Автор Тема: Чому у відділеннях Ощадбанку завжди працює тількі одне вікно? (опитування)  (Прочитано 2601 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline pomi

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 359
Навіть коли безпечно та без помилок - потрібен папірець.
Тобто справа не в безпечності чи помилках, справа в папірці.
А потреба може виникнути через кілька років! У мене таке було два рази в різних установах. Мабуть розраховували на те що я їх десь загублю через такий тривалий час.

Тобто вони кажуть - у нас інформація що два роки тому... а я їм папірці. І все проблема була вирішена. (Чи надасть звичайний банк виписки про платежі здійснені кілька років тому?)
Чи підійдуть папірці інших банків, чи витримає папір (це не жарт, наприклад рахунок терміналу "вицвітає" десь через пів року і там геть вже нічого не видно) - це треба перевіряти на собі, ризикувати. І результат цієї "перевірки" треба чекати роками...

Насправді є вирішення дуже просте.
Якщоб забов'язати відповідні установи (газ, електрику і т.і.) надсилати людям окрім рахунків на сплату відповідні документи на домашню скриньку, у яких було б підтвердження про отримання попередньої оплати, і ці документи були б належним чином захищені (наприклад з печаткою), то це зняло б усі питання, обмеження та ризики.
Тобто якби був такий закон, щоб забов'зував усі ці установи-отримувачі надавати документ про отримання платежів...

Термін позовної давності 3 роки. Я ж вам кажу виписку ви можете роздрукавти самі на будь якому папері який не вицвіте і через 10 років. Електронні виписки не вицвітають))). Якщо не помиляюсь то є закони про електронний документообіг, які прирівнюють електронні документи до паперових.

Що значить "інших банків"? Якщо банк приймає платіж на оплату послуг значить в банку є договір між банком та постачальником послуг на прийом оплати за ці послуги.

всі нормальні постачальники послуг вказують в рахунку окрім використаних послуг суму оплати, що надійшла.
ось рахунок який викладала Дрейк



до чого ще їх зобовязувати. і повірте мені це найгірша форма рахунку яку я бачив))

як на мене ваша паніка безпідставна

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
...
Я мав на увазі, що Київгаз надсилає квитанцію скажімо за березень, і вказує стан рахунку на 1 березня і скільки надійшло з 1 по 31 березня.
Це зробити не складно, було б у них бажання.

Див. нижче.

Термін позовної давності 3 роки. Я ж вам кажу виписку ви можете роздрукавти самі на будь якому папері який не вицвіте і через 10 років. Електронні виписки не вицвітають))). Якщо не помиляюсь то є закони про електронний документообіг, які прирівнюють електронні документи до паперових.

Що значить "інших банків"? Якщо банк приймає платіж на оплату послуг значить в банку є договір між банком та постачальником послуг на прийом оплати за ці послуги.

всі нормальні постачальники послуг вказують в рахунку окрім використаних послуг суму оплати, що надійшла.
ось рахунок який викладала Дрейк

img

до чого ще їх зобовязувати. і повірте мені це найгірша форма рахунку яку я бачив))

як на мене ваша паніка безпідставна

Щодо папірців.
Надруковане мною на своєму принтері, так само як і рахунок у якому є рядок про попередню оплату навряд приймуть у томуж "Київенерго".
Вони скажуть - це папірець, який будь хто може намалювати та надрукувати (і це насправді так і є).
А квітанція Ощадбанку - на неї є відбиток Ощадбанку, крім того вона відірвана певним чином. Тобто там є те що можна назвати примітивним захистом від підробки.
Ос у чому різниця. І це не паніка, а багаторічний досвід спілкування з відповідними установами. Квітанції Ощадбанку вони приймають як доказ без зайвих заперечень. А все інше... Якщо у них вистачає нахабства стверждувати що якоїсь оплати немає... то що заважає їм вигадати щось про запит до банку (якщо він не Ощадбанк) відповідь на який потрібно чекати місяцями, чи щось подібне? І хто знає скількі зберігають у банках інформацію про платежі - наприклад три роки зберігають? І чи буде через три роки той чи інший банк живий?
Ще раз - я багато сперечався з цими установами, і маю досід спілкування та вирішення суперечок на мою користь.
Найбільш частими виправданнями від них до речі було "вибачте, то наша дівчіна на компьютері помилилася".

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Як хтось там на фупі казав - "скот має страждати". :lol:
А якщо серйозно - то це просто відображення стану держави.
а стан держави це просто відображення стану скотини
коло замкнулося

До речі дуже цікава тема насправді.
Чи є такий критичний рівень нижче якого - замкнуте коло, а вище - коло размикється так що вже не в змозі знов замкнутися. Щось подібне на двигун без акумулятора, коли немає потрібних обертів - намає іскри, немає іскри - немає обертів, але коли вже завівся, то перше викликає друге, а друге перше.

Тобто питання в тому, що можливо для того щоб всі механізми демократії діяли, потрібний якийсь мінімальний рівень. Якщо рівень нижче - "двигун не заводиться" і кожна дія веде до "зацикленинх" проблем, які по колу викликають тільки відповідну протидію. Якщо б знайти "точку входу" - таку дію яка не вкиличе протидію, та зможе  передати імпульс всій системі (і безповоротно розірве всі замкнені кола).

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
І хто знає скількі зберігають у банках інформацію про платежі - наприклад три роки зберігають? І чи буде через три роки той чи інший банк живий?

В Приват24 бачу платежі за 2012 рік, а операції по кредитній картці є навіть за 2011 рік.

Offline СашКо

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 175
 тому що в ощаді завеликі приміщення які їм дісталися у спадок за безцінь.  це те  саме що аптеки укрфарму  в яких приміщення  як спортзали а працює одне вікно і завжди черга.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
І хто знає скількі зберігають у банках інформацію про платежі - наприклад три роки зберігають? І чи буде через три роки той чи інший банк живий?

В Приват24 бачу платежі за 2012 рік, а операції по кредитній картці є навіть за 2011 рік.

Це вже добре.
Отже залишилось з'ясувати - чи дає банк документ з відповідним захистом від підробки (наприклад печатка), а не просто роздруківку звичайного принтера.
І чи приймають цей документ у відповідних установах без заперечень та зволікань, так само як рахунки Ощадбанку.
Ну і ще одне - чи є впевненість що цей банк через деякий час не лусне з усіма можливостями довести свої платежі за три роки.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
тому що в ощаді завеликі приміщення які їм досталися у спадок за безцінь.  це те  саме що аптеки укрфарму  в яких приміщення  як спортзали а працює одне вікно і завжди черга.

Ще одна "цікавинка".
Одразу після Майдану, коли обрали Кличка відділення Ощадбанку деякий час працювали майже ідеально.
Працювало кілька вікон, навіть у часи пік. І черг майже не було зовсім (якщо були то дуже маленьки).
І сервер якось все витримував...
Як це пояснити?

Offline СашКо

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 175
тому що «нагрузка на касу» припадає на період з 15-го по 20те чиисло, коли йде потік оплати комуналки. потім касири просто б'ють байдики. тобто їх роботу «оптимізували», а простіше їх -скоротили.
« Останнє редагування: Квітня 03, 2016, 12:02:03 00:02 від СашКо »

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
тому що «нагрузка на касу» припадає на період з 15-го ро 20те чиисло, коли йде потік оплати комуналки. потім касири просто б'ють байдики. тобто їх роботу «оптимізували», а простіше їх -скоротили.

Ця "оптимізація" була раніше, вона є і зараз.
Але був деякий час (кілька місяців після Майдану), коли сталося диво і все було майже ідеально. Ні черг, ні "перевантажених серверів".

P.S.
До речі.
Якщо вчинити дуже дуже великий галас, то "скорочені касири" звідкілясь з'являються і відкривають кілька віконців.
Знаю такі реальні випадки.
« Останнє редагування: Квітня 03, 2016, 12:05:19 00:05 від Декодер »

Offline СашКо

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 175
ще потрібної зважити на те що тоді було 3-4  квитанції а зараз 5 а то і 7м. а це час на їх опрацюання касиром.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
ще потрібної зважити на те що тоді було 3-4  квитанції а зараз 5 а то і 7м. а це час на їх опрацюання касиром.

Див. вище про "дива", коли робили кілька вікон, але ті "дива" на жаль тривали недовго...

Offline СашКо

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 175


Ця "оптимізація" була раніше, вона є і зараз.

P.S.
До речі.
Якщо вчинити дуже дуже великий галас, то "скорочені касири" звідкілясь з'являються і відкривають кілька віконців.
Знаю такі реальні випадки.
вірно. тому що касир обмінних операцій а також зав відділенням з успіхом можуть обробляти ті самі квитанції але просто не хочуть...:(

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Ця "оптимізація" була раніше, вона є і зараз.
P.S.
До речі.
Якщо вчинити дуже дуже великий галас, то "скорочені касири" звідкілясь з'являються і відкривають кілька віконців.
Знаю такі реальні випадки.
вірно. тому що касир обмінних операцій а також зав відділенням з успіхом можуть обробляти ті самі квитанції але просто не хочуть...:(

Я писав у іншій гілці - у нас державний робітник, чиновник сприймає свою посаду як привілей, а не як роботу.
Робота для нього - це не мета, а засіб. Мета - це посада (привілей). Тобто його робота виконується рівно на стількі, скількі потрібно щоб втримати цей привілей і не більше. Тому рано чи пізно спрацьовує првило "якщо можна щось НЕ робити, то він не буде це робити".

Offline СашКо

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 175
саме так, погоджуюсь.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Ощадбанки (назва суто совкова, бо в сов. час... люди, переважно, клали на книжки грошi, тобто заощаджували) давно себе з'iла.
Система Ощадбанку працюе лише для спати ком. послуг з паперовими квiтанцiями.
Тобто, Ощадбанк... працюе два тижнi на мiсяць - коли йде поток налу за комуналку.
Тому в днi работи платежiв СБ працюе з двома касирами.
Не бачу проблем, аби робити платежi не через касу.
В комм. банках... можна робити платежi через поповнення картки банку, аби зберегти вiдсотки надання послуг касиру.
Нi яких черг, розмов, касирiв - все швидко, зручно, цiвiлiзовано...
Однак пенсам... так приемно годинами стояти в чергах, бо радянська система черг - то наше все...
 :smilie7:
 

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Переважна більшість обрала пункт:
"Тому що у відносинах з державою завжди повинен бути присутній ритуал очікування, який виховує покору та повагу"

Звісно мало проголосувало, але навіть такий результат досить цікавий.
Мені здається, що більшість з нас підсвідомо сакралізує владу, та її представників - державних службовців, чиновників та ін., або признає, що така сакралізація - це наявна реальність.
І це є велика проблема. Влада, яка є чимось більшим ніж інструмент, яка поза логікою, яка не вписується у причинно-наслідкове розуміння, є владою, яка не буде ніколи рефоромована згідно з вимог сучасної цівілізації, та буде генерувати всілякий абсурд, який буде сприйматися як належне (на жаль).

До речі я теж обрав цей пункт.
« Останнє редагування: Квітня 03, 2016, 04:20:46 16:20 від Декодер »

Offline Cortex

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1840
  • Стать: Чоловіча
Переважна більшість обрала пункт:
"Тому що у відносинах з державою завжди повинен бути присутній ритуал очікування, який виховує покору та повагу"

Звісно мало проголосувало, але навіть такий результат досить цікавий.
Мнеі здається, що більшість з нас підсвідомо сакралізує владу, та її представників - дуржавних службовців, чиновників та ін., або признає, що така сакралізація - це наявна реальність.
І це є велика проблема. Влада, яка є чимось більшим ніж інструмент, яка поза логікою, яка не вписується у причинно-наслідкове розуміння, є владою, яка не буде ніколи рефоромована згідно з вимог сучасної цівілізації, та буде генерувати всілякий абсурд, який буде сприйматися як належне (на жаль).

До речі я теж обрав цей пункт.
Ти шо, дурний? :laugh: Це просто цинічний гумор.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Переважна більшість обрала пункт:
"Тому що у відносинах з державою завжди повинен бути присутній ритуал очікування, який виховує покору та повагу"

Звісно мало проголосувало, але навіть такий результат досить цікавий.
Мнеі здається, що більшість з нас підсвідомо сакралізує владу, та її представників - дуржавних службовців, чиновників та ін., або признає, що така сакралізація - це наявна реальність.
І це є велика проблема. Влада, яка є чимось більшим ніж інструмент, яка поза логікою, яка не вписується у причинно-наслідкове розуміння, є владою, яка не буде ніколи рефоромована згідно з вимог сучасної цівілізації, та буде генерувати всілякий абсурд, який буде сприйматися як належне (на жаль).

До речі я теж обрав цей пункт.
Ти шо, дурний? :laugh: Це просто цинічний гумор.

Інші пункти - так, а цей - ні.

Offline Cortex

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1840
  • Стать: Чоловіча
Переважна більшість обрала пункт:
"Тому що у відносинах з державою завжди повинен бути присутній ритуал очікування, який виховує покору та повагу"

Звісно мало проголосувало, але навіть такий результат досить цікавий.
Мнеі здається, що більшість з нас підсвідомо сакралізує владу, та її представників - дуржавних службовців, чиновників та ін., або признає, що така сакралізація - це наявна реальність.
І це є велика проблема. Влада, яка є чимось більшим ніж інструмент, яка поза логікою, яка не вписується у причинно-наслідкове розуміння, є владою, яка не буде ніколи рефоромована згідно з вимог сучасної цівілізації, та буде генерувати всілякий абсурд, який буде сприйматися як належне (на жаль).

До речі я теж обрав цей пункт.
Ти шо, дурний? :laugh: Це просто цинічний гумор.

Інші пункти - так, а цей - ні.
Я голосував за цей пункт, і сприйняв це як гумор на кшталт "Бидло має страждати". Питайся інших, може вони зробили так само.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Переважна більшість обрала пункт:
"Тому що у відносинах з державою завжди повинен бути присутній ритуал очікування, який виховує покору та повагу"

Звісно мало проголосувало, але навіть такий результат досить цікавий.
Мнеі здається, що більшість з нас підсвідомо сакралізує владу, та її представників - дуржавних службовців, чиновників та ін., або признає, що така сакралізація - це наявна реальність.
І це є велика проблема. Влада, яка є чимось більшим ніж інструмент, яка поза логікою, яка не вписується у причинно-наслідкове розуміння, є владою, яка не буде ніколи рефоромована згідно з вимог сучасної цівілізації, та буде генерувати всілякий абсурд, який буде сприйматися як належне (на жаль).

До речі я теж обрав цей пункт.
Ти шо, дурний? :laugh: Це просто цинічний гумор.

Інші пункти - так, а цей - ні.
Я голосував за цей пункт, і сприйняв це як гумор на кшталт "Бидло має страждати". Питайся інших, може вони зробили так само.

Скажімо так - багато з того що відбувається в Україні, це якийсь суцільний цинічний гумор.

До речі цікаво, щодо сакралізації - Ви згодні що це одна з головних причин страху перед реформами?

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
І хто знає скількі зберігають у банках інформацію про платежі - наприклад три роки зберігають? І чи буде через три роки той чи інший банк живий?

В Приват24 бачу платежі за 2012 рік, а операції по кредитній картці є навіть за 2011 рік.

Це вже добре.
Отже залишилось з'ясувати - чи дає банк документ з відповідним захистом від підробки (наприклад печатка), а не просто роздруківку звичайного принтера.
І чи приймають цей документ у відповідних установах без заперечень та зволікань, так само як рахунки Ощадбанку.
Ну і ще одне - чи є впевненість що цей банк через деякий час не лусне з усіма можливостями довести свої платежі за три роки.

Ще раз повторюсь. Квитанція корисна, якщо платіж загубився і не надійшов на рахунок одержувача. Можливо оператор помилився однією цифрою і платіж повернувся. Тоді вас пошлють в банк, де ви сплачували і вони будуть розбиратись.

Через 3 роки вимагати квитанцію - брєд. Гроші надійшли на рахунок ком. підприємства, а значить бухгалтер має можливість переглянути виписки по вашому особовому рахунку.
Коли ви звертаєтесь з питанням про невірно нараховані показники, оператору може бути лінь просити бухгалтера переглянути інформацію. Наприклад якщо це ОСББ, де бухгалтер "радянського загартування" і не користується клієнт-банком, а носиться з паперовими платіжними дорученнями і виписками. Тому вони роблять простіше і вимагають квитанцію.

Offline BlackCat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6402
Тобто, Ощадбанк... працюе два тижнi на мiсяць - коли йде поток налу за комуналку.
Тому в днi работи платежiв СБ працюе з двома касирами.
Не бачу проблем, аби робити платежi не через касу.
В комм. банках... можна робити платежi через поповнення картки банку, аби зберегти вiдсотки надання послуг касиру.
Нi яких черг, розмов, касирiв - все швидко, зручно, цiвiлiзовано...
Однак пенсам... так приемно годинами стояти в чергах, бо радянська система черг - то наше все...
 :smilie7:

Пенсіонери отримують гроші в різні дні, там нема такого щоб всі одночасно стояли в черзі. Є пенсіонери які не довіряють НЕ державним банкам, а у військові (також МВС, СБУ) пенси можуть отримувати пенсію виключно в Ощаді.
Також через Ощад можуть сплачувати різні мита, податки, штрафи і т.д. Ощадбанк є державним банком, зі 100% відшкодуванням депозитів. Це теж аргумент для залучення певної кількості клієнтів.
Не знаю як зараз, але у 2006-му році податковий кредит повертали виключно на рахунок в Ощадбанку.
Комуналку багато людей сплачують в Ощаді, бо майже по всіх квитанціях - без комісії.

Offline Cortex

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1840
  • Стать: Чоловіча
Переважна більшість обрала пункт:
"Тому що у відносинах з державою завжди повинен бути присутній ритуал очікування, який виховує покору та повагу"

Звісно мало проголосувало, але навіть такий результат досить цікавий.
Мнеі здається, що більшість з нас підсвідомо сакралізує владу, та її представників - дуржавних службовців, чиновників та ін., або признає, що така сакралізація - це наявна реальність.
І це є велика проблема. Влада, яка є чимось більшим ніж інструмент, яка поза логікою, яка не вписується у причинно-наслідкове розуміння, є владою, яка не буде ніколи рефоромована згідно з вимог сучасної цівілізації, та буде генерувати всілякий абсурд, який буде сприйматися як належне (на жаль).

До речі я теж обрав цей пункт.
Ти шо, дурний? :laugh: Це просто цинічний гумор.

Інші пункти - так, а цей - ні.
Я голосував за цей пункт, і сприйняв це як гумор на кшталт "Бидло має страждати". Питайся інших, може вони зробили так само.

Скажімо так - багато з того що відбувається в Україні, це якийсь суцільний цинічний гумор.

До речі цікаво, щодо сакралізації - Ви згодні що це одна з головних причин страху перед реформами?
Ні, не згоден. Це в москалів "всяка влада від бога". В нас пику товчуть.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Ще раз повторюсь. Квитанція корисна, якщо платіж загубився і не надійшов на рахунок одержувача. Можливо оператор помилився однією цифрою і платіж повернувся. Тоді вас пошлють в банк, де ви сплачували і вони будуть розбиратись.
Якщо помилився оператор, то тут все зрозуміло і не треба повторюватись. Але я наприклад з такою ситуацією наколи не стикався.
Тобто квитанції насправді були потрібні зовсім для іншого - не для усунення помилок оператора і не для того щоб звертатись у банк (не було такого ніколи, то навіть не можу про це щось сказати).
А були начебто якись помилки в системі наприклад Київенерго. І саме для цього були потрібні квитанції.

Те що Ви кажете може доречно і розумно, але це в теорії. Я кажу те що є на практиці.

Через 3 роки вимагати квитанцію - брєд.
Звісно брєд. Але це відбувалося багато разів зі мною, і з багатьма знайомими.
У мене навіть була ситуація, коли спитали квитанції за 5 років (мабуть думали що у мене їх немає, а вони були :)), після чого зробили якийсь акт звірки щоб закрити питання за цей період. Якщо б їх не було, звісно їх би нікто не вимагав, але їх наявність дозволила закрити будь які питання одразу.
Це не брєд, це наша реальність. На жаль.
« Останнє редагування: Квітня 03, 2016, 08:09:02 20:09 від Декодер »

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Скажімо так - багато з того що відбувається в Україні, це якийсь суцільний цинічний гумор.

До речі цікаво, щодо сакралізації - Ви згодні що це одна з головних причин страху перед реформами?
Ні, не згоден. Це в москалів "всяка влада від бога". В нас пику товчуть.

Звідки ж тоді "ватнікі", антимайдани та постійні скрути?
На жаль вистачає тих кто заражений хворобами "руского міра". Хто більше, хто меньше, але це досить впливовий чинник.

Offline pomi

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 359
Щодо папірців.
Надруковане мною на своєму принтері, так само як і рахунок у якому є рядок про попередню оплату навряд приймуть у томуж "Київенерго".
Вони скажуть - це папірець, який будь хто може намалювати та надрукувати (і це насправді так і є).

А квітанція Ощадбанку - на неї є відбиток Ощадбанку, крім того вона відірвана певним чином. Тобто там є те що можна назвати примітивним захистом від підробки.
Ос у чому різниця. І це не паніка, а багаторічний досвід спілкування з відповідними установами. Квітанції Ощадбанку вони приймають як доказ без зайвих заперечень. А все інше... Якщо у них вистачає нахабства стверждувати що якоїсь оплати немає... то що заважає їм вигадати щось про запит до банку (якщо він не Ощадбанк) відповідь на який потрібно чекати місяцями, чи щось подібне? І хто знає скількі зберігають у банках інформацію про платежі - наприклад три роки зберігають? І чи буде через три роки той чи інший банк живий?
Ще раз - я багато сперечався з цими установами, і маю досід спілкування та вирішення суперечок на мою користь.
Найбільш частими виправданнями від них до речі було "вибачте, то наша дівчіна на компьютері помилилася".

Ви в корні не вірно все розумієте. Квитанція то не папірець то є чек до сплати. Який доречі фінансовим документом бо на ньому є реквізити підприємства і який без проблем можна предоставляти в суді. Це вам будь-який юрист скаже.
Щодо рядочка в квитанції. Не розуміння Вами системи зарахувань оплати в комунальних організаціях дає підстави Вам викривлено дивитись на ситуацію.
Той рядочок не просто так потрапляє в квитанцію. Йому передує низка фінансових і робочих процесів. Він не може взяти і просто так там зявитись. Оплата на особ.рах. зараховується після СПРАВЖНЬОГО підтвердження від фінустанови про надходження коштів. І тільки тоді коли банк передає повідомлення про оплату працівник зможе внести її до вашого розрахунку.
І крім того особовий рахунок то є не що інше як номер договору на підставі якого постачальник надає вам послугу.
Розумієте про що я? квитанція то не папірець, а підзвітний фінансовий документ. Як чек з магазину і НІЩО ІНШЕ.

Offline аматорка

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8201
Може просто це свідчить про те, що такі банки живуть у той самий системі цінностей що і чиновники.
А інших банків не існує? Саме конкуренція винищує "такі банки". Не клієнтам треба аналізувати чому у банку незручно, клієнту треба просто не користуватися послугами "таких банків". Так працює ринок банківських послуг, тобто як і будь-який ринок.
Буде втрачати клієнтів, зміниться або буде ліквідований.
Чи можливо я не зрозуміла про що тема  :smilie3:

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
...
Ви в корні не вірно все розумієте. Квитанція то не папірець то є чек до сплати. Який доречі фінансовим документом бо на ньому є реквізити підприємства і який без проблем можна предоставляти в суді. Це вам будь-який юрист скаже.
Щодо рядочка в квитанції. Не розуміння Вами системи зарахувань оплати в комунальних організаціях дає підстави Вам викривлено дивитись на ситуацію.
Той рядочок не просто так потрапляє в квитанцію. Йому передує низка фінансових і робочих процесів. Він не може взяти і просто так там зявитись. Оплата на особ.рах. зараховується після СПРАВЖНЬОГО підтвердження від фінустанови про надходження коштів. І тільки тоді коли банк передає повідомлення про оплату працівник зможе внести її до вашого розрахунку.
І крім того особовий рахунок то є не що інше як номер договору на підставі якого постачальник надає вам послугу.
Розумієте про що я? квитанція то не папірець, а підзвітний фінансовий документ. Як чек з магазину і НІЩО ІНШЕ.

Ви маєте рацію, я дійсно не розумію, як може відбуватися такий абсурд (тим більше це не один, і не два випадки, і не тількі у мене).
Але це так є. Наскількі я зрозумів - це такий собі спектакль, у якому перевіряють витривалість та змогу протистояти "розводу".

Це виглядає приблизно так (типовий діалог наприклад з працівником Київенерго):
Я: У мене виявився борг - звідкі він?
Працівник: Він у Вас вже тягенться кілька років.
Я: Але у мене все було сплачено своєчасно і ніякого борогу не може бути
Працівник: Треба подивитися Ваші квітанції за останні кілька років.
Я: Навіщо Вам квитанції, адже у вас повинно бути зафіксовано всі моі платежі
Працівник: У нас є те що є - Ваш борг, якщо нема квитанцій, то нічого не доведете, треба буде сплачувати
Я: У мене є квитанції, ось вони.
Працівник: Дісно все сплачено, боргу немає
Я: То що це було?
Працівник: Це мабуть якась помилка у нас в системі (або дівчина на компьютері помилилася, або ще щось таке кажуть)
Занавіс.

Тобто це такий спектакль, комедія, яка поторюється час від часу.
І квітанції Ощадбанку діють на них як холодний душ. Тому що вони мають відповідний відбиток банку, та лінію відриву.
Чи будуть діяти звичайні рахункі на чистому папірці без відбитку банку (у разі сплати через Інтернет), - це треба ризикнути і перевірити. Я таких випадків не знаю, тому передбачити як себе поведуть працівники установи не можу (яка реакція у них прописана для такого повороту сюжету у цьому спектаклі).
Але я знаю людей які махали рукою на це діло і просто платили неіснуючі борги.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Може просто це свідчить про те, що такі банки живуть у той самий системі цінностей що і чиновники.
А інших банків не існує? Саме конкуренція винищує "такі банки". Не клієнтам треба аналізувати чому у банку незручно, клієнту треба просто не користуватися послугами "таких банків". Так працює ринок банківських послуг, тобто як і будь-який ринок.
Буде втрачати клієнтів, зміниться або буде ліквідований.
Чи можливо я не зрозуміла про що тема  :smilie3:

Добре хай є інші, але це державний банк і стан у ньому відображає стан системи та ставлення до людей. І цей стан ненормальний. Мене це скажімо так - хвилює. :) Так як воно є не повинно бути.
Тобто справа не в банку. Хіба Ви не стикалися з цим "одним віконцем", та чергами у інших державних установах?
Це проблема всієї системи.

Offline аматорка

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8201
Добре хай є інші, але це державний банк і стан у ньому відображає стан системи та ставлення до людей. І цей стан ненормальний. Мене це скажімо так - хвилює. :) Так як воно є не повинно бути.
Тобто справа не в банку. Хіба Ви не стикалися з цим "одним віконцем", та чергами у інших державних установах?
Це проблема всієї системи.
Та яка різниця хто у Ощадбанку власник? Він буде змінюватися за умов конкуренції на ринку банківських послуг.
От таке знайшла на сайті Ощадбанку
Цитувати
оплата рахунків онлайн

Ви можете сплачувати рахунки за квартиру, мобільний та міський телефони, Інтернет, кабельне телебачення та інші послуги за допомогою платіжної картки прямо на сайті.

До сплати приймаються картки міжнародних платіжних систем Visa, Visa Electron, MasterCard та НСМЕП, емітовані будь-яким українським банком. Оплата здійснюється без відвідування банку в режимі online.

Скористайтесь оплатою на довільні реквізити, якщо не знайшли компанію у списку.

Для отримання та оплати рахунків Вам необхідно зареєструватися.

Паперові квитанції про сплату з печатками висилаються Вам звичайною поштою щокварталу.

Ознайомтесь із повним переліком усіх підключених компаній.

Скористайтесь оплатою на довільні реквізити, якщо не знайшли компанію у списку.
Все для постійних клієнтів Ощадбанку  :smilie3:
Щодо змін у "технології" спілкування громадянина з держслужбовцями, тобто чиновниками, то пропоную тут подивитись - http://dmsu.gov.ua/
"Електронна черга" повинна бути стандартом, якщо черга довжиною у декілька днів взагалі виникає. Але можна і просто прийти, отримати номер у черзі і не скаржитися на відсутність великої кількості вікон для спілкування з чиновниками. Багато чиновників, багато витрат на них  :smilie7:
Ще треба надати доступ чиновникам до баз даних, реєстрів ... різноманітних, за довідками до яких примушують звертатися громадян. Хай самі отримують потрібну їм інформацію, тобто підтвердження заявленої громадянином інформації. І це робиться вже, це найбільш проста справа у темі реформ  :smilie3: