Питання не в смугах а в забаганках Гросi до Лоукоста.
1. Злітно-посадочна смуга є дуже важливою. Тобто, питання, зокрема, саме в смузі. І відповідь позитивна.
Що маємо? Є гостомельсикй аеродром із цілком пристойною смугою, якої достатньо для здійснення великої кількості рейсів. В сучасних аеропортах відправляють літаки кожні дві - три хвилини. Навіть якщо випускати один літак за 5 хвилин, то це 12 рейсів за годину, 120 рейсів за 10 годин. Якщо поділити навпіл, то 60 посадок і 60 зльотів. Насправді, дозволений час роботи аеропртів більше 10 годин на добу, десь годин 16. Тобто, насправді пропускна спроможніть аеродрома ще більша. Відстань від Києва коротка.
При сильному боковому вітрі сідати незручно, тому краще мати дві смуги під кутом близьким до 90 градусів одна до одної, але то вже забаганки. В Борисполі он дві паралельні смуги. Таким чином, ідея побудувати там аеропорт цілком слушна, безвідносно до забаганок окремих людей і авіакомпаній. Зважаючи на монополізм Борисполя, другий крупний аеропрт, це благо.
Скільки це буде коштувати, і де взяти гроші, це інші питання.