З огляду на повномасштабну інформаційну війну в соцмережах, Україні потрібен Фейсбук-посол. Про це в ефірі програми «Молодь плюс» заявив керівник програм нових медіа в Internews-Україна Віталій Мороз. За його словами, керівництво соцмережі уважно стежить за Україною, однак українцям самим слід боротися з російськими ботами – вивчати правила користування новими медіа та методи блокування небажаного, образливого, зокрема й російського, контенту.Віталій Мороз: Фейсбук – це така собі велика політична кухня для українського суспільства, для її активної частини. Фейсбук – це форум громадянського суспільства в Україні.
Більшість користувачів реєструються в соцмережах, не читаючи правил користування. А ці правила обумовлюють величезний список заборон. Загалом знають базові принципи, наприклад, що не можна ображати, не можна красти якийсь чужий контент і видавати його за свій, не можна видавати себе за когось. І користувачі дуже часто не усвідомлюють, що вони щось порушують. Вони, наприклад, реєструють свій профіль і називають себе ім’ям якоїсь людини. Це дуже серйозне порушення.
Відповідно, адміністрація може покарати, заблокувати профіль. Але користувачів мільйони, і якщо цей профіль існує, то це означає, що адміністрація не побачила, і ніхто не поскаржився. У кожного користувача є можливість скаржитися на когось. І в Твіттері, і в Фейсбуці. Якщо зайти в категорію цих скарг, то там є близько 4 десятків різних причин, за які вас можуть заблокувати. Фейсбук дозволяє вам вибрати одну з опцій: поскаржитися на користувача – це якщо він видає себе за когось, якщо він створив «фейковий» профіль. А зміст – це той зміст, який може ображати когось, тобто порушувати якісь правила.
Потрібно вибрати найбільш правильну опцію. Тому що, коли люди скаржаться, вони можуть клацати на абсолютно різні причини. Якщо вкрадена ідентичність, то потрібно клацнути на галочку, що «ця сторінка нагадує зареєстровану сторінку», тобто це є фейкова сторінка. Відповідно, невміння, незнання, як це робити, призводить до того, що Фейсбук отримує дуже багато заявок: вона можуть не зрозуміти, чого це стосується.
Минулої весни я був у центральному офісі Фейсбук і спілкувався з працівниками компанії. Коли я чую про петиції (користувачів до Фейсбук чи Марка Цукерберга – ред.) – вони корисні, вони потрібні, але це не той механізм донесення інформації до керівництва Фейсбук, який потрібен.
Далі копіпастити не хочу, там велика стаття -
http://www.radiosvoboda.org/content/article/26869013.html