Сторінок:
Actions
  • #1 від medved 09 Jan 2018
  • За словами Ніни Южаніної, автомобілі на іноземних номерах порушують не лише митні правила. Вони також часто порушують правила дорожнього руху :fp2, а більшість з них навіть не мають полісу страхування цивільної відповідальності. :fp2 Тобто взагалі не несуть ніякої відповідальності на дорозі. "Проблеми з цим нікуди не зникли, а навпаки проблема загострилася, адже таких автомобілів стало значно більше за останній час. Тому з цим треба щось робити

    В той же час зняти всі мита і податки при імпорті в Україну автомобілів з країн Євросоюзу не можна. Адже всі вони мають економічне підґрунтя. Робити просто так нічого взагалі не можна в економіці. На все треба мати розрахунки, прорахунки із усіх питань. Ми маємо зрозуміти і отримати від Міністерства економіки висновки щодо того, яке економічне майбутнє у нашої автомобілебудівної галузі. :fp

    Також ми маємо отримати від Асоціації міст, від інших міністерств, які пов'язані із розрахунками, дані щодо пропускної спроможності наших доріг. Тобто реальна кількість автомобілів, той обсяг, який витримають наші дороги. Такі розрахунки робляться в усіх європейських країнах.

  • #2 від RG 09 Jan 2018
  • Ну і заіпісь  :smiley24:
  • #3 від BlackCat 09 Jan 2018
  • Ми маємо зрозуміти і отримати від Міністерства економіки висновки щодо того, яке економічне майбутнє у нашої автомобілебудівної галузі. :fp

    Вона у нас ще є - та автомобілебудівна галузь?  :laugh: ЗАЗ здається повністю припинив виробництво, навіть не збирає китайавтопром.
  • #4 від ms 10 Jan 2018
  • Ми маємо зрозуміти і отримати від Міністерства економіки висновки щодо того, яке економічне майбутнє у нашої автомобілебудівної галузі. :fp

    Вона у нас ще є - та автомобілебудівна галузь?  :laugh: ЗАЗ здається повністю припинив виробництво, навіть не збирає китайавтопром.
    Петька хоче побільше Богданів для маршруток продавати... тому всі мають їздити на маршрутках а не на дешевих вживаних авто
  • #5 від svit 10 Jan 2018
  • Петька хоче побільше Богданів для маршруток продавати... тому всі мають їздити на маршрутках а не на дешевих вживаних авто

    довбойоб ватний :fp2
  • #6 від RG 10 Jan 2018
  • Петька хоче побільше Богданів для маршруток продавати... тому всі мають їздити на маршрутках а не на дешевих вживаних авто

    довбойоб ватний :fp2

    Сюди дійсно якихось калірованих присилають  :weep: 
  • #7 від ms 10 Jan 2018
  • Петька хоче побільше Богданів для маршруток продавати... тому всі мають їздити на маршрутках а не на дешевих вживаних авто

    довбойоб ватний :fp2
    ну, я теж Петьку не люблю, але називати його такими словами це так по-кацапськи...
    Я розумію що в безсилій злобі тобі іншого на думку не приходить, але в такому разі краще помовчи :smilie3:
  • #8 від medved 10 Jan 2018
  • Петька хоче побільше Богданів для маршруток продавати... тому всі мають їздити на маршрутках а не на дешевих вживаних авто

    довбойоб ватний :fp2
    ну, я теж Петьку не люблю, але називати його такими словами це так по-кацапськи...
    Я розумію що в безсилій злобі тобі іншого на думку не приходить, але в такому разі краще помовчи :smilie3:

     :smiley24:
  • #9 від BlackCat 11 Jan 2018
  • Петька хоче побільше Богданів для маршруток продавати... тому всі мають їздити на маршрутках а не на дешевих вживаних авто

    довбойоб ватний :fp2

    З автобусами, доречі, та сама херня що і з автівками. Ввезти б/в міські автобуси з Європи неможливо. А на всяке гавно типу Богданів/Еталонів/Рут можуть ставити двигуни хоч Євро-1 і нічого вітчизняному виробнику за це не буде.
  • #10 від svit 11 Jan 2018
  • З автобусами, доречі, та сама херня що і з автівками. Ввезти б/в міські автобуси з Європи неможливо. А на всяке гавно типу Богданів/Еталонів/Рут можуть ставити двигуни хоч Євро-1 і нічого вітчизняному виробнику за це не буде.

    Є міські автобуси, інколи їжджу на таких, їх мало але вони є. А мало мабуть тому що різні екологічні норми не дозволяють ввозити, ну це лише припущення.
  • #11 від RG 11 Jan 2018
  • Петька хоче побільше Богданів для маршруток продавати... тому всі мають їздити на маршрутках а не на дешевих вживаних авто

    довбойоб ватний :fp2

    З автобусами, доречі, та сама херня що і з автівками. Ввезти б/в міські автобуси з Європи неможливо. А на всяке гавно типу Богданів/Еталонів/Рут можуть ставити двигуни хоч Євро-1 і нічого вітчизняному виробнику за це не буде.

    Пистіж, ввозяться і автобуси і навіть трамваї  :smilie7:
  • #12 від medved 11 Jan 2018
  • Петька хоче побільше Богданів для маршруток продавати... тому всі мають їздити на маршрутках а не на дешевих вживаних авто

    довбойоб ватний :fp2

    З автобусами, доречі, та сама херня що і з автівками. Ввезти б/в міські автобуси з Європи неможливо. А на всяке гавно типу Богданів/Еталонів/Рут можуть ставити двигуни хоч Євро-1 і нічого вітчизняному виробнику за це не буде.

    Пистіж, ввозяться і автобуси і навіть трамваї  :smilie7:

    трамваї євро 5, Йолопе?
  • #13 від Фюмюлюх 12 Jan 2018
  • Все вірно, ніякої «амністії» для авто. Інша справа, якщо введуть більш ліберальні правила розмитнення для всіх. А ті «розумні», хто зараз на євробляхах, зрозуміло, можуть бути амністовані і не сплачувати штрафи. Вони, але не їхні машини. Якщо ввезли з порушенням закону, то це має бути усунене. Взагаоі не розумію, чому так мляво їх штрафують.
Сторінок:
Actions