Автор Тема: В Приватбанку відключили можливість онлайн оплати квартплати  (Прочитано 6249 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Сьогодні хотів слатити по рахунку через Інтернет, а воно вже не працює.

Довелося платити через ГІОЦ с додатковою комісією і без квітанції.
Чесно кажучі більш за все напокоіть відсутність квітанції.
Якщо щось станеться - нічого не доведеш.
А я звик до того що постійно щось стається і постійно треба щось доводити, листуватися, воювати, відстоювати.
А тут вже повна незахищеність.

Взагалі цікава тенденція останнім часом.
Зникло це відчуття надійності і захищенності. В будь який час тебе можуть кинути, відібрати те що у тебе є - навіть гроші.
Чиновник, управлінець остаточно бере владу в свої руки, отримує повний необмежений контроль, стає вище системи.

Нещодавно у знайомих хотіли поцупити фірму.
Якись дивні махінації з документами на пустому місті, підробні печатки - ледве відстояли.
І все це виявляється надто легко зробити.

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46544
  • Never give in!
Яка причина цього явища?
If you are going through hell, keep going.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Яка причина цього явища?

Питання на міль'ярди доларів.
Чому люди мільонами їдуть з країни? Суспільний договір, система відносин згнила.

Управлінська каста не здатна зрозуміти що її ритуали застарілі і більше не діють.

Щодо цього конкретного випадку - мабуть після того як банк став державним, з'явилася можливість "вирішити питання" - хтось комусь подзвонив, домовився і оплата пішла так "як треба" (з додатковою комісією), а там де вона була раніше раптом стала відключена, перестала працювати.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Взагалі кожен раз відчуття тривоги, ненадійності виникає щодо всього цього.

У мене були раніше подяки (!) за своєчасну оплату на протязі багатьох років - жодного прострочення не було.

А зараз наприклад прийшло повідомлення що переводять на безлічільникову оплату за воду тому що треба повідомляти показники самостійно!
І все це раптово, непередбачувано, кожен раз якісь нові складнощі.

Заходиш на сайт де треба залишати показники лічільників води, а він весь час пише що тимчасово не працює...
І таке скрізь - саботаж, і намагання зробити будь кого завідомо винним, навмисне (?) створення таких умов коли ти не можеш бути законослухняним і спокійним щодо цього

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Типовий пострадянський чиновник управлінець (навіть молодий!) вважає що весь світ обертається навколо нього, що він хазяін життя.

Що звичайній людині більше нема чого робити ніж постійно розбиратися в нових складнощах які він вигадує, намагаючись зробити тебе винним, зробити так щоб ти зробив якусь помилку, піймати тебе.

І замість того щоб займатися корисними справами "пересічний" повинен (з точки зору управлінця) весь час витрачати на те щоб кудись їздити стояти в чергах, щось доводити, ловити раптові зміни, вичитувати законодавство і т.і.

Управлінці - це по суті очманіли хижаки, які вважають що це їх територія, а суспільство - це їх здобич.
І найгірше те, що вони справді сильні, вони мають реальний вплив, і їх справді неможливо зупинити чи обмежити. Вони справді є рельною владою, це їх територія і їх люди.
Суспільству нема чого їм протиставити окрім хаосу.

Offline svit

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 18394
Може то тимчасово, не може бути щоб вимкнули, це нонсенс.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Може то тимчасово, не може бути щоб вимкнули, це нонсенс.

Знаєте, я колись вважав, що електронні системи, онлайн змінять всю цю бірократію, тому що зникає людський фактор, ручне управління, діє система і все.
А виявляється що це навпаки надає ще більше можливостей для маніпуляцій через якусь просту фразу: "вибачте - помилка", або "сервіс тимчасово недоступний" (як у водоканалі) або т.і.

Offline esk

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 832
  • Стать: Чоловіча
Скоріш за все закінчився договір з експлуатаційною організацією.
Можете сплатити бездоговорним платежем (але тепер з комісією).
Russia delenda est.

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33184
  • Стать: Чоловіча
Взагалі кожен раз відчуття тривоги, ненадійності виникає щодо всього цього.

У мене були раніше подяки (!) за своєчасну оплату на протязі багатьох років - жодного прострочення не було.

А зараз наприклад прийшло повідомлення що переводять на безлічільникову оплату за воду тому що треба повідомляти показники самостійно!
І все це раптово, непередбачувано, кожен раз якісь нові складнощі.

Заходиш на сайт де треба залишати показники лічільників води, а він весь час пише що тимчасово не працює...

І таке скрізь - саботаж, і намагання зробити будь кого завідомо винним, навмисне (?) створення таких умов коли ти не можеш бути законослухняним і спокійним щодо цього

Де це такі жахи ?

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 26932
Так в Привате с момента возникновения этого дурацкого Расчетного центра (еще одна херь от Яценюка) можно платить коммуналку исключительно черех него.
Называется "проснулся". Я с год или два даже перестал через Приват платить потому как други банки продолжали принимать платежи напрямую, а Приват нет. Правда теперь снова плачу, задолбался с бумажками бегать, таки у них само удобно сделана оплата.
Чеки там успешно выдает, вообще не понимаю этой претензии. Что значит "не выдает квитанции"? А что является фиксацией факта оплаты, "честное слово"?
У меня не только чек бумажный, а еще и по мылу приходят электронные чеки по оплате.

Насчет показаний счетчика тоже - "проснулся". Я по газу сдаю показания уже и забыл с какого срока, лет десять как или даже больше. Сначала вообще гайки были, по телефону. Теперь удобно - зашел на сайт, показания внес, свободен. Ну сайт допустим не работает так можно по старинке по телефону. А если платится через Приват то там в каждом платеже сообщаются показания, как раньше на почте.

Про чиновников согласен, но ИМХО ты чтото "раздул" по поводу привата и коммуналки

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Коломойському в радiсть - вiдiбрали Приват - отримали проблеми.
Вже другий рiк не плачу комуналку - зараз в  касах черги, а в моему будинку - Ощадбанк.
Хоч раз на тиждень працюють, але 5 хв. - й нi яких проблем.
Звiсно, комiсiя - 3 гр. але хiба то такi вже великi грошi?..
Приват, вiд коли став Державним, почалися понти й проблеми: Вiд блокування карток термiналами до черг в каси обмiну валют та приймання нал. платежiв.
По сутi... зараз Приват - та ж сама Ощадкаса.
Як анекдот:
Вчора в Ощадбанку спачуваю комуналку, поруч стоiть чоловiк з карткою Ощадбанку.
Касир - Як будете сплачувати?
Клiент - Карткою Ощадбанка.
Касир - Вiтаемо в Ощадбанку, але термiнал не працюе.
Оце iхне "Вiтаемо в Ощадбанку"... як анекдот - що було те й лишилося.
 :smilie7:

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 46544
  • Never give in!
Ви просто живете з державою в стані холодної громадянської війни.
If you are going through hell, keep going.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Ви просто живете з державою в стані холодної громадянської війни.

Чиновницька каста успадкувала поведінкові моделі від Росії і постіно намагається їх відтворити (інших не знає).
Тому часто виникає відторгнення коли чиновник починає себе вести "по-російськи".
Це по перше.

По друге - це все не зовсім так, про війну. Насправді досить велика кількість людей підтримує чиновників і підтримує саме таку їх поведінку - "російську".

І це дуже цікаво спостерігати наприклад в чергух у держустановах - які чудернацьки форми приймає ця рефлекторна підтримка.
Наприклад коли деякі люди раптом не чують, або не можуть зрозуміти про що мова. При чому видно що люди розумні, а тут раптом не розуміють.
Є такі що весь час забувають. Наприклад обговорює черга у держустанові щось, хтось розповідає щось, а хтось весь час перепитує - встигає забути про що мова. Або весь час каже що нічого не вийде.
При чому я абсолютно впевнений - це не навмисно, це підсвідома підтримка - люди часто розумні, але тут спрацьовує підсвідомість яка блокує ясне розуміння простих речей.

Але найбільш цікаву форму підтримки старої системи відкрив для себе зовсім нещодавно.
Це коли десь щось зроблять нормально і певний процент людей починає атакувати нормальну систему. Починають хамити працівникам, діставати їх навмисно і т.і. Тобто складається враження, що ці люди хочуть зламати нове, неадекватно реагуючи на існуючі недоліки - перевіряючи на міцність змінення так що начебто хочуть повернути старе, щоб було як раніше!
При чому я впевнений, що вони теж прагнуть кращого, а все це роблять підсвідомо.

Так що стару систему влади підсвідомо підтримує (завуальовано через доволі цікаву поведінку) достатньо велика кількість людей.

P.S.
До речі квітанція від ГІОЦ прийшла на скриньку (але більше ніде її не знайдеш).
P.P.S.
Ось цей сайт, який майже ніколи не працює коли треба на початку місяця надавати показники: http://kvk.meters.com.ua:7480/
Наприклад в цьому місяці я довбав його з 1 числа десь тиждень поспіль. Зараз коли він вже не потрібен - він запрацював. :)

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33184
  • Стать: Чоловіча
...
P.P.S.
Ось цей сайт, який майже ніколи не працює коли треба на початку місяця надавати показники: http://kvk.meters.com.ua:7480/
Наприклад в цьому місяці я довбав його з 1 числа десь тиждень поспіль. Зараз коли він вже не потрібен - він запрацював. :)

Тут ти злегка лоханувся  :smilie3:

Там на стартовій сторінці написано, що покази можна надавати з 10 числа до кінця актуального місяця. А з 1 до 10 в них йде закриття попереднього, так що ти ломився в закриті двері, можна сказати  :smilie7:

Я подаю дані десь в 20 числах, бо таки часом можуть бути якісь проблеми. Але в принципі не критично, таке рідко буває.

Це в Київенерго за електрику треба подавати дані на початку місяця за попередній. Хоча в тому ж Київенерго за гарячу воду і тепло теж треба вносити цифри до кінця поточного місяця, на початку наступного вже нічого не внесеш. 

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
...
P.P.S.
Ось цей сайт, який майже ніколи не працює коли треба на початку місяця надавати показники: http://kvk.meters.com.ua:7480/
Наприклад в цьому місяці я довбав його з 1 числа десь тиждень поспіль. Зараз коли він вже не потрібен - він запрацював. :)

Тут ти злегка лоханувся  :smilie3:

Там на стартовій сторінці написано, що покази можна надавати з 10 числа до кінця актуального місяця. А з 1 до 10 в них йде закриття попереднього, так що ти ломився в закриті двері, можна сказати  :smilie7:

Я подаю дані десь в 20 числах, бо таки часом можуть бути якісь проблеми. Але в принципі не критично, таке рідко буває.

Це в Київенерго за електрику треба подавати дані на початку місяця за попередній. Хоча в тому ж Київенерго за гарячу воду і тепло теж треба вносити цифри до кінця поточного місяця, на початку наступного вже нічого не внесеш.

Маленькі чиновницькі хитрощі :)
Коли заходиш і посередині з'являється об'ява що внесення недоступне, то просто закривашь, а інше і не читаєш.

Бачите - намагаються підловити на деталях, це те про що я казав вище.
Підловити, навмисно заплутати, вигадати приховані складнощі, зробити розрахунок на неуважність - як кидали з "лохами".

До речі від них коли скаргу або листа пишеш з сайту - там так все заплутано, що нагадує якийсь квест.
І я впевнений - це не випадково, а навмисно, і замасковано під випадковість чи недбалість.

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
Постіне відчуття тривоги і очікування якогось нового раптового кидка.

Як з цим банком.
Заходив - тіцяв, платив.
Потім зайшов, тицьнув, а воно не робить. Раптом.
І пішов шукати як платити.
І так кожен раз щось нове.
Нема довіри, а є постійне очікування підступного удару і відчуття небезпеки.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Постіне відчуття тривоги і очікування якогось нового раптового кидка.
Як з цим банком.
Заходив - тіцяв, платив.
Потім зайшов, тицьнув, а воно не робить. Раптом.
І пішов шукати як платити.
І так кожен раз.
Нема довіри, а є постійне очікування підступного удару і відчуття небезпеки.
Коли Менеджер Привату - Держава, забудьте туди дорогу.
Сплачуйте через Ощадкасу (ком. 3 гр.) або в Укрпоштi (ком. 4 гр. - 50 коп.)
 :smilie7:

Offline finli

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 10412
Постіне відчуття тривоги і очікування якогось нового раптового кидка.


 є постійне очікування підступного удару і відчуття небезпеки.

Парано́я (манія переслідування; дав.-гр. παράνοια «божевілля, безумство») хронічне психічне захворювання, що характеризується виникненням логічно збудованої системи поведінки, яка заснована на стійких ідеях переслідування, ревнощів тощо, що опановують свідомість хворого, зі збереженням в іншому логічності мислення. Під час параної вміст патологічних ситуацій часто ґрунтується або включає багато елементів реальності, формально правдоподібно пов'язаних із хворобливими уявленнями.

Offline esk

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 832
  • Стать: Чоловіча
Постіне відчуття тривоги і очікування якогось нового раптового кидка.
Як з цим банком.
Заходив - тіцяв, платив.
Потім зайшов, тицьнув, а воно не робить. Раптом.
І пішов шукати як платити.
І так кожен раз.
Нема довіри, а є постійне очікування підступного удару і відчуття небезпеки.
Коли Менеджер Привату - Держава, забудьте туди дорогу.
Сплачуйте через Ощадкасу (ком. 3 гр.) або в Укрпоштi (ком. 4 гр. - 50 коп.)
 :smilie7:

https://wideup.net/pay/providers?groupId=45 - вибираєте Київ, потім Київенерго.
Може навіть без комісії.
Russia delenda est.

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33184
  • Стать: Чоловіча
...
P.P.S.
Ось цей сайт, який майже ніколи не працює коли треба на початку місяця надавати показники: http://kvk.meters.com.ua:7480/
Наприклад в цьому місяці я довбав його з 1 числа десь тиждень поспіль. Зараз коли він вже не потрібен - він запрацював. :)

Тут ти злегка лоханувся  :smilie3:

Там на стартовій сторінці написано, що покази можна надавати з 10 числа до кінця актуального місяця. А з 1 до 10 в них йде закриття попереднього, так що ти ломився в закриті двері, можна сказати  :smilie7:

Я подаю дані десь в 20 числах, бо таки часом можуть бути якісь проблеми. Але в принципі не критично, таке рідко буває.

Це в Київенерго за електрику треба подавати дані на початку місяця за попередній. Хоча в тому ж Київенерго за гарячу воду і тепло теж треба вносити цифри до кінця поточного місяця, на початку наступного вже нічого не внесеш.

Маленькі чиновницькі хитрощі :)
Коли заходиш і посередині з'являється об'ява що внесення недоступне, то просто закривашь, а інше і не читаєш.

Бачите - намагаються підловити на деталях, це те про що я казав вище.
Підловити, навмисно заплутати, вигадати приховані складнощі, зробити розрахунок на неуважність - як кидали з "лохами".

До речі від них коли скаргу або листа пишеш з сайту - там так все заплутано, що нагадує якийсь квест.
І я впевнений - це не випадково, а навмисно, і замасковано під випадковість чи недбалість.

Та ну, це вже якась конспірологія повна. Ще масонів треба до комплекту  :smilie5:

Швидше всього, просто елементи звичайної криворукості розробників  :smilie7:

Можу запевнити, що й поза Україною така херня є всюди. Мучився колись з банк-клієнтом в Польщі, а також з оплатами за телефонний звязок через сайт оператора. Після того сайт нашого Водоканалу чи Київенерго виглядають цілком френдлі для користувача   :smilie1: 

Offline medved

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8651
  • Стать: Чоловіча
а нічо шо все почалося з того, що прівєт24 перестав присилати смс з кодом для підтвердження входу одразу після "націоналізації"?
Толя. Папа, а на том бєpєгу наші? Опанас (зловісно). Там кацапи…

Offline Бумеранг

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8084
  • Стать: Чоловіча
иЯ теж зареєструвався і в ГІОЦ і в Київенерго, бо вже за...ло, то квитанції не приходять, то не правильно заповнені.
Тепер як лох під кінець місяця вляпую туди свої дані. Наприклад, в минулому місяці була якась хуєта і той розділ, що стосується гар. води й тепла не працював "Регламентні роботи".

Це мені нєхуй більше робити?  :smilie9:

А от при Прем"єрові Ю. Тимошенко такого не було ніколи  :smilie5:

Та навіть при Азарові такого теж не було  :laugh:

така хуйня розпочалася, коли прийшли рехворматори яценюки -гройсмали і почали втілювати настанов МВФ  :gigi:

...Виявляєтся донецьку банду вигнали для того, щоб посадити собі на шию вінницьку банду, а якої начальство в МВФ ( хай хоч і не в Кремлі)
(про ціни на опалення я навіть не кажу нічого :laugh:, - боротьба з популізмом в розгарі :laugh:)
.....
Правильно тут казав колись Бувалий: Все пагано, а буде ще гірше... :smilie2:

Але Бувалий навіть собі не уявляє, настільки гірше буде далі. :smilie10:
« Останнє редагування: Вересня 19, 2017, 10:26:02 22:26 від Бумеранг »

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33184
  • Стать: Чоловіча
Бля, ще й бабцефіл прибіг скиглити  :weep:

В вас, хто тут ниє, теж мабуть криві руки, що не можете пару нещасних циферок на декілька сайтів внести   :fp2

Я вже десь роки два вношу і оплачую абсолютно все в неті і з ніякими особливими проблемами не стикався. Всі дані подаю десь в 20 числах місяця, електроенергію на початку наступного. Всі квитанції про оплати теж зберігаю в ел вигляді.

Просто звикнути треба пару місяців, тільки й всього  :smilie7:

   

Offline bugaga

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 8159
Я особисто не помітив погіршень в Приваті
ванька ерохин вон на веллбутрине вторую машину меняет, квартиру купил, бизнес завёл, а ты всё сидишь на своих сиозсах как сыч

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33184
  • Стать: Чоловіча
Я особисто не помітив погіршень в Приваті

+ 1

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
...
Я вже десь роки два вношу і оплачую абсолютно все в неті і з ніякими особливими проблемами не стикався. Всі дані подаю десь в 20 числах місяця, електроенергію на початку наступного. Всі квитанції про оплати теж зберігаю в ел вигляді.

Просто звикнути треба пару місяців, тільки й всього  :smilie7:

 

Тобто це така гра - "лох - не лох"?
Мібуть тоді треба роздрукувати собі розклад коли в який день треба платити, і якщо щось пропустив, не в той день, то програв - сам лох винуватий.
Виникає питання - це держструктури чи наперсточники, які займаються ловлею лохів?

Приватбанк - державний.
Чому до цього моменту квартлпата (утримання територій) можна було заплатити з Привату, а зараз раптом стало неможливо?
Чому весь час щось змінюється, додаються нові складнощі?
Чому лічільники води приходили перевіряти і цього було достатньо, а потім раптом приходить повідомлення про переведення на безлічільникову оплату?

Все це повинно було б бути надійним і не віднімати часу і зайвої уваги - тоді буде довіра і впевненість.

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33184
  • Стать: Чоловіча
...
Я вже десь роки два вношу і оплачую абсолютно все в неті і з ніякими особливими проблемами не стикався. Всі дані подаю десь в 20 числах місяця, електроенергію на початку наступного. Всі квитанції про оплати теж зберігаю в ел вигляді.

Просто звикнути треба пару місяців, тільки й всього  :smilie7:

 

Тобто це така гра - "лох - не лох"?
Мібуть тоді треба роздрукувати собі розклад коли в який день треба платити, і якщо щось пропустив, не в той день, то програв - сам лох винуватий.
Виникає питання - це держструктури чи наперсточники, які займаються ловлею лохів?

Приватбанк - державний.
Чому до цього моменту квартлпата (утримання територій) можна було заплатити з Привату, а зараз раптом стало неможливо?
Чому весь час щось змінюється, додаються нові складнощі?
Чому лічільники води приходили перевіряти і цього було достатньо, а потім раптом приходить повідомлення про переведення на безлічільникову оплату?

Все це повинно було б бути надійним і не віднімати часу і зайвої уваги - тоді буде довіра і впевненість.

 :smilie11:

Ну ти ж платиш в різні контори за різні послуги, в чому тут проблема ? Їх на все про все аж 3 штуки всього. По оплатах, наскільки я знаю, пені ніякої за затримки платежів немає, хіба що за обслуговування будинків немає скидки, якщо оплата йде після 20 числа.

З Привату все прекрасно платиться, як через Приват24, так і з картки через сайти постачальників послуг.

Я в принципі не бачу тут ніяких проблем. Сьогодні спокійно вніс покази за воду як на Водоканалі, так і на Київенерго, вчора зробив оплати за попередній місяць за обслуговування будинку та інтернети-телефони-ТБ. Решту спокійно заплачу в останні дні місяця  :smilie7:       

   

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
RG, Ви оптиміст.

Є об'єктивна реальність - недовіра до держструктур.
І ця недовіра небезпідставна.

Отже для відновлення довіри потрібні зусилля більші ніж достатні.
Можна обурюватись з цього, але ще раз - це реальність. І небезпідставна.

От наприклад в якості укріплення довіри можна було б запровадити таку начебто надлишкову дію - забов'язати висилати квитанції з печатками про попередню оплату разом з рахунками. Маю на увазі бумажні квитанції.
Це може не очевидна необхідність, але в якості укріплення довіри до держави - ефект був би колосальний.

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33184
  • Стать: Чоловіча
RG, Ви оптиміст.

Є об'єктивна реальність - недовіра до держструктур.
І ця недовіра небезпідставна.

Отже для відновлення довіри потрібні зусилля більші ніж достатні.
Можна обурюватись з цього, але ще раз - це реальність. І небезпідставна.

От наприклад в якості укріплення довіри можна було б запровадити таку начебто надлишкову дію - забов'язати висилати квитанції з печатками про попередню оплату разом з рахунками. Маю на увазі бумажні квитанції.
Це може не очевидна необхідність, але в якості укріплення довіри до держави - ефект був би колосальний.

Та який оптиміст, я просто спокійно цим користуюсь і не заморочуюсь.

Роки 3-4 тому платив все на Укрпошті ( ну крім інтернетів-мобільних), але тоді вони не брали за це ніяких комісій. Тепер не плачу комісій при онлайн-розрахунках  :smilie5:

При розрахунках через інтернет більшість контор висилають по електронці копії квитанцій, там навіть печатки є. Приват точно висилає по оплатах через Приват24 :smilie5:

Offline Декодер

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5872
  • Стать: Чоловіча
  • "Русский мир" мертв...
...
При розрахунках через інтернет більшість контор висилають по електронці копії квитанцій, там навіть печатки є. Приват точно висилає по оплатах через Приват24 :smilie5:

А Вам вже доводилось ці квитанції пред'являти в конфліктних ситуаціях?
Бумажні приймають і конфлікт вони вирішують.
Щодо електронних маю сумніви - особливо якщо дійде до суду наприклад.