Сторінок:
Actions
  • #1 від optimist 25 Sep 2018
  • очікуємо на стогін автомобилістів.
    Закон № 5364 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування в сфері паркування транспортних засобів” президент України підписав ще 28 березня, і ось, документ має набути чинності 27 вересня, через 180 днів з того моменту.

    Так, в законі є чимало змін, але однією з найважливіших називають впровадження трьох режимів, за якими можна притягти правопорушника до відповідальності.

    Перший режим – схожий на той, який і працює зараз, безпосереднє спілкування між поліцейським і правопорушником, з пред’явленням всіх документів і складанням протоколу.

    Другий режим – автоматична фіксація правопорушень на відеокамери, інформація з яких буде надходити в поліцію. Тут варто зазначити, що за перші три порушення, які зафіксують камери, з водія будуть зняті штрафні бали, і тільки після цього будуть нараховуватися грошові штрафи. Так, кожному водієві в Україні нараховується 150 балів щорічно, за одне правопорушення, яке зафіксує камера, знімається по 50 балів.

    Третій режим – це фото- і відеозйомка в ручному режимі. Її будуть проводити через спеціальні програми, де автоматично відображається місце, час, дата і GPS-координати автомобіля. Здійснювати таку фіксацію зможуть поліцейські і уповноважені від міста інспектори з паркування, але ось тут вже штрафними балами за порушення розплатитися не вдасться.

    А поки що ентузіасти борються своїми силами
    Назва влучна :smiley24:
    &feature=youtu.be
  • #2 від optimist 26 Sep 2018
  • У таких випадках транспортний засіб буде евакуйовано:

    1) поставлено на проїзній частині у два і більше рядів;

    2) розташовано у заборонених Правилами дорожнього руху місцях зупинки або стоянки, а саме:

    а) на залізничних переїздах;

    б) на трамвайних коліях;

    в) на естакадах, мостах, шляхопроводах і під ними, у тунелях;

    г) на пішохідних переходах і ближче 10 метрів до них з обох боків, крім випадків зупинки для надання переваги в русі;

    ґ) на перехрестях та ближче 10 метрів від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на ній пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;

    д) на проїзній частині, де відстань між суцільною лінією розмітки чи протилежним краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше 3 метрів;

    е) ближче 30 метрів від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а за їх відсутності - ближче 30 метрів від дорожнього знака такої зупинки з обох боків;

    є) ближче 10 метрів від позначеного місця виконання дорожніх робіт і в зоні їх виконання;

    ж) у місцях, де буде неможливим зустрічний роз’їзд або об’їзд транспортного засобу, що зупинився;

    з) ближче 10 метрів від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду;

    3) своїм розташуванням робить неможливим рух інших транспортних засобів або створює перешкоду для руху пішоходів, у тому числі осіб з інвалідністю на спеціальних засобах пересування та пішоходів із дитячими колясками;

    4) розташовано на виділеній смузі для руху громадського маршрутного транспорту;

    5) розташовано на позначеній відповідними дорожніми знаками та/або дорожньою розміткою велодоріжці;

    6) перешкоджає руху або роботі снігоприбирального та іншого технологічного комунального транспорту у разі запровадження надзвичайного стану або у разі оголошення окремої місцевості зоною надзвичайної екологічної ситуації;

    7) порушує схему паркування транспортних засобів таким чином, що він блокує проїзд по двох або більше смугах руху.

    При тимчасовому затриманні транспортного засобу місце розташування такого транспортного засобу має бути обов’язково зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису).
  • #3 від ксeня 26 Sep 2018
  • а де про тротуари? мене виродки на вузьких тротуарах дістали.
  • #4 від Бувалий 26 Sep 2018
  • Про велосiпеди - нi слова.
    Як iздити, де iздити - не зрозумiло.
     :smilie7:
  • #5 від optimist 27 Sep 2018
  • бльо :smilie2: ну от на що були витрачені 180 днів після підписання закону?

    Для впровадження нових правил паркування не вистачає законодавчої бази.

    Про це на засіданні Київради в четвер сказав міський голова Віталій Кличко.

    "27 вересня, як ви знаєте, вступає в силу новий закон про паркування. Точніше, мав би вступити… Досі, на жаль, не ухвалена підзаконна база для його реалізації", – заявив Кличко.

    Він нагадав, що обов’язковою умовою втілення нового закону є фото- і відеофіксація порушень.

    "Але досі не затверджені стандарти технічних засобів, які мають фіксувати ці порушення", – підкреслив мер.

    Він звернувся до Центру стандартизації, метрології із закликом "невідкладно визначити всі необхідні засоби і механізми роботи".

    "В тому, що залежить від міста, ми все зробили. Ми презентуємо систему парковок, комунальна корпорація "Київавтодор" в центрі міста облаштовує спеціальні кишені для паркування та зупинок автотранспорту", – стверджує Кличко.

    Також міський голова сказав, що міськрада має ухвалити перехідне рішення.
Сторінок:
Actions