Автор Тема: На фоне падения цен на нефть зебильные скоты хотят увеличить цену топлива  (Прочитано 276 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Южанин

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 7944
  • Стать: Чоловіча

Пропозиція "Укртатнафти" провести розслідування щодо імпорту дизпалива з РФ і ввести мито на ввезення дизеля і скрапленого газу, призведе до зростання цін на ці товари в Україні.і
– Куюн


    "В Європі нульова ставка мита на імпортне дизельне паливо. Бо там дефіцит цього продукту. І вони привертають його якомога більше з усіх боків. Що ми робимо? Ми на 90 відсотків імпортозалежні. І ми беремо і зараз хочемо відгородитися митами від найбільш дешевого продукту. Тобто мені здається, що все-таки треба, якщо у нас є така можливість, якщо у нас є таке географічне положення, і ми маємо можливість отримувати паливо дешевше, то треба її використовувати", – повідомив Куюн.

Як повідомлялося раніше, вартість дизельного палива може вирости внаслідок введення мит даної ініціативи для споживачів на майже 1,5 гривні, при цьому навантаження на економіку України тільки за рік складе 11 мільярдів гривень.

Також, Українська зернова асоціація заявила, що через введення мит на імпорт палива походженням з РФ Україна втратить значні кошти.

    Аграрії звернулися до прем'єр-міністра України і навела статистику, яка свідчить про відсутність підстав для початку антисубсидиційного розслідування щодо імпорту дизпалива в Україні.


========================================================
"Укрнафта" это то , что зебильные слуги передали под контроль старому жиду Бене?

Значит следует считать . старая жидяра и кукловод клоуна из офиса Ермака,  требует ввести ввозные пошлины и поднять цены на горючее .

Offline esk

  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 832
  • Стать: Чоловіча

Пропозиція "Укртатнафти" провести розслідування щодо імпорту дизпалива з РФ і ввести мито на ввезення дизеля і скрапленого газу, призведе до зростання цін на ці товари в Україні.і
– Куюн


    "В Європі нульова ставка мита на імпортне дизельне паливо. Бо там дефіцит цього продукту. І вони привертають його якомога більше з усіх боків. Що ми робимо? Ми на 90 відсотків імпортозалежні. І ми беремо і зараз хочемо відгородитися митами від найбільш дешевого продукту. Тобто мені здається, що все-таки треба, якщо у нас є така можливість, якщо у нас є таке географічне положення, і ми маємо можливість отримувати паливо дешевше, то треба її використовувати", – повідомив Куюн.

Як повідомлялося раніше, вартість дизельного палива може вирости внаслідок введення мит даної ініціативи для споживачів на майже 1,5 гривні, при цьому навантаження на економіку України тільки за рік складе 11 мільярдів гривень.

Також, Українська зернова асоціація заявила, що через введення мит на імпорт палива походженням з РФ Україна втратить значні кошти.

    Аграрії звернулися до прем'єр-міністра України і навела статистику, яка свідчить про відсутність підстав для початку антисубсидиційного розслідування щодо імпорту дизпалива в Україні.


========================================================
"Укрнафта" это то , что зебильные слуги передали под контроль старому жиду Бене?

Значит следует считать . старая жидяра и кукловод клоуна из офиса Ермака,  требует ввести ввозные пошлины и поднять цены на горючее .

Не Укрнафта - державна компанія, а Укртатнафта - приватна Коломоя.
Russia delenda est.

Offline Йожин з бажин

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 4411
  • Be my guest
Оп-пя, вуа-ля :smilie5:

Найбільший в Україні виробник масел Azmol зупинив виробництво.


https://bykvu.com/ua/bukvy/krupnejshij-v-ukraine-proizvoditel-masel-azmol-ostanovil-proizvodstvo/

Причиною зупинки заводу стала поправка в закон про акцизи, автором якої є "Слуга народу" Данило Гетьманцев, голова комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики.


No money No honey