Вся ця недовіра - небезпідставна і зрозуміла.
Тому треба дії більші ніж достатні.
От наприклад коли б надсилали паперові квитанції - це може здатися надлишковим, але довіру дуже сильно відновило б.
Любой клиент может прийти в банк и попросить проштамповать распечатаные чеки. Хоть за год. Когда я это делал услуга была бесплатной
Ну если конечно ктото припрет квитки за десять лет то рискнет нарваться на непонимание
Не банки, а отримувачи платежу.
Вони ж все одно висилають рахунки - разом з ними могли б вислати квитанції про попередню оплату. Це було б документом який можна пред'явити.
У мене була історія, коли в київенерго я приніс квитанції за 5 років.
Вони не очікували цього і довелося борг який вони мені вигадали визнати недійсним.
Ще одна історія.
Почали висилати борги - мені і деяким сусідам. При чому цей борг намалювали тим хто своєчасно все платив! Мабуть логіка була така - платять своєчасно ті у кого гроші є, отже "борг" сплатять теж.
Але найцікавіше те, що коли прийшов розбиратися то сказали що це помилка в компьютері. І так кілька разів! І у згаданих сусідів - та сама відмазка. Випадкова помилка, яку видалили - для тих хто прийшов. А хто ні?
Отже автентична паперова квитанція в усіх цих випадках була порятунком.