Сторінок:
Actions
  • #421 від Uki 09 Nov 2021
  • Китайський клон тесли семі

  • #422 від Kikker 28 Nov 2021
  • Tesla заплатила штраф за дострокове повернення Міністерству економіки позики в розмірі 465 мільйонів доларів на дев’ять років

    Tesla виплатила кредит у розмірі 465 мільйонів доларів Міністерству енергетики США, що був взятий на дев’ять років, раніше обумовленого терміну і, зробивши це, компанія була змушена сплатити «штраф за дострокове погашення». Про це нещодавно заявив генеральний директор Ілон Маск у коментарі в Твіттері.

    Зауваження Маска стало відповіддю на новини з Німеччини, звідки повідомлялося, що Tesla більше не буде брати державні субсидії для будівництва свого заводу з виробництва та переробки акумуляторів 4680 на заводі Gigafactory Berlin. Для багатьох це було несподіванкою, оскільки компанія раніше мала намір отримати субсидії на суму близько 1,2 мільярда доларів для будівництва цього заводу.

    За словами Маска, рішення Tesla в Німеччині основане на отриманому в Сполучених Штатах уроці. Генеральний директор зазначив, що обтяжливі умови позики в підсумку перевищили вартість грошей, які отримала Tesla. Таким чином, компанія вирішила достроково погасити свій кредит у розмірі 465 мільйонів доларів, попри те, що довелося сплатити «штраф за дострокове погашення».
    Ця новина стала для багатьох несподіванкою, бо Tesla в кінцевому підсумку отримала негативні стимули не тому, що вона не виплатила свій кредит, але тому, що достроково його погасила. Для порівняння, уряд Сполучених Штатів втратив 11,2 мільярда доларів на допомогу General Motors, компанії, яка, принаймні за словами президента США Джо Байдена, очолює революцію електромобілів.

    Позика Tesla в розмірі 465 мільйонів доларів США залишається ключовим моментом критики серед критиків компанії, багато з яких продовжують наполягати на тому, що виробник електромобілів існує лише через постійний приплив державних субсидій. Однак слід зазначити, що робота Tesla в найуспішніших кварталах року, особливо останнім часом, була досягнута з дуже маленькими субсидіями, принаймні в Сполучених Штатах.

    При цьому, на електромобілі Tesla навіть не поширюються всі стимуляційні заходи від адміністрації Байдена через відсутність профспілки в компанії, але її автомобілі, наприклад, Model Y, мають усі шанси стати одними із найуспішніших електромобілів на сьогоднішньому ринку. Те ж саме стосується решти майбутніх транспортних засобів Tesla, таких як Cybertruck і Semi, які, ймовірно, спричинять значні зміни на ринку автомобілів.
  • #423 від div 28 Nov 2021
  • " штраф за дострокове повернення позики"

    Пиздец...
  • #424 від Комашки 28 Nov 2021
  • " штраф за дострокове повернення позики"

    Пиздец...
    Чому? Це ніби нормальна практика  :smilie8:
  • #425 від div 28 Nov 2021
  • Чому? Це ніби нормальна практика  :smilie8:

    Повсеместно распространенная и нормальная это не синонимы
  • #426 від Комашки 28 Nov 2021
  • Повсеместно распространенная и нормальная это не синонимы
    Ну просто позика, у загальному вигляді, це таки бізнес. Якщо у бізнесі за невиконання договіру штрафують, то чому від позики нормально просто відмахнутися, повернувши її тіло без "інтересу" займодавця?
    З точки зору умовного банку, вони взяли в когось гроші, дали мені, при цьому витративши гроші на аналіз вирогідності того що я їх віддам - й розраховують на мої стабільні внески на протязі якогось часу. На цих розрахунках базуються інші позики, тощо. Якщо я зненацька все повертаю й нічого не плачу, то їм це просто купа роботи на порожньому місці. Нормально це компенсувати
  • #427 від div 28 Nov 2021
  • Ну просто позика, у загальному вигляді, це таки бізнес. Якщо у бізнесі за невиконання договіру штрафують, то чому від позики нормально просто відмахнутися, повернувши її тіло без "інтересу" займодавця?
    З точки зору умовного банку, вони взяли в когось гроші, дали мені, при цьому витративши гроші на аналіз вирогідності того що я їх віддам - й розраховують на мої стабільні внески на протязі якогось часу. На цих розрахунках базуються інші позики, тощо. Якщо я зненацька все повертаю й нічого не плачу, то їм це просто купа роботи на порожньому місці. Нормально це компенсувати

    Ну если они такие моцные аналитеги то могли наанализировать что бизнес клиента боле доходный и предложить ему вариант кредита меньшей продолжительности. А если не могли то с какого буя клиент должен оплачивать их хреновую работу?
    Супермаркет тоже ожидает определенное количество клиентов и определенную прибыль, так давайте если они не прийдут начнем их штрафовать за непокупание помидоров
  • #428 від irpin 28 Nov 2021
  • вже четверту добу у нас на енергоринку ціна кіловат-години в ночі - одна копійка.
    заряджайтеся, коротше.   :smilie5:
  • #429 від Адам Жоржович 29 Nov 2021
  • Повсеместно распространенная и нормальная это не синонимы

    Умови відомі на момент підписання контракту. Не подобається - не бери кредит за цими конкретними умовами.
  • #430 від Комашки 29 Nov 2021
  • Ну если они такие моцные аналитеги то могли наанализировать что бизнес клиента боле доходный и предложить ему вариант кредита меньшей продолжительности. А если не могли то с какого буя клиент должен оплачивать их хреновую работу?
    Супермаркет тоже ожидает определенное количество клиентов и определенную прибыль, так давайте если они не прийдут начнем их штрафовать за непокупание помидоров
    Його не штрафують за некупівлю, його штрафують за порушення умов. В супермаркеті після 14 діб панчохи взагалі повернути не вийде, хоч зі штрафом, хоч як  :gigi:
    Незрозуміло, чому ви так на це дивитеся. Договір є договір, умови входу та виходу відомі. Послуга є послугою, перевзування в повітрі - це примхи клієнта, а не провина постачальника. Я там розумію якщо б самі умови змінилися, а так...
  • #431 від Комашки 29 Nov 2021
  • вже четверту добу у нас на енергоринку ціна кіловат-години в ночі - одна копійка.
    заряджайтеся, коротше.   :smilie5:
    А в нас сьогодні 16,5 грн  :hot: :gigi:
  • #432 від Kikker 29 Nov 2021
  • Для мене в тому повідомленні важливішою була інформація, що Тесла відмовляється від субсидій, чим вибиває в противників один із основних аргументів. За цей рік, взагалі, виявилося, що Тесли горять в на порядок менше разів, ніж автомобілі з ДВЗ, і що вони мають чи не найвищий ступінь захисту водія і пасажирів. Вигадки про "автопілот, що заклинило" і про відмову гальм були спростовані засобами об'єктивного контролю. В Китаї, де рік тому була розгорнута широка кампанія по дискредитації Тесли, продажі Тесл зрости так, що компанія підвищує ціни на продукцію, а черга не зменшується. І ось тепер ця новина. Цікаво, яких морожених кажанів противники  ще вигадають.
  • #433 від Адам Жоржович 29 Nov 2021
  • Його не штрафують за некупівлю, його штрафують за порушення умов. В супермаркеті після 14 діб панчохи взагалі повернути не вийде, хоч зі штрафом, хоч як  :gigi:
    Незрозуміло, чому ви так на це дивитеся. Договір є договір, умови входу та виходу відомі. Послуга є послугою, перевзування в повітрі - це примхи клієнта, а не провина постачальника. Я там розумію якщо б самі умови змінилися, а так...

    Навіть кредити для споживачів - на хати, машини і подібну паєбєнь - бувають із штрафом за позатермінову виплату. Зате, як правило, вони мають нижчий відсоток. Нема там чим обурюватися.
  • #434 від div 29 Nov 2021
  • Його не штрафують за некупівлю, його штрафують за порушення умов. В супермаркеті після 14 діб панчохи взагалі повернути не вийде, хоч зі штрафом, хоч як  :gigi:
    Незрозуміло, чому ви так на це дивитеся. Договір є договір, умови входу та виходу відомі. Послуга є послугою, перевзування в повітрі - це примхи клієнта, а не провина постачальника. Я там розумію якщо б самі умови змінилися, а так...

    Та я не конкретно про этот случай, я вааще, про явление
  • #435 від irpin 29 Nov 2021
  • А в нас сьогодні 16,5 грн  :hot: :gigi:
    це за який об'єм?? де такі кінські ціни?
    на сьогодні середньозважений індекс - 3,12грн за кіловат, а мінімум так і лишився за копійку. без пдв, звісно.
  • #436 від Комашки 30 Nov 2021
  • це за який об'єм?? де такі кінські ціни?
    на сьогодні середньозважений індекс - 3,12грн за кіловат, а мінімум так і лишився за копійку. без пдв, звісно.
    квт, Норвегія :) це ще без урахування абонплати за оренду електромереж.
    В цілому виходить якось так

    Скоріш за все поставлю собі батарею та сонячні панелі наступного року. По ціні 3 грн за квт відбиватися воно буде 10 років, тож треба буде прорахувати. Може просто другу пічку куплю :)
  • #437 від irpin 30 Nov 2021
  • я в кронах і рублях не розумію   :smilie10:   тим більше, коли мав на увазі ціну об'єднаного ринку. опт.
    він коливається щогодини.
  • #438 від Комашки 30 Nov 2021
  • я в кронах і рублях не розумію   :smilie10:   тим більше, коли мав на увазі ціну об'єднаного ринку. опт.
    він коливається щогодини.
    Курс один до трьох грубо кажучи. Ціна в нас так само з біржи, погодинно.
  • #439 від irpin 30 Nov 2021
  • о, тоді питання:

    виконує закупку на біржі і виставляє ціну споживачу постачальник. ви вільні у його виборі?
    на який час заключений договір постачання?
    чи змінюється ціна постачальника згідно коливання ринку і як часто ви це відчуваєте? раз на місяць-квартал-рік?

    транспорт до споживача окрема компанія? як часто вона змінює ціну транспорту?

    сплата за послугу окремо кожному? як щодо сплати пдв?
  • #440 від Комашки 30 Nov 2021
  • о, тоді питання:

    виконує закупку на біржі і виставляє ціну споживачу постачальник. ви вільні у його виборі?
    на який час заключений договір постачання?
    чи змінюється ціна постачальника згідно коливання ринку і як часто ви це відчуваєте? раз на місяць-квартал-рік?

    транспорт до споживача окрема компанія? як часто вона змінює ціну транспорту?

    сплата за послугу окремо кожному? як щодо сплати пдв?
    1) Є нюанси. Люди з приватною власністю вільні, але тут є ще віддалений аналог ОСББ (чи як там), там здається обирає голова. В мене приватна.
    2) По-різному, як з абонементом у спортзалі. Буває що прив'язка на рік, буває що з нового календарного місяця можна міняти. Плюс, необов'язково купувати за біржою - можна типу "фіксовану ціну", але на практиці фіксованою вона буде поки на біржі дешевше, а коли дорожче - то викотять додатковий рахунок  :gigi:
    3) Кожну годину, біржа має годинний інкремент. Торгується заздалегідь, тобто звичайні люди можуть бачити ціни на наступну добу після дванадцятої години дня. Трейдери бачать на добу далі, сама біржа ще трохи далі.
    4) Транспорт це окрема компанія (може бути й тією самою, але то на вибір користувача). Там тарифи вони можуть змінювати тільки за згоди регулятора; от з нового року змінять, а перед тим багато років їм не дозволяли. Сам по собі тариф враховував загальне споживання (з нового року буде враховувати ще й пікову потужність).
    5) Окремо кожному, й окремо двома рахунками якщо постачальник та транспорт це одна компанія. ПДВ - ну, я приватна персона, я сплачую :)
  • #441 від irpin 30 Nov 2021
  • 1) Є нюанси. Люди з приватною власністю вільні, але тут є ще віддалений аналог ОСББ (чи як там), там здається обирає голова. В мене приватна.
    2) По-різному, як з абонементом у спортзалі. Буває що прив'язка на рік, буває що з нового календарного місяця можна міняти. Плюс, необов'язково купувати за біржою - можна типу "фіксовану ціну", але на практиці фіксованою вона буде поки на біржі дешевше, а коли дорожче - то викотять додатковий рахунок  :gigi:
    3) Кожну годину, біржа має годинний інкремент. Торгується заздалегідь, тобто звичайні люди можуть бачити ціни на наступну добу після дванадцятої години дня. Трейдери бачать на добу далі, сама біржа ще трохи далі.
    4) Транспорт це окрема компанія (може бути й тією самою, але то на вибір користувача). Там тарифи вони можуть змінювати тільки за згоди регулятора; от з нового року змінять, а перед тим багато років їм не дозволяли. Сам по собі тариф враховував загальне споживання (з нового року буде враховувати ще й пікову потужність).
    5) Окремо кожному, й окремо двома рахунками якщо постачальник та транспорт це одна компанія. ПДВ - ну, я приватна персона, я сплачую :)
    майже те саме і у нас тепер. крім непромислових суб'єктів - не доросли поки.
    так, індекси біржі (рдн оес) відомі на добу вперед.
    для фізиків і бюджентників посередником є постачальник, що намагається маневрувати на рівні середньозважених цін (постачальників десь біля 70, якщо не помиляюся)

    коротше, живемо вже як в норвегії. мені подобається.   :laugh:
  • #442 від irpin 30 Nov 2021
  • апропоз!
    кожен датчанин розуміється на цьому механізмі? чи комахи то виключення, а інші волають за бариг?
  • #443 від Комашки 30 Nov 2021
  • апропоз!
    кожен датчанин розуміється на цьому механізмі? чи комахи то виключення, а інші волають за бариг?
    До цього механізму й в мене питань багато є  :gigi: собівартість одного квт, щоб ви розуміли, це одна місцева копійка (три українських).
    Взагалі ні, люди здебільшого на цьому розуміються або погано, або дуже погано.
    Ну тобто в мене наприклад енергоефективність майже входить у топ 20% найефективніших будинків країни (ми переїхали у липні, нейромережі тут ще не зимували - як оновлю модель, може буде трохи ефективніше). Припустимо я плачу 2700.
    Нормальна людина без особливих заморочок буде платити десь 3500.
    Людина в якої все погано, платить 5000.
    А в якої все дуже погано - 15 000  :weep:
    Але оскільки в них про цьому, на відміну від мене, все дуже класно з грошима, то можуть собі дозволити.
  • #444 від Uki 05 Jan 2022
  • Соні представило свій концепт

  • #445 від div 05 Jan 2022
  • незнал что сони делает машины
  • #446 від Uki 05 Jan 2022
  • незнал что сони делает машины

    ніхто не знав  :gigi:
  • #447 від Kikker 05 Jan 2022
  • Вони ще тільки хочуть робити.
  • #448 від Адам Жоржович 05 Jan 2022
  • Вони ще тільки хочуть робити.

    Цукавотм - самі, чи знов з Гнусмасом на пару.
  • #449 від Kikker 03 Jun 2022
  • На Київщині встановили сонячні станції від Tesla

    Tesla Powerwall встановили в амбулаторіях Бородянки, яка постраждала внаслідок російської окупації.
    Американський бізнесмен Ілон Маск передав Україні сонячні станції Tesla Powerwall, які зараз забезпечують критичну інфраструктуру Київщини. Про це 3 червня повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

    Зокрема, станції Tesla працюють в амбулаторіях Бородянки.

    "На деокупованих територіях, які найбільше постраждали від росіян, бувають проблеми з електроенергією, а станції Tesla Powerwall надають резервне живлення під час її відключень", - уточнив Федоров.


    Нагадаємо, наприкінці лютого Маск заявив, що забезпечить Україну станціями Starlink та доступом до супутникового інтернету.

    Наразі Starlink використовують військові, медики, Укрзалізниця, енергетики ДТЕК.

    Крім того, ще тисячі станцій від SpaceX будуть доставлені до України.
  • #450 від Feral Cat 08 Jun 2023
  • .
Сторінок:
Actions