По-перше, в Украiнi заробляти грошi на кiно - моветон.
Оскiльки виробництво надто коштовне й неокупне.
По-друге, "Кiборги" знайшли свого глядача, тому що тема АТО й Вiiйни (нажаль) досi актуальна.
По-трете, не варто передчасно робити висновки з того, якою мовою буде кiно.
Головна iнтрига майбутнього кiно - це гарний сценарiй, з яким у нас давно й безнадiйно проблеми.
Адже наведенi приклади -це краще з того, що вже зроблено.
Iз iдеi, сценарiя почiнаеться кожне кiно.
Як це робиться на Заходi й Голлiвудi?..
Якщо коротко, то iдея картини... належить РЕЖИСЕРУ.
З цим багажем вiн шуке сценариста-сюжетника, которий з розповiдi режисера робить сюжет.
Далi в роботу врубаеться сценарист-дiалогiст (або группа), який наповнюе сценарiй добрими й цiкавими дiалологами героiв.
Коли сценарiй готовий, його дають Сценарному агенству, яке за долю малу (%) шукае продашен (кiнокомпанii), яким ця тема цiкава, та якi справдi можуть з всього того, що е в сценарii, зробити гарне кiно.
Коли компанiя-продакшен почiнае роботу... не смiйтеся, але... сценарiй почiнають переробляти.
Адже те. як бачiть його Сценарист та Режисер-постановник - двi великi рiзницi.
Важливу роль грае група iнвесторiв та продюсерiв стрiчки.
Адже у буржуiв немае Держкiно, а е телеканали й дистрибютори, якi вкладають чiмалi грошi в добре кiно.
У нас навiть 10 частини всього цього немае.
Адже кiно робиться за той мiзер, що пiд фанфари дае Кабiнет Мiнiстрiв.
Але для кiно вiйськовоi або iсторичноi тематики, не кажучi про фентезi... цього не висточае.
Тому у нас виробництво кiно... це героiчна професiя.
Бо робити шедеври за Державний мiзер... справдi моветон.