Прозвучало тут неодноразово слова "вишивата", за яке банять навіть на ФУПі.
Слово з"явилося не так давно, навіть при януковичі цього слова ще не було. Але зараз воно буквально розквітло.
...Я сам особисто зроду не носив вишитих сорочок, але й своїх предків ( 2-3 покоління до мене) одягнутих в вишиті сорочки не бачив теж ніколи. Всі мої предки були звичайні селяни і жили вже в той час, коли селяни вже носили сорочки звичайні фабричні, бо вже тоді ті сорочки були дешеві.
Вишититі сорочки - це український звичайний селянський одяг 19 - початку 20 століття. Але сьогодні ці вишиті сорочки дещо "сакралізовані". Я сам особисто в вишитих сорочках нічого "сакрального" і "питомо українського" не вбачаю і чогось негативного теж не вбачаю. Кому подобається - хай їх носить, кому ні - хай носить фабричні.
Вишиті сорочки були в багатьох народів бувшого СРСР. Але в українців вони збереглися найдовше. Через те, що злиденне життя в Україні було, аж доки Сталін не подох. Вишивали полотняний домотканий одяг з льону. чи з конопель і щоб він мав якийсь вигляд, то прикрашали його вишитими візерунками.
Кацапи - завжди були "казьонний народ". Фабричні косоворотки і ленінські кашкети носили вже тоді, коли й Ленін ще не подох. Вирощувати рослини, з яких потім роблять домашні тканини для одягу, кацапи не вміли вже тоді, бо "казьонний народ", голодом їх не морили, зарплати платили вищі і найголовніше - РУКИ ПІД ХУЙ ЗАТОЧЕНІ. Все що вміють кацапи - це холуйствувать перед царем і козирять перед начальством.
Український домотканний одяг - це був банальний спосіб вижити в умовах ленінсько-сталінського колгоспного безгрошів"я, коли податком обкладали навіть кожне фруктове дерево. Тому то в радянському кінематографі і зберігся надовго образ українця - як носія вишитої сорочки. Московські кінематографісти цей образ охоче популяризували.
..........
Пройшло відтоді багато часу і якщо хтось сьогодні з українців одягає вишиту сорочку, навіть як просто елемент святкового одягу - це тут же викликає лють і оскаженіння в адептів "руського міра" таких як харківський підарас Александр 1-й.
Тобто в тих, хто свою харківську ненависть до української України маскує під "главноє - ето іканоміка" і т.п. лабуду.
Повторюю, моє особисте ставлення до вишитих сорочок як одягу - абсолютно нейтральне, навіть байдуже.
Але пропоную банити навіки всіляку мразь, особливо таку, як цей харківський підар, за демонстративний, буквально наочно-показовий антиукраїнізм. Антиукраїнізм, який проявляєтьтся навіть у презирливому ставленні, навіть до абсолютно-банального, бідняцького, селянського одягу, який був фактично не окрасою навіть, а способом виживання в ту епоху, яку привнесли в Україну якраз такі виблядки, як Александр 1-й.
А цьому виродку, Александру 1-му, повторю ще раз, щоб він не забував: ІДИ НАХУЙ РАЗОМ ЗІ СВОЇМ ДОПО-ГЕПОЮ І З РЕШТОЮ УСІХ ХАРКІВСЬКИХ ПІДАРІВ, ТАКИХ ЯК ТИ.