Попросили розмістити для обговорення
--------------------------------------------------------
Додам від себе. "Піар" прозорого офісу від Гройсмана заключається в тому, що якщо раніше люди стояли у чергах, то зараз ситуація наступна. Ви реєструєтеся і отримуєте талончик з номером. Коли побачите на табло свій номер, то можете заходити. Наче все і гарно, типу без черг, але насправді ситуація цікава:
1. Якщо держчиновник захотів розслабитися, то він тупо виводить на табло номер людини, якої точно не буде. Таким чином регулюючи свій темп роботи. Якщо раніше була "жива черга" і фіг він куди дінеться, то зараз Ви не маєте права заходити наступним після людини, яка вийшла з кабінету.
2. Контори, які займаються оформленням документів співпрацюють з держчиновниками дуже активно. Вони реєструють кучу номерів на чергу. В результаті може бути так, що в черзі 5 чоловік, а Ви отримали 43 номер черги і вже сьогодні не попадете до чиновника, навіть якщо будете сидіти весь день.
3. Цей "прозорий офіс" ніщо інше, якщо дуже вдалий піар, бо бюрократію ніхто не реформує реально, а ця "показуха" виглядає огидно.
Ну і від людини, яка просила мене розмістити:
------------------------------------------------------
Два дні назад, довелося стикнутися з роботою Державного реєстратора речових прав. І відразу стало зрозумілою робота так званого Прозорого офісу у Вінниці.
День перший: о другій годині дня, адміністратор відмовився видавати навіть талончик, мотивуючи довжелезною чергою в 40 чоловік. Хоча в залі очікування було не більше 15, де решта – загадка.
День другий: о десятій годині ранку, взявши талончики, черга складала більш ніж 70 чоловік. Повернувшись до Прозорого офісу о 15.00, а робочий день у них до 16.00 мені повідомили, що переді мною ще 40 чоловік у черзі, хоча в залі сиділо не більше п’яти. Де решта, знову не зрозуміло.
Прості спостереження за роботою працівників даного сектора, свідчать, що номери в черзі виписані на так би мовити на «мертві душі». Номери на табло змінюються та чомусь людей за ними немає, хто їх виписує і навіщо – питання, попередньо записатись до черги, через онлайн сервіс чи ще там якось можливості немає. Навіть жива черга, в такому випадку давала б більше шансів потрапити до фахівця і вирішити свої проблеми за один робочий день.
Постає питання, чим працівники Державного реєстратора речових прав займаються на своїх робочих місцях за наші з вами гроші?
І чому при такому попиті населення на дані послуги, прийом здійснюють лише три людини за робочими місцями 25,27,28. Я думаю ні для кого не секрет, що штати державних службовців в нас роздуті до неймовірних масштабів, і чому не вирішити питанням, простим арифметичним додаванням кількості осіб, що обслуговують населення???
Площу Європейською ми назвали, а от про європейську якість послуг ніхто й не замислюється. А навіщо, пане Гройсман???
Какая-то фигня.
У нас в Луганске работал (понятно, что работал год назад и раньше) такой же офис.
Подходишь к терминалу, указываешь к какому специалисту идти, он тебе выдает номерок.
Нумерация сквозная, т.е. номера идут подряд, без разделения по специальностям. На номерке указано сколько человек перед тобой к твоему специалисту.
На двух табло высвечиваются номера приглашенных: номер - и номер столика специалиста. Все они сидят в одном большом зале.
Выбрать номер специалист сам не может, он может только сообщить, что он свободен и система сама высветит следующий номер на экране в зале ожидания. Если нужно отдохнуть или перерыв, то данный столик просто не показывается свободным.
Там же в зале ожидания стойка, где помогут, скажут к кому идти, какие документы нужно заполнить и как.
Бывают, конечно, толпы, помню когда КВЭДы меняли и сроки заканчивались можно было и несколько часов там просидеть.
Но никакой продажи номерков и прочего я не наблюдал.