Автор Тема: Терорюги обзавелися авіацією Тимчук  (Прочитано 2800 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Терорюги обзавелися авіацією Тимчук
« Reply #30 : Липня 11, 2014, 10:29:40 10:29 »
Взагалi то Путiн робить ноу-хау: якщо не можна прямо дати вiйськову "гуманiтарку", то вiн робить "Бюро добрих послуг". Бо нащо йому суватися, коли можна... "залишити" "гради", якi вночi "пiдберуть" чечени, можна "пустити" казакiв на аэродром, де "домовляться" з пiлотами, якi будуть летiти на кордон... Словом, в наш час все можливо. Коли на то воля царя-батюшки. :smiley14:

Offline Capitain Cubs

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 14494
  • Стать: Чоловіча
  • Запорожець за Інгулом. Характерник-гедоніст.
Re: Терорюги обзавелися авіацією Тимчук
« Reply #31 : Липня 11, 2014, 10:36:03 10:36 »
finli!  :smilie9: и так нервы нивписту

как раз норм :smiley24:

это мой однодумэць
судьбу не дрочит, паникеров полотёрит  :super:
Mocsia delenda est

Offline entp

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4267
  • Стать: Чоловіча
  • Роби, що повинен зробити, і нехай буде те, що буде
Re: Терорюги обзавелися авіацією Тимчук
« Reply #32 : Липня 11, 2014, 10:39:29 10:39 »


Справа мабуть не в Гелетеї, а в українській ППО. Дивізіони начебто є, але коли вони останній раз навчання проводили?

недавно:
Цитувати

Украина начала грандиозные учения военной авиации и ПВО
суббота, 29 марта 2014, 14:22
 Распечатать

 В воздушном пространстве Украины разворачиваются беспрецедентные для страны учения Воздушных Сил, объединяющих военную авиацию и силы противовоздушной обороны. Об этом сообщает пресс-служба Минобороны.

“Главной целью является подготовка воинских частей к выполнению заданий, совершенствование навыков экипажей летательных аппаратов, расчетов зенитно-ракетных комплексов, личного состава радиотехнических подразделений и частей радиоэлектронной борьбы”, — отмечается в сообщении.

В учениях принимают участие все украинские авиаторы и зенитчики. На вооружении Воздушных Сил Украины находится сейчас (информация за прошлый год): 100 боеспособных истребителей МиГ-29 и Су-27, 23 фронтовых бомбардировщика Су-24М, 12 разведывательных самолетов Су-24МР, 36 штурмовиков Су-25, 17 военно-транспортных самолетов Ан-24Б, Ан-26, Ан-30Б, Ту-134АК, Ил-76МД, 38 учебно-боевых истребителей Л-39, неизвестное количество беспилотных аппаратов производства СССР и Израиля, 60 дивизионов зенитно-ракетных комплексов “Бук-М1”, С-300В1, С-300ПС.

Кроме того, большое количество самолетов (по оценочным данным, до 200) находится на хранении и теоретически может быть возвращено в строй.

В 2012 году средний налет пилотов ВС Украины составил 42 часа на одного пилота. Для сравнения: средний годовой налет летчика в ВВС России — 100-120 часов, в НАТО — 120-180 часов.

Offline veterokkk

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 120
  • Стать: Жіноча
Re: Терорюги обзавелися авіацією Тимчук
« Reply #33 : Липня 12, 2014, 03:16:24 15:16 »
Да знают они все.. этож надо вобще даунами быть чтобы не понимать... Вопрос только готовы ли реально?...
вот и будет видно – как наш новый Гелетей отэрагирует
уже отреагировали
Цитувати
Україна перевела протиповітряну оборону у готовність "номер один" http://www.pravda.com.ua/news/2014/07/12/7031702/

Offline Кайдаш

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 49
Re: Терорюги обзавелися авіацією Тимчук
« Reply #34 : Липня 13, 2014, 01:15:03 01:15 »
Оскільки останнім часом спостерігається велика кількість неперевірених чуток та думок на тему "Терористи та авіація", дозвольте представити власний невеличкий аналіз цього питання.

1. Аеродроми.

На території, контрольованій на сьогодні терористами, є чотири аеродроми із штучними (бетон, асфальтобетон) смугами:

Донецьк, довжина злітно-посадкової смуги (ЗПС) 4000 метрів, контролюється ЗСУ;

Луганськ, довжина ЗПС 2840 метрів, контролюється ЗСУ;

Сєверодонецьк, занедбаний цивільний аеродром, який припинив своє функціонування у 2013 році, довжина ЗПС 1400 метрів, стан ЗПС задовільний

Луганськ (Гостра Могила), аеродром колишнього військового училища штурманів (Ворошиловградське ВВАУШ), довжина ЗПС - 2150 метрів, аеродром не використовується за призначенням вже років 15, проте, судячи з фото на гуглі, злітно-посадкову смугу ще не розібрали на плити, отже для зльоту-посадки у військовий час вона ще умовно придатна.

Також на окупованій території є три злітно-посадкових майданчика (ЗПМ) із грунтовими злітно-посадковими смугами:

Моспіне, ТСОУ (Товариство сприяння обороні Украіни, колишнє ДОСААФ), довжина смуги за реєстраційними документами - 1000 метрів

Тарасівка (південно-західніше Луганська), теж ТСОУ, довжина смуги - 800 метрів

Єнакієве, так звана "дроп-зона" - майданчик для стрибків з парашутом, поле з довжиною ЗПС не більше кілометра


2. Техніка

В Єнакієвому, Моспиному та Тарасівці максимум на що можна розраховувати - це Ан-2, Як-52 та планери, воювати на цьому ніхто не буде, хіба що самогубці.

У Сєвєродонецьку абсолютно порожньо а от на аеродромі Луганськ (Гостра Могила) існує музей авіаційної техніки, створений частково з експонатів ліквідованого військового училища а частково з запасників Луганського авіаційного ремонтного заводу, розташованого неподалік.
Здається саме з цього музею вкрали "тушку" Су-25 та привезли її у Моспіне.
Теоретично, потрібна довжина грунтової ЗПС для експлуатації Су-25 складає 700-800 метрів, отже терористи зможуть згодом заявити що вони використовують штурмовики. Зрозуміло, що під ці заяви з-за кордону прилетять справжні та справні кацапські літаки.


3. Чому вони так настирливо лізуть в аеропорти Луганська та Донецька?

Чесно кажучи, не можу знайти цьому логічного пояснення.
Колони з бронетехнікою та озброєнням і так перетинають кордон майже без проблем, також здійснюється завезення озброєння у прикордонну смугу вертольотами.
Можливо, мета цих штурмів - набуття додаткової ваги "іграшковими" республіками (аякже, власний міжнародний аеропорт) та продовження провокацій.
Адже якщо після захоплення цих аеропортів оголосити про "гуманітарні вантажі" і запустити вантажні літаки з Росії з цивільним маркуванням (наприклад Руслани Волго-Дніпра або Ан-12 якихось інших цивільних операторів), то за усіма конвенціями, цивільні літаки не збиваються, отже у разі нашої адекватної реакції буде привід вчергове заволати про кровожерливість хунти і т.ін.


4. І декілька слів щодо нашої техніки, захопленої у Криму.

З відкритих джерел відомо, що техніка з аеродрому Сакі встигла втекти до Миколаєва та Одеси а це транспортні Ан-24, 26, амфібії Бе-12 та вертольоти Мі-8, Мі-14, Ка-27 та Ка-29.
Єдине що захопили - це винищувачі МіГ-29 у Бельбеку.
Отже розмови про міфічні "українські кримські" сушки - 25-ті чи 27-і здається, не мають жодних підстав, тому кацапам й знадобився цирк з тяганням мертвого заліза з луганського музею по усьому Донбасу.