или уран - в электроэнергию, электроэнергия - в кинетическую энергию). Так что с точки зрения экономии природных ресурсов смысла особого не имеет, больше решает проблему загазованности крупных городов.

    В перспективе - увеличение доли электроэнергии, производимой с помощью возобновляемых источников и дешевая термоядерная энергия, тогда в электромобилях будет смысл и с точки зрения экономии ресурсов.
  • #17 від vs 05 Jan 2015
  • мені у тій статті посилання сподобалось

    Цитувати
    Смотрите также на "Цензор.НЕТ": Россиянка несколько раз переехала соседку из-за царапины на двери автомобиля. ВИДЕО Источник: http://censor.net.ua/p319004

    два світа - два способи життя
  • #18 від Lina 05 Jan 2015
  • Любе авто для звичайного або, скажімо так,  незаможного українця - це розкіш. Потребує значних коштів на утримання. Платна автостоянка або гараж. Або ризик лишитися без авта. +паливо та інші витрати.

    Щодо цієї тесли - як вона взимку опалюється?

    Там электропечка. Зимой пробег на одной зарядке меньше.
    Летом существенно влияет на пробег потребление кондиционера.

    Топик-стартер - молодец, я эту статью на "Цензоре" с удовольствием прочитал, тоже хотел здесь разместить, но меня опередили  :smilie1:

    Це мабуть тому, що за Теслою я вже давно слідкую. Дуже мені подобається і ідея і дизайн, і я бачила їх в міському трафіку - гарно виглядають.
  • #19 від Некто_2 05 Jan 2015
  • Взагалі класно - зникає проблема з бензином та забрудненням навколишнього середовища.

    Тесла работает от электричества, которое, к примеру, получается от Трипольской ТЭС путем сжигания мазута или угля. Вот вам и загрязнение. Еще неизвестно кто больше загрязняет - Тесла или ВАЗ-2101 :-)
    Там ещё один интересный момент - производство и утилизация литий-ионного аккумулятора. Экология при этом не улучшается, мягко говоря.
  • #20 від Kikker 21 Feb 2015
  • Apple, Inc. збирається почати виробництво електричного автомобіля вже в 2020 році

    Конкуренти з Tesla Motors Inc., і General Motors Co. орієнтуються на випуск у 2017 році електричного автомобіля, який може пройти більше 200 миль на одній зарядці, і буде коштувати менше $ 40000.

    "Вступ Apple у змагання з виробництва електричних автомобілей є точкою перегину у переході до електричної епохи." -  сказав Стів Левайн, автор книги "The Powerhouse," про промислове виробництво автомобільних акумуляторних батарей. -  "Тепер у вас є Apple, який ствоює критичну масу і зможе на рівних змагатися з Теслою".


    http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-02-19/apple-said-to-be-targeting-car-production-as-soon-as-2020
  • #21 від PamTam 21 Feb 2015
  • Apple, Inc. збирається почати виробництво електричного автомобіля вже в 2020 році

    Конкуренти з Tesla Motors Inc., і General Motors Co. орієнтуються на випуск у 2017 році електричного автомобіля, який може пройти більше 200 миль на одній зарядці, і буде коштувати менше $ 40000.

    "Вступ Apple у змагання з виробництва електричних автомобілей є точкою перегину у переході до електричної епохи." -  сказав Стів Левайн, автор книги "The Powerhouse," про промислове виробництво автомобільних акумуляторних батарей. -  "Тепер у вас є Apple, який ствоює критичну масу і зможе на рівних змагатися з Теслою".


    http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-02-19/apple-said-to-be-targeting-car-production-as-soon-as-2020
    ага. спочатку іCar буде їздити тільки прямо, причому усі адепти еппла будуть переконувати усіх інших, що повороти - це непотрібна опція. поворот направо з'явиться у повністю революційному iCar4, а наліво в iCar5ю
  • #22 від Kikker 21 Feb 2015
  • ага. спочатку іCar буде

    А по суті? Плани Аппл інвестувати в цю галузь це погано, чи добре?
  • #23 від Старий 21 Feb 2015
  • Любе авто для звичайного або, скажімо так,  незаможного українця - це розкіш. Потребує значних коштів на утримання. Платна автостоянка або гараж. Або ризик лишитися без авта. +паливо та інші витрати.

    Щодо цієї тесли - як вона взимку опалюється?

    Я думаю, можливо, краще налагодити випуск власних лісапетів та інвалідних колясок - легких, зручних, надійних, можливо навіть з електроприводом - для окремих моделей. Хоча я не в темі про виробництво лісапетів\колясок.
    http://www.ua-region.com.ua/kved/Ind.35.42.0
    По Вашому кравчучка наше всьо?
  • #24 від Feral Cat 21 Feb 2015
  • Електромобіль мені не світить - кілька разів на рік я подорожую до іншого штату - 540 миль. Це 9-10 годин і трохи більше бака пального. Виходить швидко і дешево.
  • #25 від Sarumyan 21 Feb 2015
  • Електромобіль мені не світить - кілька разів на рік я подорожую до іншого штату - 540 миль. Це 9-10 годин і трохи більше бака пального. Виходить швидко і дешево.

    Нех...й шастать.
  • #26 від Anreal68 21 Feb 2015
  • Ребята, какое будущее, какое на пороге...

    В начале автомобилизации 100 лет назад даже рекорды скорости принадлежали электромобилям... И от них, в итоге, отказались в масовом производстве из за неэкологичности и проблем с зарядкой.

    Если вы почитаете газеты 100 летней давности - обычные автомобили с ДВС подавались как решение всех экологических проблем.

    Потому что, например, в Лондоне для банальных целей гор. транспорта было 2 млн. лошадей, и этот навоз убивал все в радиусе 50 км.. А куда его девать, эта проблема была даже в Киеве, не то что в крупных городах...

    Так что не стоит видеть в электричестве панацею.

    Проблемы сконцентрированы в трех местах

    1. Выработка электроэнергии
    2. Производство аккумуляторных батарей
    3. Утилизация аккумуляторных батарей.

    Как бы не оказалось, что бензиновый мотор - это просто подарок богов, по сравнению с п.1-3.
  • #27 від Feral Cat 21 Feb 2015
  • На Заході всі ці енергозберігаючі технологіі - це такий розпил державних грошей, що нашим олігархам і не снилося. Головне - гарна обгортка. А насправді - суцільна Solyndra. Можете гугланути це слово.
  • #28 від Anreal68 21 Feb 2015
  • На Заході всі ці енергозберігаючі технологіі - це такий розпил державних грошей, що нашим олігархам і не снилося. Головне - гарна обгортка. А насправді - суцільна Solyndra. Можете гугланути це слово.

    Та прям не снилось... Чего наш "экологический тариф" стоил... :)

    Ну и нормально, пусть пару лет "поибуться" с нашими ветряками и солнечными панелями москали в Крыму  :hot:

    Там фишка была в другом - это были не столько электростанции, сколько трансформаторы для преврашения электроэнергии по 1 грн в такую же по 5 грн  :smilie5:
  • #29 від AVI 21 Feb 2015


  • А по суті? Плани Аппл інвестувати в цю галузь це погано, чи добре?
    Apple никогда не выходил на рынок с революционными решениями. Но даже хорошо известную идею у них получается довести до состояния "Вау!", сформировать огромную группу фанатов, которые обеспечивают финансовый успех. Вокруг и на основе этого успеха образуется соответствующая инфраструктура.
    Думаю у Эппла все получится - в последние годы у них откровенных провалов вроде бы не было.
    А все перечисленные проблемы - не принципиальны и решаемы.

    И еще - важен сам факт выхода такой компании на этот рынок.
    Выход на него - огромные деньги и риски. А там все это умеют считать и просчитывать.
  • #30 від monach 21 Feb 2015
  • ІМХО найближчі років 10 майбутнє таки за гібридами. Решта буде дорогою забавкою


Сторінок:
Actions