Дуже цікава думка.
Але насправді мені здається що союзник Росії не обов'язково має бути бідним (с), але обов'зково повинен боятися (Росію).
А эти два состояния - страх и нищета не так уж далеко стоят друг от друга. Бедность всегда сопровождается страхом остаться без куска хлеба и места, где переночевать (принципиально исповедующие аскетизм здесь не считаются).
Для русского общества характерна не только пропитанность страхом, но и намеренное культивированиего его как универсального метода и механизма жизни и мировосприятия. Хотя на такое утверждение они будут активно возражать, ссылаясь на общеизвестную незаконопослушность -)).
Щодо бідності як запоруки страху - згоден повністю, навіть хотів це додати до свого повідомлення.
Але це все ж таки похідна (тобто один з засобів).
Щодо "на такое утверждение они будут активно возражать", то вони весь час це заперечують, тому що
справжній страх тількі той, який прихований імітаціями, брехнею, та штучними ілюзіями. Тобто брехливість (та шизофреничність) це
невідворотній наслідок культу страху.
І ці постійні "заперечення", та перекручування помітні навіть на побутовому рівні.
У мене був незабутній випадок, коли я приїхав погостити на кілька днів до людини яку давно не бачив (він жив у селі) і який є фанатичним прихильником російскості (це вже досить давно було). І спочатку цей чоловік весь час жалівся, що його всі односільчани ображають, а він перед ними всіма беззахисний і не знає що йому робити з цим.
А згодом я із здивуванням виявив, що насправді все навпаки - це всі (майже) односільчани його бояться, навіть кілька разів бачив у їхніх очах жах при зустричі з ним. А ще згодом довідався, що цей "беззахісний", якого "всі ображають" насправді весь час до всіх лізе і намагається всіх
залякувати. При чому тіх хто демоснтрує страх, та занепокоєння він вже не чіпає - чіпає тих, хто намагється бути просто ввічливим та на рівних.
Я саме тоді прозрів... Адже після цього (це було багато років тому) я почав придивлятися до всього російського у цьому ракурсі і з подивом відкривав для себе по крупинках що це є маленьки риси чьогось загального та як згодом з'ясувалося простого і примітивного (але ретельно прихованого усілякими Достоєвськими, православ'ям та іншою фальшивою мішурою).