Автор Тема: Кацапчик халуй суркова бадьоро цвірінькає про "планов громадйо".  (Прочитано 348 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Адам Жоржович

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 19368
Вчить зєлупу ковтати бинта:

Цитувати
Директор Центру політичної кон'юнктури Олексій Чеснаков в інтерв'ю ТАСС розповів, що саме має бути зроблено Україною для врегулювання в Донбасі.

- Багато політиків і експертів відзначили, що підписання на минулому тижні в Мінську "формули Штайнмайера" зрушує з місця процес врегулювання в Донбасі. Які можуть бути наступні кроки і наскільки швидко їх слід очікувати?

- Я не поділяю ейфорії з приводу підписання "формули Штайнмайера". Це позитивний сигнал в правильному напрямку. Але це не привід для захоплення.

Так, російська сторона дотиснула це принципове питання до кінця, незважаючи на петляння Кучми і багатьох членів команди Зеленського.

Але фіксація формули на папері - лише одне із зобов'язань української сторони. Вона необхідна, але недостатня.

"Формула Штайнмайера" описує процедуру введення в дію закону про особливий статус. Залишається питання, яким саме буде цей закон. Тим більше що закон цей рамковий - з нього випливає необхідність прийняття інших законів, які наповнять змістом особливий статус Донбасу.

- Наприклад?

- Наприклад, коли мова йде про народної міліції. У сьогоднішньому законі про особливий статус вона зафіксована, але не визначено, як вона функціонуватиме. У яких стосунках вона буде з силовиками в Києві? Нагадаю, в народній міліції повинні служити десятки тисяч чоловік.

Багато питань про те, на яких підставах, яким чином і з яким змістом передбачається укладати зафіксовані законом угоди між урядом України і місцевою владою про розвиток території.

Те ж саме стосується проблем, пов'язаних з практикою використання російської мови, судочинства і т. Д.

Всі ці питання ще потрібно погоджувати з представниками Донбасу в мінській контактній групі. А потім це повинно знайти відображення в інших законах України. Закріпитися в них. У тому числі і в конституції. Це величезна і довга робота - підготувати корпус законів, які фіксують особливий статус Донбасу.

Українська сторона повинна зрозуміти, що припинення з її боку вогню і догляд українських збройних сил із зони конфлікту - важливий елемент зниження напруженості. Але цим справа врегулювання тільки починається, а не закінчується.

- Нове керівництво України не відкидає, що буде прийнятий закон про особливий статус, але поки не конкретизує, в чому полягатиме новизна ...

- Ми поки бачимо, що українська влада демонструє неповне розуміння глибини стоять перед ним проблем.

- Наприклад, і самі себе, і громадська думка налаштовують, що вибори відбудуться тільки після повної передачі кордону під їх контроль. Це прямо суперечить п. 9 мінського комплексу заходів.
Досить прочитати, що там написано: "Відновлення повного контролю над державним кордоном з боку уряду України у всій зоні конфлікту, яке має розпочатися в перший день після місцевих виборів і завершитися після всеосяжного політичного врегулювання (місцеві вибори в окремих районах Донецької і Луганської областей на підставі Закону України та конституційна реформа) ", причому при проведенні конституційної реформи і" за погодженням з представниками окремих районів Донецької та Луганської областей рамках тристоронньої контактної групи ". Так що не потрібно фантазувати.

Як ви бачите, Росію турбує послідовність і глибина виконання домовленостей в умовах постійних спроб київської влади переформулювати навіть ось такі однозначні пункти мінських угод.

- Що потрібно в нинішніх умовах?

- Діалог між Києвом і Донбасом. Поки його не буде - результат буде неясний. Це не примха. У Мінських угодах прямо вказано, що всі питання потрібно погоджувати з представниками Донбасу.

- Складається відчуття, що Україна сподівається переписати мінські угоди - вона постійно апелює до США і Великобританії ...

- Постійні члени Ради Безпеки ООН США і Великобританія проголосували за резолюцію № 2202 від 17 лютого 2015 року, якою було схвалено комплекс заходів по виконанню мінських угод. Зеленський і його команда повинні зрозуміти, що це рішення ООН.

У Зеленського є шанс реалізувати мінські угоди і добитися стійкого миру.
У нього зараз сильний мандат від громадян. Націоналісти не такі сильні, як деякі їх хочуть представити.

Та й не так сильно зараз тиск з боку США. Президент Трамп прямо посилає Зеленського вирішувати питання з Путіним: "Сподіваюся, що у вас вийде зустрітися з президентом Путіним і обговорити проблеми. Це було б величезним досягненням". Тим самим він показує, що не стає на бік яструбів в українському питанні.

- Ви маєте на увазі тільки що пішов у відставку спецпредставника Курта Волкера? До речі, як ви оцінюєте весь цей скандал?

- Тут виявилося багато всього намішано. Україна з усією сили вляпалася у внутрішню американську політичний скандал. Не можна, до речі, сказати, що цього всі українці прагнули уникнути. Судячи із заяв, багато з Києва сприймають "український кейс" з неприхованим задоволенням - дуже хочеться бути в центрі уваги.

Що стосується пана Волкера. Він занадто жорстко відстоював інтереси деяких політичних і бізнес-груп. Обіймав при цьому подвійну позицію - одночасно працюючи в якості спецпредставника Держдепартаменту по Україні і старшим міжнародним радником в лобістської конторі, яка офіційно займалася обслуговуванням України, BGR Group.

Ми не проводимо власних розслідувань. Ми аналізуємо відкриті джерела з самих США. Очевидно, наприклад, з публікацій в солідній Politico, що є стійкий зв'язок між Інститутом Маккейна, BGR Group і Raytheon, яка поставляла комплекси Javelin на Україну за посередництва Волкера. Підтвердженням є і той факт, що Волкер активно працював на майданчику Atlantic Council, у якого контракт з фірмою Burisma. Нехай самі американці визначаються. Може, це не корупція, а конфлікт інтересів. Але це точно не чисто і погано пахне.

Що дає догляд Волкера Україні? З'являються нові можливості. Після відходу такого "захисника" України і супутнього скандалу, тиск на Зеленського може ослабнути. Йому потрібно скористатися відкрилися шансом і дати Донбасу автономію.

- Може чи найближчим часом відбутися обмін затриманими між Росією і Україною, про що заявив глава українського МЗС Вадим Пристайко?

- На сьогодні ніяких обмінів між Україною і Росією не планується. Пристайко, можливо, мав на увазі інше. Консультації з обміну затриманими ведуться не між Україною і Росією, а між Києвом і республіками Донбасу в мінській контактній групі. У цьому питанні дійсно можливий прогрес, але навряд чи такий обмін відбудеться до саміту "нормандської четвірки" - занадто багато узгоджень і нюансів.

- До речі, коли відбудеться саміт "нормандської четвірки"?

- Дата буде ясна після того, як відбудеться узгоджене розведення сторін в районі Золотого і Петровського. За домовленістю всіх учасників переговорів воно повинно завершитися 12 жовтня.

- Чи може Зеленський посилити тиск на Францію і Німеччину, щоб вони активно підтримали Україну?

- Тиск, скоріше, має йти в протилежному напрямку. Зеленський повинен виконувати домовленості.[/b] Він може зараз багато зробити в Києві. Головне - не помилятися через дрібниці. Він новачок у великій політиці. Його дії не завжди послідовні. Він, з одного боку, апелює до Німеччини і Франції, а з іншого - скаржиться на них Трампу. При цьому місце України тут же наочно продемонстрували американці, без згоди Зеленського опублікував стенограму його розмови з Трампом. Український президент у всіх цих розкладах виглядають як сумнівний партнер, який не має власної позиції і говорить те, що хотів би почути його черговий візаві.

- Зараз загострюється конфлікт навколо закону про особливий статус між Зеленським та опозицією ...

- Політика - жорстке справу. Тут потрібно не тільки вміти грати обличчям. Тим більше в такій ситуації. Ще раз нагадаю - у Зеленського сильний мандат. Якщо він не зможе ним скористатися - це його проблеми.

У його силах зробити так, щоб Україна змінилася, стала мирною країною, в якій немає реваншистських настроїв, яка не несе загрози людям в Донбасі.

І потрібно бути реалістами - Україна в кінцевому рахунку буде мати символічний, а не реальний суверенітет над Донбасом. Не потрібно їй розраховувати на щось більше. Більшого від мінських угод Україна не отримає.

https://tass.ru/interviews/6969919
« Останнє редагування: Жовтня 08, 2019, 01:50:26 01:50 від Адам Жоржович »

Offline Бувалий

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 47996
  • Стать: Чоловіча
Скiльки за пять рокiв було пророкiв...
Хай собi мрiють...
 :vinsent: