Автор Тема: Чому у відділеннях Ощадбанку завжди працює тількі одне вікно? (опитування)  (Прочитано 2579 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Це виглядає приблизно так (типовий діалог наприклад з працівником Київенерго):
Я: У мене виявився борг - звідкі він?
Працівник: Він у Вас вже тягенться кілька років.
Я: Але у мене все було сплачено своєчасно і ніякого борогу не може бути
Працівник: Треба подивитися Ваші квітанції за останні кілька років.
Я: Навіщо Вам квитанції, адже у вас повинно бути зафіксовано всі моі платежі
Працівник: У нас є те що є - Ваш борг, якщо нема квитанцій, то нічого не доведете, треба буде сплачувати

Далі має бути фраза: прошу надати виписку по особовому рахунку за N років і вказати коли саме з'явився борг.

Скоріш за все "борг" вигаданий і просто беруть на понт. Але навіть якщо подадуть до суду, ви маєте повне право дати запит на виписку вже під час судового засідання. І обленерго буде вимушене її надати, оскільки воно хоче довести свою правоту.