Автор Тема: украинская авиация  (Прочитано 11825 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чупс

  • Гість
Re: украинская авиация
« Reply #60 : Липня 06, 2014, 04:28:47 16:28 »
для захисту нам ПВО треба, а не штурмовики.

чи ми зібралися когось атакувати?

п.с.
все таки я пвошник, а не авіатор  :)

Кажуть, наша ПВО майже непробиваєма. Чи так це? Кажуть, наші ПВОшники сбили 20 літаків під час нападу параши на Грузію, це теж так чи ні?

Offline Bund

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 983
  • Стать: Чоловіча
Re: украинская авиация
« Reply #61 : Липня 06, 2014, 04:38:48 16:38 »
Україні цілком до снаги купити близько сотні нових Гріпенів. Вартість питання - 4,5 млрд. баксів. Янучара більше на3,14здив бабла. За такого обсягу можна вести розмову про ліцензійне виробництво в Україні. І я впевнений, що шведи підуть на зустріч. Бо здешевить вартість літака і посилить позиції виробника в світі.

що у Гріпенах хорошого?
нащо нам підтримка шведської промисловості?
Вони дешевші в обслуговуванні за МІГи, СУшки та Фки. Можуть сідати на автостради. Дуже малий час підготовки пташки до повторного вильоту. Здається 45 хвилин, в рази менше за інші літаки. Реально бюджетна пташка. Вартість польоту - одна з найменших.

Ми не взмозі зараз розробити власний літак. Дофіга ресурсів. Тільки глибоку модернізацію можемо потягнути. Плюс залежність від росіян від запчастин та інші штучки. А так в кооперації із шведами для нас реально буде частину виробництва локалізувати. В тому самому Львові на авіаремонтному заводі.

Гріпен має один двигун, що значно знижує живучість та є застарілим підходом...
Ну Ф-16 один двигун аж ніяк не заважає. І Ф-35.

Ф16 - застаріле, популярне лише через відносно низьку ціну...
як винищувач це ще так сяк, для ударного літаку не підходить...
ф 35 - швидше антиприклад того, як треба витрачати гроші...
Ну так Ф-35 наклепали більше сотні штук. І в планах наклепати більше 2 тисяч. Не все так просто. При чому географія поставок достатньо велика.

Offline MakYury

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2733
  • Стать: Чоловіча
Re: украинская авиация
« Reply #62 : Липня 06, 2014, 05:29:33 17:29 »
Україні цілком до снаги купити близько сотні нових Гріпенів. Вартість питання - 4,5 млрд. баксів. Янучара більше на3,14здив бабла. За такого обсягу можна вести розмову про ліцензійне виробництво в Україні. І я впевнений, що шведи підуть на зустріч. Бо здешевить вартість літака і посилить позиції виробника в світі.

що у Гріпенах хорошого?
нащо нам підтримка шведської промисловості?
Вони дешевші в обслуговуванні за МІГи, СУшки та Фки. Можуть сідати на автостради. Дуже малий час підготовки пташки до повторного вильоту. Здається 45 хвилин, в рази менше за інші літаки. Реально бюджетна пташка. Вартість польоту - одна з найменших.

Ми не взмозі зараз розробити власний літак. Дофіга ресурсів. Тільки глибоку модернізацію можемо потягнути. Плюс залежність від росіян від запчастин та інші штучки. А так в кооперації із шведами для нас реально буде частину виробництва локалізувати. В тому самому Львові на авіаремонтному заводі.

Гріпен має один двигун, що значно знижує живучість та є застарілим підходом...
Ну Ф-16 один двигун аж ніяк не заважає. І Ф-35.

Ф16 - застаріле, популярне лише через відносно низьку ціну...
як винищувач це ще так сяк, для ударного літаку не підходить...
ф 35 - швидше антиприклад того, як треба витрачати гроші...
Ну так Ф-35 наклепали більше сотні штук. І в планах наклепати більше 2 тисяч. Не все так просто. При чому географія поставок достатньо велика.

просто весь парк вже сто разів модернізований в очікуванні Ф35, тобто це ситуативний, внутрішньоблоковий успіх...
Штати вміють продавлювати своїх союзників...
дуже не хотілося б сплатити таку ціну за дружбу зі Штатами...

Offline Maverick

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 377
Re: украинская авиация
« Reply #63 : Липня 06, 2014, 08:19:07 20:19 »
Україні цілком до снаги купити близько сотні нових Гріпенів. Вартість питання - 4,5 млрд. баксів. Янучара більше на3,14здив бабла. За такого обсягу можна вести розмову про ліцензійне виробництво в Україні. І я впевнений, що шведи підуть на зустріч. Бо здешевить вартість літака і посилить позиції виробника в світі.

що у Гріпенах хорошого?
нащо нам підтримка шведської промисловості?
Вони дешевші в обслуговуванні за МІГи, СУшки та Фки. Можуть сідати на автостради. Дуже малий час підготовки пташки до повторного вильоту. Здається 45 хвилин, в рази менше за інші літаки. Реально бюджетна пташка. Вартість польоту - одна з найменших.

Ми не взмозі зараз розробити власний літак. Дофіга ресурсів. Тільки глибоку модернізацію можемо потягнути. Плюс залежність від росіян від запчастин та інші штучки. А так в кооперації із шведами для нас реально буде частину виробництва локалізувати. В тому самому Львові на авіаремонтному заводі.

Ну за 4,5 млрд сотню Грипенов нам точно не не продадут )))  Стоит он все таки дороже . А вот три десятка - вполне, за такие деньги можно приобрести.  Но если сравнивать с его конкурентами - Супер Хорнет, Рафаль итд, то он действительно дешевле в полтора-два раза.  Примером может служить недавний тендер бразильцев. Шведы  запросили за 36 своих Грипенов 4,5 миллиарда долларов. Для сравнения - Боинг за 36 Хорнетов попросил 7,5 млрд)
Но дело даже не в этом. Шведы предоставляют просто сказочные условия для приобретения этого многоцелевого самолета, вплоть до полной передачи технологий и организации производства, адаптации и модернизации , что не смог предложить ни один из участников тендера.

" Saab и правительство Швеции разрешили Бразилии заплатить первый взнос за истребители спустя шесть месяцев после поставки последнего заказанного самолета, запланированной на 2023 год. От Бразилии только требуется в 2022 году официально подтвердить выделение средств государственного бюджета на первый платеж. Более того, после первого денежного перевода Бразилия должна будет полностью оплатить поставку истребителей Gripen NG в течение 15 лет. Сама же компания обязалась реинвестировать в экономику Бразилии 175 процентов стоимости контракта, причем свои обещания стала реализовывать еще до подведения итогов тендера F-X2. В частности, Saab создала с бразильскими компаниями AEL Sistemas и Akaer совместные предприятия по разработке и производству бортового оборудования для Gripen. В 2011 году в Бразилиа заработал исследовательский и проектный центр Saab  " (с)

 К повторному вылету самолет может быть готов не за 45, а уже через 10 мин (в варианте перехватчика) и 20 мин в ударном варианте. Есть данные, что за 45 мин, во время одного из учений , бригада из трех техников после посадки самолета сняла еще не остывший двигатель RM12, а затем снова его установила и выпустила борт в повторный полет . Авиаформула 1 )))
Ну и куча еще всяких фишек и плюшек, вытекающих из его "шоссейной" концепции и схемы планера "утка" . Опупенная маневренность в ближнем бою, запредельно возможный угол атаки крыла, взлет через 18 сек всего с 500 метров. Посадка на подготовленные шоссе - 350-400 метров до полной остановки  тд.  У нас правда дорог таких  маловато - но то такЭ.  Самолет реально хорош 4++. Соответствует стандартам НАТО ( начиная с серии С), что позволяет его использовать в совместных учениях. И  продают его действительно дешево да еще и в лизинг . Чехия, Венгрия этим уже воспользовались.
« Останнє редагування: Липня 06, 2014, 08:21:10 20:21 від Maverick »

Offline Capitain Cubs

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 14503
  • Стать: Чоловіча
  • Запорожець за Інгулом. Характерник-гедоніст.
Re: украинская авиация
« Reply #64 : Липня 06, 2014, 08:49:46 20:49 »
Собственная разработка многоцелевого истребителя-бомбардировщика достаточно дорогое удовольствие.
Есть смысл модернизировать то что у нас есть в наличии и немного прикупить, причем СААБ дает возможность купить и лицензию на производство.

Что касается отечественных разработок, то тут нужно использовать естественное стремление украинцев к самозанятости.
Очень обширная область для создания авиации дронов. Такое потянут малые частные фирмы и КБ. Единственно, что этот подход требует изменений в законодательстве о нац безопасности.
Но эффект предсказуем. Государственные гранты и венчурный капитал сделают эту работу намного быстрее и дешевле, чем обычное бюджетное финансирование.
Mocsia delenda est

Offline polemistes

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2278
Re: украинская авиация
« Reply #65 : Липня 06, 2014, 08:50:06 20:50 »
Україні цілком до снаги купити близько сотні нових Гріпенів. Вартість питання - 4,5 млрд. баксів. Янучара більше на3,14здив бабла. За такого обсягу можна вести розмову про ліцензійне виробництво в Україні. І я впевнений, що шведи підуть на зустріч. Бо здешевить вартість літака і посилить позиції виробника в світі.

що у Гріпенах хорошого?
нащо нам підтримка шведської промисловості?
Вони дешевші в обслуговуванні за МІГи, СУшки та Фки. Можуть сідати на автостради. Дуже малий час підготовки пташки до повторного вильоту. Здається 45 хвилин, в рази менше за інші літаки. Реально бюджетна пташка. Вартість польоту - одна з найменших.

Ми не взмозі зараз розробити власний літак. Дофіга ресурсів. Тільки глибоку модернізацію можемо потягнути. Плюс залежність від росіян від запчастин та інші штучки. А так в кооперації із шведами для нас реально буде частину виробництва локалізувати. В тому самому Львові на авіаремонтному заводі.

Ну за 4,5 млрд сотню Грипенов нам точно не не продадут )))  Стоит он все таки дороже . А вот три десятка - вполне, за такие деньги можно приобрести.  Но если сравнивать с его конкурентами - Супер Хорнет, Рафаль итд, то он действительно дешевле в полтора-два раза.  Примером может служить недавний тендер бразильцев. Шведы  запросили за 36 своих Грипенов 4,5 миллиарда долларов. Для сравнения - Боинг за 36 Хорнетов попросил 7,5 млрд)
Но дело даже не в этом. Шведы предоставляют просто сказочные условия для приобретения этого многоцелевого самолета, вплоть до полной передачи технологий и организации производства, адаптации и модернизации , что не смог предложить ни один из участников тендера.

" Saab и правительство Швеции разрешили Бразилии заплатить первый взнос за истребители спустя шесть месяцев после поставки последнего заказанного самолета, запланированной на 2023 год. От Бразилии только требуется в 2022 году официально подтвердить выделение средств государственного бюджета на первый платеж. Более того, после первого денежного перевода Бразилия должна будет полностью оплатить поставку истребителей Gripen NG в течение 15 лет. Сама же компания обязалась реинвестировать в экономику Бразилии 175 процентов стоимости контракта, причем свои обещания стала реализовывать еще до подведения итогов тендера F-X2. В частности, Saab создала с бразильскими компаниями AEL Sistemas и Akaer совместные предприятия по разработке и производству бортового оборудования для Gripen. В 2011 году в Бразилиа заработал исследовательский и проектный центр Saab  " (с)

 К повторному вылету самолет может быть готов не за 45, а уже через 10 мин (в варианте перехватчика) и 20 мин в ударном варианте. Есть данные, что за 45 мин, во время одного из учений , бригада из трех техников после посадки самолета сняла еще не остывший двигатель RM12, а затем снова его установила и выпустила борт в повторный полет . Авиаформула 1 )))
Ну и куча еще всяких фишек и плюшек, вытекающих из его "шоссейной" концепции и схемы планера "утка" . Опупенная маневренность в ближнем бою, запредельно возможный угол атаки крыла, взлет через 18 сек всего с 500 метров. Посадка на подготовленные шоссе - 350-400 метров до полной остановки  тд.  У нас правда дорог таких  маловато - но то такЭ.  Самолет реально хорош 4++. Соответствует стандартам НАТО ( начиная с серии С), что позволяет его использовать в совместных учениях. И  продают его действительно дешево да еще и в лизинг . Чехия, Венгрия этим уже воспользовались.
+ Кольори в них наші - не треба буде перефарбовувати  :smilie5:.

Offline Kvant

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3818
Re: украинская авиация
« Reply #66 : Липня 06, 2014, 08:50:47 20:50 »
Я думаю, що якщо купувати, то тільки Ф-35. Або пробувати самим (звичайно з партнерами з блоку НАТО) зробити літак 5-го покоління, а наявні літаки модернізувати.

Offline polemistes

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2278
Re: украинская авиация
« Reply #67 : Липня 06, 2014, 08:55:03 20:55 »
Собственная разработка многоцелевого истребителя-бомбардировщика достаточно дорогое удовольствие.
Есть смысл модернизировать то что у нас есть в наличии и немного прикупить, причем СААБ дает возможность купить и лицензию на производство.

Что касается отечественных разработок, то тут нужно использовать естественное стремление украинцев к самозанятости.
Очень обширная область для создания авиации дронов. Такое потянут малые частные фирмы и КБ. Единственно, что этот подход требует изменений в законодательстве о нац безопасности.
Но эффект предсказуем. Государственные гранты и венчурный капитал сделают эту работу намного быстрее и дешевле, чем обычное бюджетное финансирование.

+100. НМД, саме система контролю кордону з повітря за допомогою дронів дозволить створити ефективний його захист від проникнення. Бо за відсутності природних перешкод жодні сітки чи стінки не допоможуть. По ТБ показували, як мексиканські наркоторгівці примудрилися через ті стіни НА АВТОБУСАХ переїжджати.  :smilie10:

Offline kosynus

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 134
Re: украинская авиация
« Reply #68 : Липня 06, 2014, 08:55:47 20:55 »
Україні цілком до снаги купити близько сотні нових Гріпенів. Вартість питання - 4,5 млрд. баксів. Янучара більше на3,14здив бабла. За такого обсягу можна вести розмову про ліцензійне виробництво в Україні. І я впевнений, що шведи підуть на зустріч. Бо здешевить вартість літака і посилить позиції виробника в світі.

що у Гріпенах хорошого?
нащо нам підтримка шведської промисловості?
Вони дешевші в обслуговуванні за МІГи, СУшки та Фки. Можуть сідати на автостради. Дуже малий час підготовки пташки до повторного вильоту. Здається 45 хвилин, в рази менше за інші літаки. Реально бюджетна пташка. Вартість польоту - одна з найменших.

Ми не взмозі зараз розробити власний літак. Дофіга ресурсів. Тільки глибоку модернізацію можемо потягнути. Плюс залежність від росіян від запчастин та інші штучки. А так в кооперації із шведами для нас реально буде частину виробництва локалізувати. В тому самому Львові на авіаремонтному заводі.

Ну за 4,5 млрд сотню Грипенов нам точно не не продадут )))  Стоит он все таки дороже . А вот три десятка - вполне, за такие деньги можно приобрести.  Но если сравнивать с его конкурентами - Супер Хорнет, Рафаль итд, то он действительно дешевле в полтора-два раза.  Примером может служить недавний тендер бразильцев. Шведы  запросили за 36 своих Грипенов 4,5 миллиарда долларов. Для сравнения - Боинг за 36 Хорнетов попросил 7,5 млрд)
Но дело даже не в этом. Шведы предоставляют просто сказочные условия для приобретения этого многоцелевого самолета, вплоть до полной передачи технологий и организации производства, адаптации и модернизации , что не смог предложить ни один из участников тендера.

" Saab и правительство Швеции разрешили Бразилии заплатить первый взнос за истребители спустя шесть месяцев после поставки последнего заказанного самолета, запланированной на 2023 год. От Бразилии только требуется в 2022 году официально подтвердить выделение средств государственного бюджета на первый платеж. Более того, после первого денежного перевода Бразилия должна будет полностью оплатить поставку истребителей Gripen NG в течение 15 лет. Сама же компания обязалась реинвестировать в экономику Бразилии 175 процентов стоимости контракта, причем свои обещания стала реализовывать еще до подведения итогов тендера F-X2. В частности, Saab создала с бразильскими компаниями AEL Sistemas и Akaer совместные предприятия по разработке и производству бортового оборудования для Gripen. В 2011 году в Бразилиа заработал исследовательский и проектный центр Saab  " (с)

 К повторному вылету самолет может быть готов не за 45, а уже через 10 мин (в варианте перехватчика) и 20 мин в ударном варианте. Есть данные, что за 45 мин, во время одного из учений , бригада из трех техников после посадки самолета сняла еще не остывший двигатель RM12, а затем снова его установила и выпустила борт в повторный полет . Авиаформула 1 )))
Ну и куча еще всяких фишек и плюшек, вытекающих из его "шоссейной" концепции и схемы планера "утка" . Опупенная маневренность в ближнем бою, запредельно возможный угол атаки крыла, взлет через 18 сек всего с 500 метров. Посадка на подготовленные шоссе - 350-400 метров до полной остановки  тд.  У нас правда дорог таких  маловато - но то такЭ.  Самолет реально хорош 4++. Соответствует стандартам НАТО ( начиная с серии С), что позволяет его использовать в совместных учениях. И  продают его действительно дешево да еще и в лизинг . Чехия, Венгрия этим уже воспользовались.
Надо брать. І побільше. Хто донесе у вуха тим, від когозалежить?

Offline Capitain Cubs

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 14503
  • Стать: Чоловіча
  • Запорожець за Інгулом. Характерник-гедоніст.
Re: украинская авиация
« Reply #69 : Липня 06, 2014, 09:02:20 21:02 »
Собственная разработка многоцелевого истребителя-бомбардировщика достаточно дорогое удовольствие.
Есть смысл модернизировать то что у нас есть в наличии и немного прикупить, причем СААБ дает возможность купить и лицензию на производство.

Что касается отечественных разработок, то тут нужно использовать естественное стремление украинцев к самозанятости.
Очень обширная область для создания авиации дронов. Такое потянут малые частные фирмы и КБ. Единственно, что этот подход требует изменений в законодательстве о нац безопасности.
Но эффект предсказуем. Государственные гранты и венчурный капитал сделают эту работу намного быстрее и дешевле, чем обычное бюджетное финансирование.

+100. НМД, саме система контролю кордону з повітря за допомогою дронів дозволить створити ефективний його захист від проникнення. Бо за відсутності природних перешкод жодні сітки чи стінки не допоможуть. По ТБ показували, як мексиканські наркоторгівці примудрилися через ті стіни НА АВТОБУСАХ переїжджати.  :smilie10:

Дроны можно использовать и по воздушным целям. Дрон стоит в десятки раз дешевле самолета. Плюс фактор избежания человеческих потерь  :Prapor2:
Mocsia delenda est

Offline Maverick

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 377
Re: украинская авиация
« Reply #70 : Липня 06, 2014, 09:12:32 21:12 »
... пробувати самим (звичайно з партнерами з блоку НАТО) зробити літак 5-го покоління, а наявні літаки модернізувати.

самим - це хфантастика (с) , а партнери з НАТО ( шо - уже ? ))) знають шо ми з ними пробувати будем ?  :smilie7:

Offline ofenrohr

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2693
Re: украинская авиация
« Reply #71 : Липня 06, 2014, 09:26:12 21:26 »
СУ-25 дуже добре працювала по диверсантах та їх техніці. Але вони вже застарі. А Гріпени - це і штурмовик, і винищувач, і розвідник.
нажаль, літак з одним двигуном є дуже нестійкою платформою...
легше поки модернізувати су25, а тим часом - готувати для нього заміну, що є цілком реально для нас...
така машина може стати основою впс, необхідно лише більше розносити двигуни, розташувати зброю на внутрішній підвісці та збільшити відносну тягу та покращити електроніку...
звісно, це абсолютно новий літак, але це саме те, що треба третьому світу...
може і Швеція придбає ;)

Можна прикупити cу-25 у Грузії.

Offline MakYury

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2733
  • Стать: Чоловіча
Re: украинская авиация
« Reply #72 : Липня 06, 2014, 09:32:13 21:32 »
Собственная разработка многоцелевого истребителя-бомбардировщика достаточно дорогое удовольствие.
Есть смысл модернизировать то что у нас есть в наличии и немного прикупить, причем СААБ дает возможность купить и лицензию на производство.

Что касается отечественных разработок, то тут нужно использовать естественное стремление украинцев к самозанятости.
Очень обширная область для создания авиации дронов. Такое потянут малые частные фирмы и КБ. Единственно, что этот подход требует изменений в законодательстве о нац безопасности.
Но эффект предсказуем. Государственные гранты и венчурный капитал сделают эту работу намного быстрее и дешевле, чем обычное бюджетное финансирование.

+100. НМД, саме система контролю кордону з повітря за допомогою дронів дозволить створити ефективний його захист від проникнення. Бо за відсутності природних перешкод жодні сітки чи стінки не допоможуть. По ТБ показували, як мексиканські наркоторгівці примудрилися через ті стіни НА АВТОБУСАХ переїжджати.  :smilie10:

Дроны можно использовать и по воздушным целям. Дрон стоит в десятки раз дешевле самолета. Плюс фактор избежания человеческих потерь  :Prapor2:

ну, тема дронів цікава, але в нас великі шанси на те, що це потрібно лише сьогодні з оплатою післязавтра, а завтра знову про все забудуть...

дрон не у десятеро дешевше, якщо він розрахований на використання стандартних комплексів озброєнь...
якщо ж проектувати нові озброєння, то тим більше потрібна довгострокова програма...

Offline Uki

  • Global Moderator
  • Ветеран форума
  • *****
  • Повідомлень: 10249
Re: украинская авиация
« Reply #73 : Липня 06, 2014, 09:33:15 21:33 »
От дрони шикарна тема для експерементування та розробок. Індустрія відносно нова, але багато обіцяюча.

Offline MakYury

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2733
  • Стать: Чоловіча
Re: украинская авиация
« Reply #74 : Липня 06, 2014, 09:37:36 21:37 »
От дрони шикарна тема для експерементування та розробок. Індустрія відносно нова, але багато обіцяюча.

треба збирати банду у Штатах і розробляти...
концепція вже є ;)

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27057
Re: украинская авиация
« Reply #75 : Липня 06, 2014, 09:42:52 21:42 »
От дрони шикарна тема для експерементування та розробок. Індустрія відносно нова, але багато обіцяюча.

Да.

Я бы даже сказал что это обязательная тема.
Там главное проблема связи с роботом.
Нужно сразу проект затачивать на полноразмерный дрон. Просто оттачивать связь на модельках маленьких

Offline ofenrohr

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2693
Re: украинская авиация
« Reply #76 : Липня 06, 2014, 09:46:08 21:46 »
Тбіліський авіазавод колись вироляв СУ-25, цікаво, могли вони зараз для України виготовити хоча б пару десятків?

Offline MakYury

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 2733
  • Стать: Чоловіча
Re: украинская авиация
« Reply #77 : Липня 06, 2014, 09:53:04 21:53 »
Тбіліський авіазавод колись вироляв СУ-25, цікаво, могли вони зараз для України виготовити хоча б пару десятків?

давно вже не можуть нічого випускати...

Offline dimoto

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3792
Re: украинская авиация
« Reply #78 : Липня 06, 2014, 09:57:49 21:57 »
От дрони шикарна тема для експерементування та розробок. Індустрія відносно нова, але багато обіцяюча.

Да.

Я бы даже сказал что это обязательная тема.
Там главное проблема связи с роботом.
Нужно сразу проект затачивать на полноразмерный дрон. Просто оттачивать связь на модельках маленьких

для начала можно делать дроны для разведки и наведения на цель, а уничтожение целей непосредственно управляемыми снарядами с лазерным наведением.   это вполне реально  на сегодняшний день.

Offline div

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 27057
Re: украинская авиация
« Reply #79 : Липня 06, 2014, 10:07:40 22:07 »
От дрони шикарна тема для експерементування та розробок. Індустрія відносно нова, але багато обіцяюча.

Да.

Я бы даже сказал что это обязательная тема.
Там главное проблема связи с роботом.
Нужно сразу проект затачивать на полноразмерный дрон. Просто оттачивать связь на модельках маленьких

для начала можно делать дроны для разведки и наведения на цель, а уничтожение целей непосредственно управляемыми снарядами с лазерным наведением.   это вполне реально  на сегодняшний день.

Согласен. Но тут главное какая задача поставленна, разведчики и наводчики являются малыми подзадачами общей.

Offline Chambaly

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 524
Re: украинская авиация
« Reply #80 : Липня 07, 2014, 01:08:05 01:08 »
Тому що при всіх позитивах, якось соромно що якісь клоуни типа Гіркіна з Бєзлєром своєю ватною п`янню ганяли українську армію вважай пів-року.

Тю...

Та може, дядьку, ви обідитеся, коли вас дівкою назвуть? Що ж це вам соромно, що хтось якось не по вашому воює?

Отбля, відірвіть дупу від компьютера, та покажіть гіркіну як треба воювати. Або не пиздіть. Бо таких цвірінькалів  вже плюнути нікуди...
Сложные проблемы очень часто имеют простые,
наглядные и понятные всем неправильные решения...

Offline Piton

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3519
Re: украинская авиация
« Reply #81 : Липня 07, 2014, 10:10:14 10:10 »
есть такое впечатление что у нас ее таки вопервых мало .. вовторых устарела .. втретьих слабо защищена ...

если так то где брать новую??
Да, ее мало, да, она устарела. А где брать это не главный вопрос, главный - за что. Это прежде всего нехилые бабки и на покупку самолетов и на их обслуживание и на тренировки пилотов. Будут деньги, будет и авиация.

Offline Piton

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3519
Re: украинская авиация
« Reply #82 : Липня 07, 2014, 10:10:56 10:10 »
А для виробництва безпілотників ті заводи, що є, згодяться?
Да. И это то что мы реально сможем делать даже в ближайшее время.

Offline Piton

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3519
Re: украинская авиация
« Reply #83 : Липня 07, 2014, 10:13:03 10:13 »
Для нас ідеальними будуть шведські Гріпени. Дешеве і сердито. Дешевші в обслуговуванні ніж рашевські.
А есть реальные цифры по обслуживанию?

Offline Piton

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3519
Re: украинская авиация
« Reply #84 : Липня 07, 2014, 10:18:53 10:18 »
Україні цілком до снаги купити близько сотні нових Гріпенів. Вартість питання - 4,5 млрд. баксів.
Это единоразавая трата. А сколько надо в год на тренировки  и обслуживание? Купить и поставить на прикол, как у нас большая часть самолетов стояла это выброшенные деньги. И летчикам нужно летать! Самый большой налет в мире имеют пилоты ВМФ США и пилоты израильских ВВС- 250-300 часов в год. Пилоты ВВС США и НАТО 200 часов, При этом пилоты не налетавшие в год 140 часов, считаются не боеготовы и должны пройти курс дополнительной летной подготовки. В Украине же в 2010 году среднегодовой налёт составлял всего лишь 17 часов.

Offline Piton

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3519
Re: украинская авиация
« Reply #85 : Липня 07, 2014, 10:19:37 10:19 »
що у Гріпенах хорошого?
нащо нам підтримка шведської промисловості?
Хорошее соотношение цены и качества. Ожидать своего истребителя в обозримом будущем - утопия.

Offline Вася Ем

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3717
  • Стать: Чоловіча
  • Ворогів я закидаю квітами — у труні. С. ДАЛІ
Re: украинская авиация
« Reply #86 : Липня 07, 2014, 10:31:36 10:31 »
донецька ми , сподіваюся, більше не допустимо.

Неясно. Обіцянки російської мови, врахування якихось специфічних інтересів, перемовини, стоврення нової ПР в обличчі партії розвитку (ха!) тощо не дають підстав сподіватись, що грабель не буде.

Offline Taras.ua

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4005
  • Стать: Чоловіча
Re: украинская авиация
« Reply #87 : Липня 07, 2014, 10:39:46 10:39 »
Більшість місцевих "стратегів" путають вольво в гаражі, і гіппен в небі. Це, вибачайте за грубість, тупо.

Ви рахували ціну інфраструктури для нових літаків, рем бази, персонал?  Так вже набридло читати ці реляції, що скинувшись по червонцю, авіацію країни можна поставити на імпортне крило.

Тільки своє, що зможемо наклепати, те матимемо. Як і глибока модернізація МИ-24/8/2, так і Су, МИ. Лише своє, інакше голі і босі ходити будете. СССР у всій красі буде. Коли на оборонку йде абсолютно все бабло, а все інша по  залишковому принципу.

А більше всього бісить, що маючи рембази, авіаційну промисловість, купу суміжних підприємств, ці стратєги ціною добробуту всього надору хочуть вздрочнути на гріпен і єврокоптер з якоїсь канадщини.

Offline Piton

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 3519
Re: украинская авиация
« Reply #88 : Липня 07, 2014, 10:43:17 10:43 »
Більшість місцевих "стратегів" путають вольво в гаражі, і гіппен в небі. Це, вибачайте за грубість, тупо.

Ви рахували ціну інфраструктури для нових літаків, рем бази, персонал?  Так вже набридло читати ці реляції, що скинувшись по червонцю, авіацію країни можна поставити на імпортне крило.

Тільки своє, що зможемо наклепати, те матимемо. Як і глибока модернізація МИ-24/8/2, так і Су, МИ. Лише своє, інакше голі і босі ходити будете. СССР у всій красі буде. Коли на оборонку йде абсолютно все бабло, а все інша по  залишковому принципу.

А більше всього бісить, що маючи рембази, авіаційну промисловість, купу суміжних підприємств, ці стратєги ціною добробуту всього надору хочуть вздрочнути на гріпен і єврокоптер з якоїсь канадщини.
Вот чем Ваша стратегия от нашей отличается? Сделать свой истребитель это годы и годы, огрормные деньги и неизвестный результат. И да, может оказаться дороже шведских, т.к. рынок Украины слишком мал, а продвинуть его и на мировой еще...
Шведы же, как тут справедливо указали, дают возможность лицензионного производства, что для нас идеально. Со временем увеличивать локализацию самолета - это хороший путь к построению собственного производства.

Offline Читач

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4622
  • Стать: Чоловіча
Re: украинская авиация
« Reply #89 : Липня 07, 2014, 10:49:03 10:49 »
Більшість місцевих "стратегів" путають вольво в гаражі, і гіппен в небі. Це, вибачайте за грубість, тупо.

Ви рахували ціну інфраструктури для нових літаків, рем бази, персонал?  Так вже набридло читати ці реляції, що скинувшись по червонцю, авіацію країни можна поставити на імпортне крило.

Тільки своє, що зможемо наклепати, те матимемо. Як і глибока модернізація МИ-24/8/2, так і Су, МИ. Лише своє, інакше голі і босі ходити будете. СССР у всій красі буде. Коли на оборонку йде абсолютно все бабло, а все інша по  залишковому принципу.

А більше всього бісить, що маючи рембази, авіаційну промисловість, купу суміжних підприємств, ці стратєги ціною добробуту всього надору хочуть вздрочнути на гріпен і єврокоптер з якоїсь канадщини.

Називати Су чи МИ своїми деяке перебільшення, не говорячи вже про те, що ресурс їх модернізації ближче до вичерпування.
Розробка своєї бойової авіації заради серії в 50-100 шт. неможлива, вони ж золотими будуть.
Вихід один кооперація з... і в цьому варіанті шведи не найгірший, а можливо і найкращий варіант,
якщо враховувати, що така кооперація є їх маркетинговою політикою.
Так от, як кров свою лили батьки за Москву і Варшаву, і вам, синам, передали свої кайдани, свою славу!