Автор Тема: Акция дальнобойщиков против мобилизации  (Прочитано 2125 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27513
Re: Акция дальнобойщиков против мобилизации
« Reply #30 : Травня 23, 2024, 12:18:27 12:18 »
А бронювати клоунів чи фавбети не сюр? Якщо нам міжнародні перевезення не важливі, то можна дальнобоїв відравити і в армію, тільки чогось думається, що через деякий час у нас виникне проблема, що нікому буде за кермо фури сісти.

Юрас, что у тебя за манера вытягивать из поста какойто ответвленный в двадцать пятом колене смысл и обсуждать его так будто это основной посыл?

Если ФОПы могут бронировать, хотя меня больше удивило то что ФОПы занимаются международными перевозками, то я сейчас зарегаю ФОП и забронирую себя. Нормально, да?

Offline Yuras Yuras

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 16193
Re: Акция дальнобойщиков против мобилизации
« Reply #31 : Травня 23, 2024, 03:43:29 15:43 »
Ну клоуны сядут.
Не для того мамця сю квіточку ростила
Или те же водители, но уже в статусе военных.
Ага, а возити крам будуть на тралах насипом

Offline Yuras Yuras

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 16193
Re: Акция дальнобойщиков против мобилизации
« Reply #32 : Травня 23, 2024, 03:47:46 15:47 »
Юрас, что у тебя за манера вытягивать из поста какойто ответвленный в двадцать пятом колене смысл и обсуждать его так будто это основной посыл?
Все коментувати довго, ліньки або й так згоден. Обираю для коменту те, щодо чого маю думку


Если ФОПы могут бронировать, хотя меня больше удивило то что ФОПы занимаются международными перевозками, то я сейчас зарегаю ФОП и забронирую себя. Нормально, да?
Хтозна, не знаю. Підозрюю, що не ФОПи займаються міжнародними перевезеннями, об'єми занадто великі і лізензії не дешеві

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 34817
  • Стать: Чоловіча
Re: Акция дальнобойщиков против мобилизации
« Reply #33 : Травня 23, 2024, 09:59:59 21:59 »
Хе-хе, якраз велика кількість міжнародних автоперевізників і є ФОПи  :smilie5:

Отримання ліцензії - ц кілька тис грн. Їздить сам власник, часом батько з сином або син з батьком чи якимось родичем. 2-3 рейси в місяць, в оборот 3 групи +/- вкладеться. Якщо ні - є ФОП на кума/свата/брата, їде через нього.


Offline profilaktik

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2647
  • Стать: Чоловіча
Re: Акция дальнобойщиков против мобилизации
« Reply #34 : Травня 25, 2024, 08:06:44 20:06 »
Норма закону про мобілізацію, яка забороняє бізнесу переміщувати автотранспорт в іншу область без відмітки з ТЦК, може спричинити зупинку підприємств, а тому має бути обов’язково узгоджена з бізнесом.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на голову комітету економістів України Андрія Новака.

"З одного боку, є об’єктивні потреби ЗСУ у великій кількості транспортних засобів. Але з іншого боку - не можна допускати зупинки цивільної економіки, тому що саме з цивільної економіки фінансується економіка війни, яка є повністю, стовідсотково інвестиційною і дотаційною якраз зі сторони цивільної економіки. Тому треба шукати баланс між потребами фронту і потребами цивільними", - наголосив Новак.

Він підкреслив, що транспортна логістика - це у тому числі і критична інфраструктура, а також забезпечення продуктами населення, товарами першої необхідності, і не тільки.

"Не можна, щоб влада приймала одноосібно рішення, так, як вона вважає. Консультації з бізнесом обов’язкові! Лише спільне вироблення компромісного рішення здійснить можливість взагалі його реалізації. Тому що якщо все буде йти всупереч лише інтересам бізнесу, то просто зупиняться підприємства, будуть техніку ховати і не здійснювати свою діяльність. А це зупинка цивільної економіки, і неможливість фінансування воєнної економіки", - резюмував Новак.

Нагадаємо, згідно з новим законом про посилення мобілізації, громадяни та бізнес більше не зможуть вільно розпоряджатися автомобілями, що перебувають на військовому обліку в територіальних центрах комплектування (ТЦК), та переміщувати їх за межі області.

Закон передбачає, що ТЦК отримають дані від МВС стосовно автомобілів у власності підприємців та громадян для виконання ними військово-транспортного обов’язку.

Крім того, для керівників підприємств введуть частковий наряд на передачу транспортних засобів.