Сторінок:
Actions
  • #1 від Бумеранг 19 Apr 2018
  •  Включаючи все, що ще є наявного в держ.власності.
    Можна почати з АП чи КМ.
    Новий ефективний власник швидко покаже "як керувати країною"

    А чому б і ні? За традиціями європейської цивілізації це цілком нормально.
    І не треба бути совками-ретроградами.
    Реформування має бути тотальне.

    https://www.epravda.com.ua/news/2018/04/19/636157/




  • #2 від Южанин 19 Apr 2018
  • Судя по завыванию йульков , ни КИ , ни АП им и близко уже не светит и это радует.  :super:
  • #3 від svit 19 Apr 2018
  • От бютораси, не можуть навіть текст написати, лише посилання дати в змозі.

    Дуже правильна ідея. Треба ще Укрзалізницю приватизувати, тобто рухомий пасажирський склад зробити приватним, щоб була конкуренція та якість а не совок як зараз.


    Залізничні вокзали хочуть передати в концесію

    У 2019 році стартують конкурси на передачу залізничних вокзалів в концесію.

    Про це заявив глава "Укрзалізниці" Євген Кравцов на третьому інфраструктурному форумі в Києві, передає Liga.Net.

    Кравцов зазначив, що УЗ витрачає щорічно на утримання вокзалів 500 млн гривень. "Через три роки вокзали повинні окупатися", - сказав керівник УЗ.

    За його словами, на першому етапі, вже в цьому році, вокзальні комплекси будуть переведені в окрему структурну одиницю в складі УЗ.

    У 2019 році стартують конкурси на передачу вокзалів в концесію, в тому числі із залученням зарубіжних компаній, зазначив Кравцов.

    Нагадаємо, 3 квітня Верховна Рада прийняла в першому читанні законопроект № 8125 "Про концесії".
  • #4 від Адам Жоржович 19 Apr 2018
  • Ну всю чи не всю, а макакину сраку передати до німецького бардаку було б нехуйово : і німецьким  збоченцям радість і бюджету користь.  :super:
  • #5 від Бумеранг 19 Apr 2018


  • Дуже правильна ідея. Треба ще Укрзалізницю приватизувати, тобто рухомий пасажирський склад зробити приватним, щоб була конкуренція та якість а не совок як зараз.


    Залізничні вокзали хочуть передати в концесію

    У 2019 році стартують конкурси на передачу залізничних вокзалів в концесію.

    Розповідаю що буде далі.
    Більшість залізниць стануть нерентабельними , крім декількох магістральних і утримувати їх ніхто не буде. Буде ліквідовано більшість залізничних підприємств, вокзали стануть непотрібні, навіть більша частина залізничних колій піде на металобрухт.
    Залишаться колії тільки між дуже крупними містами (7-8 штук) Заводи по виготовленню залізничного обладнання стануть теж непотрібними. ( Доля їх відповідна, будуть закриті, обладнання демонтоване і розкрадене і куди-завгодно вивизене).
    НАЙГОЛОВНІШЕ. Ніякої нової якості обслуговування не з"явиться, якість буде така як і зараз.

    Цю реформу Укрзалізниці потрібно розглядати в тому ж контексті, як і реформу пенсійну, медичну, майбутню земельну і освітню.
    Всі ці "рехворми" зводяться і зведуться до одного: максимально зменшити народонаселення України.
    Нема промисловості, нема багатьох підприємств, в с/г вже не треба багато робочих рук, значить і не потрібна розгалужена система залізниць.

    Тобто, планомірна зачистка території від корінного населення триває.
    ..........
    Це пояснення елементарних речей буквально "на пальцях", для форумних "дітей з великими хуями".
  • #6 від svit 19 Apr 2018
  • Розповідаю що буде далі.
    Більшість залізниць стануть нерентабельними , крім декількох магістральних і утримувати їх ніхто не буде.

    Відкрию тобі таємницю - пасажирські перевезення ніколи не були рентабельні, приміські то повна дірка в бюджеті УЗ, міжміські дотуються частково, рентабельними є лише вантажні перевезення, за їх рахунок залізниця якось ще живе.

    Державна власність на пасажирські перевезення - це ідіотизм.
  • #7 від Бумеранг 19 Apr 2018
  • Та це я прекрасно знаю.

    Приватні власники дотувати ділянки, де нема потужних вантажних перевезень не будуть.
    Тому ділянки у всілякі Хацапетови й Бухалоки закриватимуться.

    А магістралей, де інтенсевні вантажні перевезення залишиться мало.

    Сьогодні в Україні 22 тис. км довжина залізниць, а потім залиштться 5-10 тис. км, не більше.
  • #8 від RG 19 Apr 2018
  • Ну всю чи не всю, а макакину сраку передати до німецького бардаку було б нехуйово : і німецьким  збоченцям радість і бюджету користь.  :super:

    Любителі підстаркуватих єбливих бабер, типу нашого бабцефіла 100% поведуться  :love:
  • #9 від Бувалий 19 Apr 2018
  • Любителі підстаркуватих єбливих бабер, типу нашого бабцефіла 100% поведуться  :love:
    :smiley24:
    Збираю перли.
     :smilie7:
  • #10 від Бумеранг 19 Apr 2018
  • Ти лікар -психіатр? Любиш колекціонувати висловлювання пацієнтів ? :smilie7:
    Готуєш дисертацію?
  • #11 від Feral Cat 19 Apr 2018
  • Кажуть, що  залізничний окзал у Києві вже здали в концесію.
     Циганам... :lol:
  • #12 від Бумеранг 19 Apr 2018
  • То й нема нічого дивного. Цигани там давно тусують, але поліцеським зараз все пох.
    Потроху платять  поліції і тусують А якщо їх вигнати, то й заробітків поліція не матиме.

    В поліції зарплата не велика, жити ж треба.
  • #13 від Бумеранг 19 Apr 2018
  • А ось в кого в кабінетах цигани точно не тусують.
    ( вказані зарплати за рік)


  • #14 від Бувалий 19 Apr 2018
  • Ти лікар -психіатр?
    Любиш колекціонувати висловлювання пацієнтів ? :smilie7:
    Готуєш дисертацію?
    Бум, для тебе - особисто - я таки лiкар.
    Бо давно бачу, що тебе так нервуе...
    Але ставит дiагноз... не буду.
    Ти сам знаеш про своi хвороби.
    А розголошувати стан хворого - Клятва Гiпократа не дозволяе.
     :smilie7:
Сторінок:
Actions