Автор Тема: Чи це Троянський кінь для Президента?  (Прочитано 563 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Arizon

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1518
  • Стать: Чоловіча
Чи це Троянський кінь для Президента?
« : Жовтня 12, 2015, 07:46:07 19:46 »
На днях українські ЗМІ бадьоро звітували про те, що Верховна рада 8 жовтня прийняла за основу законопроект №2506а «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів». А також про те,що депутати прийняли за основу законопроект № 2507А, у якому  пропонується визначити умови та порядок виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб), що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню у разі їх невиконання у добровільному порядку.

«Треба щось робити» - так звучить один з основних аргументів прихильників реформи, адже ситуація з виконанням рішень зараз катастрофічна. Приватні виконавці, мовляв, дозволять прибрати бюрократію та отримати виконання відповідного рішення в короткі строки. На відміну від державних виконавців, в яких нема ні часу, ні бажання виконувати деякі рішення, у приватних буде відповідна можливість.

Ця частина експертів вважає, що реформи потрібні вже зараз, тому що гірше вже нема куди, най розповсюдженіший аргумент – «Ніхто не може сказати, що виконавча служба працює добре. Ніхто не може сказати, що вона взагалі працює».

З іншого боку, існують експертні думки, що за допомогою приватних виконавців по суті будуть легалізовані колектори, а розподіл на державних і приватних виконавців та різні системи оплати, на думку деяких учасників дебатів, може призвести до появи справ, за які ніхто не захоче братись.

Деякі фахівці, зокрема Олександр Кузь, екс-директор Департаменту державної виконавчої служби побоюється перетворення приватних виконавців на кишенькові служби при банках та олігархах.

Так що – все далеко не однозначно. Сама  ініціатива проведення саме цього закону виглядає дещо дивною. Та й історія цього документу досить цікава.

В серпні сам Президент України Петро Порошенко зареєстрував у парламенті законопроекти № 2506а, 2507а, 2508а, якими в Україні запроваджується інститут приватних виконавців та затверджується нова редакція Закону про виконавче провадження.

Законопроект підготовлено Центром політико-правових реформ. Сам центр аргументує необхідність приватних виконавців наступним чином. Середній відсоток виконання по виконавчим документам становить менше 25%. Україна займає одне з перших місць за зверненнями до Європейського суду з прав людини у зв’язку з порушеннями прав людини на стадії виконання судових рішень (стаття 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 р.).

Аргументація, з формальної точки зору, особливо з точки зору тих, хто ніколи не жив на наших теренах, досить суттєва і благородна.

Проте давайте опустимося на грішну і багатостраждальну українську землю. Чи маємо ми зараз законодавство, правову систему, правоохоронні органи та держану систему в цілому, котрі відповідають європейським нормам? Чи несуть в своїй суті згадані законодавство, правова система, правоохоронні органи та держана система в цілому стосовно суспільства в цілому і кожного громадянина зокрема, функцію сервісну, а не репресивну?

Відповідь відома. Наразі наші вітчизняні законодавство, правова система, правоохоронні органи та держана система в цілому є Франкенштейном, зліпленим з абсолютно репресивних совково-сталінської та кучмівсько-олігархічної систем-відповідників. Тому апеляція до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 р. з боку спеців Центру політико-правових реформ є цинічним перекручуванням фактів або кричущою некомпетентністю. Адже говорити про збільшення відсотку виконання вироків існуючої репресивної системи – те саме, що боротися за збільшення ефективності крематоріїв Бухенвальду та Освенціма.

Лише демонтувавши до кінця репресивну потвору вітчизняної держаної влади в цілому і її репресивну «правоохоронну» систему, можна починати розробляти концепції збільшення ефективності виконавчої служби. Державної чи якоїсь іншої – це вже другорядне питання. Головне – виконувати рішення правосуддя, а не кривосуддя печерських судів. Вітчизняна Феміда з личиком кивалових і їх поплічників не має права на існування, а не те, щоб на примусове виконання своїх рішень. Революція Гідності відібрала у них це право і будь-які спроби реставрації є контрреволюцією і спробою розхитати основи демократії та державності в Україні.

Коли виникає подібна ситуація, важливо поставити питання – «кому це вигідно?». Відповідь – українському олігархату та російській путінській владі. Очевидно, що найбільшими суб`єктами лобіювання «троянського коня» - закону «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів» є саме український олігархат та російська путінська влада. Оскільки для України, суспільства, влади і самого Президента Петра Порошенка – це бомба, що детонує наступну революцію, гарантує хаос і зупинку справжніх європейських реформ, котрі і так ідуть з натугою.

Питання стосовно того хто саме і навіщо підсунув Президенту Порошенку на лобіювання цього правничого трояна – доволі цікаве. Проте для українських громадян і суспільства важливим є питання не «хто винен», а «що робити».

Підказку дає літературна класика – «несуразність вітчизняних законів компенсує те, що їх ніхто не виконує». Вірно, як і півтора століття тому. Середній відсоток виконання по виконавчим документам менше 25% - для нинішнього стану правничого поля – забагато. Не можна в жодному разі імплементувати закон «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів». Загалом, необхідно оголосити мораторій на будь-які косметичні «покращення» репресивного державного механізму, особливо його силових структур, на будь-які косметичні "покращення" репресивного законодавства. Лише їх повна і цілковита заміна надасть підстави для покращення роботи виконавчої служби, якщо нова виконавча служба європейського зразка потребуватиме таких покращень.

Найкращий вихід, котрий допоможе уникнути непотрібних суспільних збурень і зберегти обличчя ініціатору закону – це наступне.

Перше – ініціювати відкладення прийняття закону до опрацювання і відпрацьовувати його до часу докорінної зміни владної системи.

Друге – накласти вето на виконання усіх рішень існуючої репресивної судової системи – до часу, коли буде створену нову судову систему сервісного типу. Як виняток – можливе виконання рішень судів, котрі стосуються злочинів, скоєних владою та її приспішниками проти громадян в період Революції Гідності.

І з вказаними кроками, як і з заміною державної системи на європейську, сервісного а не репресивного типу, не варто зволікати – є для цього усі підстави – у Президента і його влади буде час провести форми, а не повторювати шлях свого попередника.

http://www.day.kiev.ua/uk/blog/polityka/troyanskyy-kin-dlya-prezydenta

Offline Feral Cat

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47143
  • Never give in!
Re: Чи це Троянський кінь для Президента?
« Reply #1 : Жовтня 12, 2015, 07:53:17 19:53 »
Взагалі починати треба з КК.
В Українні просто сміховинні покарання за насильницькі злочини і за корупцію.
If you are going through hell, keep going.

Offline Arizon

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1518
  • Стать: Чоловіча
Re: Чи це Троянський кінь для Президента?
« Reply #2 : Жовтня 12, 2015, 07:55:49 19:55 »
Взагалі починати треба з КК.
В Українні просто сміховинні покарання за насильницькі злочини і за корупцію.

Саме так. Але починати потрібно.

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Re: Чи це Троянський кінь для Президента?
« Reply #3 : Жовтня 12, 2015, 07:57:53 19:57 »
Взагалі починати треба з КК.
В Українні просто сміховинні покарання за насильницькі злочини і за корупцію.
В порiвняннi з США.
Якщо ЗАСТАВУ можна назвати Покаранням, а потiм, "за домовленнiстю" "Спустити" дiло.
 :smilie7:

Offline Tvladrat

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2027
Re: Чи це Троянський кінь для Президента?
« Reply #4 : Жовтня 12, 2015, 08:00:51 20:00 »
Как много всего написано. Но тхне совком. "Не пущать частников!"

"Лише демонтувавши до кінця репресивну потвору вітчизняної держаної влади в цілому і її репресивну «правоохоронну» систему, можна починати розробляти концепції збільшення ефективності виконавчої служби. Державної чи якоїсь іншої – це вже другорядне питання. Головне – виконувати рішення правосуддя, а не кривосуддя печерських судів. Вітчизняна Феміда з личиком кивалових і їх поплічників не має права на існування, а не те, щоб на примусове виконання своїх рішень. Революція Гідності відібрала у них це право і будь-які спроби реставрації є контрреволюцією і спробою розхитати основи демократії та державності в Україні" - о, точно совковые лозунги!

А то, что решения судов не исполняются - это автора не волнует никак. Да он бы заморозил это на века. А что, госисполнители за толику малую на нищенских зарплатах все поисполняют. Лоббист хренов. И олигархат приплел, и российскую путинскую власть. Рептилоидов еще забыл.

ЗЫ. Частные нотариусы существуют давно. Частные оценщики земли. И многие другие. И ничего. А тут он предрекует коллапс.

ЗЫ.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27311
Re: Чи це Троянський кінь для Президента?
« Reply #5 : Жовтня 12, 2015, 08:54:30 20:54 »
Цитувати
а розподіл на державних і приватних виконавців та різні системи оплати, на думку деяких учасників дебатів, може призвести до появи справ, за які ніхто не захоче братись.

На кого расчитан этот дебильный "вывод"?

Толку что сейчас за все берутся, если до конца не доводят.

Вот пример
Цитувати
замужем, иждивенцев не имеет, состоит на учёте в Николаевской областной психиатрической больнице №1 по поводу диагноза «Лёгкая умственная отсталость с нарушением поведения», инвалид ІІІ группы, не работает, потерпевшей вследствие аварии на ЧАЭС не является,

и с этого кадры надо взыскать 13000 грн