Сторінок:
Actions
  • #1 від Feral Cat 16 Oct 2017
  • #2 від Kikker 17 Oct 2017
  • Ні, бо середня зарплатня двадцять п'ять рокв тому складала 15-20 доларів США  на місяць в перерахунку з купонокарбованців. Щоб купити таке авто, треба було б років двадцять-тридцять нічого не їсти і не пити, не купувати одягі і не їздити навіть на трамваї.
  • #3 від Бувалий 17 Oct 2017
  • Ні, бо середня зарплатня двадцять п'ять рокв тому складала 15-20 доларів США  на місяць в перерахунку з купонокарбованців. Щоб купити таке авто, треба було б років двадцять-тридцять нічого не їсти і не пити, не купувати одягі і не їздити навіть на трамваї.
    :smiley24:
    Додам, що середнiй вiк вiтчiзняноi автiвки  (на той час) -  5-7 рокiв.
    Я вже не кажу про мiсце для гаража, про СТО та Тех.-огляд.
    Тому за 3-4 роки... ЛУАз може не стiльки морально, як фiзично застарiти.
    Продати таке авто... буде важко: В кращому випадку - собi в збиток на зап-частини або для колекцiонерiв.
    Хоча, як старовинна автiвка, цей металобрухт не являе чогось особливого.
     :smilie7:
  • #4 від svit 17 Oct 2017
  • А ЛУАЗ непогані задумки мав.
  • #5 від Бувалий 17 Oct 2017
  • А ЛУАЗ непогані задумки мав.
    Чiм вони зараз займаються?..
     :smilie7:
  • #6 від div 17 Oct 2017
  • Чисто теоретически то я и сегодня себе такую купил бы еслиб там дизелек стоял
  • #7 від Feral Cat 17 Oct 2017
  • А мені подобається. Якби таку тоді мав, то і в Україні б залишився...  :lol:
    Якщо серйозно - то це була б добра модель для потреб мешканців сіл і райцентрів. Просте і надійне авто - це те саме що треба. Для 1988 року - дуже непогано. Принаймні ззовні.  :smiley24:

Сторінок:
Actions