І цікаво, хто здійснював фактичну оплату за портові послуги та УЗ.
Я, як транспортник, такої херні трохи надивився, думаю, що розібрався б в цій ситуації дні за 3.
сам контракт було укладено у середині серпня. в ньому було 86$ і порти. а в середині жовтня внесли доповнення, вартість стала 107 і 109, вже з доставкою вугілля залізницею (хвірмою-продавцем). оплату за це здійснювала хвірма, бо вартість доставки до ТЕС була вже врахована в контракті, у цифрах 107$ і 109$ - замість 86$. але окремо було прописано, що якщо хвірма надасть Україні документальні підтвердження додаткових витрат, пов'язаних із завантаженням-доставкою, Україна ці витрати відшкодує. отам, у тих "додаткових витратах на доставці" і виникли 134$ замість 107 і 109.
десь там і вугілля "попортилося", за що хвірма (продавець) відповідно до тих же жовтневих змін до положень контракту не несе жодної відповідальності, хоча безпосередньо доставляє це вугілля. коротше, правильно ГПУ пресує сучар продановських
сподіваюся, буде посадка надовго
до речі, хвірма-продавець з'явилася лише у березні цього року