було якось на державному заводі
Для того і вибрали Укрпошті сучасного менеджера щоб він не боявся робити експерименти. Це його відповідальність. В умовах війни якраз дуже потрібна ефективність і час покаже чи варто було пішки носити листи чи електроскутером розвозити
У Європі
Тоді поясню на пальцях:
1) отримуючи держ.майно ,стаєте матеріально-відповідальною особою і втрачаючи його, можете не тільки балансову вартість оплатити, а можете і кратну вартість ; вартість "України" 3000, електросамоката 20 000, платня листоноші мінімальна;
2) у зв'язку зі специфікою роботи заряджати акумулятор доведеться дома, а накуя воно потрібно; казки про компенсації не розповідайте;
3) наскільки багато у нас шляхів пристосованих для руху на самокаті?
4) хто його буде ремонтувати? Щодо казок про державу, поцікавтеся як справи з ремонтом а/м-лей поліції як патрульної так і у райвідділах. Ремарка: "Україну" відремонтує чоловік листоноші;
5) враховуючи вищевикладене, самокати залишаться наскладах;7
6) традиційно катастрофічна ситуація у нас саме в системі адміністрування, організації, права, корупції і ніякими самокатами, "Пріусами", "варягами" її не виправити.
Про сучасного менеджера: задумайтеся, ХТО і ЯК буде "виконувати" його експерименти.
У Франції є багаточисельні приклад, коли високопосадовці, олігархи у всіх на очах крадуть мільярди і їм за це абсолютно нічогісінько не бува? А Білорусь теж дорічнює Франції?