у вас є зелене поняття про принципи обліку ПДВ?
чи ви мислите тільки категоріями роздрібної торгівлі?
скажімо, на завод прийшов аванс.
первинний документ який?
підприємство переуступило акції за вексель - первинний документ який?
По авансу - выписка банка.
і там вказано пдв? виписка стає документом для його нарахування?
так вказано, в призначенні платежу обов'язковим реквізитом є "в т. ч. ПДВ-..."
виписка є первинним документом для відображення операцій в обліку і особливість ПДВ тут зайва.
По переуступке - договор.
Податкова накладна це документ для податківця, який ніц не розуміє в бухобліку, а не для обліку ПДВ. Шоб можна було знімати ПДВ, бо цифрочки не по тому краєчку вирівняли.
ви як дитина.
наразі облік ПДВ - це ТІЛЬКИ податкові накладні. однакові . однієї форми. для всіх.
і то - як каже - домахуються до поля чи коми.
а тепер заберіть їх і на їх місце сотні різних документів різних типів .
уявили? і по всіх домахування по комах чи вирівняних полях.
[/quote]
Домахування до полів, ком, написів у назвах, адрес це маразм маразму маразмів
відміняти операцію, що реально відбулась, через такі причини є повним гімном
регламентувати форму документа до розміру поля - дикістю.
Замість намагатись збирати всі маразматичні нормативи в одному маразматичному документі
варто відмінити і документ і такі нормативи. Все.