Автор Тема: Позитивный движ. Антонов уверяет, что готов производить боевые самолеты  (Прочитано 5059 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline mahnovets

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4721
 :fp2 капєц, віники в"язати нам образливо, тому ми зразу до винищувачів 5 покоління перейдемо. Може поступово - спочатку людський мотоблок зробимо (ринок вимагає) або хочь бойлер.
мрійте мрійте, ніхто ж не заважає, як намрієтесь і захочете поголитись підіть викуйте бритву собі, потім одяг пошиєте (ну щож його купувати машинка є  тканина є - зняв штору і пошив) потім корову заведете , свині - ну щоб поїсти було і тд. Розумні люди (за межами ваших мрій) не хапаються кожен раз робити те що їм знадобилося, а роблять те, що у них краще виходить і на чому вони можуть заробити кращі гроші, продають те і купують необхідне, маючи при цьому змогу вибрати краще з можливого.
21 сторіччя на дворі, глобалізація, розподіл праці - не чули? Ну тоді клепайте винищувачі на Антонова, він доречі  тролейбуси робив (дещо простіше винищувачів) давно ними їздили, багато наробив?
Батя, мы стараемся ...

Offline dark_wing

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6999
  • Стать: Чоловіча
Країни східної европи, перелік в принципі відомий. Модернізацією ми також займаємось - погугліть.

Скільки комплектуючих в Ан-70 кацапських я цілком навіть в курсі. До чого ви ведете?
те, що його не можна випустити зараз? Так його не можна було випустити і 10-20 років назад по тій самій причині. Щось було зроблене, щоб уникнути цієї ситуації? №уй там. А проблеми з крилом старі як світ, і ніхрєна не було зроблено, щоб вийти з цього положення. То це якраз підтверджує віз питань до керівників Антонова. Чому так сталося (хоча останні роки саботаж проекту зі сторони Росії тільки посилювався). Чи можна з таким менеджентом побудувати винищувач з нуля? Питання риторичне.

Модернизацией, разве что в гугле занимаемся.
Все именно так, как с Антоновым. (Нихрена не сделано).
По Восточной Европе. Су-25 очень мало. Там в основном Су-22.
Да и вся техника, которую СССР поставлял союзникам - с заниженными характеристиками.
И им уже от 25 лет.
Так, что F-18 о которых шла речь превосходили бы.
Тот, кто предпочитает позор войне, получит и позор и войну одновременно

Offline Blackout

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 483
  • Стать: Чоловіча
Нет смысла делать боевую авиацию ниже пятого поколения, кацапы всё собьют на ура. Поэтому сегодня, наша авиация ездит по земле. Дешевле будет уж купить Ф-18 в Канаде.

+1. Зараз дешевше придбати авіацію совкову типу мігів та сушок 25х. Модернізувати (у нас є дуже хороші заділи в цій галузі) та мати "на всякій пожарний случай"


Где купить?
В РФ?
И огласите весь список, наших заделов. ;)
Поинтересуйтесь, сколько кацапских комплектующих в Ан-70, например.


Країни східної европи, перелік в принципі відомий. Модернізацією ми також займаємось - погугліть.

Скільки комплектуючих в Ан-70 кацапських я цілком навіть в курсі. До чого ви ведете?
те, що його не можна випустити зараз? Так його не можна було випустити і 10-20 років назад по тій самій причині. Щось було зроблене, щоб уникнути цієї ситуації? №уй там. А проблеми з крилом старі як світ, і ніхрєна не було зроблено, щоб вийти з цього положення. То це якраз підтверджує віз питань до керівників Антонова. Чому так сталося (хоча останні роки саботаж проекту зі сторони Росії тільки посилювався). Чи можна з таким менеджентом побудувати винищувач з нуля? Питання риторичне.
Ви на повному серйозі вважаєте що основна проблема в менеджменті Атонова ? А як що до ЛаЗ який майже збанкрутував під російським власником? а ЗАЛК ? а нафтопереробка... а освіта , інформ.безпека...?
« Останнє редагування: Листопада 25, 2014, 12:08:11 12:08 від Blackout »

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Нет смысла делать боевую авиацию ниже пятого поколения, кацапы всё собьют на ура. Поэтому сегодня, наша авиация ездит по земле. Дешевле будет уж купить Ф-18 в Канаде.

+1. Зараз дешевше придбати авіацію совкову типу мігів та сушок 25х. Модернізувати (у нас є дуже хороші заділи в цій галузі) та мати "на всякій пожарний случай"


Где купить?
В РФ?
И огласите весь список, наших заделов. ;)
Поинтересуйтесь, сколько кацапских комплектующих в Ан-70, например.


Країни східної европи, перелік в принципі відомий. Модернізацією ми також займаємось - погугліть.

Скільки комплектуючих в Ан-70 кацапських я цілком навіть в курсі. До чого ви ведете?
те, що його не можна випустити зараз? Так його не можна було випустити і 10-20 років назад по тій самій причині. Щось було зроблене, щоб уникнути цієї ситуації? №уй там. А проблеми з крилом старі як світ, і ніхрєна не було зроблено, щоб вийти з цього положення. То це якраз підтверджує віз питань до керівників Антонова. Чому так сталося (хоча останні роки саботаж проекту зі сторони Росії тільки посилювався). Чи можна з таким менеджентом побудувати винищувач з нуля? Питання риторичне.
Ви на повному серйозі вважаєте що основна проблема в менеджменті Атонова ? А як що до ЛаЗ який майже збанкрутував під російським власником? а ЗАЛК ? а нафтопереробка... а освіта , інформ.безпека...?

Так, я вважаю, що це одна з ключових причин(особливо, що стосується просування нових моделей та розробок літаків). ЛАЗ та ЗАЛК - лише підтримують мою думку. Освіту та інформ-безпеку я сюди не долучаю, оскільки буде порівняння теплого з м"яким.
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline monach

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5052
Країни східної европи, перелік в принципі відомий. Модернізацією ми також займаємось - погугліть.

Скільки комплектуючих в Ан-70 кацапських я цілком навіть в курсі. До чого ви ведете?
те, що його не можна випустити зараз? Так його не можна було випустити і 10-20 років назад по тій самій причині. Щось було зроблене, щоб уникнути цієї ситуації? №уй там. А проблеми з крилом старі як світ, і ніхрєна не було зроблено, щоб вийти з цього положення. То це якраз підтверджує віз питань до керівників Антонова. Чому так сталося (хоча останні роки саботаж проекту зі сторони Росії тільки посилювався). Чи можна з таким менеджентом побудувати винищувач з нуля? Питання риторичне.

Модернизацией, разве что в гугле занимаемся.
Все именно так, как с Антоновым. (Нихрена не сделано).
По Восточной Европе. Су-25 очень мало. Там в основном Су-22.
Да и вся техника, которую СССР поставлял союзникам - с заниженными характеристиками.
И им уже от 25 лет.
Так, что F-18 о которых шла речь превосходили бы.

Заводи, які здатні проводити модернізацію є. Су-27\25\24, Міг-29, л-39 - ми можемо модернізувувати. Такий потенціал є. Якщо склероз мені не зраджує за останні 2 місяці наші повітряні сили якраз отримали модернізований Грач чи декілька.

З приводу Східної Европи. А скільки нам потрібно тих літаків?. Цілком можливо, що тих літаків якраз і вистачить. Зрештою є ще купа країн третього світу, куди активно постачались радянським союзом літаки. Можливо вони погодяться, як зараз з Мі-8, продати цей "хлам". Перевага модернізації цих літаків очевидна - ми значно швидше і на порядок дешевше при наявній інфораструктурі отримаємо бойову машину з підготовленим пілотом ніж в інших випадках.

Проблема в тому, що країна не потягне Ф-18 в принципі зараз. А за пару місяців, навіть якщо гіпотетично в нас з"являться такі літаки і вся інфраструктура підтримки, вони будуть знешкоджені росіянами при першому-ліпшому бойовому контакті, оскільки пілота за місяць ви не підготуєте.


ЗІ: я знову ж таки хочу підтримати ту думку, що найкращі наші "літаки" зараз на землі і там нарощувати бойовий потенціал до певної міри простіше
Розмовляючи російською ти даєш Хуйлу привід називати тебе і московітів одним бурятскім народом.

Offline dark_wing

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6999
  • Стать: Чоловіча
Країни східної европи, перелік в принципі відомий. Модернізацією ми також займаємось - погугліть.

Скільки комплектуючих в Ан-70 кацапських я цілком навіть в курсі. До чого ви ведете?
те, що його не можна випустити зараз? Так його не можна було випустити і 10-20 років назад по тій самій причині. Щось було зроблене, щоб уникнути цієї ситуації? №уй там. А проблеми з крилом старі як світ, і ніхрєна не було зроблено, щоб вийти з цього положення. То це якраз підтверджує віз питань до керівників Антонова. Чому так сталося (хоча останні роки саботаж проекту зі сторони Росії тільки посилювався). Чи можна з таким менеджентом побудувати винищувач з нуля? Питання риторичне.

Модернизацией, разве что в гугле занимаемся.
Все именно так, как с Антоновым. (Нихрена не сделано).
По Восточной Европе. Су-25 очень мало. Там в основном Су-22.
Да и вся техника, которую СССР поставлял союзникам - с заниженными характеристиками.
И им уже от 25 лет.
Так, что F-18 о которых шла речь превосходили бы.

Заводи, які здатні проводити модернізацію є. Су-27\25\24, Міг-29, л-39 - ми можемо модернізувувати. Такий потенціал є. Якщо склероз мені не зраджує за останні 2 місяці наші повітряні сили якраз отримали модернізований Грач чи декілька.

З приводу Східної Европи. А скільки нам потрібно тих літаків?. Цілком можливо, що тих літаків якраз і вистачить. Зрештою є ще купа країн третього світу, куди активно постачались радянським союзом літаки. Можливо вони погодяться, як зараз з Мі-8, продати цей "хлам". Перевага модернізації цих літаків очевидна - ми значно швидше і на порядок дешевше при наявній інфораструктурі отримаємо бойову машину з підготовленим пілотом ніж в інших випадках.

Проблема в тому, що країна не потягне Ф-18 в принципі зараз. А за пару місяців, навіть якщо гіпотетично в нас з"являться такі літаки і вся інфраструктура підтримки, вони будуть знешкоджені росіянами при першому-ліпшому бойовому контакті, оскільки пілота за місяць ви не підготуєте.


ЗІ: я знову ж таки хочу підтримати ту думку, що найкращі наші "літаки" зараз на землі і там нарощувати бойовий потенціал до певної міри простіше

Блажен, кто верует...
Тот, кто предпочитает позор войне, получит и позор и войну одновременно

Offline Чорна Сотня

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 791
  • Стать: Чоловіча
Ви забуваєте, що під час Майдану Ківа разом з керівництвом заводу персонально зустрічав літаки с росії які привозили спецзасоби для боротьби з демонстрантами, а також поважних гостей з рашки. А також про долю усіх українських літаків: вони всі побудовані на співпраці з кацапами, і як результат - мертві проєкти. Документаціі та технології продані давно до кацапів.
 Тому і новий військовий літак буде спершу побудований у росїї, бо вона сама не здатна таке зробити, тому підключає Україну під видом мовляв, Антонов буде щось розробляти...
 150% підприємств України мають куплене росією керівництво, тому треба починати не з літаків, а з керівництва.
Нема Сили не від Бога.  Ісідор. Екзарх Грузії.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27065
Ви забуваєте, що під час Майдану Ківа разом з керівництвом заводу персонально зустрічав літаки с росії які привозили спецзасоби для боротьби з демонстрантами, а також поважних гостей з рашки. А також про долю усіх українських літаків: вони всі побудовані на співпраці з кацапами, і як результат - мертві проєкти. Документаціі та технології продані давно до кацапів.
 Тому і новий військовий літак буде спершу побудований у росїї, бо вона сама не здатна таке зробити, тому підключає Україну під видом мовляв, Антонов буде щось розробляти...
 150% підприємств України мають куплене росією керівництво, тому треба починати не з літаків, а з керівництва.

Ребята, давайте больше не поднимать тему про истребители от "Антонова", это просто смешно.
Истребитель очень сильно отличается от транспортника по характеристикам аэродинимическим.
Планер современного истребителя должен обеспечивать хорошие характеристики в широком диапазоне скоростей, от взлетной до пары махов. Транспортник тут и рядом не стоял
Про двигатели вообще молчу, я не знаю какое конструкторское бюро и завод у нас имеет хотябы минимальный опыт в работе с двигателями для истребителей
И наконец электроника, что для современного истребителя по меньшей мере важно, если не определяюще.
Пусть сначала забабахают на базе своего транспортника аналог АВАКСа для нашей армии, тогда я поверю что они смогут сваят электронную начинку для истребителя