Проблеми як Українського так і Західних "демократичних" суспільств в тому, що існуюча політична модель управління країною не відповідає існуючому економічному управлінню бізнес-процесами (заснованому на конкурентних принципах).
Тому слід й управління країною поступово приводити на принципи конкуренції з надання послуг держави.
Організаційно це можна організувати двома шляхами:
1. Автоматичне, без участі чиновників, перенаправлення з бюджету (з зібраних податків) відшкодування витрат на всі послуги, які мають надаватися державою тому суб'єкту, який надасть найкращі умови за найнижчих цін - депутатський корпус, міліція, суди, прокуратура, видача документів, довідок, медичне обслуговування, освіта і т.п.
Цим суб'єктом може бути кожен бажаючий зі стандартним преліком обмежень (без судимостей, психічних захворювань і т.п.).
2. Цільова сплата податків (частини податків) фізичними особами та підприємствами тим суб'єктам надання державних послуг, які ці послуги безпосередньо надають громадянину.
Для початку можна зробити два суб'єкти - Перша державна контора послуг та Резервна державна контора з надання послуг.
Перша контора формується законнообраною владою, Резервна формуєтья на добровольчих засадах з представників опозиційних партій, громадських організацій, підприємців та звичайних громадян.
Початкове фінансування з бюджету спрямовується на забезпечення Першої контори. Якщо громадян влаштовують якість та ціна послуг то вони продовжують користуватися її послугами й надалі, якщо ж Резервна контора може запропонувати громадянам якісні та дешевші аналогічні послуги, то громадяни пропорційно переходять до обслуговування до Резервної контори, до якої автоматично починають перенаправлятися кошти з бюджету.
Таким чином суспільство не буде чекати примарних змін лише раз на 5 років (після виборів), а зможе щоденно!!! коригувати якість державних послуг в напрямку до найвищих світових стандартів.