Автор Тема: Громадський транспорт Люксембургу в наступному році стане безплатним  (Прочитано 1662 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33072
  • Стать: Чоловіча
А в чому проблема ? Громадський транспорт ніби доступний для всіх без винятку,  так що яка ж тут несправедливість ?

За такою логікою витрати на облаштування автодоріг це пистець як несправедливо, бо пішоходам воно нафіг не вперлось  :smilie7:

Offline WestNik

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5741
А в чому проблема ? Громадський транспорт ніби доступний для всіх без винятку,  так що яка ж тут несправедливість ?

За такою логікою витрати на облаштування автодоріг це пистець як несправедливо, бо пішоходам воно нафіг не вперлось  :smilie7:

доступний для всіх, їздять не всі, і це , як на мене, очевидно

але головна проблема не в цьому

головна проблема, що держава як слон влітає в посудну лавку, тобто руйнує складний і збалансований економічний механізм, який склався в люксембургсьжському  :gigi: транспорті, хоча транспорт тут цікавий хіба як приклад

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33072
  • Стать: Чоловіча
А в чому проблема ? Громадський транспорт ніби доступний для всіх без винятку,  так що яка ж тут несправедливість ?

За такою логікою витрати на облаштування автодоріг це пистець як несправедливо, бо пішоходам воно нафіг не вперлось  :smilie7:

доступний для всіх, їздять не всі, і це , як на мене, очевидно

але головна проблема не в цьому

головна проблема, що держава як слон влітає в посудну лавку, тобто руйнує складний і збалансований економічний механізм, який склався в люксембургсьжському  :gigi: транспорті, хоча транспорт тут цікавий хіба як приклад

Нічого не зрозуміло. Громадський транспорт в Європі - це і так державна парафія (в особі місцевих органів влади), так що ніхто нікуди не влазить і нічого не руйнує. Скоріше за все, там дійсно просто фінансова оптимізація відбулась, враховуючи і те, що в Люксембургу найвищий в світі дохід на душу населення.

Offline WestNik

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5741
А в чому проблема ? Громадський транспорт ніби доступний для всіх без винятку,  так що яка ж тут несправедливість ?

За такою логікою витрати на облаштування автодоріг це пистець як несправедливо, бо пішоходам воно нафіг не вперлось  :smilie7:

доступний для всіх, їздять не всі, і це , як на мене, очевидно

але головна проблема не в цьому

головна проблема, що держава як слон влітає в посудну лавку, тобто руйнує складний і збалансований економічний механізм, який склався в люксембургсьжському  :gigi: транспорті, хоча транспорт тут цікавий хіба як приклад

Нічого не зрозуміло. Громадський транспорт в Європі - це і так державна парафія (в особі місцевих органів влади), так що ніхто нікуди не влазить і нічого не руйнує. Скоріше за все, там дійсно просто фінансова оптимізація відбулась, враховуючи і те, що в Люксембургу найвищий в світі дохід на душу населення.

візьмемо умовно Німеччину

залізниця (S-bahn)- державна, автобуси- місцева влада

місцева влада робить безкоштовні автобуси- як це відобразиться на державній залізниці

я свідомо не беру до уваги міста і країни, де перевезення здійснюють приватні компанії

так чи інакше, це приведе до виродження цілої галузі- те, що безкоштовне, те не цінується

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33072
  • Стать: Чоловіча
Під громадським, наскільки я розумію, вважається локальний транспорт в межах населеного пункту. Так що приклад з залізницею тут не дуже підходить.

 

Offline WestNik

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5741
Під громадським, наскільки я розумію, вважається локальний транспорт в межах населеного пункту. Так що приклад з залізницею тут не дуже підходить.

S-bahn в Німеччині і є локальним транспортом

і належить зазвичай Deutsche Bahn

це просто як приклад

повторюся- найгірше те, що ця "безплатність" вироджує відповідальність і змагальність

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33072
  • Стать: Чоловіча
Під громадським, наскільки я розумію, вважається локальний транспорт в межах населеного пункту. Так що приклад з залізницею тут не дуже підходить.

S-bahn в Німеччині і є локальним транспортом

і належить зазвичай Deutsche Bahn

це просто як приклад

повторюся- найгірше те, що ця "безплатність" вироджує відповідальність і змагальність

Німеччина і Люксембург по розмірах - кардинально різні. В усьому Люксембургу населення - десь як в одному районі Києва.

Тому те, що для одних буде виглядати логічним і економічно виправданим рішенням, для других не має сенсу. 

Offline WestNik

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5741
Ні, закони економіки всюди однакові

Просто на прикладі Німеччини це легше побачити

В Люксембурзі за кілька років будуть проблеми з транспортом, звісно, якщо вони підуть комуністичним шляхом

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33072
  • Стать: Чоловіча
Ні, закони економіки всюди однакові

Просто на прикладі Німеччини це легше побачити

В Люксембурзі за кілька років будуть проблеми з транспортом, звісно, якщо вони підуть комуністичним шляхом

Не думаю. Якщо вони мають найвищий в світі ВВП на душу, то гроші вміють добре рахувати.

Offline WestNik

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5741
Ні, закони економіки всюди однакові

Просто на прикладі Німеччини це легше побачити

В Люксембурзі за кілька років будуть проблеми з транспортом, звісно, якщо вони підуть комуністичним шляхом

Не думаю. Якщо вони мають найвищий в світі ВВП на душу, то гроші вміють добре рахувати.

як на мене, вміння "добре рахувати гроші" і безкоштовний транспорт мають мало спільного

просто уяви собі на хвилинку- ти бізнесмен з Люксембургу, який працює в транспортній галузі

що ти думаєш про ініціативу "безкоштовний громадський транспорт"

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33072
  • Стать: Чоловіча
Ні, закони економіки всюди однакові

Просто на прикладі Німеччини це легше побачити

В Люксембурзі за кілька років будуть проблеми з транспортом, звісно, якщо вони підуть комуністичним шляхом

Не думаю. Якщо вони мають найвищий в світі ВВП на душу, то гроші вміють добре рахувати.

як на мене, вміння "добре рахувати гроші" і безкоштовний транспорт мають мало спільного

просто уяви собі на хвилинку- ти бізнесмен з Люксембургу, який працює в транспортній галузі

що ти думаєш про ініціативу "безкоштовний громадський транспорт"

Якщо транспорт муніципальний, то бізнесмена, як такого, там немає.

Якщо приватний - то навіть є переваги. Мені не треба буде заморочуватись з оплатами за проїзд, різними там квитками і пов'язану з цим мороку. Свої кошти + прибуток я отримуватиму централізовано від муніципалітету і нічим не заморочуватимусь - для бізнесу взагалі ідеальна ситуація, ризику 0  :smilie1: 

Транспорт то безкоштовний тільки для пасажирів, а затрати ніхто не відміняв. 

Offline WestNik

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5741
Ні, закони економіки всюди однакові

Просто на прикладі Німеччини це легше побачити

В Люксембурзі за кілька років будуть проблеми з транспортом, звісно, якщо вони підуть комуністичним шляхом

Не думаю. Якщо вони мають найвищий в світі ВВП на душу, то гроші вміють добре рахувати.

як на мене, вміння "добре рахувати гроші" і безкоштовний транспорт мають мало спільного

просто уяви собі на хвилинку- ти бізнесмен з Люксембургу, який працює в транспортній галузі

що ти думаєш про ініціативу "безкоштовний громадський транспорт"

Якщо транспорт муніципальний, то бізнесмена, як такого, там немає.

Якщо приватний - то навіть є переваги. Мені не треба буде заморочуватись з оплатами за проїзд, різними там квитками і пов'язану з цим мороку. Свої кошти + прибуток я отримуватиму централізовано від муніципалітету і нічим не заморочуватимусь - для бізнесу взагалі ідеальна ситуація, ризику 0  :smilie1: 

Транспорт то безкоштовний тільки для пасажирів, а затрати ніхто не відміняв.

Транспорт- це не тільки автобуси

Це, можливо, велосипеди- якщо мова йде про Люксембург

чи таксі, чи що завгодно, яке вже не буде мати шансу з'явитись

в цьому головна проблема- вбивається нормальний економічний базис

Online Комашки

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6173
Не думаю. Якщо вони мають найвищий в світі ВВП на душу, то гроші вміють добре рахувати.
Коли хтось має найбільший в світі ВВП на душу населення - це зазвичай означає, що в країні живе три каліки, що працюють у трьох банках, де відмивають гроші сусідні країни  :gigi: а не те, що хтось там вміє добре рахувати, добре працювати, або займатися ще чимось притаманним нерозвиненим країнам третього світу  :gigi:

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33072
  • Стать: Чоловіча
Не думаю. Якщо вони мають найвищий в світі ВВП на душу, то гроші вміють добре рахувати.
Коли хтось має найбільший в світі ВВП на душу населення - це зазвичай означає, що в країні живе три каліки, що працюють у трьох банках, де відмивають гроші сусідні країни  :gigi: а не те, що хтось там вміє добре рахувати, добре працювати, або займатися ще чимось притаманним нерозвиненим країнам третього світу  :gigi:

Мити гроші сусідів - це теж треба вміти   :smilie5:

В них там пару великих концернів зареєстровано, той же АрселорМіттал. Так що копійчина капає  :smilie7:   

Offline WestNik

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5741
Не думаю. Якщо вони мають найвищий в світі ВВП на душу, то гроші вміють добре рахувати.
Коли хтось має найбільший в світі ВВП на душу населення - це зазвичай означає, що в країні живе три каліки, що працюють у трьох банках, де відмивають гроші сусідні країни  :gigi: а не те, що хтось там вміє добре рахувати, добре працювати, або займатися ще чимось притаманним нерозвиненим країнам третього світу  :gigi:

це також правда

як мінімум, Люксембург не виглядає на економічного "тигра"

Offline WestNik

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5741
Не думаю. Якщо вони мають найвищий в світі ВВП на душу, то гроші вміють добре рахувати.
Коли хтось має найбільший в світі ВВП на душу населення - це зазвичай означає, що в країні живе три каліки, що працюють у трьох банках, де відмивають гроші сусідні країни  :gigi: а не те, що хтось там вміє добре рахувати, добре працювати, або займатися ще чимось притаманним нерозвиненим країнам третього світу  :gigi:

Мити гроші сусідів - це теж треба вміти   :smilie5:

В них там пару великих концернів зареєстровано, той же АрселорМіттал. Так що копійчина капає  :smilie7:

та він і зареєстрований там через податкові пільги

потрохи ці діри "латають", думаю, за 10-20 років вся ця "віргінська екзотика" закінчиться

Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33072
  • Стать: Чоловіча
Не думаю. Якщо вони мають найвищий в світі ВВП на душу, то гроші вміють добре рахувати.
Коли хтось має найбільший в світі ВВП на душу населення - це зазвичай означає, що в країні живе три каліки, що працюють у трьох банках, де відмивають гроші сусідні країни  :gigi: а не те, що хтось там вміє добре рахувати, добре працювати, або займатися ще чимось притаманним нерозвиненим країнам третього світу  :gigi:

Мити гроші сусідів - це теж треба вміти   :smilie5:

В них там пару великих концернів зареєстровано, той же АрселорМіттал. Так що копійчина капає  :smilie7:

та він і зареєстрований там через податкові пільги

потрохи ці діри "латають", думаю, за 10-20 років вся ця "віргінська екзотика" закінчиться

Ну, офшоркою вони не є, а податки мають право встановлювати такі, які вважають за потрібне. А то як про громадський транспорт, то держава втручається, а як податки якісь дяді захочуть зверху нав'язувати, то все нормально. 

 

Online Комашки

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 6173
Але безкоштовний транспорт = нав'язування нових податків  :gigi:

Offline WestNik

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5741
Не думаю. Якщо вони мають найвищий в світі ВВП на душу, то гроші вміють добре рахувати.
Коли хтось має найбільший в світі ВВП на душу населення - це зазвичай означає, що в країні живе три каліки, що працюють у трьох банках, де відмивають гроші сусідні країни  :gigi: а не те, що хтось там вміє добре рахувати, добре працювати, або займатися ще чимось притаманним нерозвиненим країнам третього світу  :gigi:

Мити гроші сусідів - це теж треба вміти   :smilie5:

В них там пару великих концернів зареєстровано, той же АрселорМіттал. Так що копійчина капає  :smilie7:

та він і зареєстрований там через податкові пільги

потрохи ці діри "латають", думаю, за 10-20 років вся ця "віргінська екзотика" закінчиться

Ну, офшоркою вони не є, а податки мають право встановлювати такі, які вважають за потрібне. А то як про громадський транспорт, то держава втручається, а як податки якісь дяді захочуть зверху нав'язувати, то все нормально. 

 

мають право , і встановлюють

а інші країни мають право на це реагувати, і заносити, наприклад, в "чорні списки"

на що ці перші починають обурюватись і просять не робити цього, і найчастіше йдуть назустріч "серйозним дядькам"




Offline RG

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 33072
  • Стать: Чоловіча
Не думаю. Якщо вони мають найвищий в світі ВВП на душу, то гроші вміють добре рахувати.
Коли хтось має найбільший в світі ВВП на душу населення - це зазвичай означає, що в країні живе три каліки, що працюють у трьох банках, де відмивають гроші сусідні країни  :gigi: а не те, що хтось там вміє добре рахувати, добре працювати, або займатися ще чимось притаманним нерозвиненим країнам третього світу  :gigi:

Мити гроші сусідів - це теж треба вміти   :smilie5:

В них там пару великих концернів зареєстровано, той же АрселорМіттал. Так що копійчина капає  :smilie7:

та він і зареєстрований там через податкові пільги

потрохи ці діри "латають", думаю, за 10-20 років вся ця "віргінська екзотика" закінчиться

Ну, офшоркою вони не є, а податки мають право встановлювати такі, які вважають за потрібне. А то як про громадський транспорт, то держава втручається, а як податки якісь дяді захочуть зверху нав'язувати, то все нормально. 

 

мають право , і встановлюють

а інші країни мають право на це реагувати, і заносити, наприклад, в "чорні списки"

на що ці перші починають обурюватись і просять не робити цього, і найчастіше йдуть назустріч "серйозним дядькам"

Вони є членом ЄС, так що законодавчих норм так чи інакше дотримуються.

 

Offline WestNik

  • Ветеран форума
  • ******
  • Повідомлень: 5741
Не думаю. Якщо вони мають найвищий в світі ВВП на душу, то гроші вміють добре рахувати.
Коли хтось має найбільший в світі ВВП на душу населення - це зазвичай означає, що в країні живе три каліки, що працюють у трьох банках, де відмивають гроші сусідні країни  :gigi: а не те, що хтось там вміє добре рахувати, добре працювати, або займатися ще чимось притаманним нерозвиненим країнам третього світу  :gigi:

Мити гроші сусідів - це теж треба вміти   :smilie5:

В них там пару великих концернів зареєстровано, той же АрселорМіттал. Так що копійчина капає  :smilie7:

та він і зареєстрований там через податкові пільги

потрохи ці діри "латають", думаю, за 10-20 років вся ця "віргінська екзотика" закінчиться

Ну, офшоркою вони не є, а податки мають право встановлювати такі, які вважають за потрібне. А то як про громадський транспорт, то держава втручається, а як податки якісь дяді захочуть зверху нав'язувати, то все нормально. 

 

мають право , і встановлюють

а інші країни мають право на це реагувати, і заносити, наприклад, в "чорні списки"

на що ці перші починають обурюватись і просять не робити цього, і найчастіше йдуть назустріч "серйозним дядькам"

Вони є членом ЄС, так що законодавчих норм так чи інакше дотримуються.

 

звичайно, тому, як приклад, Шумахер і змушений був реально жити в Швейцарії