Якщо військові щось там не помітили, то є Укравіарух, який контролює повністю не лише повітряний простір України, але й декілька сот км від кордону вглиб сусідніх країн. Їм потрібно супроводжувати цивільні літаки,
Я Вас прошу...
Далі - дуже спрощено, на пальцях, фахівців прошу не рефлексувати.
Зрозумійте основну відмінність між цивільними та військовими радіолокаторами:
- військовий (т.зв. первинний радіолокатор) надсилає у повітря потужний сигнал та
отримує відбитки від усього, що знаходиться у повітрі.За цими відбитками на
екрані малюються "цілі"
- цивільний (т.зв. вторинний радіолокатор) надсилає сигнал малої потужності із
спеціальним "запитом". Літакі, обладнані спеціальними відповідачами, відповідають
на цей запит та надсилають низку параметрів (номер, висоту, у
надсучасних відповідачах - ще з десяток видів даних).
Зрозуміло, що Украерорух (це його правильна назва) оснащений в першу чергу
вторинними радіолокаторами для роботи з тими літаками, які "співпрацюють" з
наземними службами, тобто цивільними.
Військовий, тим більше ворожий військовий літак буде вживати всіх заходів щоб
його не побачили жодним типом радіолокатора, тому не слід ідеалізувати можливості
Украероруху, в даному випадку вони були нульові, просто повірте.
Також на майбутнє врахуйте, що у зоні АТО використовувалися два цивільних
радіолокатора: Донецьк та Артемівськ.
З Донецьком зрозуміло, він був розташований в аеропорту де його роздовбали ще півтора місяці тому.
Трохи більше протримався артемівський, проте дістали і його:
http://bahmut.com.ua/news/incidents/1720-v-artemovskom-rayone-neizvestnye-povredili-radar-ukraeroruha.html