Сторінок:
Actions
  • #241 від Kikker 16 Jul 2017
  • VW’s all-electric I.D. to be listed at $8,000 less than Tesla’s Model 3, says exec


    Кервіництво Фольксвагена заявило про плани випустити повністю електричний автомобіль моделі I.D. по ціні на 8000 доларів нижчій за Теслу моделі 3.

    Фольксваген I.D. скоріше за все не з’явиться на ринку раніше 2020 року. Це новий концепт німецього концерну, що має стати прямим конкурентом Теслі 3. Заявлена ціна машини – 28 000 доларів, що нижче від мінімальної ціни на Теслу 3 в 35000 доларів.

    Амібаціні плани Фольксвагена викликають подив, зважаючи на заявлені характеристики автомобіля – пробіг без підзарядки  370 миль (590 км), і необхідне для досягнення такої цілі зниження ціни на акумулятор.

    Німецький автовиробник хоче виробляти 1 млн автомобілів в 2025 році, це на п’ять років пізніше планів Тесли.  В Фольксвагена амбіційні плани. Керавіництво заявляє, що Тесла є конкурентом, з яким треба рахуватися, але “все, що робить Тесла, ми можемо зробити краще».

    І все це йде від виробника, який недавно був в центрі скандалу, пов’язаного із шахрайським софтом, що фальсифікував дані під час емісійного тесту дизельних двигунів.

    Песимісти кажуть, що плани Фольксвагена можуть бути реальними, але скоріше виглядають занадто оптимістично, і не здійсняться, поки Тесла не захопить значну частину ринку електроавтомобілів.

    Фольксваген, як і Вольво, схоже, вступає в гонку із Теслою за широкий ринок електроавтомобілів. В той час, як Тесла продовжує нарощувати виробництво, великі автомобільні компанії продовжують дражнити новими моделями, що в довготривалій перспективі можуть конкурувати з Теслою 3.

    Якщо виробництво Тесли Моделі 3 буде продовжуватися, як планується, то великим компаніям, можливо, буде важко відхопити собі значний шмат ринку, який вони, хотіли б отримати.

    http://www.teslarati.com/volkswagens-id-listed-less-than-teslas-model-3/
  • #242 від polelis 16 Jul 2017
  • VW’s all-electric I.D. to be listed at $8,000 less than Tesla’s Model 3, says exec


    Кервіництво Фольксвагена заявило про плани випустити повністю електричний автомобіль моделі I.D. по ціні на 8000 доларів нижчій за Теслу моделі 3.

    Фольксваген I.D. скоріше за все не з’явиться на ринку раніше 2020 року. Це новий концепт німецього концерну, що має стати прямим конкурентом Теслі 3. Заявлена ціна машини – 28 000 доларів, що нижче від мінімальної ціни на Теслу 3 в 35000 доларів.

    Амібаціні плани Фольксвагена викликають подив, зважаючи на заявлені характеристики автомобіля – пробіг без підзарядки  370 миль (590 км), і необхідне для досягнення такої цілі зниження ціни на акумулятор.

    Німецький автовиробник хоче виробляти 1 млн автомобілів в 2015 році, це на п’ять років пізніше планів Тесли.  В Фольксвагена амбіційні плани. Керавіництво заявляє, що Тесла є конкурентом, з яким треба рахуватися, але “все, що робить Тесла, ми можемо зробити краще».

    І все це йде від виробника, який недавно був в центрі скандалу, пов’язаного із шахрайським софтом, що фальсифікував дані під час емісійного тесту дизельних двигунів.

    Песимісти кажуть, що плани Фольксвагена можуть бути реальними, але скоріше виглядають занадто оптимістично, і не здійсняться, поки Тесла не захопить значну частину ринку електроавтомобілів.

    Фольксваген, як і Вольво, схоже, вступає в гонку із Теслою за широкий ринок електроавтомобілів. В той час, як Тесла продовжує нарощувати виробництво, великі автомобільні компанії продовжують дражнити новими моделями, що в довготривалій перспективі можуть конкурувати з Теслою 3.

    Якщо виробництво Тесли Моделі 3 буде продовжуватися, як планується, то великим компаніям, можливо, буде важко відхопити собі значний шмат ринку, який вони, хотіли б отримати.

    http://www.teslarati.com/volkswagens-id-listed-less-than-teslas-model-3/

    2025
  • #243 від Kikker 16 Jul 2017
  • Дякую.
    Виправив.
  • #244 від Kikker 09 Sep 2017
  • Теслу 3 помітили в Нідерландах недалеко від заводу Тесли в Тілбурзі:



    За даними бази даних реєстрації автомобілів автомобіль Тесла 3 був зареєстрований 31 серпня 2017 року і має каталогову ціну 84203 євро. Дуже цікаво, як це ціна мінімум вдвічі перевищує ціну в США. Скоріше за все ціна впаде, коли буде налагоджене виробництво на заводі в НЛ.
  • #245 від Kikker 21 Sep 2017
  • Результати тестування пробігу на одній зарядці моделі Тесла 3, проведеного американським агентством із захисту навколишнього середовища (Environmental Protection Agency, EPA):

    In the instance of Tesla’s Long Range Model 3 that reportedly uses an 80kWh battery pack, the EPA’s multi-cycle test procedure yields 495.04 actual miles attained in city driving conditions and 454.64 miles in highway testing. Using the EPA’s .7 factor and weighted formula, we can arrive at the following Model 3 city and highway true driving range.

    LONG RANGE TESLA MODEL 3 CITY/HWY RANGE

    495.04 miles x .7 = 346.528 miles (~557.68 kilometers) - Пробіг в місті
    454.64 miles x .7 = 318.248 miles (~512.17 kilometers) - Пробіг за містом
    MODEL 3 EPA-RATED COMBINED RANGE

    (346.528 x .55) + (318.248 * .45) = 333.8 miles (537.2 kilometers) = пробіг за змішаним циклом.

    Висновки агентства: виробник навмисне занижує справжні характеристики. Дані отримані із поправочним коефіцієном 0.7, тобто реальний пробіг був більшим від того, що повідомляється.

    http://www.teslarati.com/tesla-model-3-epa-rating-334-miles-long-range/
  • #246 від div 21 Sep 2017
  • А чо по трассе больше чем в городе? Странно

    Насчет коэфициента 0.7 тоже не понял, зачем занижать пробег
  • #247 від Kikker 21 Sep 2017
  • Із ростом швидкості росте опір, і, відповідно, потужність, щоб його долати,  тоді як  ефективність електродвигуна залишається приблизно такою ж самою, на відміну від ДВЗ. Крім того, коли автомобіль стоїть на світлофорі, він практично не споживає енергію. Відомо, що електромобіль на меншій швидкості має значно більший пробіг, ніж на більшій швидкості.

    В новині написано, що

    The EPA multiplies an electric vehicle’s ideal city and highway range value by a 0.7 factor to account for real world environmental conditions such as wind resistance and other variables that contribute to increased energy consumption. , тобто

    ЕРА множить ідеальний міський і заміський пробіг автомобіля на 0.7, щоб врахувати реальні природні умови, такі як опір вітру та інші перемінні, що роблять внесок в зростання споживання енергії.
  • #248 від Kikker 17 Nov 2017
  • Tesla показала вантажний автомобіль:



    заряджається на 400 км за 30 хвилин, має автопілот, розганяється швидше за дизельний вдвічи швидше, кілька автомобілів можуть в бесплтоному режимі їхати конвоєм за головним. Ціна на перевезення вантажу на четверть менша, ніж у традиційних автомобілів.  І т.п.


    https://www.teslarati.com/tesla-semi-unveiled-coming-2019-500-mile-range/

    P.S.

    Поспішав і помилився: зарядка на 400 миль за 30 хвилин, а не 400 км.
  • #249 від Kikker 17 Nov 2017
  • І ще одна машинка від Тесли:

    Новий Roadster на чотирьох:



    ТТХ:
    0-60 mph: 1.9 seconds (before upgrades)
    1/4 mile: 8.9 seconds (first time any production car has broken 9 seconds in 1/4 mile)
    Power: 10,000 nm Torque
    Range: 620 miles (998 kilometers)
    Battery size: 200 kWh
    Top speed: 250+ mph
    Production timeline: 2020
    Drivetrain: 3 electric motors
    Seating: 4 passengers in a 2+2 configuration
    Amenities: removable roof

    Пробіг на одній зарядці 620 миль ~ 1000 км. Виробництво планується з 2020 року.

    https://www.teslarati.com/tesla-next-gen-roadster-0-60-1-9-sec-620-miles-range/
  • #250 від medved 17 Nov 2017
  • старості із будущєво. хе-хе(с)
    Літій - тупикова технологія.
  • #251 від Kikker 18 Nov 2017
  • Коротко про Tesla Semi і Roadster у виконанні Елона Маска:



  • #252 від Lina 18 Nov 2017
  • старості із будущєво. хе-хе(с)
    Літій - тупикова технологія.

    А вуглець - не тупикова технологія? Запаси нафти не безкінечні.
  • #253 від bоrderlander 18 Nov 2017
  • старості із будущєво. хе-хе(с)
    Літій - тупикова технологія.

    А вуглець - не тупикова технологія? Запаси нафти не безкінечні.
    Двигун внутрішнього згоряння майже 100 років домінував, безумовно це не тупикова технологія.
    Можливо його замінять елетрокари, проте поки що це лише гіпотеза, яка не відомо чи реалізується.
  • #254 від Lina 20 Jan 2018
  • Кому цікаво, можете познайомитися з моделлю Тесла 3 більш щільно. В Каліфорнії підвищений попит на цю модель. Правда, я дивилася-дивилася - і так і не зрозуміла, де в неї запаска? :pooh_lol:



  • #255 від Бувалий 21 Jan 2018
  • Сьогодня був повтор програми Перша передача на www.gs.fm, так там як раз йшла мова про Tesla.
    Коротче кажучi, звернув увагу, що сервiсiв... немае, обслуговування - пiд питанням, а новий акумулятор може коштувати 10.000 дол.
    З такими понтами, Teala може працювати лише там, де вона народжена.
    Проблеми з акумуляторами -  на мою думку -  головне питання.
     :smilie7:
  • #256 від Lina 21 Jan 2018
  • Сьогодня був повтор програми Перша передача на www.gs.fm, так там як раз йшла мова про Tesla.
    Коротче кажучi, звернув увагу, що сервiсiв... немае, обслуговування - пiд питанням, а новий акумулятор може коштувати 10.000 дол.
    З такими понтами, Teala може працювати лише там, де вона народжена.
    Проблеми з акумуляторами -  на мою думку -  головне питання.
     :smilie7:

    Нічого, все прийде поступово. З часом і акумулятори подешевшають.
  • #257 від Kikker 12 May 2018
  • Марсіанський вертоліт. Промо ролик і тестування:

  • #258 від Бувалий 12 May 2018
  • Десь чув, що Tesla -  :smiley23: -  банкрот.
     :smilie7:
  • #259 від RG 12 May 2018
  • Десь чув, що Tesla -  :smiley23: -  банкрот.
     :smilie7:

    Тесла ( той, що Микола) вже помер давно  :smilie2:

    А компанія випливе, там Брін з Пейджем ніби в інвесторах ходять. Коли що, підкинуть трохи  бабла  :smilie7:
  • #260 від Lina 22 May 2018
  • Ну, справи у Тесла таки йдуть непогано. І акумулятори будуть на 965км.



    До речі, в цьому році ВР дозволила безмитний та безакцизний ввіз електромобілів. Але тільки на цей рік. Дивно, бо нам таки потрібно виходити із нафтозалежності.
  • #261 від com 02 Aug 2018

  • D eco - на панелі - Drive eco - економний режим (для батарей або витрати пального).
    Круіз-контроль - приблизно 50 км/год.
  • #262 від div 02 Aug 2018
  • Нафига круиз контроль на 50 км/ч?
  • #263 від esk 03 Dec 2018
  • На автопілоті: пʼяний водій Tesla спав за кермом на швидкості понад 100 км/год

    Цитувати
    У США поліцейські затримали водія, який спав за кермом Tesla з увімкненим автопілотом.
    Автомобіль Tesla Model S рухався о пів на четверту ранку по шосе в Каліфорнії зі швидкістю 112 кілометрів на годину, повідомляє SFGate.
    Коли поліцейські порівнялися з автомобілем, вони побачили, що водій спить. Припустивши, що машина на автопілоті, поліцейські поїхали перед нею, щоб змусити систему поступово знизити швидкість і таким чином зупинити авто. Така їзда тривала близько семи хвилин, пише видання.
    За кермом автомобіля перебував 45-річний Олександр Самека, член комітету Лос-Альтоса з міського планування.
    На найближчій заправці Самека попросили пройти тест на алкогольне сп'яніння, потому заарештували, пише SFGate.

    Уніан

  • #264 від div 03 Dec 2018
  • На автопілоті: пʼяний водій Tesla спав за кермом на швидкості понад 100 км/год

    Цитувати
    У США поліцейські затримали водія, який спав за кермом Tesla з увімкненим автопілотом.
    Автомобіль Tesla Model S рухався о пів на четверту ранку по шосе в Каліфорнії зі швидкістю 112 кілометрів на годину, повідомляє SFGate.
    Коли поліцейські порівнялися з автомобілем, вони побачили, що водій спить. Припустивши, що машина на автопілоті, поліцейські поїхали перед нею, щоб змусити систему поступово знизити швидкість і таким чином зупинити авто. Така їзда тривала близько семи хвилин, пише видання.
    За кермом автомобіля перебував 45-річний Олександр Самека, член комітету Лос-Альтоса з міського планування.
    На найближчій заправці Самека попросили пройти тест на алкогольне сп'яніння, потому заарештували, пише SFGate.

    Уніан

    Тесла отработала на отлично, а этот видать хорошо на местной недвиге подогрелся, прям как у нас  :gigi:
  • #265 від Lina 17 Aug 2020
  • Отже, Ілон Маск знову попереду всієї планети.  :smilie1:
    І в новітніх розробках компанії Тесла

    https://racurs.ua/ua/n142596-pro-novitnu-rozrobku-tesla-povidomyv-ilon-mask.html

    І у фінанасах

    https://racurs.ua/ua/n141385-p-yatirku-naybagatshyh-ludey-svitu-dopovnyv-biznesmen-dyvak-novyy-reytyng-forbes.html
  • #266 від coolzak 18 Aug 2020
  • Сток Тесли вже 1800. З 230 .за півроку
  • #267 від Uki 18 Aug 2020
  • Сток Тесли вже 1800. З 230 .за півроку

    Таке враження шо крім тесли нема промисловості.....
  • #268 від majesty 18 Aug 2020
  • Раза три в день встречаю на дороге Теслы 
  • #269 від Lina 18 Aug 2020
  • Таке враження шо крім тесли нема промисловості.....

    Та промисловість всю вивели в Китай, і тепер дивуються, чому це Китай став наддержавою.
  • #270 від coolzak 19 Aug 2020
  • Та промисловість всю вивели в Китай, і тепер дивуються, чому це Китай став наддержавою.
    то що Трамп правий,?треба повертати промисловість?глобалістів нах?
Сторінок:
Actions